Dat viel me meteen op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
Is dit al gezegd? Op 6 minuten in de laatste aflevering, zie je iemand compleet 'vermomd' in beeld:
[ afbeelding ]
het is toch niet de mol he?
Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 05:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
Als het zwarte auto'tje niet start en er hulp komt van Marlijn en Rick maakt Rick gebaren met zn vingers op het dashbard van de auto.
Bij uitzending gemist is dat rond zo 16m10s..
En ook Sebastiaan Labrie heeft midden in de nacht briefjes in het kampvuur gegooid, kan ik me nog vaag herinneren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik mooi vond was die teleurstelling van Marlijn dat er geen joker bij haar test lagWat op zich logisch was want dat aanbod was niet voor haar, dat was voor Rik
En Rik heeft op deze manier wel 750 euro uit de pot gehaald "in samenwerking" met Marlijn. Dat is een fraaie Molstreek. Er was al eens eerder een Mol die penningmeester was en geld liet verdwijnen - alleen dan wat ongemerkter (hoi George).
De groep weet nog van niks
Ja.. ik kreeg het idee dat ie wat wilde gebaren met zn vingers.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?
- Het lijkt wel alsof Rick op een knopje of iets drukt dat onder het kleedje op het dashboard ligt en vervolgens sneaky aan z'n baard krabben (16m00 op de MKV)
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Is dat net nadat Marlijn zegt "Het laatste autotje wilde niet starten"?
- Het lijkt wel alsof Rick op een knopje of iets drukt dat onder het kleedje op het dashboard ligt en vervolgens sneaky aan z'n baard krabben (16m00 op de MKV)
Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:09 schreef Pino112 het volgende:
Margriet de Mol zou echt een grote farce zijn
Ik vind haar echt bijtrekken! En zo vaak zie je haar niet, ik begin haar ook te verdenken!quote:
Ik zit al vanaf aflevering 1 te hopen dat zij en Martine eruit gaanquote:
Maar wat hij in het Tamil zei?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord van die conducteur is spoorloos
Oh, geen idee. Ik spreek geen Sri Lankeesquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat hij in het Tamil zei?
Was dat wel of niet inderdaad "ik hou van jullie"?? Of zei hij iets anders?
Zo goed is mijn geheugen nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
zei hij dit?
https://www.google.nl/web(...)n%20jou%20in%20tamil
Nāṉ uṉṉai kātalikkiṟēṉ
Ondertussen let iedereen op alle kleding van iedereen, dus ze zullen het niet zo makkelijk maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier
Laat ik het voor de lol nog een niveau gekker maken, in de wiskunde/logica is de omgekeerde A, dat isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |