SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 24-01-2015 18:08:02 ]
Voor alsnog komen er geen nieuwe quests aan. De eerstvolgende update zal waarschijnlijk Achievement diaries of de Grand Exchange zijn. In maart zal er een resizeable mode komen (redelijk zonde om daar zoveel tijd aan te besteden als je het mij vraagt). Zeah (het nieuwe continent) komt naar schatting over circa een halfjaar. Aan het einde van het jaar zal er wel een nieuwe skill komen, maar hier is verder nog niets over bekend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snel gedaan dan![]()
Weet je of ze meer quests gaan uitbrengen in OSRS? Weet wel dat er een nieuw werelddeel aankomt.
Apart om te zien dat ze steeds meer uit elkaar gaan drijven qua content. Niet dat dit een ramp is maar ik had het niet verwacht. Maakt me ook niet zo heel veel uit omdat ik het niet speel, maar je krijgt genoeg mee via andere kanalen zoals Reddit. Met name de G.E. is voor sommige echt een doorn in het oog.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef Enix het volgende:
Aan het einde van het jaar zal er wel een nieuwe skill komen, maar hier is verder nog niets over bekend.
De toevoegingen zijn zeker positief te noemen. Zonder nieuwe content zou het spel ook erg dood worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Apart om te zien dat ze steeds meer uit elkaar gaan drijven qua content. Niet dat dit een ramp is maar ik had het niet verwacht. Maakt me ook niet zo heel veel uit omdat ik het niet speel, maar je krijgt genoeg mee via andere kanalen zoals Reddit. Met name de G.E. is voor sommige echt een doorn in het oog.
Achievementdairies zijn daarentegen wel leuk om te zien. Is ook prima content. Tijd dat ik de mijne afmaak.
Hier ben ik op tegen. Ik heb ingezien dat veel mensen het op hun heupen krijgen om voortdurend te typen om iets te (ver)kopen (inmiddels vervangen door legale autotyper ingame). Ik ken al minstens 10 mensen die terug gaan OSRS spelen omdat de G.E komt. Je hebt inderdaad gelijk dat merchclans het weer gaan overnemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Enix het volgende:
[..]
De toevoegingen zijn zeker positief te noemen. Zonder nieuwe content zou het spel ook erg dood worden.
Ondanks ik niet kan ruilen, heb ik ook nee gestemd voor de G.E.. Ik vind het onbegrijpelijk hoe je het meest karakteristieke gedeelte van de Oldschool community weg kunt halen. Helaas ziet ruim 75% van de spelers dit niet in. Het verpest de economie van het spel, vroeg of laat. Items zullen crashen, merchenting clans zullen de markt overnemen en spelers hoeven geen 'moeite' meer te doen om hun skill bevoorrading aan te vullen (Dragon bones, Yew logs etc.).
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op een betoog van mij jegens de afgunst van de Grand Exchange
19 februari wordt definitief f2p uitgebracht. Zie deze link voor meer details: http://services.runescape(...)-details?oldschool=1quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef yamiown het volgende:
Is Oldskool RS ondertussen al voor non-members?
Danku.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef Enix het volgende:
[..]
19 februari wordt definitief f2p uitgebracht. Zie deze link voor meer details: http://services.runescape(...)-details?oldschool=1
Ziet er goed uit zeg, zeker voor wen Iron Man! Zit zelf na een paar maanden oldschool op 1320 total (geloof ik). Heb nagenoeg alle belangrijke quests gedaan voor transport, glory recharge, fly fishing etc. Alle skills, op ruencrafting na zijn nu boven de 50 en de meeste al boven de zestig. Hoogste is farming met 68, nog geen uitschieters dus maar dat vind ik wel prima. Bank opgebouwd naar 20 mil cash en nog voor een miljoen of 6-10 aan spullen. Dik tevreden dus! Zie wel enorm op tegen Barbarian Assault om de Torso te verkrijgen.. had vroeger altijd al een schijthekel aan die minigame.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef Enix het volgende:
Nog ff een updatetje van mijn account
Te beginnen met de skills:
[ afbeelding ]
Kleine bankimpressie (excl. untradeables):
[ afbeelding ]
De noted herbs zijn ranarrs (circa 1,3m waard) en de 11 seeds zijn snapdragons.
Ook nog wat Barrows gedaan de afgelopen periode (nu wat minder vanwege de lags):
[ afbeelding ]
Verder nog wat klein spul (dragon plateskirt, helm of neitiznot etc.) en veel untradeables (event items, dragon defender, full void, fighter's torso, graceful set, quest cape en slayer helm).
Netjes, dat ziet er goed uit! Wat is je doel op dit moment? Het kriebelt bij mij soms ook wel om weer te beginnen met '07, maar ik ben al een aardig eind op weg met mijn main op RS3.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef Enix het volgende:
Nog ff een updatetje van mijn account
Te beginnen met de skills:
[ afbeelding ]
Kleine bankimpressie (excl. untradeables):
[ afbeelding ]
De noted herbs zijn ranarrs (circa 1,3m waard) en de 11 seeds zijn snapdragons.
Ook nog wat Barrows gedaan de afgelopen periode (nu wat minder vanwege de lags):
[ afbeelding ]
Verder nog wat klein spul (dragon plateskirt, helm of neitiznot etc.) en veel untradeables (event items, dragon defender, full void, fighter's torso, graceful set, quest cape en slayer helm).
Een mooi kapitaal heb je opgebouwd. Nu is het nog een kwestie van skills omhoog jassen. Wat zijn je verdere plannen? Met zo'n cash stack zou je kunnen denken om bijv. 99 fletching of cooking te kopen. Als je meer een PvM liefhebber bent, kun je denken aan een bandos setje (ben je ook meteen van het Fighters torso probleem af).quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zeg, zeker voor wen Iron Man! Zit zelf na een paar maanden oldschool op 1320 total (geloof ik). Heb nagenoeg alle belangrijke quests gedaan voor transport, glory recharge, fly fishing etc. Alle skills, op ruencrafting na zijn nu boven de 50 en de meeste al boven de zestig. Hoogste is farming met 68, nog geen uitschieters dus maar dat vind ik wel prima. Bank opgebouwd naar 20 mil cash en nog voor een miljoen of 6-10 aan spullen. Dik tevreden dus! Zie wel enorm op tegen Barbarian Assault om de Torso te verkrijgen.. had vroeger altijd al een schijthekel aan die minigame.
M'n doel op de langetermijn is een hoog slayer lvl te krijgen voor Whips/Dragon boots/Trident of the Seas en alle Barrows sets compleet te bemachtigen. Helaas zijn de Achievement diaries weer een aantal weken uitgesteld, maar de Ardougne cloak 3 zou ik ook graag aan mijn collectie toe willen voegen. Qua stats is dat ding geloof ik zelfs beter dan een Fire cape.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef Azorius het volgende:
Netjes, dat ziet er goed uit! Wat is je doel op dit moment? Het kriebelt bij mij soms ook wel om weer te beginnen met '07, maar ik ben al een aardig eind op weg met mijn main op RS3.
Ik speel RuneScape al sinds 2005 of 2004, dus ik heb '07 en alle veranderingen zelf meegemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:24 schreef Enix het volgende:
Leuk dat je ook interesse hebt in OSRS. Voor vragen of tips kun je me altijd een berichtje sturen. Ik neem ook heel af en toe eens een kijkje op RS3, maar dan voelt het voor mij alsof ik een compleet ander spel dan RuneScape speel. Maarja, ieder zijn heug. Het combatsysteem vind ik drie keer niks en het feit dat Legacy en EoC gecombineerd in het spel zitten vind ik ook frappant. Wat trekt jou meer aan in RS3 dan OSRS, als ik vragen mag?
Ha Scuid, blij dat ik een insprirende werking op je heb. Wat is de naam van je ironman? Dan voeg ik je toe. Als f2p is het inderdaad erg lastig om geld te maken en zeker als ironman. In mijn beginfase als ironman heb ik steel platebodies, die in de wildy spawnen, verzameld. Ik weet echter niet of deze spawnlocatie ook voor f2p leden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft is smithing de beste optie voor f2p ironmen. Heb je verder nog bepaalde doelen die je wil bereiken?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Scuidward het volgende:
Iedereen bijgekomen van BXP weekend? Ik heb bijna 99 construction. Wacht nog even op de statues minigame volgende maand om 99 te halen. Ben erg uitgeblust. Misschien dat ik nog net 90 runecrafting ga halen.
Ben, nu OSRS gratis is geworden, ook met een ironman begonnen (geïnspireerd door Enix). Het is wel lachen maar gp is wel een probleem op den duur. Geen zin om die authenticator in te stellen om 10k te krijgen van de stronghold of security. Iemand suggesties? Smithing werkt wel aardig om 800 gp per keer te krijgen. Overweeg member te worden als ik een beetje lvl 40 a 60 heb in skills en de quests heb gehaald. Aas nu op een mithril scimitar maar zal wel een paar dagen duren voor ik hem in de shop aantref.
De naam is 'i ice baby i' (ja van het Vanilla Ice nummerquote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef Enix het volgende:
[..]
Ha Scuid, blij dat ik een insprirende werking op je heb. Wat is de naam van je ironman? Dan voeg ik je toe. Als f2p is het inderdaad erg lastig om geld te maken en zeker als ironman. In mijn beginfase als ironman heb ik steel platebodies, die in de wildy spawnen, verzameld. Ik weet echter niet of deze spawnlocatie ook voor f2p leden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft is smithing de beste optie voor f2p ironmen. Heb je verder nog bepaalde doelen die je wil bereiken?
Ik ben zelf ook rond 2003 begonnen met RS.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zo vandaag na lange tijd weer eens ingelogd. Tot mijn verrassing kon ik op f2p inloggen met mijn account. Daar heb ik 1 maand membership op gehad na de introductie van old school. Daar stonden nog 23k raw lobs op. Dus ik heb geïnvesteerd in een phat set (+christmas cracker), santa, pumpkin, easter egg en h'ween mask set, in de hoop dat ze over 5 jaar onbetaalbaar zijn als ik weer eens inlogOok nog een noob blij gemaakt met 125K zodat hij z'n magic kon trainen, die werd helemaal leip.
Goeie ouwe tijd... kan me nog herinneren dat ik een santa kocht voor 2,7 miljoen en die later met dikke winst voor 3,2 weer verkocht haha. Zitten hier mensen van voor 2007? Ik ben zelf in 2003 of 2004 begonnen, vlak voordat Slayer uitkwam. Gelukkig doe ik nu nuttigere dingen met m'n leven
Is je toetsenbord kapot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook rond 2003 begonnen met RS.
Nu weer eens die OSRS aangegooid, maar om een of andere reden kan ik niet praten en me scherm niet bewegen. Iemand dit ook al wel eens gehad? En hoe kan ik dit oplossen?
Nope, kan wel weer praten als ik opnieuw opstart totdat ik ergens naast scherm op druk..quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Is je toetsenbord kapot?
Raar, je bent niet gemuted ofzo?
Goeie keepquote:Op zondag 8 maart 2015 19:44 schreef Azorius het volgende:
Stukje bij beetje kom ik steeds dichterbij 99 Summoning.
Combatant's Cape bijna in the pocket!
Hele late reactiequote:Op zondag 12 april 2015 03:40 schreef Scuidward het volgende:
Omdat ik lekker blijf aankloten en het spel en de game wel op de automatische piloot afwerk geen echte updates.
Maar wat is hier de mening over de treasure hunter promoties? Aan de ene kant denk ik van ze doen maar en aan de andere kant denk ik van kap er maar even mee want elk weekend is er wel weer een andere actie waarbij ik mij afvraag of ik deze kan overslaan.
Herkenbaar als je questen vervangt door Netflix + een afk skillquote:Op zondag 10 mei 2015 19:36 schreef Azorius het volgende:
Het blijft meestal bij cappen, dailies, bepaalde D&D's en af en toe een quest.
Ik ben klaar met mijn uni vakken, dus ik ga naast Hearthstone ook weer wat meer RuneScape spelen denk ik. Die shark outfits zijn wel handig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:44 schreef Scuidward het volgende:
Heel veel impact heeft het niet, maar toen ik het postte waren er net weer van die shark outfits bijgekomen, die schijnen fishing wel erg makkelijk te maken, maar zelf heb ik er geen dus ik kan er niet over meepraten. En tja, Jagex had wel de gewoonte om elke week een update toe te voegen maar nu ze dus ook elk weekend wel een 'promo' hebben heb ik voor mijn gevoel weinig dagen om iets uit te proberen. Je zou er bijna stress van krijgen.
Ow, heb je dan de may Roadtrip gemist? Je kon er wel een leuke aura mee verdienen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:15 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik ben klaar met mijn uni vakken, dus ik ga naast Hearthstone ook weer wat meer RuneScape spelen denk ik. Die shark outfits zijn wel handig ja. Heb er zelf helaas maar een (als je ze alle drie hebt kun je een speciale krijgen).
Ja, dat heb ik gemist inderdaad, maar Enlightenment ga ik zeker gebruiken! Succes met je farm runs hahaquote:Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, heb je dan de may Roadtrip gemist? Je kon er wel een leuke aura mee verdienen.
Studie hier is nog in volle gang, maar ik probeer in elk geval dagelijks tijd te maken voor mij farming xp. Ben bezig om 104M xp te krijgen en ik zit al op de 50M. Geen idee waarom ik ooit besloten heb ervoor te gaan maar zo halverwege maak ik het maar af ookJe kan nu ook mooi gebruik maken van enlightment mocht je snelle xp willen.
Aardig wel. Probeer in principe elke dag mijn farming zooi te doen, in de praktijk lukt dat ook wel 5 dagen per week. Soms schikt het een dag niet natuurlijk, zoals bijv. door de studie. Maar deze maand doe ik daarnaast ook dagelijks even de Tuska Event. En krijg vaak Deamonheim dailies, dus die extend ik voor 300k xp in 10 min.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Azorius het volgende:
[..]
Thanks. Ben jij nog (actief) aan het 'scapen?
Geld over? Ook al maxed of lijkt dit je een leuker doel? Wel netjes, zijn momenteel maar 662 mensen die dat hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hmm, ik ga over een tijdje een poging wagen voor 120 pray
Thanks, nee ik ben niet maxed ( verre van zelfs! Mijn total level is 1741 haha ). Maar ik heb een tijdje gemerched, en ben daar nu dus mee gestopt. Ik heb al mijn merchspullen verkocht omdat ik een beetje klaar ben met dat merchen. Heb er een leuke outfit aan overgehouden, maar 't is dus wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geld over? Ook al maxed of lijkt dit je een leuker doel? Wel netjes, zijn momenteel maar 662 mensen die dat hebben.
Zelf zit ik op ongeveer 2580 total atm. Dit jaar wel alles af gok ik qua levels (incl. 120 dung).
Jeetje, volgens mij zijn die bones al een goede 1.4b.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Thanks, nee ik ben niet maxed ( verre van zelfs! Mijn total level is 1741 haha ). Maar ik heb een tijdje gemerched, en ben daar nu dus mee gestopt. Ik heb al mijn merchspullen verkocht omdat ik een beetje klaar ben met dat merchen. Heb er een leuke outfit aan overgehouden, maar 't is dus wel leuk geweest.
Van dat overgehouden geld probeer ik dus 120 pray te halen!Of het gaat lukken... Tja ik kan eigenlijk nu niet meer terug. Net 138k frosties gekocht ( overpriced ook nog eens ), dus ik kan niet opgeven haha
2580 total is toch wel erg mooi, vooral met een 120 er bij!![]()
Haha ja, rond de 1.8b waren zequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jeetje, volgens mij zijn die bones al een goede 1.4b.Wat moet ik verstaan onder een leuk outfitje? Had ook al even in de highscores gezocht, vroeg mij al af hoe je aan het geld kwam. Aan de andere kant, ik ken ook mensen die het met big bones proberen.
2580 is met 117 dung, ook niet verkeerd. Runecrafting en divination zijn de enige skills waar ik aan werk.
Verder ook 120 farming in gedachten, maar is stukken goedkoper wel. Dan is tijd meer de issue.
Phats lijkt mij lastig om mee te merchen, zijn er niet friendchats die ook de trades monitoren etc.? Ook omdat de meeste meer dan max cash zijn. Dat van die black santas is weer een droomdeal natuurlijk. Wel een relax outfitje, zou je als je pensioen kunnen zien lolquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik heb een hele tijd met Black Santas gewerkt, heb er een flink paar opgekocht ( stuk of 10/15 ) toen ze ongeveer 100m waren, en weer verkocht voor een prijsje van 250m per stuk. Daarna heb ik een tijdje met phats gewerkt, niet heel erg lang maar toch wel een aardige winst mee gemaakt.
Ik was niet helemaal duidelijk, 95 rc en 93 div heb ik geen plannen om 120 mee te halen. Enkel farming.quote:Wouw die skills waar je aan werkt zijn wel erg mooie moet ik zeggen! Ik ben jaloers op je, ga je daarmee ook 120 halen?!120 farming is ook epic inderdaad.
Ha ja, ik had het geluk dat de phats na mijn aankoop sterk stegen. Van mijn red phat had ik bv 600m winst, zonder dat ik heel veel risico liep. In meer onzekere tijden is het wel een erg groot risico, het kan zo maar zijn dat je een miljoentje of 300 verliest met die investering.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Phats lijkt mij lastig om mee te merchen, zijn er niet friendchats die ook de trades monitoren etc.? Ook omdat de meeste meer dan max cash zijn. Dat van die black santas is weer een droomdeal natuurlijk. Wel een relax outfitje, zou je als je pensioen kunnen zien lol120 herb schijnt ook niet heel duur te zijn, mocht je later met verveling zitten.
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk, 95 rc en 93 div heb ik geen plannen om 120 mee te halen. Enkel farming.
Moet vooral meer questen en tasksets doen, de xp lamps gooi ik dan weer op rc
Phat gekeepsaked? Dat is nog wel iets wat ik zou houden. Dyed armour kan je niet traden helaas.Maar verder, in principe verdien je geld met trainen en geef je het weer uit aan andere dingen, moet wel lukken denk ik. Zolang het maar geen moetje isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:46 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
En met mijn skills zal het straks ook niet snel gaan met 't geld
Yep, alles is gekeepsakedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Phat gekeepsaked? Dat is nog wel iets wat ik zou houden. Dyed armour kan je niet traden helaas.Maar verder, in principe verdien je geld met trainen en geef je het weer uit aan andere dingen, moet wel lukken denk ik. Zolang het maar geen moetje isEn in 2016 komen er ook elite skills aan begreep ik, misschien komt 120 prayer nog van pas.
Als non-member? Ik zou beginnen met 2x 10k van stronghold of safety en security. Denk dat je voor de rest best zult moeten aanpoten, helemaal als je geen stats hebt. Ik zag in een guide dat je ook bowstring zou kunnen fletchen in Burthorpe en dan aan de gnome store daar verkopen voor 30 gp per stuk. Ook niet verkeerd, 840 gp per keer. Ik gok dat ze die als f2p ook wel hebben nu fletching tot lvl 5 getraind kan worden.quote:Op zondag 12 juli 2015 09:30 schreef Enix het volgende:
Weten jullie misschien een makkelijke manier om 50k op een Ironman, zonder stats, te verdienen?
Welke versie speel je? Oldschool of RS3?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Jiang153 het volgende:
Al die rijke boys en girls hier
Iemand die mij wat stuff wil doneren zodat ik weer op weg kan. Ben helaas maar lv 30 nu omdat ik mijn oude account ben kwijtgeraakt.
Hoeveel moet je nog tot max?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:23 schreef Azorius het volgende:
[..]
Welke versie speel je? Oldschool of RS3?
Ik speel de laatste tijd best veel op zowel mijn Oldschool- als RS3-account. Langzaam maar zeker de Max cape in het vizier aan het krijgen.
Zo weer terug van de ban hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:23 schreef Azorius het volgende:
[..]
Welke versie speel je? Oldschool of RS3?
Ik speel de laatste tijd best veel op zowel mijn Oldschool- als RS3-account. Langzaam maar zeker de Max cape in het vizier aan het krijgen.
Hoe heet je op OSRS? Ik wil wel wat starterskapitaal doneren. Ben je al member of f2p?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Weer begonnen aan oldskool runescape
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb wel genoeg cash voor de komende tijdquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef Enix het volgende:
[..]
Hoe heet je op OSRS? Ik wil wel wat starterskapitaal doneren. Ben je al member of f2p?
(Zelfde geldt voor Azorius: als je je username ff doorgeeft, kan ik je wat geld geven).
OSRS, neem ik aan? We kunnen wellicht een keer samen bossen als je daar zin in hebt (Callisto is bijvoorbeeld een goede beginners boss). Uiteraard delen we de loot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:44 schreef Robbdie het volgende:
Begin flinke progressie te boeken. Alle skills 55+ nu geloof ik en gister 1600 total aangetikt. Vind het echt heerlijk om af en toe Barrows te doen. Met full guthans en een stuk of 16 prayer pots in je inventory kun je zo een stuk of 15-20 chests doen in één run. Heb alleen minder geluk met de loot laatste tijd, dry spell van 25 chests nu..
Zit ook op +-215 quest points, twijfel een beetje of ik die cape ga halen of niet. Heb niet bijster veel zin om te questen meestal maar ik moet wel een cape hebben. Heb nog steeds geen fire cape, loop nog rond met een obsidian cape.
Lijkt me prima! Wil wel gaan beginnen met bossen inderdaad, daar ben ik ook combat om gaan trainen dmv nightmare zone. Denk wel dat ik minder tijd heb als de colleges en voetbal weer gaan beginnen komende weken. Hoe heet je op os? gewoon Enix?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:25 schreef Enix het volgende:
[..]
OSRS, neem ik aan? We kunnen wellicht een keer samen bossen als je daar zin in hebt (Callisto is bijvoorbeeld een goede beginners boss). Uiteraard delen we de loot.
Nog even wat over mijn progressie: de laatste weken eigenlijk alleen maar aan het skillen. Zo heb ik 99 cooking behaald, 85 agility en 90 fishing. Wat betreft combat heb ik bijna level 90 in alle combat stats bereikt en de grootste prestatie in mijn RuneScape-carrière tot nu toe behaald: 85 slayer!
Momenteel ben ik smithing aan het trainen om een aantal Achievement Diary requirements weg te werken. Hopelijk kan ik binnenkort mijn eerste elite diary voltooien!
Hetzelfde geldt voor mij, hoor. In de avonden of in de weekenden kunnen we altijd een keer een tijd prikken om te gaan bossen. Het moet tenslotte ook leuk blijven. Mijn naam op RS is "Supposed". Ik heb mijn private chat op 'Friends' staan, dus ik heb jouw RSN ook nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:27 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Lijkt me prima! Wil wel gaan beginnen met bossen inderdaad, daar ben ik ook combat om gaan trainen dmv nightmare zone. Denk wel dat ik minder tijd heb als de colleges en voetbal weer gaan beginnen komende weken. Hoe heet je op os? gewoon Enix?
Mooi werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Na bijna 10 jaar had ik laatst mijn eerste 99: fishing.
Neuh, nog genoeg te doen. Ik wilde eigenlijk altijd al 99 fishing, maar ben nooit echt serieus gaan trainen. Toen vorig jaar na 4 jaar weer eens member geworden en besloten toch echt serieus te gaan vissen. Na een maand of anderhalf spelen vond ik het wel weer leuk geweest. In mei/juni weer opgepakt en naast quests en andere skills ook blijven vissen. Toen weer gestopt met rs, tot twee weken terug toen ik zag dat het dubbel xp was. 96-99 in een weekend.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi werk![]()
Val je nu in een zwart gat?
Klinkt wel herkenbaar, want vissen ging bij mij ook niet van een leien dakje, ben volgens mij wel een heel of half jaar gestrand op level 92. Maar dan ben je er wel goed voor gegaan, vissen is niet het allersnelst dacht ik (of kon je al waterfallvissen?).quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, nog genoeg te doen. Ik wilde eigenlijk altijd al 99 fishing, maar ben nooit echt serieus gaan trainen. Toen vorig jaar na 4 jaar weer eens member geworden en besloten toch echt serieus te gaan vissen. Na een maand of anderhalf spelen vond ik het wel weer leuk geweest. In mei/juni weer opgepakt en naast quests en andere skills ook blijven vissen. Toen weer gestopt met rs, tot twee weken terug toen ik zag dat het dubbel xp was. 96-99 in een weekend.
Nee klopt, vissen gaat best traag. In juni was er nog geen watervalvissen, twee weken terug tijdens dxp weekend wel maar ik kan nog niet in Prifddinas dus daar had ik toch niets aan. Ik ben gewoon lekker leaping sturgeon/trout/salmon blijven vissen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, want vissen ging bij mij ook niet van een leien dakje, ben volgens mij wel een heel of half jaar gestrand op level 92. Maar dan ben je er wel goed voor gegaan, vissen is niet het allersnelst dacht ik (of kon je al waterfallvissen?).
Quests.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:23 schreef Teeno het volgende:
Ik dacht dat het wel langer geleden was maar viel me nog mee.
[ afbeelding ]
Nog wat gemist?
Drie skills, dat is prima te overzien. Doe je ze door elkaar of ga je ze systematisch af?quote:Op zondag 8 november 2015 08:47 schreef NickosNickos het volgende:
Na en lange tijd afwezig, ben ik er ook weer
Nog 3 skills tot ik alles 99 heb, divination, agility en hunter.
Op het moment ben ik alleen maar aan het flippen, erg leuk om te doen en wordt er ook steeds beter in.
Ik doe ze lekker door elkaar heen, heb niet de concentratie om alles in 1 keer te doen haha,quote:Op maandag 9 november 2015 17:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Drie skills, dat is prima te overzien. Doe je ze door elkaar of ga je ze systematisch af?
Flippen is niet mijn stijl (maar kan je goed geld mee verdienen). Zelf farm ik nog steeds en doe ik deze maand veel slayer. Ik moet nog 100M sparen en dan kan ik 600 palm seeds kopen. Volgens mij is dat mijn laatste investering en dan heb ik voldoende voor 120 farming. Ook ben ik benieuwd naar invention wat begin 2016 uitkomt.
Simpel toch dan? 2007.quote:Op maandag 7 december 2015 17:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nou ik heb op mijn oude main een perm ban gekregen. Nu wou ik weer even spelen en toch besloten om OSR te spelen. Kan ik beter voor RS3 gaan of OS? Vind 2007 toch wel echt het beste
Heb je de brui gegeven aan 07?quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Enix het volgende:
Ben weer eens gaan kijken op RS3 met een nieuw account. Ben nu wat aan het questen. Weet iemand nog handige tips voor een beginner?
Thanks! Momenteel speel ik OSRS op een laag pitje en ik was wel weer benieuwd naar RS3, aangezien er binnenkort een nieuwe skill aankomt. Daarnaast ben ik nog nooit in Elf City geweest, dus dat is een van mijn doelen.quote:Op zondag 13 december 2015 14:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je de brui gegeven aan 07?
In RS3 is het altijd wel handig om daily challenges te doen, en om misschien bij een clan te gaan, zowel voor de goede xp in de citadel als om de clanchat als vraagbaak te gebruiken. Verdere tips heb ik niet echt, misschien om snel aan EOC te wennen eventueel de combat tutorial te doen in Lumbridge.
Zullen er aardig wat zijn. Elke world heeft wel sociale clans of skiller clans, die zou ik eerder opzoeken dan een PvM clan. Citadel is het luchtkasteel van de clan waar je elke week kan trainen tot een bepaalde grens. In sommige is dit verplichte en in andere niet, maar je krijgt er in elk geval gratis redelijk snelle xp voor terug. Je kan eens op het forum kijken in de clan recruitment sectie.quote:Op zondag 13 december 2015 14:40 schreef Enix het volgende:
[..]
Weet jij wellicht nog een clan die geen problemen heeft met noobs? En wat is citadel?
Nog steeds wel dagelijks. Alleen sinds ik de Max Cape heb komen er natuurlijk geen levels meer bij. Verder heb ik echt een dagelijkse routine die niet veel veranderd, dus het is ook niet zo dat ik opeens een Seismic Wand drop heb van Vorago om te delen. Maar over een maand of 4 a 5 kan je hier wel een screenshot van 120 farmingcape verwachtenquote:
Comp cape niet nee. Zitten dingen bij, zoals boss kills, waar ik nog te slecht voor ben. Maar na 120 farming dacht ik wel aan het maken van een beginnetje, kan me voorstellen dat ik het wel leuk zou vinden om over een jaar of 2 zo'n cape te hebben. Max Cape heeft me ruim 10 jaar geduurd, maar het zwaartepunt heeft dan wel in de laatste 2 a 3 jaar gelegen, toen ik 99 slayer had ging de rest voor mijn gevoel wat sneller. Doe inderdaad elke dag wat farming wat oploopt tot 200k per dag. Uurtje bezig met de 'dagelijkse' dingen en de rest van de avond doe ik wat ik wil, vaak wel combat.quote:Op zondag 13 december 2015 16:00 schreef Enix het volgende:
En heb je nog plannen voor een (trimmed) completionist cape of doe je momenteel voornamelijk farming runs?
Mocht je niks vinden zou je ook 'mijn' clan kunnen joinen, zitten mensen van alle leeftijden, levels en nationaliteiten in. Maar we hebben wel een strenge baas, dus als je een paar weken niet werkt in de citadel vlieg je er zo weer uit. Zie dat maar als back-up dan. We doen nooit echt wat samen, maar we zijn wel altijd behulpzaam en vriendelijk. Meesten weet wel voldoende om anderen te helpen. We hebben zelfs iemand uit Amerika met 1.7b xp.quote:Op zondag 13 december 2015 16:00 schreef Enix het volgende:
Hopelijk kan ik een leuke clan vinden waar ik aansluiting bij vind.
Is heel simpel.quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef Enix het volgende:
En hoe moet ik dat citadel zien dan? Heb het even gegoogeld, maar de wiki page is nogal lang, haha. Is dat een soort rijk wat je met een clan beheert en dagelijks/wekelijks moet onderhouden? Krijg je hier veel xp/gp voor in ruil? Zijn er hoge skills voor nodig om wat bij te dragen aan het citadel? Zo ja, ben ik bang dat geen enkele clan me aanneemt
Dat is voor iedereen anders. Summoning, smithing en crafting zijn relatief duur, en divination en runecrafting zijn langzaam. Denk dat herblore wel een goede keus is als je helemaal niks weet.quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef Enix het volgende:
Wat is trouwens de 'lastigste' skill om te trainen? Ik heb nu al een shitload aan (bonus) xp lamps gekregen, maar ik heb geen idee wat het meest efficiënt is om ze op te gebruiken.
Yes. Gaat per tick. XP hangt ook af van het level van de citadel. Gaat tot tier 7. Meesten zijn wel 7 denk ik.quote:Op zondag 13 december 2015 16:53 schreef Enix het volgende:
Dus je productivteit is niet afhankelijk van je skill level? Iemand met level 1 in een skill zal net zoveel resources verzamelen als iemand met 99 in dezelfde skill?
Aight, duidelijk. En heb je nog wat tips betreft money making? Heb nu letterlijk geen geldquote:Op zondag 13 december 2015 16:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Yes. Gaat per tick. XP hangt ook af van het level van de citadel. Gaat tot tier 7. Meesten zijn wel 7 denk ik.
Even denken ... ik zou zeggen wat shops leeg kopen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:05 schreef Enix het volgende:
[..]
Aight, duidelijk. En heb je nog wat tips betreft money making? Heb nu letterlijk geen geld
Nog een dingetjequote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Even denken ... ik zou zeggen wat shops leeg kopen.
- Broad arrowheads.
- Fire runes.
- Feathers.
Verder is het een stuk makkelijker om geld te maken tegenwoordig, dat zul je na een week of 2 wel merken.
Revolution. Full Manual is alleen handiger voor high level bosses.quote:Op zondag 13 december 2015 18:03 schreef Enix het volgende:
[..]
Nog een dingetje
Welke combat mode raad jij aan? Ik dacht dat er slechts onderscheid werd gemaakt tussen EoC en Legacy, maar blijkbaar is EoC ook nog onderverdeeld in Full Manual - Revolution en Momentum.
Ziet er wel vet uit!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Scuidward het volgende:
Als de nieuwe cliënt komt, kunnen we dit verwachten. Let niet op de lelijke hoofden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp je punt, maar ik ben geneigd om te zeggen dat als je de voordelen niet 'koopt' dit niet betekent dat je vanzelfsprekend met de nadelen zit. Als member krijg je 2 keys per dag, en ik krijg ook nog eens een extra key als ik een daily challenge inlever. Tel daarbij op dat ik gemiddeld elke dag wel ergens een key 'vind' door te skillen etc. en ik voel mij persoonlijk niet achtergesteld op de mensen die er geld tegenaan gooien. Voor de huis-tuin-en-keukenspeler (iemand die het voor de lol speelt) zou de lol toch prioriteit #1 zijn, en niet of hij 35 of 40 uur bezig is om iets te bereiken?quote:Op zondag 27 december 2015 10:16 schreef Enix het volgende:
Wat mij echter afstoot is het "Pay to win"-principe wat imo best wel heerst. Als je genoeg investeert kun je theoretisch gezien een levenslange double xp garanderen. Uit Jagex' oogpunt is het natuurlijk begrijpelijk dat ze commercieel denken, maar voor de huis-tuin-en-keukenspeler brengt het volgens mij een stuk meer nadelen met zich mee.
True, maar voor de basale speler ben je 2 uur aan het skillen waar een 'competitieve' speler een uur mee bezig is, wat ik bedoelde met nadelen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ik ben geneigd om te zeggen dat als je de voordelen niet 'koopt' dit niet betekent dat je vanzelfsprekend met de nadelen zit. Als member krijg je 2 keys per dag, en ik krijg ook nog eens een extra key als ik een daily challenge inlever. Tel daarbij op dat ik gemiddeld elke dag wel ergens een key 'vind' door te skillen etc. en ik voel mij persoonlijk niet achtergesteld op de mensen die er geld tegenaan gooien. Voor de huis-tuin-en-keukenspeler (iemand die het voor de lol speelt) zou de lol toch prioriteit #1 zijn, en niet of hij 35 of 40 uur bezig is om iets te bereiken?
Als ik het afzet tegen de andere acties zoals die twee double xp weekends die we per jaar krijgen en dan ook nog zo'n aura die je elke dag voor 30 minuten kan activeren en ook nog eens een weekly d&d die je ook evenveel bxp geeft als 2 medium stars vind ik dat het systeem van Treasure Hunter nog wel acceptabel is. Ook een minigame als Barbarian Assault geeft bxp. De investeerder die nu eigenaar is van Jagex had in het verleden ook Maplestory gekocht en hoewel ik dat nooit heb gespeeld begreep ik dat ze daar veel en veel meer schade hadden aangericht.quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Enix het volgende:
Vind jij de double XP en spinning in het algemeen een toevoeging aan het spel?
Er zijn polls, er is een team wat volledig luistert naar kleine quality-of-life suggesties van de spelers. Ze hebben Runelabs, waar je zelf suggesties mag doen (daar zijn bijv. 4 nieuwe slayer monsters uitgerold of een quest geloof ik). Wat ze goed doen naar mijn mening is dat ze heel veel met seizoenen werken. Zie je goed in de winter en in de zomervakantie. Dan is het gewoon 4 weken achter elkaar activiteiten. En ja, ook daar zit dan soms een microtransactie in verwerkt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Enix het volgende:
Luisteren ze op RS3 inmiddels naar wat de spelers te zeggen hebben met polls bijvoorbeeld? Of is het bij updates nog steeds God zegene de greep?
Hier heb je wel een punt, denk ik. De twee spellen hebben in essentie niets met elkaar te maken, behalve dat ze worden georganiseerd door hetzelfde bedrijf. Inmiddels liggen deze versies mijlenver uit elkaar qua visie en doen en laten. Wat dat betreft is deze discussie dan ook appels met peren vergelijken. Ik kan jou niet overtuigen dat OSRS een beter spel is en jij kan mij ook niet overtuigen dat RS3 beter is.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verder is die EoC discussie er een die vaak weer begint. Wat dat betreft is OSRS wel een goed gegeven. Hoewel ik van mening ben dat er sinds de oprichting van beide zoveel veranderd is dat ook OSRS geen echte vergelijking is met hoe het vroeger was. Ook daar hoor ik zoveel over 'efficiëntie" etc.
Negatief. Sowieso omdat het extra verdeeldheid creëert. Je kan RS3 compleet met de oude interface spelen, inclusief de oude combat. Dat is al heel wat. Het is in de meeste gevallen weliswaar 'trager' en voor sommige bosses ook zeker niet aan te raden, maar het is zeker niet zo dat je EoC verplicht dient te gebruiken als nieuwe of terugkerende speler.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:28 schreef Enix het volgende:
Hoe zou je staan tegenover een pre-EoC server? Helaas is eerder al aangegeven dat er geen back-up klaar staat, maar ik denk dat er theoretisch gezien wel iets gefixt kan worden (eventueel met wat druk uit de community ).
Typische RS3 updatequote:Op maandag 25 januari 2016 22:19 schreef Scuidward het volgende:
http://services.runescape(...)&jptv=community_news
Ben nog lvl 1. Het idee is leuk. Maakt het een beetje afwisselender wat Runescape kan laten concurreren met andere games. En het is een kapstok-update. In de toekomst willen ze er meer dingen aan gaan hangen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:15 schreef Enix het volgende:
[..]
Typische RS3 update
Persoonlijk word ik er niet echt warm van. Jij wel?
Mehh, ook niet echt. De verhouding continent en beschikbare content lag ver uit elkaar. Bij de release was het, op één of twee punten na, een dood eiland. Nu met de nieuwe 'boss' die Dragon warhammers dropt en enkele buffs aan de minigames is het iets beter. Ik had echter liever iets in de trend van Elf City.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
edit: Maakte Zeah je wel warm dan?
Ik vond het redelijk lijken op Elf City, je hebt families met verschillende skill sets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:12 schreef Enix het volgende:
[..]
Mehh, ook niet echt. De verhouding continent en beschikbare content lag ver uit elkaar. Bij de release was het, op één of twee punten na, een dood eiland. Nu met de nieuwe 'boss' die Dragon warhammers dropt en enkele buffs aan de minigames is het iets beter. Ik had echter liever iets in de trend van Elf City.
Maar iedere noob kan naar Zeah als hij wil. Een high level gebied met high level content is wel een onderdeel wat ik mis op OSRS. Hopelijk brengt de tweede batch daar verandering in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk lijken op Elf City, je hebt families met verschillende skill sets.
Wat zijn de startlevels dan die je nodig hebt om daar te skillen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:23 schreef Enix het volgende:
[..]
Maar iedere noob kan naar Zeah als hij wil. Een high level gebied met high level content is wel een onderdeel wat ik mis op OSRS. Hopelijk brengt de tweede batch daar verandering in.
Geen requirements om de stad binnen te gaan in ieder geval. De enige efficiënte trainingsmethode zijn de nieuwe Runecrafting altars (blood runes 77 rc & soul runes 90 rc). Beiden kun je semi-afk trainen met xp rates van respectievelijk ~37k xp/h en ~45k xp/h. Farming, mining en cooking minigames zijn alledrie niet efficiënt, dus redelijk dode content.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat zijn de startlevels dan die je nodig hebt om daar te skillen?
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ze heel erg voorzichtig zijn met nieuwe updates.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef Enix het volgende:
[..]
Geen requirements om de stad binnen te gaan in ieder geval. De enige efficiënte trainingsmethode zijn de nieuwe Runecrafting altars (blood runes 77 rc & soul runes 90 rc). Beiden kun je semi-afk trainen met xp rates van respectievelijk ~37k xp/h en ~45k xp/h. Farming, mining en cooking minigames zijn alledrie niet efficiënt, dus redelijk dode content.
pollsysteem belemmert de ontwikkeling van het spel ontzettend eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ze heel erg voorzichtig zijn met nieuwe updates.
Als Zeah 10% sneller of goedkoper zou trainen dan wat gebruikelijk was krijg je iedereen pissed denk ik.
Ja, hoewel er wel echt veel nieuwe (en uitdagende) bosses bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
pollsysteem belemmert de ontwikkeling van het spel ontzettend eigenlijk
De fanbase wilt maar weinig richting endgame content
Na de release is er al ongelooflijk veel aangepast. De xp rates zijn in totaal wel vier keer veranderd en er hebben nog diverse updates plaatsgevonden op het gebied van Runecrafting.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ze heel erg voorzichtig zijn met nieuwe updates.
Als Zeah 10% sneller of goedkoper zou trainen dan wat gebruikelijk was krijg je iedereen pissed denk ik.
Ja. Maar als gevolg krijg je minder updates dan ze 'in gedachten hebben.' Zowel voordeel als nadeel. RS3 kan lekker 'experimenteren', en OSRS kan dat wat minder. Maar beide playerbases zijn tevreden dus in feite werkt het allebei.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:49 schreef Enix het volgende:
Door een polling systeem kun je in ieder geval garanderen dat minimaal 75% van de stemmers tevreden is.
EoC was ook een experiment?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Maar als gevolg krijg je minder updates dan ze 'in gedachten hebben.' Zowel voordeel als nadeel. RS3 kan lekker 'experimenteren', en OSRS kan dat wat minder. Maar beide playerbases zijn tevreden dus in feite werkt het allebei.
Ze zijn het begonnen zonder te weten waar de uitkomst lag.quote:
Verdomme. Lees iets met handcannons. 16k xp per handcannon.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:23 schreef JanCees het volgende:
Nu al 2 spelers met 99 Invention, dat terwijl je 36m xp nodig hebt ervoor
Binnen 24 uur...
Heeft er wel voor gezorgd dat Zezima (tijdelijk) weer nummer 1 op de highscores was. Wat een legendequote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:23 schreef JanCees het volgende:
Binnen 24 uur...
Ja, komende weken ga ik het een beetje afwachten en geen gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef rubensanti het volgende:
Het is volgens mij tot nu toe de snelste, maar ook de duurtset skill ooit. De eerste mensen zijn alweer over de 99 en cannons vliegen voor 1m over de toonbankEcht de hele economie is van slag, rune scimmitars lekker ouderwets op 30k ea
Ik ga mijn 7k herbs verkopen. Nog geen plannen wat ik ga trainen. Zal wel invention worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef rubensanti het volgende:
Is iedereen al resources aan het inkopen voor het komende dubbel xp weekend?
Die zijn best moeilijk toch? Nog geen task van gehad. Wel addy.quote:Vandaag een steadfast scale drop gehad tijdens een rune dragon task
De dubbel xp geldt niet voor inventionquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga mijn 7k herbs verkopen. Nog geen plannen wat ik ga trainen. Zal wel invention worden.
En ook wel een mooie kans om mijn overloads met renewals te combineren.
[..]
Die zijn best moeilijk toch? Nog geen task van gehad. Wel addy.
Owja. Dat was ik vergeten, dan weet ik het nog niet eigenlijk ... misschien dungeoneering voor de lol. En 14M is in deze tijden altijd mooi meegenomen. Sowieso goeie tijden voor merchers ook. Ik hoop dat mijn herbs (Fellstalk) ook 4k+ worden, ik heb er namelijk 7k, tegen die tijd wel 8k. Andere dingen heb ik niet om te verkopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:36 schreef rubensanti het volgende:
De dubbel xp geldt niet voor invention
speel je alleen RS3? of ook OSRS?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:23 schreef JanCees het volgende:
Binnen 24 uur...
Beide niet meer eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
speel je alleen RS3? of ook OSRS?
Verkochtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:42 schreef Scuidward het volgende:
Wel gefaald met air runes. 900k van gekocht voor 33 met het idee ze te verkopen voor 50, zakten ze gelijk naar 24.
Leuk om te lezen. En ja 15 jaar is wel een mijlpaal. De hoop is dat NXT nieuwe mensen aanspreekt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:51 schreef 2dope het volgende:
Misschien leuk om hier ff te droppen:
RuneScape: vijftien jaar aan content
Hier voorlopig nog niet. Ik ga eerst nog een paar weken 8m farming xp wegwerken.quote:
Nope, ik ben 41, Maar ik train het niet echt actief.quote:
Zag hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:12 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Nope, ik ben 41, Maar ik train het niet echt actief.
Gister is de nummer 1 hardcore iron man doodgegaan bij vorago
Tering.quote:
Congrats!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tering.
Vanwaar die keuze? Had je ook bonus xp van Barbarian Assault gebruikt? Wel mooi gedaan
Edit:
[ afbeelding ]
Van gisteren nog.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Congrats!
120 farming cape is echt![]()
Ik ben voor 120 agility gegaan omdat ik het de mooiste 120 cape vind, en het in tegenstelling tot veel andere leuk vind om te trainen
Heb t echter wel idd met bxp gedaan en af en toe wat silverhawks
Ik ben nog lang niet maxed haha, miss dat je verwacht dat ik pro ben omdat ik 120 agility heb, maar dat valt vies tegen denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedankt.
En ja, agility 120 zie ik heel weinig, dus altijd wel een prestatie. Maar goed, omdat ik veel 120 defence capes zie wil dat ook niet zeggen dat het geen prestatie is om dat te krijgen. Het is hoogstens 'makkelijker'. Hoe zijn je stats verder? Ook al richting maxed nu met invention als nieuwste skill? En ik hoor weinig mensen zeggen dat ze agility leuk vinden. Wel laatst gehoord van iemand die voor 1 bil agility xp gaat op 5 accounts (misschien had hij het al), waaronder op OSRS zonder de rooftopcourses te gebruiken. Anderen zullen farming saai vinden, maar binnen 30 minuten per dag was ik alweer klaar.
Zelf ben ik nu invention aan het oppakken. Heb Nox staf en Virtus augmented, en Tetsu en (bijna) Balmung.
Owja, idd nog niet echt maxed. Ook wel grappig dat een van mijn hogere skills jouw laagste is. Maar wel een leuk account verder hoor, kan je prima combat mee doen bijvoorbeeld. En invention begin ik nu wel leuker te vinden. Eigenlijk beetje slayer maar dan anders.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Vlinderbom het volgende:
Mn rsnaam is ''Nitraat'' kun je ff highscores kijken.
Congrats!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:26 schreef Enix het volgende:
Hoeveel xp/h geeft de beste agility course op RS3? Heb gisteren 90 agility behaald op OSRS wat toegang geeft tot de hoogst haalbare Ardougne rooftops (60k xp/h). Vroeg me af of RS3 betere xp rates hanteert, exclusief double xp/Silverhawk.
Voorbereidingen op 1 aprilquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:39 schreef Scuidward het volgende:
Kans bestaat dat we Chinese eigenaren krijgen.
http://variety.com/2016/d(...)g-hongda-1201731365/
Congrats met je cape! Zal wel een opgelucht gevoel zijn na al die jaren grindenquote:Op maandag 28 maart 2016 12:35 schreef Scuidward het volgende:
Zo, heb nu al bijna een week mijn 120 farming cape (), zal later vandaag even een screenshot posten van mijn outfit.
GWD #2 komt er snel aan, ik ben erg benieuwd, hoewel ik verwacht dat ik er niet meteen induik. Ik ben nog steeds bezig om invention te trainen, heb zowel een augmented nox bow en Pernix als nox staff en Virtus dus het kost me een flinke duit maar het is wel prettig om niet met slechte gear combat te trainen. Verslavend spel, Runescape.
Iemand invitational deadman mode gevolgd? We horen snel wie de 10.000 heeft gewonnen.
Redelijk voldaan gevoel wel ja. 18 maanden heb ik ongeveer serieus aan dit plan gewerkt. De 36M xp daarvoor was langzaam gekomen door het farmen van herbs (en 13M natuurlijk om 99 te halen). Maar voel me nu wel een echte pro als ik rondloop.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:57 schreef Enix het volgende:
[..]
Congrats met je cape! Zal wel een opgelucht gevoel zijn na al die jaren grinden
Heb zelf redelijk intensief invitational dmm gevolgd. Ik vond het minder aangrijpend dan de normale Deadman servers een aantal weken geleden. Iedereen was veel meer op zijn hoede en minder gericht op het pk'en, wat opzich logisch is. Ook de finale vond ik behoorlijk tegenvallen. Overal in de f2p area waren clans verspreid, maar niemand durfde echt aan te vallen. Pas op het einde werd er echt gepk't tot de fog iedereen killde. Met zo'n grote geldprijs als winstuitkering had ik verwacht dat het beter in elkaar zou steken. Desalniettemin bereikte de livestream op zijn hoogtepunt zo'n 50k kijkers wat natuurlijk geweldige reclame is voor een relatief klein spel.
Is het al uit voor iedereen?quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Scuidward het volgende:
NXT ziet er verdomd gelikt uit![]()
Even wennen, maar het is best wel heel erg mooi.
Zal het binnenkort eens proberen danquote:Op zondag 24 april 2016 21:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Yes, sinds een week nu. Werkt nog best goed op mijn 4 jaar oude laptop.
Moest het ff Googelen, maar ziet er idd goed uit!quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Scuidward het volgende:
NXT ziet er verdomd gelikt uit![]()
Even wennen, maar het is best wel heel erg mooi.
Ja. Heb je een goede computer? Dan zal alles soepel lopen. Sowieso zijn de graphics standaard 10 keer beter, maar ik kan dus alleen Runescape spelen en tegelijkertijd surfen is geen pretje lol. Het is zeker het proberen waard.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:16 schreef Enix het volgende:
Ben toch wel behoorlijk benieuwd naar die nieuwe client (mede dankzij Scuidward). Morgen dus maar weer eens kijken op RS3. Zijn jullie nog steeds positief over NXT?
Heb wel een redelijke laptop. Ik zou verbaasd zijn als het lagt. Ik maak me meer zorgen om de grote hoeveelheid content waar ik in verdrinkquote:Op zondag 1 mei 2016 21:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Heb je een goede computer? Dan zal alles soepel lopen. Sowieso zijn de graphics standaard 10 keer beter, maar ik kan dus alleen Runescape spelen en tegelijkertijd surfen is geen pretje lol. Het is zeker het proberen waard.
Speel je nog op je ironman op RS3 of ga je op je main?
Tijdje terug las ik dat je in Burthorp makkelijk bowstrings kan maken en aan de general store kan verkopen, maar daar moet je dus member voor zijn. Ik zou gewoon beetje aanrommelen, misschien 'carapace' craften en high alchen las ik zojuist weer ergens anders.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Enix het volgende:
[..]
Heb wel een redelijke laptop. Ik zou verbaasd zijn als het lagt. Ik maak me meer zorgen om de grote hoeveelheid content waar ik in verdrink.
M'n main account is momenteel nog Ironman op RS3, dus zal eerst 50k moeten regelen om te converten naar een regulier account. Heb je daar nog tips voor? Ik heb namelijk niet zoveel zin om uren te spelen om zo'n lullige cashstack bij elkaar te schrapen. Nadat ik een normaal account heb, ben ik sowieso van plan wat OSRS cash te swappen voor RS3 cash zodat ik wat basic spullen kan kopen. Heb je daarnaast nog wat beginner tips om me een beetje de goede richting op te sturen? Op termijn wil ik Elf City betreden, dus dat zal een beetje de rode draad vormen tijdens m'n speeltijd, haha.
Ik ben member, maar is bowstrings niet ontzettend traag? High alchen heb ik weer 55 magic voor nodig.. Heb contact opgenomen met JagexSupport met de vraag of ze handmatig m'n Ironman status kunnen verwijderen. Niet geschoten is altijd mis en het zou me behoorlijk wat tijd kunnen schelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tijdje terug las ik dat je in Burthorp makkelijk bowstrings kan maken en aan de general store kan verkopen, maar daar moet je dus member voor zijn. Ik zou gewoon beetje aanrommelen, misschien 'carapace' craften en high alchen las ik zojuist weer ergens anders.
Goede richting is er niet. Zou mij gezien je rode draad door quests en achievements laten leiden.
Jagex gaat dat (waarschijnlijk) niet voor je doen. Ik zou dan dingen doen als ironman die enkel nuttig zullen zijn, en zo heb je allicht snel zelf 50k gespaard. Agaroth kan je elke week doden, kan je ook geld voor krijgen (alleen weet ik niet exact hoeveel). De xp-lamps zou ik eerder op agility doen dan op slayer, die laatste is namelijk redelijk snel.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:47 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik ben member, maar is bowstrings niet ontzettend traag? High alchen heb ik weer 55 magic voor nodig.. Heb contact opgenomen met JagexSupport met de vraag of ze handmatig m'n Ironman status kunnen verwijderen. Niet geschoten is altijd mis en het zou me behoorlijk wat tijd kunnen schelen.
In het begin ben ik van plan veel quests te doen voor wat gratis XP. Quests op RS3 vind ik geen pain in the ass in tegenstelling tot OSRS. De graphics en shortcuts houden het enigszins luchtig.
Op welke skill zal ik mijn XP lamps gebruiken, trouwens? Ik zat zelf te denken aan Slayer of Agility aangezien ik denk dat ze de laagste xp/h bieden of heb ik dat mis?
Flax spinnenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
Nou naar aanleiding van een maat van mij weer geprobeerd te spelen maar tjongejonge geld maken is nog steeds zo ruk als vroeger
Oude account ook kwijt dus heb alleen nog maar zo'n Lv 30 over.
En die nieuwe cliënt lagged bij mij dus heb weer die oude moeten downloaden.
Was een geintjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zal over weekje wel kijken wat dat is.
Is OSRS niets voor je?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef Sjors. het volgende:
Zoveel tijd besteed aan RS vroeger
Sinds de komst van dungeoneering werd het voor mij steeds minder leuk, kort daarna ook gestopt.
Ben wel trots dat ik ooit in de top 250 van agility heb gestaan, zie dat er nu bijna 250 mensen zijn met 200m xp jezus
Ben wel benieuwd naar de xp rates
Speel ook OSRSquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Enix het volgende:
[..]
Was een geintje. Ben niet zo thuis in RS3.
[..]
Is OSRS niets voor je?
Had eentje moeten kopen bij varrock met 1k dat ik van iemand kreegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
Die steel zullen wel op de grond liggen onderhand?
Ben zelf begonnen met het leren van Arraxi. Heb er ondertussen 3 kills van gedaan.
Wel leuk toch. Beetje aanmodderen. Tegenwoordig is iedereen van het efficiënt spelen ...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had eentje moeten kopen bij varrock met 1k dat ik van iemand kreeg
Crisistijden
Mwah gaat wou bijvoorbeeld fishing trainen maar heb dan feathers nodig. Die dingen kosten 6 coins in de store joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel leuk toch. Beetje aanmodderen. Tegenwoordig is iedereen van het efficiënt spelen ...
Speel je f2p? Misschien beetje skillen ofzo, iron ore verkopen?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mwah gaat wou bijvoorbeeld fishing trainen maar heb dan feathers nodig. Die dingen kosten 6 coins in de store joh.
Moet nou weer beetje coins rapen zodat ik die black longsword kan kopen ook uit de store want att is nu 25 geworden. Trainen is wel rete traag zo'n 40 exp per monster.
Ja f2p.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Speel je f2p? Misschien beetje skillen ofzo, iron ore verkopen?
Ja, waar ben je?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand paas ff 1k voor die black longsword @ varrock
Ben je maxed?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:31 schreef Scuidward het volgende:
Maar Arraxi is wel redelijk klote. Ben onderhand al 12 keer de pijp uitgegaan, 3 kills gehaald, 1x kamikaze.
Wel leuk om met zwetende handjes achter je toetsenbord te zitten, weer wat anders dan QBD. Hoop over ongeveer een maand of 2 pro te kunnen zijn en dan zonder problemen 5m/uur binnen te harken. Trouwens, zojuist even de wealth-evaluator 'gekocht', guess what.
Ben 620M waard.
Was wel maxed, nu alleen nog 76 invention om te trainen. Maar ik speel wel wat minder momenteel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ben ik dat station al gepasseerd en heb ik vandaag adamant gehaald want eindelijk 40 att en def.quote:
Ben je member?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik dat station al gepasseerd en heb ik vandaag adamant gehaald want eindelijk 40 att en def.
Trainen is nog steeds rete traag daar bij barbarian village // 65 exp ps
Geen food/money om naar die goeie plekken te gaan
Slechtere defence.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:14 schreef Jiang153 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil als ik een melee handschoen gebruik terwijl ik met range ga spelen?
Heb ik dan minder accuracy in vergelijking met een normale range handschoen ofzo?
Je nauwkeurigheid wordt slechter, al met al is het gewoon een slecht plan.quote:
Hmm oke op die fiets.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je nauwkeurigheid wordt slechter, al met al is het gewoon een slecht plan.
Is goed, kom maar halen in Prifddinas...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm oke op die fiets.
Range is nou toch maar 20. Ey geef mij steel arrows en stuff dan
Geen idee waar dat staat is maar sta in Varrock bij de GEquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is goed, kom maar halen in Prifddinas...
Geen untrimmed fishing cape meerquote:
Allebei, heb vroeger ook nog OSRS gespeeld met dit accountquote:
Link ?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:23 schreef Scuidward het volgende:
Komt voor RS3 blijkbaar binnenkort een soort eilandengroep uit. Ziet er wel fancy uit!
Ik denk het. Opeens logde ik in en was er zo'n event bezig in Port Sarim gerelateerd aan deze update. Inderdaad Eastern Lands. Wel leuk, alleen heb ik geen idee wat ik er kan doen (ik heb het filmpje nog niet bekeken). Qua scenery ziet het er wel leuk uit. Ik denk dat Runescape ook een beetje een zonnige omgeving mist. Hoewel je wel bepaalde gebieden hebt zoals de woestijn en daar bij Ooglog.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:51 schreef Robin0342 het volgende:
Dames en heren... Ik en Enix besloten om even een trip KBD te doen.
Voor de trip zeg ik al tegen hem 'sowieso dat jij de pet krijgt'
En na ongeveer 5-10 kills![]()
[ afbeelding ]
Gewoon lekker 07scape. is veel beterquote:Op maandag 18 juli 2016 07:12 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik zie dit topic nu pas![]()
Runescape![]()
Nolifen ftw![]()
Telos al gekilled?
Nopeeeequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon lekker 07scape. is veel beteren levendig
rs3?quote:Op zondag 4 september 2016 16:12 schreef Scuidward het volgende:
Mondjesmaat, dit weekend weer wat meer.
Weekend van 23 september is er dubbele xp weekend.
Hm oké jammerquote:Op zondag 4 september 2016 16:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jazeker. Ook wel osrs gedaan maar nu weer volledig RS3.
Ik speel Oldschool. Voor de rest is dit topic een beetje overleden. Alleen Scuid en ik posten af en toe wat. Best jammer aangezien het nog best een leuk spel is.quote:
Nice!quote:Op zondag 25 september 2016 11:44 schreef Scuidward het volgende:
Zojuist de Dungeoneering skilling pet gekregen![]()
En sinds gisteren alle skills 80+.
Dat tikt altijd wel lekker aan ja, zo'n weekend. Scheelt ook een hoop in de kosten.quote:Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice!
Heb dit weekend 98 summ gehaald (nog 417k xp te gaan tot 99 maar charms zijn opDoe ik volgende week wel ff), bijna mn doel van 95 prayer, 1 lvl rc getraind naar 83, 88 naar 90 construction gedaan, bijna 90 fletching en 90 woodcutting. 87 tot 91 herblore getraind, farming van 84 naar 85, komt ook nog wel een lvl bij.
Van alles wat hier
Divination een leuke skill ... ? Heb je koorts?quote:Op zondag 25 september 2016 15:52 schreef Enix het volgende:
Ik ben ook maar een beetje aan het profiteren van de double XP. Divination vind ik best een leuke skill en is weer eens wat anders dan de OSRS skills. Zou mooi zijn als ik net als Scuid een pet weet te bemachtigen
Als fervent Oldschool speler is Divination voor mij een openbaring. Semi-afkable en ongelooflijk makkelijk om uit te voeren: wat wil je nog meer? Summoning en dungeoneering daarentegen...quote:Op zondag 25 september 2016 16:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat tikt altijd wel lekker aan ja, zo'n weekend. Scheelt ook een hoop in de kosten.
[..]
Divination een leuke skill ... ? Heb je koorts?En wie weet vind je een pet, het is echt luck-based.
Heb er sinds een uur nog een, fishing pet.
[ Bericht 60% gewijzigd door Scuidward op 25-09-2016 19:38:58 ]
Klopt. Ik ga dit jaar helemaal geen energie steken in het Halloween event.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben gestopt ivm. vakantie en ik hou het ook maar weer zo, komt wel weerDie holiday event-rewards zijn ook niet meer wat het geweest is.
Elite diaries? Petje af hoor! Moet je daar niet ook een visage voor krijgen van Wyverns?quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga dit jaar helemaal geen energie steken in het Halloween event.
Ze zijn wel omgeslagen daarin. Jammer.
[..]
Elite diaries? Petje af hoor! Moet je daar niet ook een visage voor krijgen van Wyverns?
Ah dat is wel mazzel ja. Leuk. Ik las ook dat er Raids komen in 2017?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:36 schreef Enix het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Wel een kq head voor de Desert elite, maar die kreeg ik gelukkig al na ~20 kc.
Bankpic? Kan ik ook wel maken dit weekend van mijn 2 accountsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:36 schreef Enix het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Wel een kq head voor de Desert elite, maar die kreeg ik gelukkig al na ~20 kc.
Was helemaal vergeten te reagerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah dat is wel mazzel ja. Leuk. Ik las ook dat er Raids komen in 2017?
Dat ziet er op het eerste gezicht uit als een complete bank. Netjes. Nu aan het sparen voor een warhammer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:42 schreef Enix het volgende:
En hierbij m'n bank pics: http://imgur.com/a/DHQ5J
Ik zag inderdaad al dat je sowieso 91 rc nodig hebt voor de elite dairies. Pfoe. Ben je wel even zoet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn RS3 bank:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- drie Nexsets.
- t90 staf en boog.
- verder redelijk standaard spul.
- 120M in mijn moneypouch.
25 december in de avond. Kun je nog een slechter tijdstip bedenken?quote:Op zondag 18 december 2016 22:24 schreef GhpH het volgende:
Mensen, op 25 december geef ik in de avond dmv een trivia 100M (RS3) weg. Mensen die willen komen mogen komen. Voor mee info, add me in-game: GideonH. Ik ben niet zo gek vaak op FOK! dus het kan zijn dat ik dit topic vergeet.
Ja, 1 januari 0:00 's ochtends.quote:Op zondag 18 december 2016 23:28 schreef Enix het volgende:
[..]
25 december in de avond. Kun je nog een slechter tijdstip bedenken?
Is mn kerst giveaway. Doe ik nu het 4e jaar op rij. Toch altijd veel volk :3quote:Op zondag 18 december 2016 23:28 schreef Enix het volgende:
[..]
25 december in de avond. Kun je nog een slechter tijdstip bedenken?
Misschien dat ik komende week weer even ga spelen richting dxp.quote:
dxp? wanneer?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat ik komende week weer even ga spelen richting dxp.
quote:
quote:The first Double XP Weekend of 2017 will take place from 12:00 UTC on Friday 17 February to 12:00 UTC on Monday 20 February.
Oei netjesquote:
Vooral skills doen die veel geld kosten of die je heeeel vervelend vindt. Typische skills die mensen tijdens dxp doen omdat ze veel geld kosten zijn Summoning, Herblore, Prayer, Construction etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oei netjes
Vraag me af. Ben nu met Ranged bezig, maar me woodcutting is nu 87. Misschien dat ik moet gaan woodcutten dan maar dat weekend.
Hmm oke thanks dan ga ik daar even naar kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral skills doen die veel geld kosten of die je heeeel vervelend vindt. Typische skills die mensen tijdens dxp doen omdat ze veel geld kosten zijn Summoning, Herblore, Prayer, Construction etc.
Summ had ik vorige dxp 99:quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke thanks dan ga ik daar even naar kijken
Summoning vind sowieso al een rare skillHerblore ook en ja prayer afentoe doe ik die botten begraven maar verder.. maar thanks ik ga effe kijken
ow damnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Summ had ik vorige dxp 99:
[ afbeelding ]
Ow , geen botten begraven maar offeren op een guilded altar in w 31, ga een ' friend's house' in die op dat moment host, krijg je veel meer xp.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke thanks dan ga ik daar even naar kijken
Summoning vind sowieso al een rare skillHerblore ook en ja prayer afentoe doe ik die botten begraven maar verder.. maar thanks ik ga effe kijken
Hmm oke thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow , geen botten begraven maar offeren op een guilded altar in w 31, ga een ' friend's house' in die op dat moment host, krijg je veel meer xp.
Fc: Altar , voor open houses
Niet dat ik weetquote:Op maandag 6 februari 2017 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke thanks
Is er trouwens een manier om botten te transporteren naar de bank?
Want ik zit nu in taverley op baby dragons te trainen maar ja heletijd naar de bank en heen en weer is nogal kut
Awh das wel klotequote:Op maandag 6 februari 2017 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
Magic notepaper is veel te duur, dus ik denk dat je toch op en neer naar een bank moet
Zelfs sign of the porter verstuurt geen botten naar de bank zover ik weetquote:Op maandag 6 februari 2017 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh das wel klote
Die dragon botten zijn 1500 p/s dus ja het is wel winstgevend, maar veel gedoe als je gewoon lekker wil trainen :/
Naja dan gebruik ik het maar voor prayer... is toch lvl 45 nu.quote:Op maandag 6 februari 2017 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs sign of the porter verstuurt geen botten naar de bank zover ik weet
Aw lvl 45quote:Op maandag 6 februari 2017 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja dan gebruik ik het maar voor prayer... is toch lvl 45 nu.
Al weet ik niet zo goed wat ik er mee moet, maargoed
Ik heb dit account 3 maandjesquote:Op maandag 6 februari 2017 01:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aw lvl 45![]()
Nieuwe speler of is dat een alt account?
Altijd bones op altars gebruiken![]()
Ahhaha, netjesquote:Op maandag 6 februari 2017 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb dit account 3 maandjes
Maar heb aardig genolifed
Woodcutting 88 en fm 85
( Nieuwe speler btw )
Awhquote:Op maandag 6 februari 2017 01:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ahhaha, netjes![]()
Goed bezig
Oude speler hier![]()
waarschijnlijk niet want ik maak alleen geld met bossingquote:Op maandag 6 februari 2017 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh
Kan je me aub tips geven omtrent geld? :$
Ik ben er zo ontzettend slecht mee
Doe elke dag een rondje feathers en fire runes kopen in de winkels. Zie de Engelstalige wikia voor locaties, zoek de dichtstbijzijnde lodestone of ander telemiddel en stippel je rondje uit. Op sommige plekken zul je niet kunnen komen omdat je er quests voor moet hebben gedaan maar ik haal daar makkelijk 500k per dag mee op in 20 minuten.quote:Op maandag 6 februari 2017 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh
Tijd geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb, maar voor flippen in de G/E heb je geen skills nodig en je verdient er zo een paar m per dag mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh
10 jaarquote:Op maandag 6 februari 2017 02:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Trouwens, mensen met 200M exp in een skillHoelang ben je daar in godsnaam mee bezig
![]()
oh damnquote:Op maandag 6 februari 2017 02:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
10 jaar![]()
3 packs gekocht bij Poletax in Taverly , easy money en dat is pas 1 shop
[ afbeelding ]
Ja, gekocht voor 1 k geloof ik, geen idee of je daar een quest voor nodig hebt, sorryquote:
Ik ga is effe checken zo, me eten is op dus moet zowieoz effe naar de bankquote:Op maandag 6 februari 2017 02:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, gekocht voor 1 k geloof ik, geen idee of je daar een quest voor nodig hebt, sorry
Hmm oke oke klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2017 02:34 schreef Flow3r het volgende:
Gerrant in Port sarim, ten noorden vd lodestone verkoopt 1 k feathers voor 6 gp per stuk, dat is 6k totaal, die kan je verkopen voor 54 gp per stuk = 45 k per dag
Hank in Lumbridge fishshop verkoopt ook 6 k feathers per dag
Je moet er een dagelijkse routine van maken, ik word soms gek van al die ' dialies' die ik doe elke dag
Welkom , je komt er nooit meer van afquote:Op maandag 6 februari 2017 02:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nooit gedacht dat ik echt zo serieus in dit spel zou gaan zitten
Ben bang van niet neequote:Op maandag 6 februari 2017 02:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Welkom , je komt er nooit meer van af![]()
![]()
Lunagang is ook best goedquote:Op maandag 6 februari 2017 02:44 schreef Flow3r het volgende:
En questen, veeeeel questen, kan je overal komen en geld maken
Als je quests vervelend vind moet je zoeken op Youtube : " imsickofit" maakt hele snelle questguides XD
Er zijn 10 shops waar je feathers kan kopen, 10k in totaal is 480k winst per dag.quote:Op maandag 6 februari 2017 02:34 schreef Flow3r het volgende:
Gerrant in Port sarim, ten noorden vd lodestone verkoopt 1 k feathers voor 6 gp per stuk, dat is 6k totaal, die kan je verkopen voor 54 gp per stuk = 45 k per dag
Hank in Lumbridge fishshop verkoopt ook 6 k feathers per dag
Je moet er een dagelijkse routine van maken, ik word soms gek van al die ' dialies' die ik doe elke dag
quote:Op maandag 6 februari 2017 02:44 schreef Flow3r het volgende:
En questen, veeeeel questen, kan je overal komen en geld maken
Als je quests vervelend vind moet je zoeken op Youtube : " imsickofit" maakt hele snelle questguides XD
Beiden matig, of naja, Lunagang gaat wel voor Nederlandstalig. Youtube is irritant, dan moet je steeds wachten tot diegene in het filmpje klaar is etc.. en steeds pauzeren. Voor questboss fights wel handig, kan je een beetje tactiek afkijken.quote:
Wanneer ben ik begonnen, 11 jaar geleden. Nee, je komt er nooit meer vanaf.quote:
Dan life=overquote:Op maandag 6 februari 2017 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer ben ik begonnen, 11 jaar geleden. Nee, je komt er nooit meer vanaf.
Ik moet nog een paar maandjes voor mijn Vet capequote:Op maandag 6 februari 2017 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij snapt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die RS3 spelen
Oldschool Runescape
Ben nu 95 fletching morgen hopend 96 te lvlen
ondertussen 98 fletchquote:
Nice, ik voeg je wel een keer toe. Zelf speel ik momenteel niet zo vaak (alleen daily's/farm run etc.). Volgende week vakantie, dus dan ben ik wss wat vaker onlinequote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ondertussen 98 fletch
rsnaam: capuchon
Moet je even gaan botten, kan je garanderen dat je er dan wel vanaf komt!quote:Op maandag 6 februari 2017 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven natuurlijk, heb tussen 2009 en 2014 5 jaar lang niet gespeeld. Daarna hooguit 3 maanden per jaar. Was van plan om nu weer even te spelen met dxp-weekend maar ik heb er geen zin inquote:Op woensdag 15 februari 2017 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Moet je even gaan botten, kan je garanderen dat je er dan wel vanaf komt!
Het ging me vooral om het gebanned wordenquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven natuurlijk, heb tussen 2009 en 2014 5 jaar lang niet gespeeld. Daarna hooguit 3 maanden per jaar. Was van plan om nu weer even te spelen met dxp-weekend maar ik heb er geen zin in![]()
Niet alleen kom je met botten er gauw vanaf omdat je een ban krijgt maar ook omdat het saai wordt. Wat is er nou leuk aan een spel spelen waarin dingen vanzelf gaan. Ik ben geen grote gamer maar als ik cheat in spellen is voor mij de lol er vaak snel vanaf.
Betwijfel hetquote:Op maandag 27 maart 2017 13:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Uitgelaggt in een dungeon, log ik in is 25m wegHoop dat ze het refunden maar echt wtf
Ik kan me herinneren dat ik altijd elke dag een rondje liep om wat shit te kopen en op de GE te zetten. Volgens mij kocht ik altijd broad arrow tips ofzo, bij die slayer trainer in Taverleyquote:Op maandag 27 maart 2017 14:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb ook helemaal niks meer nu
Heb wel een maand op m'n Ironman gespeeld, maar kreeg weer motivatie om te maxen op m'n mainquote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:13 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga minen, slayer trainen, en misschien nog 2 uur alleen ranged.
Geen ironman meer Enix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |