Als iemand anders mij dat zou vertellen, zou ik het wel een beetje apart vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef jojayotho het volgende:
Zoals de titel al zegt: hoe erg vinden jullie het als iemand binnen jullie omgeving waarvan je het niet direct zou verwachten je zou vertellen dat je homo, lesbisch of bi bent?
Gast hou je verdomme met belangrijke zaken bezig, onzeker puberjochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef jojayotho het volgende:
Zoals de titel al zegt: hoe erg vinden jullie het als iemand binnen jullie omgeving waarvan je het niet direct zou verwachten je zou vertellen dat je homo, lesbisch of bi bent? Denk je dank, maakt mij niks uit wat hij of zij voor een ander voelt, als hij of zij maar gelukkig is, of zou je hem of haar heel anders gaan bekijken en alleen maar denken: zou die nu niet op mij vallen?
Ik ben zelf gewoon een 'straight-acting' jongen die ook op jongens valt (dus ook wel op meisjes, maar niet mijn eerste keus zeg maar), ik ben thuis en voor goeie vrienden wel out. Maar ik krijg het op school bij m'n klasgenoten waar ik veel mee om ga m'n strot nog niet uit.
En als je het van iemand te weten krijgt, zou je het dan liever persoonlijk te horen krijgen of is via een appje het ook prima, maakt het niet zoveel uit?
Haha scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Als iemand anders mij dat zou vertellen, zou ik het wel een beetje apart vinden
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar ga niet in het openbaar met elkaar staan zoenen. Ik weet het niet daar word ik gewoon ontoepasselijk van.
Een alarm kan niet op volle toeren draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn grammatica-alarm draait op volle toeren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een alarm kan niet op volle toeren draaien.
quote:
quote:
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar laat ze niet in het openbaar met elkaar gaan staan zoenen. Ik weet het niet daar word ik gewoon onpasselijk van.
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnen
Wat zijn je stats dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf ook niet zo van het in het openbaar zoenen, dus van mij heb je geen last. Maar van ook hetero stellen vind ik het niet echt voor op straat. Klein kusje moet kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |