Wij van FOK! wensen deze heldin veel sterkte in deze moeilijke tijden.quote:Opnieuw treft een zedenschandaal het door hordes ontuchtige juffen geteisterde Amerikaanse onderwijssysteem. Slachtoffer ditmaal was een 18-jarige scholier.
De tienerjongen werd in zijn auto en in haar huis regelmatig onderworpen aan de seksuele grillen van Daresa Deann Poe. Deze 32-jarige lerares vergreep zich volgens zender KFOR zelfs in de lerarenkamer aan de knul. Dit gebeurde op de Waynoka High School in Oklahoma. Docenten mogen in die staat pas copuleren met hun pupillen als deze de leeftijd van 21 hebben bereikt.
De ontmoetingen waren gestart afgelopen december. Poe zou behalve het vak Economie ook seksuele voorlichting op de school gegeven hebben. Ze is getrouwd en heeft twee zoontjes.
http://www.powned.tv/nieu(...)blijkt_for_real.html
Politiefoto's zijn nooit flatterendquote:
Bijna nooit, op een enkele uitzondering na:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Politiefoto's zijn nooit flatterend
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Bijna nooit, op een enkele uitzondering na:
[ afbeelding ]
Nu heb je een trauma omdat er géén lekkere lerares een zedenmisdrijf met je pleegde..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Al die jaren onderwijs in Nederland en geen 1 keer had ik een lekker wijf als lerares. Lucky basterds.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Klopt niet. Dan ben je juist de gelukkige.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Opnieuw treft een zedenschandaal het door hordes ontuchtige juffen geteisterde Amerikaanse onderwijssysteem. Slachtoffer ditmaal was een 18-jarige scholier.
Lekker ding man. Heb je meer foto's van haar?quote:
Volgens mij lijken mugshots best wel redelijk veel op iemands gezicht gelijk na de seksquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt dat door de dingen die jij met ze doet of worden arrestantes op het bureau nog even gepakt voordat ze op de foto gaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens mij lijken mugshots best wel redelijk veel op iemands gezicht gelijk na de seks
wat heeft dat te maken met of ze knap zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja jij valt op foute mannen?
Ach, wie door de politie van dr bed word gelicht om 6 uur in de ochtend ziet er nooit echt charmant uit.quote:
Dat dus. Een beetje langer nadenken kan geen kwaad. Voor een mugshot is het prima.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach, wie door de politie van dr bed word gelicht om 6 uur in de ochtend ziet er nooit echt charmant uit.
Dus: Nice!
Alsof het een zedenmisdrijf is wanneer de jongen 16 jaar oud is en ermee instemt en de lerares 24 jaar oud is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nu heb je een trauma omdat er géén lekkere lerares een zedenmisdrijf met je pleegde..
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk dat Cenk heel erg goed voorspelde hoe de doorsnee 16-jarige zou reageren als hij sex zou heeft gehad met een jonge sexy lerares.
6''6' (6 voet en 6 inches) is iets anders dan 66 (inch).quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:21 schreef Alentejana het volgende:
Niet om het een of ander, maar wat een lang end? Of staat ze niet echt tegen de meetlat? Want die geeft aan dat ze toch echt langer is dan 6.6 (iets meer dan 2 meter).
Of 66 voetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
6''6' (6 voet en 6 inches) is iets anders dan 66 (inch).
6.6 bestaat niet voor de maataanduiding.
Gezien de hoogte van de telefoon ga ik ervan uit dat het 66 inch is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |