Als iemand anders mij dat zou vertellen, zou ik het wel een beetje apart vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef jojayotho het volgende:
Zoals de titel al zegt: hoe erg vinden jullie het als iemand binnen jullie omgeving waarvan je het niet direct zou verwachten je zou vertellen dat je homo, lesbisch of bi bent?
Gast hou je verdomme met belangrijke zaken bezig, onzeker puberjochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef jojayotho het volgende:
Zoals de titel al zegt: hoe erg vinden jullie het als iemand binnen jullie omgeving waarvan je het niet direct zou verwachten je zou vertellen dat je homo, lesbisch of bi bent? Denk je dank, maakt mij niks uit wat hij of zij voor een ander voelt, als hij of zij maar gelukkig is, of zou je hem of haar heel anders gaan bekijken en alleen maar denken: zou die nu niet op mij vallen?
Ik ben zelf gewoon een 'straight-acting' jongen die ook op jongens valt (dus ook wel op meisjes, maar niet mijn eerste keus zeg maar), ik ben thuis en voor goeie vrienden wel out. Maar ik krijg het op school bij m'n klasgenoten waar ik veel mee om ga m'n strot nog niet uit.
En als je het van iemand te weten krijgt, zou je het dan liever persoonlijk te horen krijgen of is via een appje het ook prima, maakt het niet zoveel uit?
Haha scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Als iemand anders mij dat zou vertellen, zou ik het wel een beetje apart vinden
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar ga niet in het openbaar met elkaar staan zoenen. Ik weet het niet daar word ik gewoon ontoepasselijk van.
Een alarm kan niet op volle toeren draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een alarm kan niet op volle toeren draaien.
quote:
quote:
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar laat ze niet in het openbaar met elkaar gaan staan zoenen. Ik weet het niet daar word ik gewoon onpasselijk van.
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnen
Wat zijn je stats dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnen
Teveel gedoe, je moet nog veel leren in die wereld.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Sorry, heb al een oogje op iemand. Alleen nog ff achter komen of dat wederzijds is
Veel gedoe blijft het sws.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Teveel gedoe, je moet nog veel leren in die wereld.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Openlijk homofobe personen heb ik liever niet in mijn omgeving, als iemand in mijn omgeving zegt homo/lesbi te zijn dan wens ik ze veel plezier en geluk. Zolang die persoon gelukkig is vind ik alles best
Wat een klassieke dooddoener weerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar laat ze niet in het openbaar met elkaar gaan staan zoenen. Ik weet het niet daar word ik gewoon onpasselijk van.
Ik vertel het ook liever nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef Koettie het volgende:
Maakt me echt niets uit. Zo weinig dat ik altijd verbaasd ben dat mensen de moeite nemen om dat te vertellen
Ik heb het ook niet over verbergen. Maar meer dat "Ik moet je wat vertellen. *tromgeroffel* Ik ben gay."quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik vertel het ook liever niet
Weet honderd andere dingen die leuker zijn
Maarja, als je nog met ze op vakantie gaat is het wel zo handig om niet 2 weken iets te moeten verbergen
Ja maar sommige vinden het ook niet tof als je veel met ze omgaat en dan dingen niet verteld.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over verbergen. Maar meer dat "Ik moet je wat vertellen. *tromgeroffel* Ik ben gay."
Ja, ik ben hetero. En nu?
Nee joh, geen homo vriend. Als bi moet je gewoon van alles een beetje neuken en uiteindelijk eindigen met een leuke vriendin en kinderen. 't Leven van een biseksueel in een notendop.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Veel gedoe blijft het sws.
Maar ik hoef niet zo diep in dat wereldje te komen. Hou het lekker bij m'n vrienden groep en misschien een keer een straight-acting vriend
Waarschijnlijk maakt het hun ook vrij weinig uit, gewoon doen, dan heb je het achter de rug!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik vertel het ook liever niet
Weet honderd andere dingen die leuker zijn
Maarja, als je nog met ze op vakantie gaat is het wel zo handig om niet 2 weken iets te moeten verbergen
Ja, dan laat je dat toch gewoon vallen op zo'n moment. Gewoon, zag een mooie jongen en wajoo. Ik weet niet, ik heb vrienden gehad die met grote feestjes uit de kast kwamen, en vrienden die me gewoon voorstelde aan hun nieuwe vriend. Primaa. 2e doet er gewoon normaal en chill over.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:44 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ja maar sommige vinden het ook niet tof als je veel met ze omgaat en dan dingen niet verteld.
En het gaat toch wel redelijk vaak over seks enzo
Mij niet gezien. Op het stukje kinderen haak ik al af. En het rondneuken... niet mijn dingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee joh, geen homo vriend. Als bi moet je gewoon van alles een beetje neuken en uiteindelijk eindigen met een leuke vriendin en kinderen. 't Leven van een biseksueel in een notendop.
Wat moet jij een ongeloofelijk saai leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:54 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Op het stukje kinderen haak ik al af. En het rondneuken... niet mijn ding
Oeps.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een alarm kan niet op volle toeren draaien.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:54 schreef Travel. het volgende:
Wat moet jij een ongeloofelijk saai leven.
Nou ik ben wel één van de oudste (21) en de rest rond de 18. Dus pesten zal wel meevallen denk ik. Ik kan wel aardig voor mezelf opkomen daar. Maar is meer dat ik het m'n strot nooit uit krijg op het momentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:53 schreef SuperFood het volgende:
maakt me niet uit - maar het risico op pesten is natuurlijk altijd aanwezig - zeker ook wel op scholen. succes met je keuze ts!
Seksualiteit is geen keuze.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:53 schreef SuperFood het volgende:
maakt me niet uit - maar het risico op pesten is natuurlijk altijd aanwezig - zeker ook wel op scholen. succes met je keuze ts!
Goed gezegdquote:
komt vanzelf als je er aantoe bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:57 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou ik ben wel één van de oudste (21) en de rest rond de 18. Dus pesten zal wel meevallen denk ik. Ik kan wel aardig voor mezelf opkomen daar. Maar is meer dat ik het m'n strot nooit uit krijg op het moment
"als wijfen gaan gedragen"quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Boeit me niet zolang ze maar niet als wijfen gaan gedragen.
+11 erbijquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:04 schreef emptiness het volgende:
[..]
"als wijfen gaan gedragen"
Ben je 13?
Waarom heb je daar last van? Past dat niet in je simplistische mensbeeld?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Boeit me niet zolang ze maar niet als wijfen gaan gedragen.
Ik ga alleen met vrouwen om als ze mijn vriendin zijn, van een man verwacht ik dat ie gewoon mannelijk is en ik met hem mannen dingen kan doen zoals zuipen en voetbal kijken etc.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je daar last van? Past dat niet in je simplistische mensbeeld?
Sommige die het weten hadden het al wel een beetje verwacht. Maar dat was meer omdat ik altijd zei geen behoefte te hebben aan een relatie en niet echt met vrouwen bezig wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:16 schreef Adames het volgende:
Boeit me niks, maar je ziet het wel al vaak aan ze
Tuurlijk niet snuggere. Dat ben je of ben je niet. Je besluit niet van de ene op de andere dag homo te worden.quote:Is haar eigen keuze of ze homo wil zijn.
Alsof jij ervoor hebt gekozen om hetero te zijn. Nee, dat voel je.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Zou mij geen flikker boeien.
Als iemand daarop tegen zou zijn, dan flikkert die maar op.
Is haar eigen keuze of ze homo wil zijn.
Nee dat ben je.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij ervoor hebt gekozen om hetero te zijn. Nee, dat voel je.
Zoals ik al zei, simplistisch.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ga alleen met vrouwen om als ze mijn vriendin zijn, van een man verwacht ik dat ie gewoon mannelijk is en ik met hem mannen dingen kan doen zoals zuipen en voetbal kijken etc.
Mooi dat je zo tolerant bent en dat ieder mag zijn wie hij is bij jou. Helemaal top.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ga alleen met vrouwen om als ze mijn vriendin zijn, van een man verwacht ik dat ie gewoon mannelijk is en ik met hem mannen dingen kan doen zoals zuipen en voetbal kijken etc.
Daar kies je niet voor, dat ben je of dat ben je niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Zou mij geen flikker boeien.
Als iemand daarop tegen zou zijn, dan flikkert die maar op.
Is haar eigen keuze of ze homo wil zijn.
Uit de kast komen wel.quote:
Ik zeg toch, dat het een eigen keuze is? Maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar kies je niet voor, dat ben je of dat ben je niet.
Tevens, moet iedereen lekker zelf doen en laten, mij boeit het geen fuck.
Daar ben ik het niet mee eens. Iemand die nog in de kast zit, zeker als hij of zij het zelf nog niet helemaal heeft geaccepteerd, gedraagt zich wel degelijk anders dan als dezelfde persoon eenmaal out and proud is. Veel van het gedrag waar mensen ook in dit topic weer negatief naar kijken, ontstaat doordat de onderdrukte, verborgen gevoelens nu de vrije loop krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef erodome het volgende:
Aangezien dat persoon nog precies hetzelfde is als voordat ik het wist
ditquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:10 schreef probeer het volgende:
Wat is dit trouwens een slecht topic ..
Dat heb ik vooral bij lelijke hetero's.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Wellicht verandert inderdaad iemands gedrag. Maar wie de persoon echt is, zijn/haar waarden en levensopvattingen, zullen denk ik niet veel veranderen. Hooguit ervaart die persoon inderdaad meer vrijheid (door een groter zelfvertrouwen?) om zichzelf te durven zijn en die opvattingen te uiten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Iemand die nog in de kast zit, zeker als hij of zij het zelf nog niet helemaal heeft geaccepteerd, gedraagt zich wel degelijk anders dan als dezelfde persoon eenmaal out and proud is. Veel van het gedrag waar mensen ook in dit topic weer negatief naar kijken, ontstaat doordat de onderdrukte, verborgen gevoelens nu de vrije loop krijgen.
Zeggen dat een grote stap als (voor het eerst) uit de kast komen totaal geen invloed heeft op iemands persoonlijkheid, bagatelliseert het enorm. Zelfs de stap zelf kan zo'n boost aan zelfvertrouwen geven, of iemand totaal de grond intrappen als het mislukt, dat iemand alleen daardoor al 'anders' wordt.
Dat jij de persoon niet anders ziet, alleen op basis van z'n geaardheid, soit. Maar als er geen verschil zou zitten tussen in en uit de kast, zou niemand er meer uit hoeven komen.
Een beetje stuiteren zie ik niet zozeer als echt veranderen, andere kleding e.d. ook niet. Dit gaat me echt om iemands karakter.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Iemand die nog in de kast zit, zeker als hij of zij het zelf nog niet helemaal heeft geaccepteerd, gedraagt zich wel degelijk anders dan als dezelfde persoon eenmaal out and proud is. Veel van het gedrag waar mensen ook in dit topic weer negatief naar kijken, ontstaat doordat de onderdrukte, verborgen gevoelens nu de vrije loop krijgen.
Zeggen dat een grote stap als (voor het eerst) uit de kast komen totaal geen invloed heeft op iemands persoonlijkheid, bagatelliseert het enorm. Zelfs de stap zelf kan zo'n boost aan zelfvertrouwen geven, of iemand totaal de grond intrappen als het mislukt, dat iemand alleen daardoor al 'anders' wordt.
Dat jij de persoon niet anders ziet, alleen op basis van z'n geaardheid, soit. Maar als er geen verschil zou zitten tussen in en uit de kast, zou niemand er meer uit hoeven komen.
Ik mag toch zelf weten met wie ik om gaquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi dat je zo tolerant bent en dat ieder mag zijn wie hij is bij jou. Helemaal top.
Zit ook wat in.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral bij lelijke hetero's.
Beetje van eenzelfde niveau als:quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:30 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten met wie ik om ga
Dit is denk ik over het algemeen wel waar. Doordat jongeren erg in de knoop zitten met zichzelf en altijd uitvluchten moesten vinden of doen zoals hun hetero-vrienden, zullen ze denk ik na de coming out wel iets veranderen. Sommige durven eindelijk zichzelf te zijn en sommige durven eindelijk een opmerking te maken over een persoon die ze echt leuk vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is homo, maar die doet gewoon normaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje van eenzelfde niveau als:
"Ik ga niet met negers om"
Oké, dus als een man "vrouwelijk" gedrag vertoont vind je dat abnormaal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:57 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is homo, maar die doet gewoon normaal.
Ben je zelf verwijfd ofzo dat dit je wat boeitquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dus als een man "vrouwelijk" gedrag vertoont vind je dat abnormaal?
Overigens is het ook seksistisch dat je blijkbaar bepaald gedrag kenmerkt als vrouwelijk, maar dat terzijde.
Ga je weer. Voelt het goed dat je mensen beoordeelt aan de hand van vooroordelen over iemands geslacht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ben je zelf verwijfd ofzo dat dit je wat boeit
Ik vind verwijfde gasten irritant, ik ken er een paar en ik erger me kapot aan die mietjes. .quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je weer. Voelt het goed dat je mensen beoordeelt aan de hand van vooroordelen over iemands geslacht?
Mij boeit het verder weinig of ik gedrag vertoon dat mensen zouden kenmerken als "mannelijk" of "vrouwelijk". De meeste mensen geven daar ook niet zo om hoop ik.
Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind verwijfde gasten irritant, ik ken er een paar en ik erger me kapot aan die mietjes. .
Oneens. Het gaat hier om bepaald gedrag, niet om ras of seksualiteit. Dat iemand daarin bepaalde voorkeuren heeft, lijkt me doodnormaal. Ik word soms een beetje moe van die eenzijdige of doorgeschoten tolerantie. Je moet élkaar in waarde laten en het lijkt langzamerhand soms een beetje "je moet alles en iedereen maar goed en/of leuk vinden, want anders ben je geen tolerant persoon" te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje van eenzelfde niveau als:
"Ik ga niet met negers om"
Mode opvolgen, baard groeien die ze niet staat, mini tattoos nemen want dat is mode, handtasjes, haar in een knotje, hoog stemmetje, vriendinnen hebben, shoppen, gezellig willen doen etcquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.
Robina niet kennen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ben je zelf verwijfd ofzo dat dit je wat boeit
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Robina niet kennen.
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Robina niet kennen.
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
Trek het je gewoon niet zo aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.
Maar de wat meer bekrompen figuren vinden empathisch vermogen al iets 'vrouwelijks'. Daar schort het bij veel mensen vooral aan. Of het nou gaat om vrouwen, homo's of mensen van kleur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |