abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:11:29 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149416236
Niks mis met de denkwijze van Summers, een blinde kan nog zien dat er iets aan de hand is met het filmpje van die rare massa. Dat jullie daar de ogen voor sluiten en af wimpelen met weet-ik-niet-wat-voor-verklaringen die geen hout slaan is je eigen keuze en dat in een zogenaamd BNW-forum :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149416265
Ik ben wel benieuwd wáar in Parijs dit filmpje opgenomen is. Als dat een plek is van waar je de eiffeltoren zou kunnen zien, dan is het compleet gedebunked.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149416289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks mis met de denkwijze van Summers, een blinde kan nog zien dat er iets aan de hand is met het filmpje van die rare massa. Dat jullie daar de ogen voor sluiten en af wimpelen met weet-ik-niet-wat-voor-verklaringen die geen hout slaan is je eigen keuze en dat in een zogenaamd BNW-forum :{w
Het staat je vrij de vragen die ik stel aan Summers over dat filmpje te beantwoorden dan wel mijn punten onderuit te halen met argumenten. Kom je zelf wel eens in massa's? Denk aan feesten, druktes, etc. De deelnemers gedragen zich totaal neit vreemd namelijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:14:10 #229
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149416306
quote:
Hout snij je.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:18:41 #230
189978 controlaltdelete
pi_149416418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het staat je vrij de vragen die ik stel aan Summers over dat filmpje te beantwoorden dan wel mijn punten onderuit te halen met argumenten. Kom je zelf wel eens in massa's? Denk aan feesten, druktes, etc. De deelnemers gedragen zich totaal neit vreemd namelijk.
Nee joh, ik kom nooit buiten laat staan in een massa, eng weet je wel mensen enzo dat weten jullie toch zo goed dus ik heb vast geen idee waar ik het over heb :O Trap er maar fijn in.

quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hout snij je.
Dank u.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149416420
quote:
Niks mis met de denkwijze van Summers
Niet mee eens. Ik vind dat "niets is meer waar"-nihilisme LEVENSgevaarlijk.

En een smet op serieuze waarheidsvinding. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149416499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee joh, ik kom nooit buiten laat staan in een massa, eng weet je wel mensen enzo dat weten jullie toch zo goed dus ik heb vast geen idee waar ik het over heb :O Trap er maar fijn in.

[..]

Dank u.
Calm down, ik was serieus. De "Beanieman" bv wordt in het filmpje van gezegd dat het wel heel vreemd is..hij loopt. dan stopt hij. Dan loopt hij wat naar achteren, en dan kijkt hij wat om zich heen. Dit is in een massa juist gedrag wat je heel vaak ziet. Ik herken het ook bij mezelf heel erg en als ik bv zie dat er van rechts een meute aan komt( wat bij hem het geval is) dan houd ik ff in en zet ik wel eens een stap je naar achter. Ik snap daarom niet waarom mensen dit een valide punt vinden van de maker van het filmpje. Vandaar mijn vraag of je wel eens in mensenmassa's komt. Het kan toch zijn dat je daar niet of nauwelijks in komt omdat je er niet van houdt en ze waar mogelijk vermijdt en bv om die reden ook niet naar grote feesten zou kunnen gaan.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:22:00 #233
189978 controlaltdelete
pi_149416503
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind dat "niets is meer waar"-nihilisme LEVENSgevaarlijk.

En een smet op serieuze waarheidsvinding. :r
Ik heb het over haar visie over die Hebdo-video. Natuurlijk is niet alles een staged event lijkt me duidelijk naar mijn mening. Maar dat is ook de bedoeling, verwarring veroorzaken zodat men door de bomen het bos niet meer ziet en geen idee meer heeft wat waar is of niet. Maar ik denk wél dat er meer staged is dan niet-staged.
pi_149416582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb het over haar visie over die Hebdo-video. Natuurlijk is niet alles een staged event lijkt me duidelijk naar mijn mening. Maar dat is ook de bedoeling, verwarring veroorzaken zodat men door de bomen het bos niet meer ziet en geen idee meer heeft wat waar is of niet. Maar ik denk wél dat er meer staged is dan niet-staged.
Welk event denk je dat het niet-staged is?
Mh17?
9/11?
mh370?
De transasia plane in Taiwan deze week?
Karst T?
Tristan in Alphen?
Schoolshooting Erfurt?
De dood van grensrechter 2 jaar geleden?
De titanic?
etc
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:52:57 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149417340
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat hoopte ik, maar in dit topic laat je zien dat je je ogen die je eerst open hebt gedaan tegen de MSM nu sluit voor de werkelijkheid.

"Oeh, stoute FOX, oooh die arme moslims"

Ondertussen even vergeten dat er rondom Parijs heul veul moslimgeweld is. Tegen vrouwen (ben jij ook), tegen joden, tegen homo's, etc.

Dat ontken je (net als die Fransen en die Young Turks) VOLLEDIG. Je hebt het er niet eens over. Nee; FOX doet aan moslimhaat. FOX is idiote media, tuurlijk, maar wat jij doet is de echte moslimproblemen TOTAAL ontkennen. Bestaat niet. Allemaal mediaframing. Dat is het gedrag van die gekke girlygirl, hier op FOK!. Een of andere troll (hoop je) die beweert dat NIETS van IS waar is. Dat moslimterroristen niet bestaan. Volledig gestoord dat wijf, omdat ze BNW-denken, net als jij, een slechte naam geeft.

Ik vind wakker worden en dan met 1 oog weer gaan slapen een stuk enger en gevaarlijker dan mensen die -daar heb je gelijk in- hun wereldbeeld maar niet willen omgooien, dus uberhaupt niet wakker worden.
De balans is zoek , op dit moment is er teveel aandacht voor moslimextremisten met oorzaak een geloof met als gevolg pure haat en geweld naar een hele groep . OOK in Nederland . Het beeld word continu versterkt al moeten ze beelden faken . Ik kan niet meedoen met het eenzijdige niet realistische mediabeeld dat moslims het grootste gevaar op de wereld zijn en het vrije democratische westen met nobele waarden en eerlijke politici bedreigen . Dan ben ik hun goedgelovige speelbal .

Ik focus dus bv wel op de onschuldige slachtoffers in mijn eigen land als gevolg en doe bewust niet mee met het angstbeeld en vingerwijzen naar een bepaald geloof of een bepaalde groep in het westen . Ik focus wel op de hypocrisie en oorlogszuchtigheid van het westen . Al ben ik een minderheid , ik word vanzelf een meerderheid door bij mezelf te blijven , verandering houd soms in tegen de stroom ingaan .

Ik geloof niet dat mensen die wakker zijn geworden ooit weer kunnen slapen en ik geloof niet dat bnw denken iets is wat met populariteit te maken heeft . populariteit , de mening van een ander of de massa enz zijn allemaal illusies die vervagen en wegvallen als je wakker bent geworden , het is maar een denkbeeld die je zelf echt maakt door erin te geloven . Hetzelfde als met een false flag Niemand is wakker geworden door de juiste argumenten van de ander maar door naar zichzelf te kijken en op zichzelf te vertrouwen en zaken zelf beginnen te beoordelen . De illusie waar we allemaal in leven word in stand gehouden o.a door het geloof dat we continu door de ander beoordeeld moeten worden en onszelf nooit kunnen beoordelen .

Ik hoef niet bij de grote massa te horen of in te passen , dat is alleen wenselijk als je de macht uit handen wilt blijven geven en wilt dat alles hetzelfde blijft . veranderingen komen van een minderheid of zelfs 1 persoon die zich niks meer aantrekt om belachelijk gemaakt te worden , uitgescholden te worden of de goedkeuring van de meerderheid niet meer belangrijk vind .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:56:52 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149417452
00
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:55 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik durf je gezicht met poep in te smeren om je te laten zien dat het toejuichen van Amerikaanse wapengekkies wat jij deed t.t.v. het Sandy Hook drama flauwekul is, en je je gewoon dom napapegaaide wat jou door een stelletje rednecks in joetjoepjes verteld werd. Je ziet, ik ben bereid mijzelf vies te maken om mijn medemens te helpen.

Over je overtuigingen aan de kaak stellen gesproken, even een klassiekertje opgediept uit mijn kaartenbak:

[..]

Dat was in 2013. In 2014 kwam je met de volgende klassieker op de proppen:

[..]

Eén keer is toeval, twee keer is opvallend en drie keer is een patroon. En ja hoor, Summers weet zichzelf in 2015 wéér te overtreffen:

[..]

Al met al een indrukwekkend repertoire van deze vijdenkster.
Nietszeggende google data? --> complot!
Regenlaarzen aantrekken op een zonnige dag? --> complot!
Een oorbel steekt uit het haar? --> complot!

:').
Ik heb een fan die een dossier van me bijhoud en me al jaren volgt zo interessant vind hij mij _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_149417550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef Summers het volgende:

[..]

De balans is zoek ... vind .
Reactie past niet in het topic over Hebdo, apart topic aangemaakt: BNW / Het gevaarlijke BNW-nihilisme
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 6 februari 2015 @ 13:10:00 #238
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_149417800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef Summers het volgende:

[..]

De balans is zoek , op dit moment is er teveel aandacht voor moslimextremisten met oorzaak een geloof met als gevolg pure haat en geweld naar een hele groep . OOK in Nederland . Het beeld word continu versterkt al moeten ze beelden faken . Ik kan niet meedoen met het eenzijdige niet realistische mediabeeld dat moslims het grootste gevaar op de wereld zijn en het vrije democratische westen met nobele waarden en eerlijke politici bedreigen . Dan ben ik hun goedgelovige speelbal .
Mag ik je vragen waarom je denkt dat al deze beelden nep zijn maar je wel gelooft dat er Nederlandse Moslims het slachtoffer worden van islamofobie? Het lijkt me onbetwijfelbaar dat er Islamitisch terrorisme bestaat en dat sommigen dit feit gebruiken als rechtvaardiging om alle Moslims af te serveren: precies zo met Joods terrorisme, Christelijk terrorisme, Boeddhistisch terrorisme enz. Waarom geloof je nu dat berichtgeving over Islamitisch terrorisme (waardoor ook opgewekt) misleidend is, maar betwijfel je dit niet in de andere gevallen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:11:31 #239
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149417831
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:56 schreef Summers het volgende:
00

[..]

Ik heb een fan die een dossier van me bijhoud en me al jaren volgt zo interessant vind hij mij _O-
Het is toch een beetje alsof je een lievelingsdier hebt op de boerderij of dierentuin. Je kunt er niet echt mee communiceren, maar je kunt het beestje wel observeren. Ik sta elke keer weer versteld hoe jij met je wollige prietpraat jezelf de gekste dingen weet wijs te maken. Ik ken echt weinig mensen die zo volkomen in het luchtledige kunnen wauwelen als jij. #235 was weer een pareltje! _O_
pi_149417895
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik zoek nog steeds de link hoor.. filmpje of iets wat een oorbel linkt aan zo'n 15 dooien door een schietpartij, met islamitische achtergrond..

Omdat mensen zoals Tingo de plaatjes walgelijk vinden..
Als Tingo de plaatjes al walgelijk en bespottelijk vind.. dan is het ook best wel mogelijk dat moslims dat ook vinden!

Kan iemand me iets vertellen hoe het zit met die oorbel?
Tipje van de sluier?
Wat heb je 't over? .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149417990
Jouw mening over de strips van Charlie Hebdo. Waar dacht je anders dat 'plaatjes' naar referreerde in het topic wat gaat over Charlie Hebdo?
pi_149417996
quote:
Ik vond de uitleg en vraagjes in de film wel duidelijk.
De commentaren zijn ook interessant. Ik snap niet precies waarom nog meer uitleg is nodig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 13:19:53 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_149418030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

De commentaren zijn ook interessant. Ik snap niet precies waarom nog meer uitleg is nodig.
:')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:21:09 #244
189978 controlaltdelete
pi_149418063
quote:

[..]

Ik ook niet mits je je kop in het zand wil blijven steken :|W ik denk dat het allemaal CGI is trouwens waar we naar kijken vandaar ook die oneffenheden in de beelden.
pi_149418089
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Met denkbeest Summers kijk ik nergens meer van op. Zo wist zij dat de aanslag in Boston een hoax is omdat een kind regenlaarzen aanhad terwijl het helemaal niet regende. Jaja mensen.
:') wtf
pi_149418135
quote:

[..]

Mwah, ik vond niet elk punt even sterk:

- hoe weet de maker van het filmpje dat die mensen met die smartphones foto's aan het maken zijn? Kunnen ze niet gewoon op hun telefoon kijken en dat daar die foto staat die in beeld verschijnt en dus niet het beeld laat zien wat wij zien?
- die opmerking over die man met die neus geeft aan dat ie weinig Fransen kent; die hebben vaker een (heel) grote neus
- die gast die achteruitloopt en "morphet" in de achtergrond vond ik wel vreemd idd

pi_149418172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:18 schreef kalinhos het volgende:
Jouw mening over de strips van Charlie Hebdo. Waar dacht je anders dat 'plaatjes' naar referreerde in het topic wat gaat over Charlie Hebdo?
Ik weet niet - guyfer is gek op zoveel plaatjes, en post vaak off-topic....daarom de vraag.
pi_149418202
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ook niet mits je je kop in het zand wil blijven steken :|W ik denk dat het allemaal CGI is trouwens waar we naar kijken vandaar ook die oneffenheden in de beelden.
Als er geen meer uitleg nodig is in jouw ogen dan moeten mijn vragen jou dus heel stom in de oren klinken en moet het antworod heel makkelijk te fabriceren zijn. Dat laat je (en met jou Summers) nog altijd na.
pi_149418239
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, ik vond niet elk punt even sterk:

- hoe weet de maker van het filmpje dat die mensen met die smartphones foto's aan het maken zijn? Kunnen ze niet gewoon op hun telefoon kijken en dat daar die foto staat die in beeld verschijnt en dus niet het beeld laat zien wat wij zien?
- die opmerking over die man met die neus geeft aan dat ie weinig Fransen kent; die hebben vaker een (heel) grote neus
- die gast die achteruitloopt en "morphet" in de achtergrond vond ik wel vreemd idd
Hij loopt 1 stap achteruit ogneveer toch? Hoe ik het zie houdt hij even in voor de stroom mensen die hem aan zijn rechterzijde gaat passeren. Gedrag wat ik zelf ook vaak zat doe in een massa. Zet een camera op een willekeurige massa en je zal hetzelfde gedrag zien.
pi_149418314
Elke domme complottheorie blindelings geloven zonder bewijslast te accepteren is tegenwoordig net zo hip als elk mainstreammedia berichtje voor waar aan te nemen. Beetje pot ketel verhaal om eerlijk te zijn :D

oh de media zegt dit.. dus dan zal het wel niet kloppen en hier is waarom niet - onzin van martin vrijland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')