quote:
Is haar eigen keuze of ze homo wil zijn.
Tuurlijk niet snuggere. Dat ben je of ben je niet. Je besluit niet van de ene op de andere dag homo te worden.
OT: Mijn mening over homo's was in de eerste plaats gevormd door allerlei idioten als Gordon en Onno Hoes. Zeker die laatste, daar krijg ik de koude rillingen van. En dan die gay pride toestanden, zo mogelijk nog gekker :s Waarom moet, als je homo bent, je opeens achterlijk gedragen? Naast dat je homo bent heb je toch ook (hopelijk) nog een normaal stel hersens, waarmee je, net als iedere andere burger je normale leventje kunt leiden.
Gelukkig kon ik dat beeld bijstellen nadat een gewaardeerde collega op het werk aangaf homo te zijn. Ik kon altijd goed met hem opschieten (ben zelf geen homo overigens hoor :p ). Later kwam één van mijn beste vrienden uit de kast. Ik moet toegeven dat ik daar wel even van schrok, dat verwacht je gewoon totaal niet. En hij is bovendien een gereformeerd iemand, dat associeer je nog minder met elkaar.
Ik ben wel van mening dat een gezin van man&vrouw de natuurlijke omgeving is waarin kinderen moeten opgroeien. Homostellen die opeens kinderen wil hebben, wat biologisch gezien al aangeeft dat het een tegennatuurlijk iets is, zouden dat niet moeten kunnen. Het is ondertussen vrij duidelijk dat een opgroeiend kind een stabiele pa en ma nodig heeft om zélf tot een goed ontwikkelde volwassene op te groeien.