abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149824516
Margriet is de mol. Kukelpapa is de winnaar en Muis is de verliezer. En marlijn valt vanavond af vrees ik :'(
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 13:34:53 #277
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_149825001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Spruitje is de mol. Kukelpapa is de winnaar en Muis is de verliezer. En marlijn valt vanavond af vrees ik :'(
FTFY.

Maar dan is de vraag, wat in godesnaam doet Martine er nog steeds in? :') Mijn twee scenario's zijn nu dat ze of de mol is ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ) of dat ze toevallig heel vroeg al de juiste mol had perongeluk :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_149826856
Margriet heb ik echt helemaal niks mee -O-
Chris en Marlijn zijn wel chill *)
Margriet is de mol: bloemen, onschuldig en brengt geen geld op
Chris is de winnaar.
Die laatste drie, zou ik niet echt weten :P
Rik zou de mol kunnen zijn.........
Wat een mindfuck is het weer :+
SOONY
pi_149827545
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef Meke het volgende:

[..]

FTFY.

Maar dan is de vraag, wat in godesnaam doet Martine er nog steeds in? :') Mijn twee scenario's zijn nu dat ze of de mol is ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ) of dat ze toevallig heel vroeg al de juiste mol had perongeluk :+
Misschien heeft ze gewoon per ongeluk goed opgemerkt dat Margriet, met wie ze de kamer deelt, de mol is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:50:07 #280
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149842485
edit

[ Bericht 70% gewijzigd door Xummon op 19-02-2015 22:15:55 ]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:26:55 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149846302
Ik vond het vandaag erg opvallend dat Rik deed alsof hij de locatie van het geld, in de opdracht met de reclameborden, als eerste had gezien. Hij riep dat hij het tegelijkertijd zag met Margriet, wat grote onzin is. Martine zag het, wees ernaar, waarna nog geen seconde later Margriet het ook zag. Rik kwam er daarna pas achteraan hobbelen. Hij pakte weliswaar als eerste de enveloppe, maar het roepen dat je de locatie als eerste hebt gezien doet mij heel erg denken aan de vuurpijl actie van Anne-Marie destijds.

Verder heeft hij dit seizoen elke keer weer heel makkelijk jokers weggegeven. Wat typisch is als kandidaat (dit doet dan weer heel erg denken aan Mol Patrick). Heb alleen heel lang gedacht dat hij veel te opzichtig zou zijn als Mol. Dat het er te dik bovenop ligt.

Maar dat laatste zou dan weer heel erg passen bij de opmerkingen van Art en redactie, dat de Mol op de voorgrond zou treden en er een actieve Mol is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_149846938
Als je als Mol die fotoopdracht niet weet te vernaggelen dan ben je echt flut bezig, dus het moet gewoon Marlijn of Rik zijn. Daarnaast was het volgens mij Marlijn die bij de billboardopdracht uiteindelijk de goede locatie vond en zij heeft toch wel al een paar keer geld opgeleverd waar dat niet nodig was. Rik die dan weer met 1 envelop zonder geld totaal niks bijdraagt moet dus wel de Mol zijn.

Volgens mij ging Marlijn ook volle bak voor hem tijdens de test.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:05:51 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149847021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Mol die fotoopdracht niet weet te vernaggelen dan ben je echt flut bezig, dus het moet gewoon Marlijn of Rik zijn. Daarnaast was het volgens mij Marlijn die bij de billboardopdracht uiteindelijk de goede locatie vond en zij heeft toch wel al een paar keer geld opgeleverd waar dat niet nodig was. Rik die dan weer met 1 envelop zonder geld totaal niks bijdraagt moet dus wel de Mol zijn.

Volgens mij ging Marlijn ook volle bak voor hem tijdens de test.
Dat lijkt mij ook. Hetzelfde geldt voor geld pakken bij de mandjes opdracht. Dat hadden (wederom) Chris en Marlijn niet hoeven doen. Nou wordt er wel geroepen dat de Mol geld pakt om zich minder verdacht te maken. Maar dit is zelden voorgekomen.

Weliswaar zorgt Chris, als hij de Mol is, ervoor dat er 2000 euro uit de pot gaat. Waardoor hij van alle kandidaten alsnog het meeste geld uit de pot heeft gehaald (en dus goed gemold zou hebben), maar dan nog klopt het niet om onnodig geld te pakken. Beter -2000 dan -1500 aan het einde van de rit, lijkt mij zo.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_149849907
En als mol kijk je natuurlijk recht in de fotocamera :)
Don't you love her madly?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:59:08 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_149850455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Mol die fotoopdracht niet weet te vernaggelen dan ben je echt flut bezig, dus het moet gewoon Marlijn of Rik zijn.
Idd ja. In ieder geval Chris en Margriet vallen voor mij hierdoor totaal af.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:08:13 #286
62913 Blik
The one and Only!
pi_149850628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:30 schreef Lovechild het volgende:
En als mol kijk je natuurlijk recht in de fotocamera :)
Er zullen in de laatste aflevering waarin de mol al de trucjes laat zien ook wel wat foto's voorbij komen waarop de Mol mooi geposeerd op die foto's zal staan denk ik zo
pi_149851242
Ik zat me ook te bedenken dat Marlijn na het opnieuw tellen van de pot wel moet hebben geweten dat Rik de kluit belazerd want zij wist dat die eerste 750 euro voor jokers waren bedoeld. Hij heeft de rest verteld dat hij 1500 eur heeft gejat voor de vrijstelling. In de ogen van Marlijn zou er dus 2250 eur uit de pot moeten zijn. Ik denk dat ze die info bewust voor zichzelf houdt in deze fase van het spel en zo de winnares wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:58:04 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_149851720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Idd ja. In ieder geval Chris en Margriet vallen voor mij hierdoor totaal af.
Marlijn en Chris had ik al afgeschreven. Marlijn heeft ¤500 gepakt bij die schaaltjes opdracht en Chris ¤250. Chris heeft die opdracht dat ze foto's bij gebouwen moesten maken iedereen verteld dat er op de kaartjes stond wíe er op de foto moesten. En Marlijn had ruzie met Ajoued bij de opdracht dat ze de schilderijen op de goede plek moesten hangen, omdat Ajoued op 'haar' muur bezig zou zijn. Ze bleek gelijk te hebben. De mol zou dat in mijn ogen nooit doen, maar het lekker in de soep laten lopen.
Margriet heeft nu dus ook geld verdiend. En Rik dan met die enveloppe bij de logo opdracht vind ik twijfelachtig, in hoeverre dat nodig of onvoorkomelijk was.

Bij Rik lag het er allemaal zoooo dik bovenop, dat ik die juist niet als mol verdacht. Maar is nu nog de enige acceptabele mol wat mij betreft.

Ik vind het niet zo'n leuk seizoen zo. De mol verdient geld, en de kandidaten geven het uit aan Jokers en vrijstellingen. Beetje omgekeerde wereld...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_149851940
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef texelonia het volgende:
verdiend. En Rik dan met die enveloppe bij de logo opdracht vind ik twijfelachtig, in hoeverre dat nodig of onvoorkomelijk was.

Bij Rik lag het er allemaal zoooo dik bo
Idd Rik lag er zo intens dik bovenop dat ik weigerde hem te verdenken, ben in elke andere tunnel gedoken die er is, maar FTM en dan is er maar 1 iemand en dat is Rik. Want een Margriet die in de makkelijkst te mollen opdracht ever 500 euro pakt kan gewoon geen mol zijn, anders doe je iets toch goed verkeerd. Vond het wel vreemd dat Chris vol op margriet en Marlijn zei te zitten
*O*
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:11:56 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149851994
Als Martine vanaf het begin vol op Margriet zat en toch zover gekomen is dan moet het Marlijn wel bijna zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149853128
Volgens mn vader, die gisteren half mee heeft gekeken moet "dat domme blondje" (marlijn) wel de mol zijn "want die is nog te stom om de test goed te maken"
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:23:13 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149853836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me ook te bedenken dat Marlijn na het opnieuw tellen van de pot wel moet hebben geweten dat Rik de kluit belazerd want zij wist dat die eerste 750 euro voor jokers waren bedoeld. Hij heeft de rest verteld dat hij 1500 eur heeft gejat voor de vrijstelling. In de ogen van Marlijn zou er dus 2250 eur uit de pot moeten zijn. Ik denk dat ze die info bewust voor zichzelf houdt in deze fase van het spel en zo de winnares wordt
Ik denk dat Marlijn gelijk al begrepen zal hebben, dat hij 1500 zei, om het geld wat zij samen uit de pot hebben gehaald te verantwoorden. Zij heeft ook gewoon die tweede joker gekregen van Rik. Dus denk ik dat hier niet echt sprake is van wat jij zegt.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:24:36 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149853882
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef Leandra het volgende:
Als Martine vanaf het begin vol op Margriet zat en toch zover gekomen is dan moet het Marlijn wel bijna zijn...
Dat hoeft niet. Iemand kan heel lang fout zitten, zolang anderen nog meer fouten maken, zit je goed om door te gaan.
pi_149854025
Margriet verdiende gister geld. Stel dat zij de mol is, welk nut heeft het dan om overige kandidaten (en mij!) op het verkeerde been te zetten?? Die logica van Chris ontgaat me even.

Al denk ik wel dat margriet
pi_149857736
Die eerste opdracht met het geld plukken. Ik denk dat er ergens (boven op de berg?) Een briefje heeft gelegen met het volledige bedrag want volgens Art lag het voor het oprapen(Dat lag het ook letterlijk, maar waarschijnlijk ook figuurlijk). Wie merkte op dat hoe hoger op de berg, hoe hoger het bedrag?

En die foto opdracht.........een mol is niet te zien, dus ik denk ook niet op een foto.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_149858587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:30 schreef Ciscus het volgende:
Margriet verdiende gister geld. Stel dat zij de mol is, welk nut heeft het dan om overige kandidaten (en mij!) op het verkeerde been te zetten?? Die logica van Chris ontgaat me even.

Al denk ik wel dat margriet
Volgens mij werd Margriet door de overige kandidaten al sterk verdacht. En dat wil je niet als mol natuurlijk. Dan zou het opzich een logische keuze zijn om gewoon geld in de pot te brengen om de rest op het verkeerde been te zetten en daarnaast proberen te mollen door verkeerde aanwijzingen te geven over waar de camera's precies staan. Ze had het over een camera van beneden dacht ik, maar zoiets heb ik niet gezien(?). Margriet had ook het geluk om redelijk op het begin (als 2e) naar binnen te mogen.

Tijdens het geld plukken zat ze ook gewoon alles te plukken, inclusief belachelijk kleine bedragen, met het idee ' dat je dat later wel snel weg kan gooien als het niet nodig is', een volledig onzinnige strategie. Margriet was volgens mij ook de enige die met die kleine nutteloze bedragen kwam aanzetten. En ze was samen met Marlijn goed bezig Chris af te leiden.

Bij die proef met die logo's is het natuurlijk de vraag wie die 2e pen heeft laten verdwijnen, verder waren er niet heel veel mogelijkheden om te mollen.
pi_149870002
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik denk dat Marlijn gelijk al begrepen zal hebben, dat hij 1500 zei, om het geld wat zij samen uit de pot hebben gehaald te verantwoorden. Zij heeft ook gewoon die tweede joker gekregen van Rik. Dus denk ik dat hier niet echt sprake is van wat jij zegt.
Precies, en dat hebben ze 's avonds op de hotelkamer met volle tevredenheid samen besproken als een goede theorie om hun gestolen geld weg te moffelen. Dat zegt alleen niets over de vraag of de mol wel 1 van die 2 is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:27:54 #298
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149870359
Muzikale aanwijzing:
Black Sabbath met Iron Man.
(Album 'Paranoid' van 18 sept. 1970)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_149871054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:44 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Die eerste opdracht met het geld plukken. Ik denk dat er ergens (boven op de berg?) Een briefje heeft gelegen met het volledige bedrag want volgens Art lag het voor het oprapen(Dat lag het ook letterlijk, maar waarschijnlijk ook figuurlijk). Wie merkte op dat hoe hoger op de berg, hoe hoger het bedrag?

En die foto opdracht.........een mol is niet te zien, dus ik denk ook niet op een foto.
Dat dacht ik ook dat bovenop de berg gewoon het juiste bedrag lag. Martine zei trouwens hoe hoger hoe meer geld er lag.
pi_149872671
Kandidaten beklommen de theeplantages om plantjes te plukken.

En wie bleef onderaan ? (onderaan was de titel van de aflevering) ;

Chris.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')