Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind verwijfde gasten irritant, ik ken er een paar en ik erger me kapot aan die mietjes. .
Oneens. Het gaat hier om bepaald gedrag, niet om ras of seksualiteit. Dat iemand daarin bepaalde voorkeuren heeft, lijkt me doodnormaal. Ik word soms een beetje moe van die eenzijdige of doorgeschoten tolerantie. Je moet élkaar in waarde laten en het lijkt langzamerhand soms een beetje "je moet alles en iedereen maar goed en/of leuk vinden, want anders ben je geen tolerant persoon" te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje van eenzelfde niveau als:
"Ik ga niet met negers om"
Mode opvolgen, baard groeien die ze niet staat, mini tattoos nemen want dat is mode, handtasjes, haar in een knotje, hoog stemmetje, vriendinnen hebben, shoppen, gezellig willen doen etcquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.
Robina niet kennen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ben je zelf verwijfd ofzo dat dit je wat boeit
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Robina niet kennen.
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Robina niet kennen.
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
Trek het je gewoon niet zo aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.
Maar de wat meer bekrompen figuren vinden empathisch vermogen al iets 'vrouwelijks'. Daar schort het bij veel mensen vooral aan. Of het nou gaat om vrouwen, homo's of mensen van kleur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |