abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:20:58 #276
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_147776832
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Inaithnir het volgende:
Zit nu alleen te twijfelen of ik een maandje members moet kopen voor mn ouwe main of voor mn nieuwe ironman.
Keuze gemaakt ondertussen?

Verder, even een reminder. Dit weekend is het dungeoneering weekend dus dubbele tokens! :9
pi_147795791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Keuze gemaakt ondertussen?

Verder, even een reminder. Dit weekend is het dungeoneering weekend dus dubbele tokens! :9
Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doen :D

Oeh, jammer dat ik dit weekend niet zoveel speeltijd heb, dubbele tokens klinkt yummy!
  maandag 22 december 2014 @ 21:13:34 #278
203089 Scuidward
pi_147855605
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doen :D

Oeh, jammer dat ik dit weekend niet zoveel speeltijd heb, dubbele tokens klinkt yummy!
Ironman vind ik inderdaad een van de beste updates van dit jaar. Zelf heb ik geen zin om mijn tijd over 2 accounts te verdelen maar ik had al wel een soort van droom gehad om dan extreem veel slayer te doen en zo een beetje dragon items te verzamelen etc. en eigenhandig 99 farming te krijgen enzo.

Maar ik gok dat ik in 2015 lekker bij het vertrouwde blijf. Dit weekend 2500 total gehaald en mijn favo titel geclaimd :7

Fotootje voor het nageslacht.
pi_147994256
Nice account ;)

Speel op het moment alleen via de companion app, heerlijk aan te flippen, goed voor de beurs
pi_148137750
Oldschool :D. Vorige week aan begonnen, geweldige nostalgie. Ook gelijk maar member geworden gister want het begon weer te kriebelen. Op zich vind ik het ook leuk om weer vanaf 0 te beginnen op het gebied van skills. Qua gold kon ik het toch niet laten om wat gold van RS3 naar old school te swappen, dus heb een mooi startbedrag van 2 miljoen ofzo, niet overdreven dus. Meer mensen die dit nog actief doen?
pi_148161154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Robbdie het volgende:
Oldschool :D. Vorige week aan begonnen, geweldige nostalgie. Ook gelijk maar member geworden gister want het begon weer te kriebelen. Op zich vind ik het ook leuk om weer vanaf 0 te beginnen op het gebied van skills. Qua gold kon ik het toch niet laten om wat gold van RS3 naar old school te swappen, dus heb een mooi startbedrag van 2 miljoen ofzo, niet overdreven dus. Meer mensen die dit nog actief doen?
Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?
pi_148219788
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Enix het volgende:

[..]

Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?
Ah schaars dus. Ik weet eigenlijk alles nog wel uit de jaren van vroeger, soms alleen even op zybez oid zoeken en dan komt het wel weer naar boven. Bedankt!

Is Ironman mode wat? Lijkt me vreselijk niks te kunnen kopen en alles zelf te moeten maken en vinden.
pi_148222360
Ik vind het persoonlijk heel veel vrijheid geven. Je bent niet meer afhankelijk van anderen en geld speelt een bijrol. In principe begin je weer bij de basis, namelijk skills trainen/quests/items verzamelen. Daarnaast is het een grotere prestatie als je met een Ironman een quest als Recipe for Disaster te voltooien, doordat je alle items zelf heb verzameld en 70 cooking hebt behaald door je eigen fish te vangen. Zo zijn er nog tal van voorbeelden.
pi_148240962
Even een kleine impressie van mijn account:

Stats

Quest points

(o.a. Monkey Madness, Lunar Diplomacy, Roving Elves en Royal Trouble)

Items

(exclusief full rangers void, fighter torso, drie glory's, full graceful en nog wat seeds/andere herbs.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:48:15 #285
203089 Scuidward
pi_148507479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:07 schreef Enix het volgende:
Even een kleine impressie van mijn account:

Stats
[ afbeelding ]

Quest points
[ afbeelding ]
(o.a. Monkey Madness, Lunar Diplomacy, Roving Elves en Royal Trouble)

Items
[ afbeelding ]
(exclusief full rangers void, fighter torso, drie glory's, full graceful en nog wat seeds/andere herbs.
Best wel relaxe stats ^O^ en zo te zien hard gequest.

Heb je die air orbs zelf gemaakt? Veel bowstrings ook, fletching is de beste manier voor gp? Gaat natuurlijk allemaal weer op aan Miscelenia. Op RS3 zijn de ironman ook al hard aan het gaan, zitten al boven de 2000+ sommige en zag van de week dat iemand al een mainhand ascension had gemaakt zelf.

Kachel met mijn account aardig door. Mijn verwachting is dat ik zo ergens in juli nog 2 stats geen 99 heb.
pi_148536655
Thanks. Air orbs idd zelf gemaakt. Buckets of sand en soda ashes gekocht, molten glass gemaakt en uiteindelijk orbs van geblazen. Ik dacht inderdaad net als jij dat fletching de beste manier van geld maken was. Echter ben ik er laatst achter gekomen dat air battlestaffs ook bizar veel geld maakt. Heb nu een cash stack van circa 7m. Over een aantal dagen wil ik nog wel een updatetje geven.

Jouw stats mogen er ook zeker wezen. Nooit gedacht om met OSRS te beginnen? Ik heb ook een Ironman account op RS3, maar heb het al zo lang niet gespeeld. Hierdoor heb ik totaal geen idee wat voor doelen ik voor mezelf kan stellen. Elf City lijkt me een mooi doel, maar de motivatie om quests als Underground Pass opnieuw te doen, ontbreekt momenteel.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 15:30:41 #287
203089 Scuidward
pi_148542047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:54 schreef Enix het volgende:
Nooit gedacht om met OSRS te beginnen?
Heb het een paar uur gespeeld, even toen het net nieuw was en een jaartje later toen de economie al werkte.

Beetje bowstrings gemaakt en wat kleine dingen getraind maar niet echt noemenswaardig, ook een beetje als ik divination trainde op RS3. Maar ik merk dat ik moeilijk mijn overzicht en tijd over 2 accounts kan verdelen dus vandaar dat ik altijd snel terug bij mijn main kom. Ook toen ironman uitkwam een account voor RS3 gemaakt wat ook wel grappig was maar dan kwam ik hetzelfde probleem tegen als bij mijn OSRS account en dat is tijd. En ook dat de dingen die je al een keer hebt gedaan zoals quests wel wat saai kunnen zijn.

Kan mij wel voorstellen dat het lastig is om doelen te stellen in RS3 omdat er zoveel te doen is. Misschien is ironman op OSRS ook wel wat leuker omdat de meeste de 1e maanden van hun account al als ironman speelden omdat ze geen idee hadden van de economie. Maar juist doordat er zoveel te doen is blijf ik ook makkelijker plakken bij mijn main :P
pi_148627797
Tijd niet meer gespeeld, maar vandaag toch maar een 99 gehaald die ik al een tijd wou hebben. En 2300 total :D

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_148683763
Ik ben uit verveling ook maar weer met mijn OSRS account begonnen (cmb 122). Er is zo'n nieuwe snakeboss die blijkbaar veel geld maakt?
pi_148685078
Een keer in de zoveel tijd begin ik weer wat interesse te krijgen in RS. Alleen is het zo moeilijk om geld te verdienen in F2P. Tenminste, dat was altijd zo. Is het nu makkelijker geworden of hebben jullie tips om makkelijk geld te verdienen?

Ik had gezien dat je nu Bonds of zoiets kan kopen met GP en dat om kan zetten in membership. Dus het liefst verdien ik wat geld in F2P en dan even member worden, wie weet krijg ik de smaak dan weer te pakken en betaal ik dan wel met echt geld :)

Mijn voornaamste doel is mijn fletching op 99 hebben, dat wil ik al heel lang. Nou ja, de momenten dat ik weer wat interesse krijg in RS dan :P
pi_148687241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:41 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik ben uit verveling ook maar weer met mijn OSRS account begonnen (cmb 122). Er is zo'n nieuwe snakeboss die blijkbaar veel geld maakt?
Zeker nu het net uitgekomen is zijn de drops enorm overpriced. Over een aantal weken zullen de items hun oorspronkelijke prijs wel bereiken. Het is geen makkelijke boss iig, maar als je goed bent met prayer switching en een goed ranged level hebt, is het zeker lucratief. Persoonlijk zou ik eerder voor DKS of GWD kiezen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:05:50 #292
203089 Scuidward
pi_148689484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Azerdion het volgende:
Een keer in de zoveel tijd begin ik weer wat interesse te krijgen in RS. Alleen is het zo moeilijk om geld te verdienen in F2P. Tenminste, dat was altijd zo. Is het nu makkelijker geworden of hebben jullie tips om makkelijk geld te verdienen?
Het is wel zo dat het langzamer gaat dan als P2P, maar er zijn er wel een paar.

Iron is aardig wat waard: http://runescape.wikia.co(...)uide/Mining_iron_ore
Cow hide ook: http://runescape.wikia.co(...)uide/Tanning_cowhide
Net als ashes: http://runescape.wikia.co(...)ide/Collecting_ashes
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef rubensanti het volgende:
Tijd niet meer gespeeld, maar vandaag toch maar een 99 gehaald die ik al een tijd wou hebben. En 2300 total :D

[ afbeelding ]
Zeer netjes ook :)

Neem aan dat je nu ook alle wapens hebt die je wilt hebben? Ik begon voor long swords maar uiteindelijk de andere ook gehaald net als de imp en de necklaces dat je vanzelf 99 hebt :+
pi_148697384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]

Zeer netjes ook :)

Neem aan dat je nu ook alle wapens hebt die je wilt hebben? Ik begon voor long swords maar uiteindelijk de andere ook gehaald net als de imp en de necklaces dat je vanzelf 99 hebt :+
Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten verander :).
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:29:37 #294
203089 Scuidward
pi_148751466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten verander :).
Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.

Heb ook een Frosty :+ maar het is inderdaad verstandig om ze te bewaren.

Daarnaast krijgen we weer een double xp weekend ... ja, alweer :P op RS3.
pi_148751600
Lol het is echt veranderd..
Ik had mijn account aan een klasgenoot verkocht. En het is alweer lang geleden 4/5 jaar geleden dus ik kan het ook niet terug hacken, nee ga ik ook niet doen :D
Had combatlevel 82, firemaking 99, woodcutting, 99, fishing 76, en een vermogen van 3MIL
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:39:43 #296
203089 Scuidward
pi_148751741
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Inspireme het volgende:
Lol het is echt veranderd..
Ik had mijn account aan een klasgenoot verkocht. En het is alweer lang geleden 4/5 jaar geleden dus ik kan het ook niet terug hacken, nee ga ik ook niet doen :D
Had combatlevel 82, firemaking 99, woodcutting, 99, fishing 76, en een vermogen van 3MIL
Spijt zeker ;) maar klopt, het lijkt niet meer op het oude.

Paar maanden terug eens gekeken maar mijn account is nog geen 150,- waard dus dat ga ik niet doen.
pi_148755744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:29 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.

Heb ook een Frosty :+ maar het is inderdaad verstandig om ze te bewaren.

Daarnaast krijgen we weer een double xp weekend ... ja, alweer :P op RS3.
Lol alweer? Ik hoorde vorig jaar van iemand dat er nooit meer een double xp weekenden zouden komen en nu lijkt het om de paar maanden feest te zijn :+ . Het wordt wel erg makkelijk zo.
pi_148954817
Heb bijna de Quest cape behaald :D

Nog 2 combat levels nodig voor Dream Mentor, de laatste op de lijst. Daarna lekker rustig aan mijn skills opwerken. Over niet al te lange tijd komen de Achievement diaries ook uit, dus is het zaak alvast wat requirements uit de weg te werken.
pi_148998352
En de Quest cape is binnen!

Daarnaast ook nog ff een Gilded altar gemaakt, dus een lekker weekje.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 00:20:55 #300
203089 Scuidward
pi_148998573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Enix het volgende:
En de Quest cape is binnen!

Daarnaast ook nog ff een Gilded altar gemaakt, dus een lekker weekje.
Snel gedaan dan :+

Weet je of ze meer quests gaan uitbrengen in OSRS? Weet wel dat er een nieuw werelddeel aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')