Had eentje moeten kopen bij varrock met 1k dat ik van iemand kreegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
Die steel zullen wel op de grond liggen onderhand?
Ben zelf begonnen met het leren van Arraxi. Heb er ondertussen 3 kills van gedaan.
Wel leuk toch. Beetje aanmodderen. Tegenwoordig is iedereen van het efficiënt spelen ...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had eentje moeten kopen bij varrock met 1k dat ik van iemand kreeg
Crisistijden
Mwah gaat wou bijvoorbeeld fishing trainen maar heb dan feathers nodig. Die dingen kosten 6 coins in de store joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel leuk toch. Beetje aanmodderen. Tegenwoordig is iedereen van het efficiënt spelen ...
Speel je f2p? Misschien beetje skillen ofzo, iron ore verkopen?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mwah gaat wou bijvoorbeeld fishing trainen maar heb dan feathers nodig. Die dingen kosten 6 coins in de store joh.
Moet nou weer beetje coins rapen zodat ik die black longsword kan kopen ook uit de store want att is nu 25 geworden. Trainen is wel rete traag zo'n 40 exp per monster.
Ja f2p.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Speel je f2p? Misschien beetje skillen ofzo, iron ore verkopen?
Ja, waar ben je?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand paas ff 1k voor die black longsword @ varrock
Ben je maxed?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:31 schreef Scuidward het volgende:
Maar Arraxi is wel redelijk klote. Ben onderhand al 12 keer de pijp uitgegaan, 3 kills gehaald, 1x kamikaze.
Wel leuk om met zwetende handjes achter je toetsenbord te zitten, weer wat anders dan QBD. Hoop over ongeveer een maand of 2 pro te kunnen zijn en dan zonder problemen 5m/uur binnen te harken. Trouwens, zojuist even de wealth-evaluator 'gekocht', guess what.
Ben 620M waard.
Was wel maxed, nu alleen nog 76 invention om te trainen. Maar ik speel wel wat minder momenteel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ben ik dat station al gepasseerd en heb ik vandaag adamant gehaald want eindelijk 40 att en def.quote:
Ben je member?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik dat station al gepasseerd en heb ik vandaag adamant gehaald want eindelijk 40 att en def.
Trainen is nog steeds rete traag daar bij barbarian village // 65 exp ps
Geen food/money om naar die goeie plekken te gaan
Slechtere defence.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:14 schreef Jiang153 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil als ik een melee handschoen gebruik terwijl ik met range ga spelen?
Heb ik dan minder accuracy in vergelijking met een normale range handschoen ofzo?
Je nauwkeurigheid wordt slechter, al met al is het gewoon een slecht plan.quote:
Hmm oke op die fiets.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je nauwkeurigheid wordt slechter, al met al is het gewoon een slecht plan.
Is goed, kom maar halen in Prifddinas...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm oke op die fiets.
Range is nou toch maar 20. Ey geef mij steel arrows en stuff dan
Geen idee waar dat staat is maar sta in Varrock bij de GEquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is goed, kom maar halen in Prifddinas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |