quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef Summers het volgende:
De balans is zoek , op dit moment is er teveel aandacht voor moslimextremisten met oorzaak een geloof met als gevolg pure haat en geweld naar een hele groep . OOK in Nederland . Het beeld word continu versterkt al moeten ze beelden faken . Ik kan niet meedoen met het eenzijdige niet realistische mediabeeld dat moslims het grootste gevaar op de wereld zijn en het vrije democratische westen met nobele waarden en eerlijke politici bedreigen . Dan ben ik hun goedgelovige speelbal .
Ik focus dus bv wel op de onschuldige slachtoffers in mijn eigen land als gevolg en doe bewust niet mee met het angstbeeld en vingerwijzen naar een bepaald geloof of een bepaalde groep in het westen . Ik focus wel op de hypocrisie en oorlogszuchtigheid van het westen . Al ben ik een minderheid , ik word vanzelf een meerderheid door bij mezelf te blijven , verandering houd soms in tegen de stroom ingaan .
Ik geloof niet dat mensen die wakker zijn geworden ooit weer kunnen slapen en ik geloof niet dat bnw denken iets is wat met populariteit te maken heeft . populariteit , de mening van een ander of de massa enz zijn allemaal illusies die vervagen en wegvallen als je wakker bent geworden , het is maar een denkbeeld die je zelf echt maakt door erin te geloven . Hetzelfde als met een false flag Niemand is wakker geworden door de juiste argumenten van de ander maar door naar zichzelf te kijken en op zichzelf te vertrouwen en zaken zelf beginnen te beoordelen . De illusie waar we allemaal in leven word in stand gehouden o.a door het geloof dat we continu door de ander beoordeeld moeten worden en onszelf nooit kunnen beoordelen .
Ik hoef niet bij de grote massa te horen of in te passen , dat is alleen wenselijk als je de macht uit handen wilt blijven geven en wilt dat alles hetzelfde blijft . veranderingen komen van een minderheid of zelfs 1 persoon die zich niks meer aantrekt om belachelijk gemaakt te worden , uitgescholden te worden of de goedkeuring van de meerderheid niet meer belangrijk vind .
Ingaan op frustratieposts over racisme vind ik wat onzinnig hier, het gaat meer om een algemene houding van alles afwijzen. Dat lijkt me precies zo dom en onzinnig als alles geloven. Alleen als je je presenteert als "kritisch denker" (wat ik uiteraard waardeer), dan is het erg onverstandig om juist kritiekloos alles af te wijzen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Komt dit door de discussie die wij laatst hadden?
Ik ben ook van mening dat de laatste tijd de hardcore believers alles maar klakkeloos voor waarnemen wat in hun straatje past, wat hen blind maakt voor vele andere zaken.
Ik nemen een Ting, Cad, Izzy ect ect.
Gisteren was het ook weer raak, aanval op Guyv, hij zou racistisch zijn en dergelijke idioterie.
En dat terwijl zij toch echt de gene zijn die lachen om de doden ( die er volgens hen niet zijn ) en de nabestaanden.
Lachen over het verdriet van een ander zie ik hier heel veel voorbij komen laatste maanden, omdat?
Alles is nep dit dat zus zo want gezien in een video op joepdelatoep.
Dat was een verlengde van het einde van mijn postquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingaan op frustratieposts over racisme vind ik wat onzinnig hier, het gaat meer om een algemene houding van alles afwijzen. Dat lijkt me precies zo dom en onzinnig als alles geloven. Alleen als je je presenteert als "kritisch denker" (wat ik uiteraard waardeer), dan is het erg onverstandig om juist kritiekloos alles af te wijzen.
Nee, was niet direct gerelateerd aan onze discussie, het is een punt waar ik al langer over nadenk.
Dat lachen is idd schandalig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben ook van mening dat de laatste tijd de hardcore believers alles maar klakkeloos voor waarnemen wat in hun straatje past, wat hen blind maakt voor vele andere zaken.
Gisteren was het ook weer raak, aanval op Guyv, hij zou racistisch zijn en dergelijke idioterie.
En dat terwijl zij toch echt de gene zijn die lachen om de doden ( die er volgens hen niet zijn ) en de nabestaanden.
Lachen over het verdriet van een ander zie ik hier heel veel voorbij komen laatste maanden, omdat?
Of het echt 2 paden zijn, weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was een verlengde van het einde van mijn post
-
Maar goed dat je wel de instelling heb om meerdere kanten op te kijken.
BNW heeft een groot doolhof gehalte waar sommige mensen zich in kunnen verdwalen en op een gegeven moment het pad kwijt zijn.
Het is de kunst om tussen beide paden in te blijven lopen.
Laatste wat ik doe is lachen om doden.Maar onder deze mantel mag je niets aan de kaak stellen want dan ben je respectloos, nou aan me hoela! Ik kan gelukkig wél lachen om al die flauwekul die ze ons voorschotelen. Verder heb ik ook wel eens de opmerking naar mijn hoofd gekregen nog niet zo heel lang geleden dat ik een racist zou zijn. Daar werd natuurlijk niets aan gedaan als we toch aan het muggenziften zijn.quote:
Namen en rugnummers graag. Dat heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laatste wat ik doe is lachen om doden.Maar onder deze mantel mag je niets aan de kaak stellen want dan ben je respectloos, nou aan me hoela! Ik kan gelukkig wél lachen om al die flauwekul die ze ons voorschotelen. Verder heb ik ook wel eens de opmerking naar mijn hoofd gekregen nog niet zo heel lang geleden dat ik een racist zou zijn. Daar werd natuurlijk niets aan gedaan als we toch aan het muggenziften zijn.
Wie is er nu degene die niet genuanceerd is?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Het is best een handig argument voor mensen die alleen willen geloven wat ze verteld wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laatste wat ik doe is lachen om doden.Maar onder deze mantel mag je niets aan de kaak stellen want dan ben je respectloos, nou aan me hoela! Ik kan gelukkig wél lachen om al die flauwekul die ze ons voorschotelen. Verder heb ik ook wel eens de opmerking naar mijn hoofd gekregen nog niet zo heel lang geleden dat ik een racist zou zijn. Daar werd natuurlijk niets aan gedaan als we toch aan het muggenziften zijn.
Ik evalueer mijn mening op meerdere gelezen berichten izzy.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wie is er nu degene die niet genuanceerd is?
Omdat 1 iemand iets zegt ga je ervan uit dat er meteen 3 mensen zijn die hetzelfde denken.
Je verzint dingen, en nu wil je de vraag ontwijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik evalueer mijn mening op meerdere gelezen berichten izzy.
Komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Misschien is het beter als we nu verder gaan met het onderwerp wat in de OP staat.
A joh laat gaan, ik maak er niet zo druk over bovendien geen zin om topics na te gaan pluizen. Evengoed bedankt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag. Dat heb ik niet gezien.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je verzint dingen, en nu wil je de vraag ontwijken.
Ik heb nooit gezegd dat TheGuyver een racist is.
Meester van de ironie ben je wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je verzint dingen, en nu wil je de vraag ontwijken
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
A joh laat gaan, ik maak er niet zo druk over bovendien geen zin om topics na te gaan pluizen. Evengoed bedankt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:20 schreef Chewie het volgende:
Ja zou best kunnen, het zou ook kunnen dat izzy een kloon van jou is of andersom. En ik geloof er niks van dat jij door hebt of Joan serieus was of niet je inschattingsvermogen is nogal beneden peil, bovendien is je vraag over negerinnen nogal racistisch.
Oh je gaat weer persoonlijk worden, generaliseren, en mensen belachelijk maken.quote:
Weer zo'n mooi voorbeeld daarvan. Heb je er nog meer voor me?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh je gaat weer persoonlijk worden, generaliseren, en mensen belachelijk maken.
Dit punt is niet zo van toepassing in dit topic, heb ik hier uitgelegd: BNW / IS: de strijd in het Midden-Oosten #4quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is best een handig argument voor mensen die alleen willen geloven wat ze verteld wordt.
Want in hun ogen is alleen het verdriet echt, en als iemand daar dan om lacht (omdat die daar weinig van gelooft of veel twijfels bij heeft) dan heb je 'gezondigd' en ben je eigenlijk al niet meer serieus te nemen. Wederom een vorm van ridiculiseren, om er maar niet verder op door te hoeven gaan, want wie weet wat er dan boven komt drijven.
Ah okay, reageerde alleen op CTRL.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit punt is niet zo van toepassing in dit topic, heb ik hier uitgelegd: BNW / IS: de strijd in het Midden-Oosten #4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |