abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 januari 2015 @ 00:21:39 #1
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_148998588

Waar kan ik Runescape spelen?
Hier

Over Runescape
RuneScape wordt door miljoenen mensen uit een groot aantal verschillende landen gespeeld, die een verschillende culturele achtergrond hebben. De gemeenschap van de RuneScape-spelers lijkt op de grotere, echte samenleving: de meeste mensen zijn eerlijk, beleefd en repectvol tegenover anderen, maar er zijn ook een aantal personen wiens gedrag alleen bedoeld is om te beledigen. Daarom hebben wij een overtredingensysteem, dat ontworpen is om onze spelers tegen deze storende minderheid te beschermen

Gameplay
Het spel draait om een middeleeuws fantasiethema, dat lijkt op spellen zoals Warcraft, EverQuest of Guild Wars. RuneScape onderscheidt zich van bovengenoemde spellen in diversiteit, in RuneScape zijn meer dingen te doen zoals bijvoorbeeld bereiden van pizza's of het omhakken van bomen.

Basis van het spelen is de mogelijkheid om via allerlei activiteiten experience points (XP = ervaringspunten) te verzamelen, die leiden tot het verkrijgen van levels in een skill. De kracht van een speler in een gevecht wordt uitgedrukt door middel van combat level; een samenstelling van skills die te maken hebben met aspecten van vechten (Attack, Strength, Defence, Ranged, Prayer, Magic, Hitpoints en voor members ook Summoning).

Op 15 augustus 2008 kondigde Jagex aan dat ze in 2008/2009 speciale werelden gaan uitbrengen waar spelers bijna overal tegen elkaar kunnen vechten. Wanneer een speler verslagen wordt zal hij of zij voorwerpen laten vallen die automatisch worden gekozen door Jagex. Dit werd 15 oktober 2008 ook daadwerkelijk uitgevoerd doorgevoerd. Met het terugkeren van 'free trade' (vrij handelen) en de oude vorm van de wilderness op 1 februari 2011 werden de PvP Worlds omgevormd tot andere werelden.



Naast de reguliere werelden zijn er twee oudere versies van het spel beschikbaar. De ene versie komt uit het jaar 2001 en de andere versie uit het jaar 2007. De versie uit 2007 wordt geupdate. Voor beide versies moet een speler member zijn om deze versies te mogen spelen. De versie uit 2001 laat geen nieuwe spelers meer toe.
(bron: Wikipedia)

Skills
Er zijn 26 skills (vaardigheden). De verschillende skills zijn de combat skills: Attack, Strength, Defence en Constitution; Ranging, Magic, Prayer, Runecrafting, Agility, Construction, Herblore, Thieving, Crafting, Fletching, Slayer, Hunter, Mining, Smithing, Fishing, Cooking, Firemaking, Woodcutting, Farming, Summoning, Dungeoneering en Divination.



Als een karakter level 99 is in een skill, kan een skillcape gekocht worden en daar zit altijd ook een emote (speciale beweging van je avatar) aan vast. Als je 2 skillcapes hebt kan je skillcapes trimmed (dit houdt in dat de cape naast zijn basiskleur nog een extra kleur krijgt en wel langs de randen van de cape) krijgen en dan kun je tijdelijk level 100 worden in die skill. Een uitzondering hiervan is de Dungeoneering skill. In deze skill kun je maximaal level 120 behalen. Je kunt voor Dungeoneering een skillcape kopen voor level 99 en 120. Een tijdje terug zijn er ook mastercapes uitgekomen voor mensen die ~104M xp in een skill hebben gehaald.

In 2011 werden deze capes uitgebreid met de max en completionist cape. De max cape houdt in dat je in alle skills een minimum van 99 hebt gehaald. De completionist cape krijg je wanneer je naast in alle skills het maximum ook in alle game gerelateerde activiteiten, zoals castle wars en chompy bird hunting, een minimum hebt verwezenlijkt. Als je de normale completionist cape hebt gehaald, kan je hem, nadat je aan verschillende andere eisen hebt voldaan, ook trimmen tot een trimmed completionist cape.
(bron: Wikipedia)



Bosses
Voor mensen die zich minder kunnen vinden in het tot 99 trainen van alle skills is er altijd de mogelijkheid om jezelf te kronen tot koning van de PvM (player vs. monster). Als je sterk genoeg bent kan je altijd een poging wagen om een van de vele monsters die RS rijk is een kopje kleiner te maken. Beginners kiezen veilig voor de King Black Dragon of de Kalphite Queen, ben je iets zelfverzekerder kan je altijd de Queen Black Dragon een bezoekje brengen of de God Wars Dungeon onveilig maken waar de bekendste goden van RS een afgezant hebben die het spelers lastig kan maken. Behoor je echt bij de top dan zijn er de laatste tijd nog pittigere monsters bij gekomen. De Kalphite King dropt als monsters de beste melee wapens (lvl 90) en Nex heeft een heel arsenaal aan verschillende armours in haar pocket die erg gewild zijn bij spelers en de prijs is er dan ook naar. Snel rijk worden behoort zeker tot de mogelijkheiden voor de ervaren bosshunters.



Clans
Een andere recentere toevoeging zijn de clans. Het is voor spelers mogelijk om samen een clan te vormen, die kunnen zo klein zijn als 10 spelers of zo groot als 200 spelers. Als clan heb je een citadel (luchtkasteel) die onderhouden kan worden en hoe beter de citadel hoe beter de clan profiteert. Het handigste voordeel is ongetwijfeld dat er extra bonus xp te verdienen is als men op dezelfde world speelt als de rest van de clan, maar ook het sociale komt bij (de juiste) clans tot uiting.



De Evolution of combat
De Evolution of Combat, ook bekend als EOC, is een complete herwerking van het combatsysteem in Runescape. Deze herwerking is eerst enkele maanden getest in beta-vorm, begonnen in Juni 2012. De eigenlijke update is gebeurd op 20 november 2012.

Een van de grootste veranderingen bij deze update waren het toevoegen van abilities in het spel. hiernaast zijn ook alle special attacks verwijderd waarvoor , en hiermee zijn ook alle special attacks van wapens die je handmatig moest activeren verwijderd. sommige wapens en ammunitie hebben echter nog een interne special, zoals enchanted bolts en de Saradomin/Zamorak/Guthix bow. Om elke godsword ook nog uniek te maken, heeft Jagex later ook een interne special aan toegevoegd.



De Evolution Of Combat heeft daarnaast ook de combat-driehoek versterkt, zodat melee nu niet meer merkbaar de beste stijl om te gebruiken is. Voor mages zijn de aanvalsspells veel goedkoper geworden, en zijn veel nieuwe armours uitgekomen. Rangers hebben ook nieuwe wapens gekregen, onder andere nieuwe kruisbogen. Longbows zijn nu veranderd naar Shieldbows, die sterker zijn en waarmee je ook abilties kunt gebruiken waarvoor je een shield nodig hebt. Ook zijn voor vele uitrustingen de vereiste levels veranderd, waardoor je voor veel meer armour nu ook een defence level nodig hebt, of de eisen zijn ervoor verhoogd. Zo heb je voor rune nu level 50 nodig, en valt |blue dragonhide nu in de free-to-play-categorie.

Samen met de EOC is ook dual-wielding uitgekomen. Van meeste melee-wapens en kruisbogen is nu een offhand-versie beschikbaar, enkel voor members. Deze heeft 50% van de kracht van het gewone wapen, en kan samen met de gewone versie gebruikt worden. Zo kun je je attack speed verdubbellen en meer damage doen, ten koste van bescherming. Voor mages zijn alle staves nu tweehandig geworden. Enkelhandige alternatieven zijn wands, en de offhand versies hiervan zijn books en orbs. Daarnaast kan je nu ook verschillende wapens combineren, waardoor je bijvoorbeeld een scimitar en een crossbow tegelijk kan dragen.
(bron: Runescape Wikia)

Runescape 3
Jawel, Runescape 3 komt eraan! Voor meer info verwijs ik je door naar de FOK!-special.

Runescape 3 is de 6e eeuw. Dit betekent dat de goden terugkomen om te knokken, veel quests met deze storyline aan de gang gaan, er worldevents komen waarbij je de favoriete god kan steunen en je als speler helemaal opgezogen kan worden in deze gebeurtenissen. Dit wil niet zeggen dat de oude quests niet meer tellen, alleen krijg je aan het begin een melding dat de quest zich 'afspeelt' in de vorige eeuw.

Daarnaast heeft RS3 ook nog wat andere dingen zoals elke maand wel een thema event, Runelabs waar mensen hun eigen suggesties kunnen doen en die met behulp van een stemsysteem op de agenda van JaGeX kunnen zetten en is het steeds populairder om zowel van de JaGeX kant als van de spelerskant te streamen op Twitch. Dus als je benieuwd bent naar de nieuwste bosses en gameplay kan je daar met de populairdere spelers meekijken.



Ironman
Dit is een spelmodus die oktober 2014 is gerealiseerd. Spelers zijn hierin compleet afhankelijk van hun eigen skills en kunnen dus niet traden met anderen. Voor de echte survivalist is dit de kans bij uitstek om te kijken hoe ver ze kunnen komen zonder gek te worden van het eindeloos verzamelen van eigen hout, vis, ertsen en kruiden. Dit is beschikbaar voor zowel RS3 als OSRS.

FOK!ers die Runescape spelen

Actief:
• Scuidward - Scuidward
• Azorius - Azorius
• rubensanti - rubensanti
• GhpH - IkeaScape
• Enix - Iron Suppose (OSRS)
• Bitterlemon - Camiel
• J03llV - StrYk3rr
• Mr_Brownz - Specialflame
• WIJZIJNAJAX - Paus
• Thrilled - Frostarc


Non-actief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 24-01-2015 18:08:02 ]
  zaterdag 24 januari 2015 @ 00:22:57 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_148998624
Zo. 7 alweer.

Ik zal morgen even de tijd nemen om de namenlijst te updaten en de plaatjes te verversen waar nodig.
pi_149011169
Nieuw topique :D

Nog in navolging op je vraag
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Snel gedaan dan :+

Weet je of ze meer quests gaan uitbrengen in OSRS? Weet wel dat er een nieuw werelddeel aankomt.
Voor alsnog komen er geen nieuwe quests aan. De eerstvolgende update zal waarschijnlijk Achievement diaries of de Grand Exchange zijn. In maart zal er een resizeable mode komen (redelijk zonde om daar zoveel tijd aan te besteden als je het mij vraagt). Zeah (het nieuwe continent) komt naar schatting over circa een halfjaar. Aan het einde van het jaar zal er wel een nieuwe skill komen, maar hier is verder nog niets over bekend.

Hier staat nog meer informatie betreffend dit jaar, mocht iemand interesse hebben: http://services.runescape(...)380,381,136,65546107
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:02:57 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149015487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef Enix het volgende:
Aan het einde van het jaar zal er wel een nieuwe skill komen, maar hier is verder nog niets over bekend.
Apart om te zien dat ze steeds meer uit elkaar gaan drijven qua content. Niet dat dit een ramp is maar ik had het niet verwacht. Maakt me ook niet zo heel veel uit omdat ik het niet speel, maar je krijgt genoeg mee via andere kanalen zoals Reddit. Met name de G.E. is voor sommige echt een doorn in het oog.

Achievementdairies zijn daarentegen wel leuk om te zien. Is ook prima content. Tijd dat ik de mijne afmaak.

Daarnaast heb ik de OP aangepast met wat tekst/plaatjes/usernames. Zal wel weer goed zijn voor een jaartje.

Overigens n.a.v. die worldevents en godenstrijden, ik ben/was een Bandosian. Underdog :+
pi_149016426
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:02 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Apart om te zien dat ze steeds meer uit elkaar gaan drijven qua content. Niet dat dit een ramp is maar ik had het niet verwacht. Maakt me ook niet zo heel veel uit omdat ik het niet speel, maar je krijgt genoeg mee via andere kanalen zoals Reddit. Met name de G.E. is voor sommige echt een doorn in het oog.

Achievementdairies zijn daarentegen wel leuk om te zien. Is ook prima content. Tijd dat ik de mijne afmaak.
De toevoegingen zijn zeker positief te noemen. Zonder nieuwe content zou het spel ook erg dood worden.

Ondanks ik niet kan ruilen, heb ik ook nee gestemd voor de G.E.. Ik vind het onbegrijpelijk hoe je het meest karakteristieke gedeelte van de Oldschool community weg kunt halen. Helaas ziet ruim 75% van de spelers dit niet in. Het verpest de economie van het spel, vroeg of laat. Items zullen crashen, merchenting clans zullen de markt overnemen en spelers hoeven geen 'moeite' meer te doen om hun skill bevoorrading aan te vullen (Dragon bones, Yew logs etc.).

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op een betoog van mij jegens de afgunst van de Grand Exchange :D
pi_149030404
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Enix het volgende:

[..]

De toevoegingen zijn zeker positief te noemen. Zonder nieuwe content zou het spel ook erg dood worden.

Ondanks ik niet kan ruilen, heb ik ook nee gestemd voor de G.E.. Ik vind het onbegrijpelijk hoe je het meest karakteristieke gedeelte van de Oldschool community weg kunt halen. Helaas ziet ruim 75% van de spelers dit niet in. Het verpest de economie van het spel, vroeg of laat. Items zullen crashen, merchenting clans zullen de markt overnemen en spelers hoeven geen 'moeite' meer te doen om hun skill bevoorrading aan te vullen (Dragon bones, Yew logs etc.).

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op een betoog van mij jegens de afgunst van de Grand Exchange :D
Hier ben ik op tegen. Ik heb ingezien dat veel mensen het op hun heupen krijgen om voortdurend te typen om iets te (ver)kopen (inmiddels vervangen door legale autotyper ingame). Ik ken al minstens 10 mensen die terug gaan OSRS spelen omdat de G.E komt. Je hebt inderdaad gelijk dat merchclans het weer gaan overnemen.

Mijn idee was om de "trading-post" te laten staan en toch de G.E toe te voegen.

De G.E met beperkte limieten:(per 24u)

Maximum 1000 runes, 1000 Arrows, Knifes en andere dingen in deze catorgie
MAximum 500 fish, logs, ores, bars, herb..
max 20 wapens,armour

Willen ze meer , dat ze maar ruilen via spelers!

Merchclans moeten teveel leden hebben om invloed te krijgen op de G.E
pi_149030445
Teveel veranderingen in OSRS. :(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149408504

Twee keystone drops achter elkaar :) De order of ascencion members slayer task is echt heerlijk, 2,8m verdient in 30 min :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:07:22 #9
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149421194
Is Oldskool RS ondertussen al voor non-members?
pi_149428504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef yamiown het volgende:
Is Oldskool RS ondertussen al voor non-members?
19 februari wordt definitief f2p uitgebracht. Zie deze link voor meer details: http://services.runescape(...)-details?oldschool=1
  zaterdag 7 februari 2015 @ 02:06:25 #11
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_149439920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef Enix het volgende:

[..]

19 februari wordt definitief f2p uitgebracht. Zie deze link voor meer details: http://services.runescape(...)-details?oldschool=1
Danku.
pi_149613908
Nog ff een updatetje van mijn account :)

Te beginnen met de skills:


Kleine bankimpressie (excl. untradeables):


De noted herbs zijn ranarrs (circa 1,3m waard) en de 11 seeds zijn snapdragons.

Ook nog wat Barrows gedaan de afgelopen periode (nu wat minder vanwege de lags):


Verder nog wat klein spul (dragon plateskirt, helm of neitiznot etc.) en veel untradeables (event items, dragon defender, full void, fighter's torso, graceful set, quest cape en slayer helm).
pi_149785926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef Enix het volgende:
Nog ff een updatetje van mijn account :)

Te beginnen met de skills:
[ afbeelding ]

Kleine bankimpressie (excl. untradeables):
[ afbeelding ]

De noted herbs zijn ranarrs (circa 1,3m waard) en de 11 seeds zijn snapdragons.

Ook nog wat Barrows gedaan de afgelopen periode (nu wat minder vanwege de lags):
[ afbeelding ]

Verder nog wat klein spul (dragon plateskirt, helm of neitiznot etc.) en veel untradeables (event items, dragon defender, full void, fighter's torso, graceful set, quest cape en slayer helm).
Ziet er goed uit zeg, zeker voor wen Iron Man! Zit zelf na een paar maanden oldschool op 1320 total (geloof ik). Heb nagenoeg alle belangrijke quests gedaan voor transport, glory recharge, fly fishing etc. Alle skills, op ruencrafting na zijn nu boven de 50 en de meeste al boven de zestig. Hoogste is farming met 68, nog geen uitschieters dus maar dat vind ik wel prima. Bank opgebouwd naar 20 mil cash en nog voor een miljoen of 6-10 aan spullen. Dik tevreden dus! Zie wel enorm op tegen Barbarian Assault om de Torso te verkrijgen.. had vroeger altijd al een schijthekel aan die minigame.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:32:37 #14
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149791299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef Enix het volgende:
Nog ff een updatetje van mijn account :)

Te beginnen met de skills:
[ afbeelding ]

Kleine bankimpressie (excl. untradeables):
[ afbeelding ]

De noted herbs zijn ranarrs (circa 1,3m waard) en de 11 seeds zijn snapdragons.

Ook nog wat Barrows gedaan de afgelopen periode (nu wat minder vanwege de lags):
[ afbeelding ]

Verder nog wat klein spul (dragon plateskirt, helm of neitiznot etc.) en veel untradeables (event items, dragon defender, full void, fighter's torso, graceful set, quest cape en slayer helm).
Netjes, dat ziet er goed uit! Wat is je doel op dit moment? Het kriebelt bij mij soms ook wel om weer te beginnen met '07, maar ik ben al een aardig eind op weg met mijn main op RS3.
pi_149800468
Thanks boys.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef Robbdie het volgende:

[..]

Ziet er goed uit zeg, zeker voor wen Iron Man! Zit zelf na een paar maanden oldschool op 1320 total (geloof ik). Heb nagenoeg alle belangrijke quests gedaan voor transport, glory recharge, fly fishing etc. Alle skills, op ruencrafting na zijn nu boven de 50 en de meeste al boven de zestig. Hoogste is farming met 68, nog geen uitschieters dus maar dat vind ik wel prima. Bank opgebouwd naar 20 mil cash en nog voor een miljoen of 6-10 aan spullen. Dik tevreden dus! Zie wel enorm op tegen Barbarian Assault om de Torso te verkrijgen.. had vroeger altijd al een schijthekel aan die minigame.
Een mooi kapitaal heb je opgebouwd. Nu is het nog een kwestie van skills omhoog jassen. Wat zijn je verdere plannen? Met zo'n cash stack zou je kunnen denken om bijv. 99 fletching of cooking te kopen. Als je meer een PvM liefhebber bent, kun je denken aan een bandos setje (ben je ook meteen van het Fighters torso probleem af).

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef Azorius het volgende:

Netjes, dat ziet er goed uit! Wat is je doel op dit moment? Het kriebelt bij mij soms ook wel om weer te beginnen met '07, maar ik ben al een aardig eind op weg met mijn main op RS3.
M'n doel op de langetermijn is een hoog slayer lvl te krijgen voor Whips/Dragon boots/Trident of the Seas en alle Barrows sets compleet te bemachtigen. Helaas zijn de Achievement diaries weer een aantal weken uitgesteld, maar de Ardougne cloak 3 zou ik ook graag aan mijn collectie toe willen voegen. Qua stats is dat ding geloof ik zelfs beter dan een Fire cape.

Leuk dat je ook interesse hebt in OSRS. Voor vragen of tips kun je me altijd een berichtje sturen. Ik neem ook heel af en toe eens een kijkje op RS3, maar dan voelt het voor mij alsof ik een compleet ander spel dan RuneScape speel. Maarja, ieder zijn heug. Het combatsysteem vind ik drie keer niks en het feit dat Legacy en EoC gecombineerd in het spel zitten vind ik ook frappant. Wat trekt jou meer aan in RS3 dan OSRS, als ik vragen mag?
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:36:34 #16
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149800833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:24 schreef Enix het volgende:
Leuk dat je ook interesse hebt in OSRS. Voor vragen of tips kun je me altijd een berichtje sturen. Ik neem ook heel af en toe eens een kijkje op RS3, maar dan voelt het voor mij alsof ik een compleet ander spel dan RuneScape speel. Maarja, ieder zijn heug. Het combatsysteem vind ik drie keer niks en het feit dat Legacy en EoC gecombineerd in het spel zitten vind ik ook frappant. Wat trekt jou meer aan in RS3 dan OSRS, als ik vragen mag?
Ik speel RuneScape al sinds 2005 of 2004, dus ik heb '07 en alle veranderingen zelf meegemaakt :P. Eerst vond ik EoC maar niks, maar ik raakte er al snel aan gewend en nu kan ik er prima mee bossen. Op RS3 gebruik ik dan ook geen Legacy. Het voordeel van EoC is dat een combat style als ranged nu ook prima te gebruiken is voor veel bosses.

Het lijkt me wel leuk om weer actief '07 te gaan spelen (tijdje gedaan), omdat de gameplay gewoon heel anders is. Geen G.E. en het spel is wat simpeler, maar tegelijkertijd ook uitdagend. En ook wel een beetje nostalgisch natuurlijk!
  zondag 22 februari 2015 @ 16:04:32 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149921072
Iedereen bijgekomen van BXP weekend? Ik heb bijna 99 construction. Wacht nog even op de statues minigame volgende maand om 99 te halen. Ben erg uitgeblust. Misschien dat ik nog net 90 runecrafting ga halen.

Ben, nu OSRS gratis is geworden, ook met een ironman begonnen (geïnspireerd door Enix). Het is wel lachen maar gp is wel een probleem op den duur. Geen zin om die authenticator in te stellen om 10k te krijgen van de stronghold of security. Iemand suggesties? Smithing werkt wel aardig om 800 gp per keer te krijgen. Overweeg member te worden als ik een beetje lvl 40 a 60 heb in skills en de quests heb gehaald. Aas nu op een mithril scimitar maar zal wel een paar dagen duren voor ik hem in de shop aantref.
pi_149923951
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Scuidward het volgende:
Iedereen bijgekomen van BXP weekend? Ik heb bijna 99 construction. Wacht nog even op de statues minigame volgende maand om 99 te halen. Ben erg uitgeblust. Misschien dat ik nog net 90 runecrafting ga halen.

Ben, nu OSRS gratis is geworden, ook met een ironman begonnen (geïnspireerd door Enix). Het is wel lachen maar gp is wel een probleem op den duur. Geen zin om die authenticator in te stellen om 10k te krijgen van de stronghold of security. Iemand suggesties? Smithing werkt wel aardig om 800 gp per keer te krijgen. Overweeg member te worden als ik een beetje lvl 40 a 60 heb in skills en de quests heb gehaald. Aas nu op een mithril scimitar maar zal wel een paar dagen duren voor ik hem in de shop aantref.
Ha Scuid, blij dat ik een insprirende werking op je heb. Wat is de naam van je ironman? Dan voeg ik je toe. Als f2p is het inderdaad erg lastig om geld te maken en zeker als ironman. In mijn beginfase als ironman heb ik steel platebodies, die in de wildy spawnen, verzameld. Ik weet echter niet of deze spawnlocatie ook voor f2p leden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft is smithing de beste optie voor f2p ironmen. Heb je verder nog bepaalde doelen die je wil bereiken?
  zondag 22 februari 2015 @ 18:35:36 #19
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149927076
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef Enix het volgende:

[..]

Ha Scuid, blij dat ik een insprirende werking op je heb. Wat is de naam van je ironman? Dan voeg ik je toe. Als f2p is het inderdaad erg lastig om geld te maken en zeker als ironman. In mijn beginfase als ironman heb ik steel platebodies, die in de wildy spawnen, verzameld. Ik weet echter niet of deze spawnlocatie ook voor f2p leden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft is smithing de beste optie voor f2p ironmen. Heb je verder nog bepaalde doelen die je wil bereiken?
De naam is 'i ice baby i' (ja van het Vanilla Ice nummer :+ ), had hem nog liggen van een oude pure waar ik 7 jaar geleden mee was begonnen. Dacht al dat smithing het beste was, zo had ik als noob ook in 3 maanden 40k verdiend als ik het mij goed herinner. Ik zal wel kijken hoe het gaat. Enige waar ik geld voor nodig denk te hebben is dus een mith scimitar en een air staff. Maple bow is niet zo duur gelukkig. Veel doelen heb ik nog niet, ik schommel een beetje tussen de gatherskills en mijn combat, en ben nu bezig met de knights sword quest. Qua member, dat is natuurlijk leuker maar ik zou het fijn vinden om in elk geval voor die tijd al wat handige skills te trainen.

Qua goals, ik denk dan aan 50 / 60 mining fishing en woodcutting. En 44 runecrafting. En 40 in combat skills en 44 magic voor high alchemy. Voordeel is als ik de quests heb gedaan dat ik dan ook de championsguild in kan en daar verkopen ze bijv. green dragon hide zooi. Als member weet ik het nog niet ... slayer uiteraard. Barrows vind ik maar niks, denk dan eerder iron of steel dragons. Voornamelijk een beetje prutsen dus terwijl ik met mijn main bezig ben (kan prima merk ik tijdens bijv. runecrafting). En fishing etc. kan weer prima terwijl ik op mijn main vecht.
  zondag 22 februari 2015 @ 23:12:04 #20
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_149940106
Zo vandaag na lange tijd weer eens ingelogd. Tot mijn verrassing kon ik op f2p inloggen met mijn account. Daar heb ik 1 maand membership op gehad na de introductie van old school. Daar stonden nog 23k raw lobs op. Dus ik heb geïnvesteerd in een phat set (+christmas cracker), santa, pumpkin, easter egg en h'ween mask set, in de hoop dat ze over 5 jaar onbetaalbaar zijn als ik weer eens inlog :D Ook nog een noob blij gemaakt met 125K zodat hij z'n magic kon trainen, die werd helemaal leip.

Goeie ouwe tijd... kan me nog herinneren dat ik een santa kocht voor 2,7 miljoen en die later met dikke winst voor 3,2 weer verkocht haha. Zitten hier mensen van voor 2007? Ik ben zelf in 2003 of 2004 begonnen, vlak voordat Slayer uitkwam. Gelukkig doe ik nu nuttigere dingen met m'n leven :o
pi_150031041
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zo vandaag na lange tijd weer eens ingelogd. Tot mijn verrassing kon ik op f2p inloggen met mijn account. Daar heb ik 1 maand membership op gehad na de introductie van old school. Daar stonden nog 23k raw lobs op. Dus ik heb geïnvesteerd in een phat set (+christmas cracker), santa, pumpkin, easter egg en h'ween mask set, in de hoop dat ze over 5 jaar onbetaalbaar zijn als ik weer eens inlog :D Ook nog een noob blij gemaakt met 125K zodat hij z'n magic kon trainen, die werd helemaal leip.

Goeie ouwe tijd... kan me nog herinneren dat ik een santa kocht voor 2,7 miljoen en die later met dikke winst voor 3,2 weer verkocht haha. Zitten hier mensen van voor 2007? Ik ben zelf in 2003 of 2004 begonnen, vlak voordat Slayer uitkwam. Gelukkig doe ik nu nuttigere dingen met m'n leven :o
Ik ben zelf ook rond 2003 begonnen met RS.
Nu weer eens die OSRS aangegooid, maar om een of andere reden kan ik niet praten en me scherm niet bewegen. Iemand dit ook al wel eens gehad? En hoe kan ik dit oplossen?
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_150031448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook rond 2003 begonnen met RS.
Nu weer eens die OSRS aangegooid, maar om een of andere reden kan ik niet praten en me scherm niet bewegen. Iemand dit ook al wel eens gehad? En hoe kan ik dit oplossen?
Is je toetsenbord kapot? :P

Raar, je bent niet gemuted ofzo?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_150033059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Is je toetsenbord kapot? :P

Raar, je bent niet gemuted ofzo?
Nope, kan wel weer praten als ik opnieuw opstart totdat ik ergens naast scherm op druk..
Misschien komt het door het feit dat ik op Chrome speel en op OS X?
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  zondag 8 maart 2015 @ 19:44:33 #24
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_150429278
Stukje bij beetje kom ik steeds dichterbij 99 Summoning.

Combatant's Cape bijna in the pocket! *O*
  maandag 16 maart 2015 @ 23:12:41 #25
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_150719699
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:44 schreef Azorius het volgende:
Stukje bij beetje kom ik steeds dichterbij 99 Summoning.

Combatant's Cape bijna in the pocket! *O*
Goeie keep :+ hoe dichtbij ben je ondertussen? Bossen schijnt leuk te zijn maar zelf besteed ik er geen tijd aan.

Hier ondertussen op 3 skills na beetje bij beetje naar max aan het toewerken. Denk in juni dan de zomer besteden aan de andere 3 en hopen dat er in de tussentijd geen nieuwe skills uitkomen. En dan de rest van het spel gaan spelen.
  zondag 12 april 2015 @ 03:40:05 #26
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151600355
Omdat ik lekker blijf aankloten en het spel en de game wel op de automatische piloot afwerk geen echte updates.

Maar wat is hier de mening over de treasure hunter promoties? Aan de ene kant denk ik van ze doen maar en aan de andere kant denk ik van kap er maar even mee want elk weekend is er wel weer een andere actie waarbij ik mij afvraag of ik deze kan overslaan.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:36:12 #27
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_152466860
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 03:40 schreef Scuidward het volgende:
Omdat ik lekker blijf aankloten en het spel en de game wel op de automatische piloot afwerk geen echte updates.

Maar wat is hier de mening over de treasure hunter promoties? Aan de ene kant denk ik van ze doen maar en aan de andere kant denk ik van kap er maar even mee want elk weekend is er wel weer een andere actie waarbij ik mij afvraag of ik deze kan overslaan.
Hele late reactie :P. Ik speel niet zo heel actief op dit moment. Druk met studeren en ik speel nu wat vaker Hearthstone. Het blijft meestal bij cappen, dailies, bepaalde D&D's en af en toe een quest.

Toevallig nu net weer een nieuw treasure hunter update. Nu kun je wachten tot je een bepaald aantal kistjes geopend hebt, zodat je verzekerd bent van het openen van een bepaalde rarity chest. Ik weet niet... volgens mij heeft het niet heel veel impact op de game. Ik vind wel dat ze te veel content toevoegen op dit moment. Vroeger was het spel veel statischer.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:44:41 #28
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_152547340
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:36 schreef Azorius het volgende:
Het blijft meestal bij cappen, dailies, bepaalde D&D's en af en toe een quest.
Herkenbaar als je questen vervangt door Netflix + een afk skill :+

Heel veel impact heeft het niet, maar toen ik het postte waren er net weer van die shark outfits bijgekomen, die schijnen fishing wel erg makkelijk te maken, maar zelf heb ik er geen dus ik kan er niet over meepraten. En tja, Jagex had wel de gewoonte om elke week een update toe te voegen maar nu ze dus ook elk weekend wel een 'promo' hebben heb ik voor mijn gevoel weinig dagen om iets uit te proberen. Je zou er bijna stress van krijgen.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:15:56 #29
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153139971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:44 schreef Scuidward het volgende:
Heel veel impact heeft het niet, maar toen ik het postte waren er net weer van die shark outfits bijgekomen, die schijnen fishing wel erg makkelijk te maken, maar zelf heb ik er geen dus ik kan er niet over meepraten. En tja, Jagex had wel de gewoonte om elke week een update toe te voegen maar nu ze dus ook elk weekend wel een 'promo' hebben heb ik voor mijn gevoel weinig dagen om iets uit te proberen. Je zou er bijna stress van krijgen.
Ik ben klaar met mijn uni vakken, dus ik ga naast Hearthstone ook weer wat meer RuneScape spelen denk ik. Die shark outfits zijn wel handig ja :P. Heb er zelf helaas maar een (als je ze alle drie hebt kun je een speciale krijgen).
  zondag 31 mei 2015 @ 22:29:18 #30
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_153143259
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:15 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ik ben klaar met mijn uni vakken, dus ik ga naast Hearthstone ook weer wat meer RuneScape spelen denk ik. Die shark outfits zijn wel handig ja :P. Heb er zelf helaas maar een (als je ze alle drie hebt kun je een speciale krijgen).
Ow, heb je dan de may Roadtrip gemist? Je kon er wel een leuke aura mee verdienen.

Studie hier is nog in volle gang, maar ik probeer in elk geval dagelijks tijd te maken voor mij farming xp. Ben bezig om 104M xp te krijgen en ik zit al op de 50M. Geen idee waarom ik ooit besloten heb ervoor te gaan maar zo halverwege maak ik het maar af ook :+ Je kan nu ook mooi gebruik maken van enlightment mocht je snelle xp willen.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:52:03 #31
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153144060
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ow, heb je dan de may Roadtrip gemist? Je kon er wel een leuke aura mee verdienen.

Studie hier is nog in volle gang, maar ik probeer in elk geval dagelijks tijd te maken voor mij farming xp. Ben bezig om 104M xp te krijgen en ik zit al op de 50M. Geen idee waarom ik ooit besloten heb ervoor te gaan maar zo halverwege maak ik het maar af ook :+ Je kan nu ook mooi gebruik maken van enlightment mocht je snelle xp willen.
Ja, dat heb ik gemist inderdaad, maar Enlightenment ga ik zeker gebruiken! Succes met je farm runs haha :P. Jij liever dan ik.
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:09:50 #32
394975 Azorius
Momentje hoor
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:32:38 #33
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_153408581
Goed bezig. Mooie bows ook.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:06:24 #34
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153411116
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:32 schreef Scuidward het volgende:
Goed bezig. Mooie bows ook.
Thanks :P. Ben jij nog (actief) aan het 'scapen?
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:32:45 #35
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_153415296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Azorius het volgende:

[..]

Thanks :P. Ben jij nog (actief) aan het 'scapen?
Aardig wel. Probeer in principe elke dag mijn farming zooi te doen, in de praktijk lukt dat ook wel 5 dagen per week. Soms schikt het een dag niet natuurlijk, zoals bijv. door de studie. Maar deze maand doe ik daarnaast ook dagelijks even de Tuska Event. En krijg vaak Deamonheim dailies, dus die extend ik voor 300k xp in 10 min.

En ik probeer ook elke dag red sandstone te minen en broad arrowheads te kopen voor een extra 500k per dag.

Redelijk monotoon maar het is goed om een ritme te hebben.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:08:49 #36
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_154244447
Hmm, ik ga over een tijdje een poging wagen voor 120 pray :P
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 17:17:31 #37
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154250112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hmm, ik ga over een tijdje een poging wagen voor 120 pray :P
Geld over? Ook al maxed of lijkt dit je een leuker doel? Wel netjes, zijn momenteel maar 662 mensen die dat hebben.

Zelf zit ik op ongeveer 2580 total atm. Dit jaar wel alles af gok ik qua levels (incl. 120 dung).
  zaterdag 11 juli 2015 @ 20:41:46 #38
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_154254369
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 17:17 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Geld over? Ook al maxed of lijkt dit je een leuker doel? Wel netjes, zijn momenteel maar 662 mensen die dat hebben.

Zelf zit ik op ongeveer 2580 total atm. Dit jaar wel alles af gok ik qua levels (incl. 120 dung).
Thanks, nee ik ben niet maxed ( verre van zelfs! Mijn total level is 1741 haha ). Maar ik heb een tijdje gemerched, en ben daar nu dus mee gestopt. Ik heb al mijn merchspullen verkocht omdat ik een beetje klaar ben met dat merchen. Heb er een leuke outfit aan overgehouden, maar 't is dus wel leuk geweest.

Van dat overgehouden geld probeer ik dus 120 pray te halen! :9 Of het gaat lukken... Tja ik kan eigenlijk nu niet meer terug. Net 138k frosties gekocht ( overpriced ook nog eens ), dus ik kan niet opgeven haha :P

2580 total is toch wel erg mooi, vooral met een 120 er bij! :D
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 20:51:53 #39
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154254662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Thanks, nee ik ben niet maxed ( verre van zelfs! Mijn total level is 1741 haha ). Maar ik heb een tijdje gemerched, en ben daar nu dus mee gestopt. Ik heb al mijn merchspullen verkocht omdat ik een beetje klaar ben met dat merchen. Heb er een leuke outfit aan overgehouden, maar 't is dus wel leuk geweest.

Van dat overgehouden geld probeer ik dus 120 pray te halen! :9 Of het gaat lukken... Tja ik kan eigenlijk nu niet meer terug. Net 138k frosties gekocht ( overpriced ook nog eens ), dus ik kan niet opgeven haha :P

2580 total is toch wel erg mooi, vooral met een 120 er bij! :D
Jeetje, volgens mij zijn die bones al een goede 1.4b. :o Wat moet ik verstaan onder een leuk outfitje? Had ook al even in de highscores gezocht, vroeg mij al af hoe je aan het geld kwam. Aan de andere kant, ik ken ook mensen die het met big bones proberen.

2580 is met 117 dung, ook niet verkeerd. Runecrafting en divination zijn de enige skills waar ik aan werk.

Verder ook 120 farming in gedachten, maar is stukken goedkoper wel. Dan is tijd meer de issue.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:08:15 #40
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_154255071
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Jeetje, volgens mij zijn die bones al een goede 1.4b. :o Wat moet ik verstaan onder een leuk outfitje? Had ook al even in de highscores gezocht, vroeg mij al af hoe je aan het geld kwam. Aan de andere kant, ik ken ook mensen die het met big bones proberen.

2580 is met 117 dung, ook niet verkeerd. Runecrafting en divination zijn de enige skills waar ik aan werk.

Verder ook 120 farming in gedachten, maar is stukken goedkoper wel. Dan is tijd meer de issue.
Haha ja, rond de 1.8b waren ze :P Hmm, ik draag op dit moment een w phat, en 3rd age warrior.
Ik heb een hele tijd met Black Santas gewerkt, heb er een flink paar opgekocht ( stuk of 10/15 ) toen ze ongeveer 100m waren, en weer verkocht voor een prijsje van 250m per stuk. Daarna heb ik een tijdje met phats gewerkt, niet heel erg lang maar toch wel een aardige winst mee gemaakt.

Oei ja, maar met B bones duurt het toch wel erg lang! :P

Wouw die skills waar je aan werkt zijn wel erg mooie moet ik zeggen! Ik ben jaloers op je, ga je daarmee ook 120 halen?! :o 120 farming is ook epic inderdaad.
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:25:06 #41
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154255423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik heb een hele tijd met Black Santas gewerkt, heb er een flink paar opgekocht ( stuk of 10/15 ) toen ze ongeveer 100m waren, en weer verkocht voor een prijsje van 250m per stuk. Daarna heb ik een tijdje met phats gewerkt, niet heel erg lang maar toch wel een aardige winst mee gemaakt.
Phats lijkt mij lastig om mee te merchen, zijn er niet friendchats die ook de trades monitoren etc.? Ook omdat de meeste meer dan max cash zijn. Dat van die black santas is weer een droomdeal natuurlijk. Wel een relax outfitje, zou je als je pensioen kunnen zien lol :7 120 herb schijnt ook niet heel duur te zijn, mocht je later met verveling zitten.
quote:
Wouw die skills waar je aan werkt zijn wel erg mooie moet ik zeggen! Ik ben jaloers op je, ga je daarmee ook 120 halen?! :o 120 farming is ook epic inderdaad.
Ik was niet helemaal duidelijk, 95 rc en 93 div heb ik geen plannen om 120 mee te halen. Enkel farming.

Moet vooral meer questen en tasksets doen, de xp lamps gooi ik dan weer op rc :)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:46:50 #42
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_154255962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:25 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Phats lijkt mij lastig om mee te merchen, zijn er niet friendchats die ook de trades monitoren etc.? Ook omdat de meeste meer dan max cash zijn. Dat van die black santas is weer een droomdeal natuurlijk. Wel een relax outfitje, zou je als je pensioen kunnen zien lol :7 120 herb schijnt ook niet heel duur te zijn, mocht je later met verveling zitten.

[..]

Ik was niet helemaal duidelijk, 95 rc en 93 div heb ik geen plannen om 120 mee te halen. Enkel farming.

Moet vooral meer questen en tasksets doen, de xp lamps gooi ik dan weer op rc :)
Ha ja, ik had het geluk dat de phats na mijn aankoop sterk stegen. Van mijn red phat had ik bv 600m winst, zonder dat ik heel veel risico liep. In meer onzekere tijden is het wel een erg groot risico, het kan zo maar zijn dat je een miljoentje of 300 verliest met die investering.

Ja klopt, er zijn een paar grote clans die het heel erg goed in de gaten houden. Er zijn zelfs hele fora's van, haha :P
Die black santa's gingen inderdaad als een tierelier, vooral met zo'n weinig risico. Nouja een verrassing was het niet, ze waren pas net in het spel.

Haha, dat gaat inderdaad wel mn pensioen worden, daar dacht ik net ook al aan ;)

Herb is ook gaaf, helaas is het geld nu bijna op. En met mijn skills zal het straks ook niet snel gaan met 't geld ;(

Ooh, nou nogsteeds heel gaaf. Had ik die skills maar :o
Haha ja ik gooi mijn bxp ook altijd op 1 skill.
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:51:03 #43
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154256070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:46 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
En met mijn skills zal het straks ook niet snel gaan met 't geld
Phat gekeepsaked? Dat is nog wel iets wat ik zou houden. Dyed armour kan je niet traden helaas.Maar verder, in principe verdien je geld met trainen en geef je het weer uit aan andere dingen, moet wel lukken denk ik. Zolang het maar geen moetje is :+ En in 2016 komen er ook elite skills aan begreep ik, misschien komt 120 prayer nog van pas.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:58:08 #44
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_154256235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Phat gekeepsaked? Dat is nog wel iets wat ik zou houden. Dyed armour kan je niet traden helaas.Maar verder, in principe verdien je geld met trainen en geef je het weer uit aan andere dingen, moet wel lukken denk ik. Zolang het maar geen moetje is :+ En in 2016 komen er ook elite skills aan begreep ik, misschien komt 120 prayer nog van pas.
Yep, alles is gekeepsaked ;) Klopt ja, zolang het maar leuk blijft! Elite skills idd, ik vraag me wel af hoe usefull dat gaat worden!
Vervelende stoepboer!
pi_154263895
Aan de RS3 mensen,

Een tijdje geleden heb ik een RS3 Ironman aangemaakt, maar heb hier verder nooit meer naar gekeken. Nu wil ik het account terug reverten naar een normaal account. Dat kost echter 50k. Weten jullie misschien een makkelijke manier om 50k op een Ironman, zonder stats, te verdienen?
  zondag 12 juli 2015 @ 12:13:32 #46
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154265959
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 09:30 schreef Enix het volgende:
Weten jullie misschien een makkelijke manier om 50k op een Ironman, zonder stats, te verdienen?
Als non-member? Ik zou beginnen met 2x 10k van stronghold of safety en security. Denk dat je voor de rest best zult moeten aanpoten, helemaal als je geen stats hebt. Ik zag in een guide dat je ook bowstring zou kunnen fletchen in Burthorpe en dan aan de gnome store daar verkopen voor 30 gp per stuk. Ook niet verkeerd, 840 gp per keer. Ik gok dat ze die als f2p ook wel hebben nu fletching tot lvl 5 getraind kan worden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:41:19 #47
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_154429684
Al die rijke boys en girls hier

Iemand die mij wat stuff wil doneren zodat ik weer op weg kan. Ben helaas maar lv 30 nu omdat ik mijn oude account ben kwijtgeraakt. :'(
Irene is bae <3
  zondag 26 juli 2015 @ 12:39:01 #48
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154642655
Zo, op mijn main in RS3 ondertussen enkel 96 runecrafting en 93 divination waar ik aan zit. Verder gewoon geld verdienen, farming trainen, dungeoneering naar 120 en dat soort dingetjes. Heb nu wat meer tijd, dus ook mijn osrs ironman p2p gemaakt.

Beetje questen, ik ga o.a. voor fairy rings.
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:23:18 #49
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154731637
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Jiang153 het volgende:
Al die rijke boys en girls hier

Iemand die mij wat stuff wil doneren zodat ik weer op weg kan. Ben helaas maar lv 30 nu omdat ik mijn oude account ben kwijtgeraakt. :'(
Welke versie speel je? Oldschool of RS3?

Ik speel de laatste tijd best veel op zowel mijn Oldschool- als RS3-account. Langzaam maar zeker de Max cape in het vizier aan het krijgen :7 .
  donderdag 30 juli 2015 @ 01:40:38 #50
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154753804
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:23 schreef Azorius het volgende:

[..]

Welke versie speel je? Oldschool of RS3?

Ik speel de laatste tijd best veel op zowel mijn Oldschool- als RS3-account. Langzaam maar zeker de Max cape in het vizier aan het krijgen :7 .
Hoeveel moet je nog tot max?

En wat doe je in OSRS? Heb zelf in OSRS 738 total, ben bezig met Fairy Tails en easy achievement dairy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')