Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:09 schreef Pino112 het volgende:
Margriet de Mol zou echt een grote farce zijn
Ik vind haar echt bijtrekken! En zo vaak zie je haar niet, ik begin haar ook te verdenken!quote:
Ik zit al vanaf aflevering 1 te hopen dat zij en Martine eruit gaanquote:
Maar wat hij in het Tamil zei?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord van die conducteur is spoorloos
Oh, geen idee. Ik spreek geen Sri Lankeesquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat hij in het Tamil zei?
Was dat wel of niet inderdaad "ik hou van jullie"?? Of zei hij iets anders?
Zo goed is mijn geheugen nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
zei hij dit?
https://www.google.nl/web(...)n%20jou%20in%20tamil
Nāṉ uṉṉai kātalikkiṟēṉ
Ondertussen let iedereen op alle kleding van iedereen, dus ze zullen het niet zo makkelijk maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier
Laat ik het voor de lol nog een niveau gekker maken, in de wiskunde/logica is de omgekeerde A, dat isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Mij viel me dit op bij margriet,
Zal hoogstwaarschijnlijk vergezocht zijn maar als je het omdraait staat er MOl !
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder in mijn tunnel, het bereik is niet zo goed hier
Haha, geniaal carloquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef CarloV het volgende:
[..]
Laat ik het voor de lol nog een niveau gekker maken, in de wiskunde/logica is de omgekeerde A, dat is, het symbool voor "Voor alle" (omdat wiskundigen te lui zijn om gewoon tekst op te schrijven). Dus op dat T-shirt staat "Voor Alle Mol" (klinkt als "Vooral de Mol"), maar het gebruik van dit symbool zou getuigen van een luie mol. Maar Art zij dat de mol een actieve mol zou zijn, voila de drager van deze trui is niet de mol.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Haha, geniaal carlo! Bedankt voor u moeite.
Maar wat nu als de L geen l blijkt te zijn maar een i... dan staat er Vooral Moi (in het frans; VOORAL MIJ!) AHA!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Haha, geniaal carlo! Bedankt voor u moeite, ik ben uit mijn tunnel nu :\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |