abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148228044
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:59 schreef betyar het volgende:

[..]

8)7 8)7
Jij mist 'm niet.

Is duidelijk.

Ik was het zeker niet altijd met hem eens maar wist hem wel te waarderen.
pi_148249872
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij deze wil ik graag alvast deze mensen nomineren:

[..]

Kan hem niet meer aanpassen.

Graag wil ik Elfletterig samen met Kanjer nomineren voor de onderbuik award. Er is geen award voor user met meest grappige beledigingen, maar als die er was zou Elfletterig deze moeten krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 02-01-2015 18:06:52 ]
pi_148250036
Telt niet meer, moest voor nieuwjaar.
pi_148250070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Specularium het volgende:
Telt niet meer, moest voor nieuwjaar.
Aarg ;(
pi_148250245
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan hem niet meer aanpassen.

Graag wil ik Elfletterig samen met Kanjer nomineren voor de onderbuik award. Er is geen award voor user met meest grappige beledigen, maar als die er was zou Elfletterig deze moeten krijgen.
Ik vind alles best, maar ik wil geen award met een taalfout erin. :{w
pi_148250303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind alles best, maar ik wil geen award met een taalfout erin. :{w
Oeh excuus :@
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:05:18 #107
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_148288904
Heeft sp3c al gewonnen voor elke categorie?

sp3c.gif
Laffe huichelaar
pi_148393405
Wanneer komt de uitslag?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 16:45:26 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_148393467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Heeft sp3c al gewonnen voor elke categorie?

[ afbeelding ]
Heb jij op hem gestemd dan in elke categorie? Nee he.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_148446793
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik mis een bokaal voor Elfletterig.
Meest verongelijkte user komt in mij op...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148447119
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meest verongelijkte user komt in mij op...
Nja we zijn sowieso te laat :P
pi_148447184
Iemand moet dit gaan tellen ofzo.
pi_148447250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
Is dat nog niet gedaan dan ?
pi_148456988
quote:
El Matador is de aanstichter, dus die lijkt mij de aangewezene...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148457468
quote:
Dit 3-daagse weekend. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148686221
Het is wat laat, maar 2014 is hopelijk nog niet vergeten. Met opvallende nieuwsberichten en veel discussie en hopelijk nieuwe inzichten in hoe het nieuws en de wereld een beetje draaien.

De NWS-verkiezingen hebben de volgende bekers, bokalen, speldjes en prijzen opgeleverd:

Theodor Holman-medaille - meest spitsvondig - deze categorie leverde geen winnaar op. Slechts 8 users werden allen eenmaal genomineerd:
- Papierversnipperaar
- SpecialK
- Xap1t
- theunderdog
- Elfletterig
- LXIV
- deelnemer
- Specularium
Anil Ramdasschaal – Gemist? - De zojuist teruggekeerde DeParo wint met 3 stemmen tegen 1 voor de anderen. Shalom!
Mart Smeetsspeldje – sportNWS - De man die Gerrie Knetemann voorbij fietste en Van de Kerkhof voorbij dribbelde, tong80, met 5 van de 6 stemmen is deze van jou!
Peter R. De Vriespenning – beste Crime – 6 mensen stemden op de OPs van Kris en Lisanne en MH370, dank jullie wel allen. MisterCE wist nog 2 stemmen binnen te slepen voor zijn altijd vernieuwende “terreur uit de polder”-topics.
Dominique Weesiewortel – onderbuik – De handen van de FOK!kers lagen in 2014 maar liefst op 4 onderbuiken tegelijk. Xap1t, remlof, stopnaald en Kanjer konden allen rekenen op 2 stompen in de onderbuik. Knaagze!
Willem Oltmansoorkonde – Koningshuisch – Het aan de blanke top der duinen schalt weer over FOK!. De Gouden Koets wordt opgepoetst voor de ontmaagding van NWS-FOK!kertjes, al dan niet werkzaam voor de Marechaussee. De eloquente kwebbelaar Scvjb is de Koning van het Huisch, met 6 van de 8 stemmen heeft u uw monarchie dik verdiend, majesteit. Houzee!
Paul Witteman-vaantje - beste moderator – De meest populaire categorie was de eindredactie, de moderatoren werden op de pijnbank gelegd (Paul Witteman was wellicht niet het beste voorbeeld dan) en door de mangel gehaald. Uiteindelijk kunnen er maar 2 de winnaars zijn: zowel paddy* als sp3c slepen met 4 stemmen de winst in de wacht. Gefeliciteerd!
* De stem op Peter, door Specularium, zelf naaste achtervolger met 3 stemmen voor de onzichtbare Frutsel (1), is geïnterpreteerd als een op zijn eega. “dit begrijpt niemand”, schreef je…
Adriaan van Dis-dis – meest eloquent – Amice, de Jopen smaecken u hoopelijk goed. Trekt u er nog maar een paar uit de voorraadkast, aangezien de tweede trofee helemaal vanuit Batavia u tegemoet zal komen. Met 3 stemmen wint u deze dis, vlak voor de achtervolger Iblardi.
Scvjb, proost!
Joris Luyendijklintje – buitenland –De vele nieuwsberichten uit het buitenland over de even zovele internationale gebeurtenissen in 2014 werden vooral verslagen door 2 heren, die beiden met 3 stemmen op het vliegtuig stappen. Naast ondergetekende is dat Papierversnipperaar.
Ronduit verdiend en meer moois over War on Drugs & “Terror” voor 2015!
Eva Jinekkostuum – beste vrouw – De rustige en beheerste Disana of de felle Copycat? Deze catfight is met 3-2 gewonnen door de zachtaardigheid. Veel plezier met je kostuum, foto’s zijn gewenst via de bekende kanalen (ik hoorde dat remlof ermee bezig was).
Hugo Brandt Corstius-beker – beste troll – Xa1pt en Mani89 kunnen hem niet bijbenen. De goedprater van alles wat soft-links is loopt 2 passen achter. Mani89 hengelt naar voren, maar bereikt de winnaar net niet. Met 4 geldig uitgebrachte stemmen is de trollenbol van FOK!-NWS: theunderdog.
Ian Buruma-borstbeeldje – conservatief – Er was in 2014 eigenlijk maar 1 man die zijn borst conservatief naar achteren hield en dat was natuurlijk met 7 van de 10 stemmen onze Lodewijk de 14e, of onze 64, de conservatief LXIV.
Johan Derksen-trofee - zuurste user – De mensen aan het denken zetten, lukt niet. De mensen afstoten met zure tabaksrook en opgekropte zelfmeelij lukt haar prachtig. Met 7 stemmen en dus pH = 0 is Ouder1 officieel de zuurste bijdrager in NWS, ver verheven boven Pietverdriet en remlof die beiden een pH van 5 halen. Geniet van deze gezellige snorremans, meid!
Cisca Dresselhuys-spiraaltje – feministisch – Het had ook bijna niet kunnen missen. De jongen die in 2015 nu echt die geslachtsoperatie gaat uitvoeren. De user die hermafrodisme propageert, want mannen en vrouwen moeten niet verschillen, mag samen met zijn linkse vriendinnetje na het vegetarisch diner aan de gang met het Cisca-speeltje. Gefeliciteerd met je 4 stemmen, robin007bond! Erodome slaat met de vuist op haar tuinbroek. Weer verslagen door een man, en dat met 2 stemmen.
Witgouden Martin Bosma-bokaal – meest xenofoob – De hakken over de sloot. Zo kunnen we overwinning van de grijste wolf van FOK!-NWS toch moeilijk noemen. Onze Erdoganverafgoder en professioneel 420-jood gaat met 8 van de 12 stemmen er met Martin Bosma vandoor. ClapClapYourHands allemaal voor de winnaar.
Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – nooit iets zinnigs bijdraagt –Weinig animo voor deze categorie, maar Matthijs zou Matthijs niet zijn als hij daar niet toch weet te slagen. Specularium, die stem op jezelf heb ik voor de helft meegerekend, met 1,5 stem steek je ver boven het maaiveld uit. Congrats!
Loe de Jong-lepel – uitgebreide, net opgezette OPs –Al het harde werk voor de OPs van 2014 zijn behandeld in de Crime-trofee en daarmee blijft TS op 2 steken. Zwaar afgelegd en met 4 stemmen meer uitgezwaaid door de eloquente Koning van het Huisch, winnaar van 2014 met 3 trofeeen! Scjvb!
Leon de Winter-handschoen – havik in Israel-Palestina – De gevechten stoppen niet. Niet vanzelf. Dit nooit meer en de wereld is van iedereen. Zwaaiend boven de meute zijn het aan de Palestijnse kant van de zaak Kees22 in bedwang gehouden door de lieverd van IDF, waht die beiden 2 stemmen vergaarden.
Hafid Bouazza-bokaal – beste allochtoon – Wat al die rare allochtonen allemaal brabbelen weet ik niet, en wat ze in Nederland doen ook niet (het weer jongens, kom op), maar op FOK! Zijn ze van harte welkom. De vele spicy discussies van 2014 werden gedomineerd door 2 heren. Mutant01 heeft met 2 stemmen achterstand het nakijken bij Triggershot. Post nu eens wat meer!
Jeroen Pauweveer – beste nieuw(s)komer – Jeroen Pauw, je bent niet actueel meer. Berg je veer maar op voor 2015.
Salman Rushdie-speldje – liefste exotische NWS-schatje – Yasmin23 brengt alle NWS-posters het hoofd op hol. De mysterieuze Haagse schone weet vanachter haar hijab de mannen om haar gehenna’de vingers te winden.
Theo van Gogh-theekopje – In Memoriam – Dit jaar helaas op veel te jonge leeftijd uit NWS gerukte 3-voud. Scherpe tong en felle posts staan ons bij. Rust zacht, kerel.

Statistieken:
• Stemmers – 15
• Meeste awards - 3 - Scjvb (2 - El_Matador)
• Genomineerde users – 77
Uitgebreide statistieken, opkomstpercentages, uitgesplitst naar religie, politieke voorkeur en afkomst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle winnaars, gefeliciteerd, alle stemmers bedankt, wees niet ontstemd en tot eind dit jaar!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 14 januari 2015 @ 19:59:57 #117
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148686803
Bedankt Matador, met veel plezier gelezen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2015 @ 20:00:44 #118
137949 Disana
pi_148686836
El_Matador, dank voor het tellen en het plezier.
pi_148686961
Bedankt Matador, gelukkig had ik je al een hete DM gestuurd.
pi_148687058
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Matador, gelukkig had ik je al een hete DM gestuurd.
Die is aangekomen!

Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2015 @ 20:07:31 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148687140
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:
Mooie nominaties allen.

Er komt er nog een bij, de beste nieuwkomer vergeten.

De Jeroen Pauweveer - voor beste solo nieuwkomer in NWS - gaat naar LTDVK, een frisse verschijning, scherp en grappig en intelligent.
Ik zie nu pas dat ik genomineerd was :D

Gefeliciteerd aan alle winnaars *O*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148687210
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Matador, met veel plezier gelezen.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:00 schreef Disana het volgende:
El_Matador, dank voor het tellen en het plezier.
Con mucho gusto.

pi_148687791
Tof Matador!
pi_148688101
Heeft weer een grote grijns op m'n gezicht getoverd! :D
Incelfrikandel
pi_148689240
Super vet !!! *O*

Salaam Umm Yasmin23 El Hollandi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: