abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149384121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me gisteren ook al af.
Wat vond je van mijn post?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149384144
quote:
12s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat vond je van mijn post?
Uitgebreid!

moet je nog niet slapen?
pi_149384159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uitgebreid!
En inhoudelijk?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149384189
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En inhoudelijk?
Zitten best goede punten in. Maar ook veel dingen waarvan ik denk: hoe kom je er bij.
pi_149384221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ook veel dingen waarvan ik denk: hoe kom je er bij.
Zoals?

pi_149384246
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals?
Dat je er zo makkelijk van uitgaat dat die barbaarse dingen gewoon niet kunnen kloppen.
pi_149384283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat je er zo makkelijk van uitgaat dat die barbaarse dingen gewoon niet kunnen kloppen.
Daar ga ik niet vanuit, ik vraag me af wat nu wel en wat nu niet klopt.

Zeker met de bewezen tegenstrijdige en Hollywood-achtige berichten.

pi_149384310
quote:
12s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ga ik niet vanuit, ik vraag me af wat nu wel en wat nu niet klopt.

Zeker met de bewezen tegenstrijdige en Hollywood-achtige berichten.
Bewezen tegenstrijdige berichten? Zoals?
pi_149384559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bewezen tegenstrijdige berichten? Zoals?
De veelheid aan informatie die nooit allemaal waar kan zijn, de foto van de Japanners die niet echt kan zijn, het filmpje zou in theorie echt kunnen zijn maar die kans acht ik klein, de andere green screen foto's, de werkelijk fantastische meest gruwelijke door een scenarioschrijver bedachte martelingen en andere gruweldaden.

Allemaal bedoeld om het Monster zo Mythisch mogelijk te maken.

Marketing. Het filmpje is van dat peperdure buro, denk ik.

Het is niet aan mij om iets te bewijzen. Dat de geleverde "bewijzen" door de predikers van dit verhaal al niet kloppen, geeft aan dat niemand weet wat daar nou eigenlijk allemaal aan de hand is.

En dus zo moeilijk nagaan wat wel en niet klopt. Een grote klucht.

pi_149384884
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De veelheid aan informatie die nooit allemaal waar kan zijn, de foto van de Japanners die niet echt kan zijn, het filmpje zou in theorie echt kunnen zijn maar die kans acht ik klein, de andere green screen foto's, de werkelijk fantastische meest gruwelijke door een scenarioschrijver bedachte martelingen en andere gruweldaden.

Het is niet aan mij om iets te bewijzen. Dat de geleverde "bewijzen" door de predikers van dit verhaal al niet kloppen, geeft aan dat niemand weet wat daar nou eigenlijk allemaal aan de hand is.

Nou nee, want er is bijzonder weinig grappigs aan dit stel barbaren.
pi_149384964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, want er is bijzonder weinig grappigs aan dit stel barbaren.
Dat zie ik anders, maar de rest interesseerde je niet zo?

pi_149384986
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb jij enig kennis van video's bewerken, of laat staan de software?
*Kuch kuch* Vroeger! ja vroeger was dat misschien nog wel een lastig ding om zo maar even op te pakken.
Tegenwoordig hebben de meeste softwarepakketten voorgekauwde templates om het makkelijker te maken.
Ook de interface is kinderspel.

Mata, soms kijk jij nogal met een wat ouderwetse bril naar bepaalde zaken, heb ik het idee.
Hoezo moeten video's er slecht uitzien?
Dat is iets wat er bij jou inzit blijkbaar, iets wat vroeger voorkwam in de VHS tijd ja, of de slechte kwaliteit Osama Bin Laden video's.

Je maakt jezelf blind doordat je het te graag wilt zien allemaal.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149385033

[ Bericht 100% gewijzigd door kalinhos op 05-02-2015 12:45:06 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149385119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb jij enig kennis van video's bewerken, of laat staan de software?
*Kuch kuch* Vroeger! ja vroeger was dat misschien nog wel een lastig ding om zo maar even op te pakken.
Tegenwoordig hebben de meeste softwarepakketten voorgekauwde templates om het makkelijker te maken.
Ook de interface is kinderspel.

Mata, soms kijk jij nogal met een wat ouderwetse bril naar bepaalde zaken, heb ik het idee.
Hoezo moeten video's er slecht uitzien?
Dat is iets wat er bij jou inzit blijkbaar, iets wat vroeger voorkwam in de VHS tijd ja, of de slechte kwaliteit Osama Bin Laden video's.

Je maakt jezelf blind doordat je het te graag wilt zien allemaal.
Je plakt nu dingen op mij die ik helemaal niet gezegd heb.

"Het moet er niet amateuristisch uitzien". Dat is het punt niet. Deze productie is een gelikt topstukje. Wat ik zei; los van het thema kan het zo tussen de Champions League en de opening van de OS.

Het is de stijl, het gevoel dat het uitstraalt, totaaaal niet eng of dramatisch ofzo. En ik ben daar zeker niet de enige in.

Als andere mensen het allemaal een verschrikkelijk filmpje vinden en het juist heel werkelijk allemaal, kan ik aan hun beeld niks veranderen, zo zien zij het.

Ik zie het anders en nee, dat heeft absoluut niet met verblindheid te maken. Ik heb mijn ogen juist wijder open dan ooit.

pi_149385167
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Het moet er niet amateuristisch uitzien". Dat is het punt niet. Deze productie is een gelikt topstukje. Wat ik zei; los van het thema kan het zo tussen de Champions League en de opening van de OS.

Het is de stijl, het gevoel dat het uitstraalt, totaaaal niet eng of dramatisch ofzo. En ik ben daar zeker niet de enige in.

Als andere mensen het allemaal een verschrikkelijk filmpje vinden en het juist heel werkelijk allemaal, kan ik aan hun beeld niks veranderen, zo zien zij het.

Ik zie het anders en nee, dat heeft absoluut niet met verblindheid te maken. Ik heb mijn ogen juist wijder open dan ooit.
nvm
pi_149385243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kan je zoiets nou zeggen? Er is daar een man levend verbrand en dat doet je niks? Nee, je noemde het gisteren zelfs het Zwitserleven-gevoel.
Nee, Lavenderr, want ik denk dus dat er niemand verbrand is.

Er zijn 2 mogelijkheden:

A
- het is echt
- het is zielig
- het is gruwelijk
- er zijn slachtoffers

B
- het is niet echt
- het is niet zielig
- het is niet gruwelijk
- er zijn geen slachtoffers

Stellen dat A waar is op het 1e; "het is echt" en dan opeens naar B stappen; "het is niet zielig", DAT zou walgelijk en "zieke reactie", zoals jij het noemde, zijn.

Als je binnen elk van de mogelijkheden blijft, is het dus niet "ziek" of "afgestompt" (heb dat al een paar keer uitgelegd) als ik en anderen B als mogelijkheid zien.

Als het waar is, is het zielig en gruwelijk.
Als het niet waar is, kan het ook niet zielig en niet gruwelijk zijn.

pi_149385295
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik plak helemaal niets op jou wat jij denkt dat ik denk dat jij gezegd hebt, volg je het nog?
Ik reageeer op hoe jij overkomt en je verhalen neerschrijft.
Op sommige vlakken schrijf je op een manier dat goed wegleest, zonder schelden of op een bepaalde manier te beledigen.
Aan de andere kant, ik ga het toch zeggen, je lijkt soms over te komen alsof je opstaat de voor het algemene.
De gene die het ziet en anderen het ook wil laten zien.

Waarschijnlijk heb ik net zo'n pad als jou gelopen qua BNW achtige zaken en de interesse ervoor.
Alleen is mijn filter niet gestopt met draaien, en focus ik mij niet alleen op het BNW achtige, ik snoep van beide kanten, lekker relativeren.
Het is gewoon erg storende als je mensen ziet praten als of ze de macht/kennis in handen hebben en denken de gene te zijn die geen sheeple zijn of oogkleppen op hebben.

Juist die gene, zijn short minded, ze storten zich maar een richting op, zonder ook nog naar de andere kant te kijken, want dat is MSM en is allemaal onzin.
Iedereen weet dat de MSM het nieuws brengt zoals zij het willen brengen, maar dat doen ook de niet MSM ;)

Verder geen problemen met jou persoonlijk, maar jij verkondigt zo vaak je visie dat het niet gek is dat er af en toe iemand even op reageert op een bepaalde manier ;)

Visie's zijn er om te delen.
pi_149385362
Filter gestopt met draaien?
Short minded?

Sorry, denk niet dat je me echt wil begrijpen.

Ja, ik ben ook benieuwd naar jouw visie. Maar niet naar verdraaiingen van de mijne, wat je doet. "MSM is onzin". Dat zeg ik helemaal niet. Ik vraag me juist af; wat is waar?

pi_149385501
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef El_Matador het volgende:
Filter gestopt met draaien?
Short minded?

Sorry, denk niet dat je me echt wil begrijpen.

Ja, ik ben ook benieuwd naar jouw visie. Maar niet naar verdraaiingen van de mijne, wat je doet. "MSM is onzin". Dat zeg ik helemaal niet. Ik vraag me juist af; wat is waar?
Waaruit blijkt dat ik jou niet wil begrijpen Mata?
Waar zeg ik dat en wanneer?

Short minded zeg ik, en filter gestopt met draaien, omdat ik merk dat vele mensen die de kanten van het complot kiezen, blind worden voor andere zaken.

Mijn opvattingen en teksten die ik schreef/schrijf zijn opvattingen die maak door te lezen, en ik weeg daarom mijn woorden voordat ik ze plaats Mata.
De teksten probeer ik ook zo neer te zetten dat het niet overkomt alsof ik feitelijk praat.
pi_149385575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ik jou niet wil begrijpen Mata?
Waar zeg ik dat en wanneer?

Short minded zeg ik, en filter gestopt met draaien, omdat ik merk dat vele mensen die de kanten van het complot kiezen, blind worden voor andere zaken.
Maar ik ben toch niet "vele mensen"? Ik ben blind voor "andere zaken"? Ik heb mijn ogen juist goed open.

Ook short minded kan ik niet plaatsen als ik juist op de geschiedenis van de zaak wijs. De belangen. Short minded zou zijn vinger in je oren en schreeuwen, zoals een moslima op FOK! doet. Dat slaat ook nergens meer op. NIETS van IS is waar, zegt ze. Dat zou ik shortminded noemen.

quote:
Mijn opvattingen en teksten die ik schreef/schrijf zijn opvattingen die maak door te lezen, en ik weeg daarom mijn woorden voordat ik ze plaats Mata.
De teksten probeer ik ook zo neer te zetten dat het niet overkomt alsof ik feitelijk praat.
Hmm ok, ik vind het vaag als je dat eruithaalt, maar goed.

pi_149385614
Ik kon t volgen tot de 9/11 aanslagen. Michael Moore's Fahrenheit 911 ook gezien er is niet zo heel veel mysterieus aan Bin Laden's banden met Amerika in 't verleden. De mainstream schreef hierover, degelijke journalisten schrijven hier over.

Er zijn voor 911 al meer signalen geweest van Al-Qaida met dreigementen over aanslagen op t wtc. Er werd nooit onderhandelt wat 'toen' prima had gekund. De basis was zuiver politiek zakelijk als men door Bin Laden zn religieus getinte gevloek en getier doorluisterde.

De incompetente Bush regering heeft 't vervolgens nog verder verklooit door de aanslagen niet te zien als 't resultaat van niet praten maar als een reden om de boel in het midden-oosten nog verder te verkloten. Juist te onderstrepen waar t allemaal om foutgegaan is. Bin Laden werd vervolgens 'ook' opgeruimd, Al Qaida ging door en IS en veel andere bewegingen namen 't stokje over maar nu op een harde relgieus fundamentalistische basis die de hele westerse samenleving aan wil pakken. 'Geinspireerd op' Al Qaida maar met een andere filosofie. Al Qaida was in die tijd voor 9/11 wel religieus maar dat was niet de hoofdlijn, het had toen voor 911 gestabiliseert kunnen worden.
pi_149385698
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar ik ben toch niet "vele mensen"? Ik ben blind voor "andere zaken"? Ik heb mijn ogen juist goed open.

Ook short minded kan ik niet plaatsen als ik juist op de geschiedenis van de zaak wijs. De belangen. Short minded zou zijn vinger in je oren en schreeuwen, zoals een moslima op FOK! doet. Dat slaat ook nergens meer op. NIETS van IS is waar, zegt ze. Dat zou ik shortminded noemen.

[..]

Hmm ok, ik vind het vaag als je dat eruithaalt, maar goed.
Jazeker heb jij je ogen open staan, dat trek ik ook niet in twijfel Mata.
Maar soms twijfel ik wel of je ogen nog wel alle kanten opkijken, en niet onbewust bepaalde kanten niet opkijkt.
Omdat jij al een interesse hebt in bepaalde zaken, kan het je onbewust juist tegenwerken.
Maar dat wil je niet horen heb ik het idee?

Ik geloof dat er meer is dan wat wij krijgen te weten of zien, natuurlijk, anders kom ik ook niet in BNW.
Maar het is de kunst je niet volledig alleen maar te storten op het geen dat je wilt zien/weten.
pi_149385797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jazeker heb jij je ogen open staan, dat trek ik ook niet in twijfel Mata.
Maar soms twijfel ik wel of je ogen nog wel alle kanten opkijken, en niet onbewust bepaalde kanten niet opkijkt.
Omdat jij al een interesse hebt in bepaalde zaken, kan het je onbewust juist tegenwerken.
Maar dat wil je niet horen heb ik het idee?
Waarom zou ik dat niet willen horen?

quote:
Ik geloof dat er meer is dan wat wij krijgen te weten of zien, natuurlijk, anders kom ik ook niet in BNW.
Maar het is de kunst je niet volledig alleen maar te storten op het geen dat je wilt zien/weten.
Ik snap welk gevaar je wel bedoelt, maar geloof me; ik wil dit niet zo zien hoor. Ik wil gewoon dat de media de waarheid verkondigen, dat NASA echte wetenschap bedrijft en dat de VN het beste met onze planeet voorheeft. Dat wat ik vroeger geloofde, maar helaas door de feiten de nek is omgedraaid.

Dat wil niet zeggen dan NASA geen zinnige opmerking kan maken, of de media een waargebeurde gebeurtenis juist kan weergeven.

Niet het cynisch-nihilistische van alles is nep. Nee, zeker niet.

donderdag 5 februari 2015 @ 13:18:48 #174
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149385864
"Het voelt gewoon niet echt..."

Schopje TRU 8-) Of R&P :') :D

Maar lees jij Arabisch Mata?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149385937
En wat is niet nep mata?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')