EL_Maanlanding had dat ter kennisgeving aangenomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
Die kerel was door de NASA gestuurd om EL_Maanlanding te vertellen dat de maanlandingen één groot zionistich complot zijn.
Gelukkig hebben we deze man ook weer weten te neutraliseren, net als eerder Klaas Bruinsma, Pim Fortuyn en Amy Winehouse.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
Die kerel was door de NASA gestuurd om EL_Maanlanding te vertellen dat de maanlandingen één groot zionistich complot zijn.
Wat dat betreft vertrouw ik de dood van Jim Morrison ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze man ook weer weten te neutraliseren, net als eerder Klaas Bruinsma, Pim Fortuyn en Amy Winehouse.
Het overlijden van Claude François en Kurt Cobain vond ik ook maar verdacht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat dat betreft vertrouw ik de dood van Jim Morrison ook nog steeds niet
Vergeet Joan Rivers niet vlak na haar bonte uitspraak over the first tranny of the USA.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het overlijden van Claude François en Kurt Cobain vond ik ook maar verdacht.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vergeet Joan Rivers niet vlak na haar bonte uitspraak over the first tranny of the USA.
Thanks. Heb zelf geen Facebook meer, maar dit is wel interessant. Zal heel goed onderdeel kunnen uitmaken van een eventuele psychose (als dit waar is althans).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:04 schreef Metalfrost het volgende:
Dus Z. is een fan van de film 'Inception'. Dat is uit te maken op de plaatsing van de omslagfoto op zijn Facebook, de term '#iceception', het gebruik van de tol in zijn filmpje - wat de hoofdpersoon gebruikt om zijn echte realiteit vast te houden - en wellicht ook vanwege het dragen van dezelfde kleding tijdens dat er uitziet als één van de hoofdpersonages van de film dat heeft (het lijkt er wel op in ieder geval)
Misschien heeft hij de film ook als basis gebruikt voor zijn actie. Het rondspoken in hoofden en mensen op andere gedachten te laten brengen is hier wel de boodschap in, denk ik.
Zou best kunnen dat ze gelijk had zo vrouwelijk is Michelle niet maar ja zal vast komen dat ze een negerin is want die lijken wel vaker op mannen nietwaar? Bovendien op dat moment was Joan niet aan het grappen maar bloedserieus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:07 schreef Chewie het volgende:
[..]81 is ook wel veel te jong om te overlijden.
jij zoekt graag gewoon overal wat achter en als je Joan Rivers een beetje zou kennen deed ze vergelijkbare uitspraken al in de jaren 60 en toen kon je toch echt wel minder zeggen op tv.
Whehe, ik dacht dat ik redelijk origineel wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ehh .. je moet hier eens wat vaker komen,
het begrip verdeel en heers wordt hier regelmatig besproken
Ja zou best kunnen, het zou ook kunnen dat izzy een kloon van jou is of andersom. En ik geloof er niks van dat jij door hebt of Joan serieus was of niet je inschattingsvermogen is nogal beneden peil, bovendien is je vraag over negerinnen nogal racistisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze gelijk had zo vrouwelijk is Michelle niet maar ja zal vast komen dat ze een negerin is want die lijken wel vaker op mannen nietwaar? Bovendien op dat moment was Joan niet aan het grappen maar bloedserieus.
maar begint niet elk speurwerk met intuïtie..?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je niet zoveel aan op een discussieforum natuurlijk. "Mijn intuïtie zegt dat dit een acteur is" Ja eh, leuk.
Done.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:23 schreef MidnightB00m het volgende:
Kan OP aangepast worden trouwens? Er staat dat zijn ouders zin overleden, maar dit is al ontkracht.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze gelijk had zo vrouwelijk is Michelle niet maar ja zal vast komen dat ze een negerin is want die lijken wel vaker op mannen nietwaar? Bovendien op dat moment was Joan niet aan het grappen maar bloedserieus.
Ik een kloon van Izzy Hoe kom je daarbij? 😉 ik en racistisch? Een van mijn beste vriendinnen is Surinaams dus dat zou merkwaardig zijn als racist...bovendien vindt zij Michelle ook best mannelijk maar als je gaat zoeken op deze mogelijkheid dan hoor je tegenstanders beweren dat negerinnen wel eens vaker male features hebben vandaar mijn opmerking.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, het zou ook kunnen dat izzy een kloon van jou is of andersom. En ik geloof er niks van dat jij door hebt of Joan serieus was of niet je inschattingsvermogen is nogal beneden peil, bovendien is je vraag over negerinnen nogal racistisch.
Soms wel ja. Maar willekeurig video's neergooien die echt níets toevoegen (pagina 1 staat die) is niet speuren. Dat is schieten met hagel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar begint niet elk speurwerk met intuïtie..?
op de vraag of de first lady een man is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]sorry hoor, maar waar slaat het op
Kan je dat onderbouwen? Dat negerinnen 'male features' hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik een kloon van Izzy Hoe kom je daarbij? 😉 ik en racistisch? Een van mijn beste vriendinnen is Surinaams dus dat zou merkwaardig zijn als racist...bovendien vindt zij Michelle ook best mannelijk maar als je gaat zoeken op deze mogelijkheid dan hoor je tegenstanders beweren dat negerinnen wel eens vaker male features hebben vandaar mijn opmerking.
Helemaal nergens op dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef Orwell het volgende:
[..]
op de vraag of de first lady een man is.
En dat heeft te maken met dit topic...hoe?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik een kloon van Izzy Hoe kom je daarbij? 😉 ik en racistisch? Een van mijn beste vriendinnen is Surinaams dus dat zou merkwaardig zijn als racist...bovendien vindt zij Michelle ook best mannelijk maar als je gaat zoeken op deze mogelijkheid dan hoor je tegenstanders beweren dat negerinnen wel eens vaker male features hebben vandaar mijn opmerking.
Nou daar valt genoeg over te vinden zelfs een topic waardig. .Zo zijn er totaal geen foto's te vinden van een zwangere Michelle etc etc. Maar mijn zin om een topic te openen hier is nog minder dan nihil helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]sorry hoor, maar waar slaat het op
dat is dan in tegenspraak met bovenstaande, lijkt me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik verwijt je niet als je als basis als mening over een persoon je intuïtie gebruikt. Dat is logisch. Ik verwijt het je wel dat als er gevraagd wordt waarom je de gebeurtenis een false flag vindt, dat je dan ook terugvalt op intuïtie. Dan kan je namelijk geen discussie voeren.
Ik vind Condaleeza Rice, Michelle Obama en Oprah Winfrey als 3tal handelend in opdracht van de "NWO" niet echt heel karakteristiek voor de gemiddelde VSAmerikaanse negerin.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Dat negerinnen 'male features' hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |