Keuze gemaakt ondertussen?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Inaithnir het volgende:
Zit nu alleen te twijfelen of ik een maandje members moet kopen voor mn ouwe main of voor mn nieuwe ironman.
Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Keuze gemaakt ondertussen?
Verder, even een reminder. Dit weekend is het dungeoneering weekend dus dubbele tokens!
Ironman vind ik inderdaad een van de beste updates van dit jaar. Zelf heb ik geen zin om mijn tijd over 2 accounts te verdelen maar ik had al wel een soort van droom gehad om dan extreem veel slayer te doen en zo een beetje dragon items te verzamelen etc. en eigenhandig 99 farming te krijgen enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doen
Oeh, jammer dat ik dit weekend niet zoveel speeltijd heb, dubbele tokens klinkt yummy!
Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Robbdie het volgende:
Oldschool. Vorige week aan begonnen, geweldige nostalgie. Ook gelijk maar member geworden gister want het begon weer te kriebelen. Op zich vind ik het ook leuk om weer vanaf 0 te beginnen op het gebied van skills. Qua gold kon ik het toch niet laten om wat gold van RS3 naar old school te swappen, dus heb een mooi startbedrag van 2 miljoen ofzo, niet overdreven dus. Meer mensen die dit nog actief doen?
Ah schaars dus. Ik weet eigenlijk alles nog wel uit de jaren van vroeger, soms alleen even op zybez oid zoeken en dan komt het wel weer naar boven. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?
Best wel relaxe statsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:07 schreef Enix het volgende:
Even een kleine impressie van mijn account:
Stats
[ afbeelding ]
Quest points
[ afbeelding ]
(o.a. Monkey Madness, Lunar Diplomacy, Roving Elves en Royal Trouble)
Items
[ afbeelding ]
(exclusief full rangers void, fighter torso, drie glory's, full graceful en nog wat seeds/andere herbs.
Heb het een paar uur gespeeld, even toen het net nieuw was en een jaartje later toen de economie al werkte.quote:
Zeker nu het net uitgekomen is zijn de drops enorm overpriced. Over een aantal weken zullen de items hun oorspronkelijke prijs wel bereiken. Het is geen makkelijke boss iig, maar als je goed bent met prayer switching en een goed ranged level hebt, is het zeker lucratief. Persoonlijk zou ik eerder voor DKS of GWD kiezen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:41 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik ben uit verveling ook maar weer met mijn OSRS account begonnen (cmb 122). Er is zo'n nieuwe snakeboss die blijkbaar veel geld maakt?
Het is wel zo dat het langzamer gaat dan als P2P, maar er zijn er wel een paar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Azerdion het volgende:
Een keer in de zoveel tijd begin ik weer wat interesse te krijgen in RS. Alleen is het zo moeilijk om geld te verdienen in F2P. Tenminste, dat was altijd zo. Is het nu makkelijker geworden of hebben jullie tips om makkelijk geld te verdienen?
Zeer netjes ookquote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef rubensanti het volgende:
Tijd niet meer gespeeld, maar vandaag toch maar een 99 gehaald die ik al een tijd wou hebben. En 2300 total
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten veranderquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeer netjes ook![]()
Neem aan dat je nu ook alle wapens hebt die je wilt hebben? Ik begon voor long swords maar uiteindelijk de andere ook gehaald net als de imp en de necklaces dat je vanzelf 99 hebt![]()
Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten verander.
Spijt zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Inspireme het volgende:
Lol het is echt veranderd..
Ik had mijn account aan een klasgenoot verkocht. En het is alweer lang geleden 4/5 jaar geleden dus ik kan het ook niet terug hacken, nee ga ik ook niet doen
Had combatlevel 82, firemaking 99, woodcutting, 99, fishing 76, en een vermogen van 3MIL
Lol alweer? Ik hoorde vorig jaar van iemand dat er nooit meer een double xp weekenden zouden komen en nu lijkt het om de paar maanden feest te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.
Heb ook een Frostymaar het is inderdaad verstandig om ze te bewaren.
Daarnaast krijgen we weer een double xp weekend ... ja, alweerop RS3.
Snel gedaan danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Enix het volgende:
En de Quest cape is binnen!
Daarnaast ook nog ff een Gilded altar gemaakt, dus een lekker weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |