De Primaire taak van de mol is geld uit de pot vissen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef texelonia het volgende:De mol heeft er toch veel meer aan als kandidaten op de verkeerde mol zitten langer in het spel blijven door Jokers?

Ja, maar waar ik het over heb heeft toch weinig met geld te maken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
De Primaire taak van de mol is geld uit de pot vissen.
De makers hebben ingezien dat dat steeds moeilijker wordt omdat men niet voor het geld gaat maar voor de jokers en er zo lang mogelijk in blijven.
De keuze MOL - Geld is dan ook snel gemaakt tenzij je er uit wilt (zie vorige aflevering). Er moest dus wat gebeuren.

- De suggestie om een E te maken in plaats van ,- hoeft geen molactie te zijn. Bovendien ook niet geheel onlogisch. In ieder geval logischer dan op 'Edo' komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:34 schreef mr-green het volgende:
Alles wijst momenteel wel naar Margriet.
-de actie met euro teken terwijl ,- veel handiger was geweest
-bloem (margriet) steeds bij mol kaart
-de actie dat ze het nummer noemde waar de joker van Chris in zat (al hoeft dit geen mol actie te zijn)

Dan is het in ieder geval geen vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
Is dit al gezegd? Op 6 minuten in de laatste aflevering, zie je iemand compleet 'vermomd' in beeld:
[ afbeelding ]
het is toch niet de mol he?

Lijkt me het postuur van Rik. Logisch, want Rik is de molquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
Is dit al gezegd? Op 6 minuten in de laatste aflevering, zie je iemand compleet 'vermomd' in beeld:
[ afbeelding ]

Rewimo

Rewimo

Wat op zich logisch was want dat aanbod was niet voor haar, dat was voor Rik
 Wat op zich logisch was want dat aanbod was niet voor haar, dat was voor Rik 

Wat staat er op de helm?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou echt een goede zijn! Ik zet dan wel in op Rik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat viel me meteen op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 05:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
Als het zwarte auto'tje niet start en er hulp komt van Marlijn en Rick maakt Rick gebaren met zn vingers op het dashbard van de auto.
Bij uitzending gemist is dat rond zo 16m10s..

En ook Sebastiaan Labrie heeft midden in de nacht briefjes in het kampvuur gegooid, kan ik me nog vaag herinneren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik mooi vond was die teleurstelling van Marlijn dat er geen joker bij haar test lagWat op zich logisch was want dat aanbod was niet voor haar, dat was voor Rik
En Rik heeft op deze manier wel 750 euro uit de pot gehaald "in samenwerking" met Marlijn. Dat is een fraaie Molstreek. Er was al eens eerder een Mol die penningmeester was en geld liet verdwijnen - alleen dan wat ongemerkter (hoi George).
De groep weet nog van niks

Ja.. ik kreeg het idee dat ie wat wilde gebaren met zn vingers.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?
- Het lijkt wel alsof Rick op een knopje of iets drukt dat onder het kleedje op het dashboard ligt en vervolgens sneaky aan z'n baard krabben (16m00 op de MKV)

quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?
- Het lijkt wel alsof Rick op een knopje of iets drukt dat onder het kleedje op het dashboard ligt en vervolgens sneaky aan z'n baard krabben (16m00 op de MKV)

Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:09 schreef Pino112 het volgende:
Margriet de Mol zou echt een grote farce zijn

Ik vind haar echt bijtrekken! En zo vaak zie je haar niet, ik begin haar ook te verdenken!quote:

heywoodu

heywoodu

Ik zit al vanaf aflevering 1 te hopen dat zij en Martine eruit gaanquote:

Maar wat hij in het Tamil zei?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord van die conducteur is spoorloos

Oh, geen idee. Ik spreek geen Sri Lankeesquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat hij in het Tamil zei?
Was dat wel of niet inderdaad "ik hou van jullie"?? Of zei hij iets anders?

Zo goed is mijn geheugen nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
zei hij dit?
https://www.google.nl/web(...)n%20jou%20in%20tamil
Nāṉ uṉṉai kātalikkiṟēṉ

Ondertussen let iedereen op alle kleding van iedereen, dus ze zullen het niet zo makkelijk maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier

Laat ik het voor de lol nog een niveau gekker maken, in de wiskunde/logica is de omgekeerde A, dat isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier

Haha, geniaal carloquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef CarloV het volgende:
[..]
Laat ik het voor de lol nog een niveau gekker maken, in de wiskunde/logica is de omgekeerde A, dat is, het symbool voor "Voor alle" (omdat wiskundigen te lui zijn om gewoon tekst op te schrijven). Dus op dat T-shirt staat "Voor Alle Mol" (klinkt als "Vooral de Mol"), maar het gebruik van dit symbool zou getuigen van een luie mol. Maar Art zij dat de mol een actieve mol zou zijn, voila de drager van deze trui is niet de mol.
 ! Bedankt voor u moeite, ik ben uit mijn tunnel nu :\
! Bedankt voor u moeite, ik ben uit mijn tunnel nu :\

quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Haha, geniaal carlo! Bedankt voor u moeite.
Maar wat nu als de L geen l blijkt te zijn maar een i... dan staat er Vooral Moi (in het frans; VOORAL MIJ!) AHA!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Haha, geniaal carlo! Bedankt voor u moeite, ik ben uit mijn tunnel nu :\

quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef Minimunt het volgende:
[..]
[..]
Maar wat nu als de L geen l blijkt te zijn maar een i... dan staat er Vooral Moi (in het frans; VOORAL MIJ!) AHA!
Daar heb je een punt en dan ook nog boerenkool frans, dat duidt erop dat de mol houdt van een stevige hap. En de mol graaft graag in de grond, die is ook stevig, ten tweede groeien zowel boerenkool als aardappelen, respectievelijk op en onder de grondquote:

Johquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:48 schreef Xummon het volgende:
Chris zegt in zijn molspeech dat ie de envelop in bentota heeft laten liggen

Nou, dan zal hij de mol wel zijn!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:48 schreef Xummon het volgende:
Chris zegt in zijn molspeech dat ie de envelop in bentota heeft laten liggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |