abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148913943
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik vind verwijfde gasten irritant, ik ken er een paar en ik erger me kapot aan die mietjes. .
Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.
pi_148913964
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beetje van eenzelfde niveau als:

"Ik ga niet met negers om"
Oneens. Het gaat hier om bepaald gedrag, niet om ras of seksualiteit. Dat iemand daarin bepaalde voorkeuren heeft, lijkt me doodnormaal. Ik word soms een beetje moe van die eenzijdige of doorgeschoten tolerantie. Je moet élkaar in waarde laten en het lijkt langzamerhand soms een beetje "je moet alles en iedereen maar goed en/of leuk vinden, want anders ben je geen tolerant persoon" te worden.
Tails tell tales
pi_148914026
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat definieer je dan als 'verwijfd' gedrag? Meneer-de-ik-koppel-gedrag-aan-geslacht.
Mode opvolgen, baard groeien die ze niet staat, mini tattoos nemen want dat is mode, handtasjes, haar in een knotje, hoog stemmetje, vriendinnen hebben, shoppen, gezellig willen doen etc
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_148914041
zoete witte wijn drinken met uitgaan :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_148914060
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ben je zelf verwijfd ofzo dat dit je wat boeit :')
Robina niet kennen. :')

NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
pi_148914126
quote:
_O- _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_148914216
quote:
Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.

Maar de wat meer bekrompen figuren vinden empathisch vermogen al iets 'vrouwelijks'. Daar schort het bij veel mensen vooral aan. Of het nou gaat om vrouwen, homo's of mensen van kleur.
pi_148914477
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leuk dat je de post van de maanlandingsontkenner aanneemt, maar nee. Ik ben gewoon man van geboorte en dat nog steeds.

Maar de wat meer bekrompen figuren vinden empathisch vermogen al iets 'vrouwelijks'. Daar schort het bij veel mensen vooral aan. Of het nou gaat om vrouwen, homo's of mensen van kleur.
Trek het je gewoon niet zo aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')