Weet ik.quote:
Ojaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef hoink581 het volgende:
Even de OP veranderen, er is geen user genaamd Liefde.
Dan kun je z'n gezicht niet inschatten ten opzichte van zijn voorhoofd. Dat scheelt toch in de inhammen.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
Maar dat is lichtbruin oftewel bruin.
bek dichtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bruin haar is voor wijven. Dat zit alleen in een pakje haarspoeling.
Blonde mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bruin haar is voor wijven. Dat zit alleen in een pakje haarspoeling.
ik doe de moeite niet eens meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan mijn walging met moeite onderdrukken.
bruin haar dat zwart wordt naarmate je ouder wordquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
bruin haar is alleen voor de ekte ekten
Donkerblond heet dat, deadprez. Donkerblond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
bruin haar is alleen voor de ekte ekten
Dat van mijn vader wordt toch echt grijs hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bruin haar dat zwart wordt naarmate je ouder word
die is dan alweer heel oud aan t wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat van mijn vader wordt toch echt grijs hoor.
Nee jonge, donkerblond is andersquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Donkerblond heet dat, deadprez. Donkerblond.
niks mis met blonde meisjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
Mijn natuurlijke haarkleur is blond. Alleen verf ik het altijd.
Zwart zeker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
kunstmatige intelligentie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
Welke hippe kleur heb je nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
gvdquote:
Ik ben geen racist. Chill met zwart-wit.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donkerblond + blauwe ogen masterrace!
neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draag jij wel eens kleding met extravagante kleuren ofzo?
Ik wist wel dat jij aziaten wantrouwt. Maar terecht hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Chill met zwart-wit.
btje grijs maken? :$quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn juist kankerdom. Niet liegen man.
Van welk nummer is dit ook al weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook niet inderdaad.quote:
kamalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
Technisch gezien ben ik Aziatisch.
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
Technisch gezien ben ik Aziatisch.
ik maal er niet om hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.
Juist wel, volgens mij snap jij niet veel van Turkse politiek.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.
Nee, zwart kan ik niet hebben.quote:
Haha.quote:
Rood.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hippe kleur heb je nu?
Ik ben een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn juist kankerdom. Niet liegen man.
Weet mezelf even geen houding te geven.quote:
Van Gino en kamal ja wintersessiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van welk nummer is dit ook al weer?
Ben jij ditquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, zwart kan ik niet hebben.
[..]
Haha.
[..]
Rood.
Het enige wat ik weet is dat er van die vage Turkse internet historici zijn die claimen dat de mens ontstaan is uit de oerturk. In mijn optiek lijkt het me dan niet dat je jezelf Aziatisch gaat noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Juist wel, volgens mij snap jij niet veel van Turkse politiek.
O ok.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weet mezelf even geen houding te geven.
Ik scheer niet graag over een kam. Ik wantrouw alleen Chinezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij aziaten wantrouwt. Maar terecht hoor.
Oh ja.quote:
oh een readheadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, zwart kan ik niet hebben.
[..]
Haha.
[..]
Rood.
Nee, mijn haar is lang.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij dit
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik scheer niet graag over een kam. Ik wantrouw alleen Chinezen.
Volgende keer boor kastanjebruin gaan!quote:
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.
Genetisch is er weinig van over, maar cultureel/historisch beroepen nationalistische Turken zich veelal op hun Centraal-Aziatische oorsprong. Lang verhaal, laat maar, conclusie: turken zijn altijd gek aan het doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat er van die vage Turkse internet historici zijn die claimen dat de mens ontstaan is uit de oerturk. In mijn optiek lijkt het me dan niet dat je jezelf Aziatisch gaat noemen.
Maar ik kan eht goed mis hebben want ik weet echt helemaal niets van Turkse politiek.
Vind dat soort kleuren altijd zo saaiig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer boor kastanjebruin gaan!
Brunettes
De PVV weet niets over Chinezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.
Alleen maar omdat ze geen overlast bezorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.
Precies ja. Marokkanen zijn dom, die zijn crimineel omdat de denken dat het stoer is. Chinezen profiteren van die negatieve aandacht, want "Van Chinezen hebben we toch ook geen last".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.
Ik niet. Je hebt hele knappe turkse mannen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind turkse mensen over het algemeen wel extreem lelijk.
Ik zat vroeger nog op historische fora, om de zoveel tijd dook er weer zo'n type op die vanalles beweerde. Iedereen kkmad natuurlijk. Alsof je met een Turkse GhpH in discussie ging.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Genetisch is er weinig van over, maar cultureel/historisch beroepen nationalistische Turken zich veelal op hun Centraal-Aziatische oorsprong. Lang verhaal, laat maar, conclusie: turken zijn altijd gek aan het doen
Geloof d'r niks van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet. Je hebt hele knappe turkse mannen.
De Chinese maffia is ook slim genoeg om geen Nederlanders lastig te vallen. In de tussentijd kunnen ze prima hun slag slaan onder hun voormalig landgenoten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Precies ja. Marokkanen zijn dom, die zijn crimineel omdat de denken dat het stoer is. Chinezen profiteren van die negatieve aandacht, want "Van Chinezen hebben we toch ook geen last".
Ze spelen die shit op een heel ander level.
Zijn wel lekkere chicksquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe is het met Roda - PSV?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef remi1986 het volgende:
de maffinee, de mafia en de commisie van Tra La La
gshrahbse bzzjabahahahahahavhasvhahahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef remi1986 het volgende:
Unblockt zo te zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef remi1986 het volgende:
Jij bent zeker wel moeders mooistequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat voor cijfer geef je jezelf?quote:
En dat doorgeefluikje bij elk Chinees restaurant, soms vraag je je echt af wat er nou in zo'n keuken gebeurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De Chinese maffia is ook slim genoeg om geen Nederlanders lastig te vallen. In de tussentijd kunnen ze prima hun slag slaan onder hun voormalig landgenoten.
''Croissants zijn uitgevonden door Turken'' ''In Turkije bestaat geen racisme''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zat vroeger nog op historische fora, om de zoveel tijd dook er weer zo'n type op die vanalles beweerde. Iedereen kkmad natuurlijk. Alsof je met een Turkse GhpH in discussie ging.
3-2 Rjc eindequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is het met Roda - PSV?
Pics mogen in DM hoor.quote:
Deze voornamelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
''de Indianen in Amerika waren van oorsprong Turks''
ahaha oprecht gelachenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV uit de beker gekankerd door fucking Roda
Ze sturen de lelijkerds vaak naar Nederland, zie houses.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nonsens.
[..]
Dat geloof ik direct.
Gevat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet bruin haar en groene ogen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet, mijn zus is ook bijzonder knap.
Hij heeft wel gelijk tho.quote:
huehuehuequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
Ze sturen de lelijkerds vaak naar Nederland, zie houses.
Houses is wel oprecht lelijk denk je ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alsof iemand dat ziet door mijn boerka ooggleufquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Houses is wel oprecht lelijk denk je ook niet?
Is fittie 1 de moeite waard om terug te lezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
OOOOH problemen.
Fittie 2 van vandaag.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Preken voor eigen parochie noemt men dit.
Meisje heeft gewoon stress. Laat haar toch.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Is fittie 1 de moeite waard om terug te lezen?
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
psvquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV uit de beker gekankerd door fucking Roda
Zo ben ik.quote:
Ik een 10quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
een 9 vanwege mijn karakter
Was wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Is fittie 1 de moeite waard om terug te lezen?
inb4 toch alleen interesse in je andere gleuf grapjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
alsof iemand dat ziet door mijn boerka ooggleuf
Had het over jou hoorquote:
Ik word alleen in de kraag gevat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ben jij ook een beetje gevat, hetzalallemaalwel?
Waarom kwam ik hier pas op toen ik deze zin las.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 toch alleen interesse in je andere gleuf grapjes
Chronische stress?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meisje heeft gewoon stress. Laat haar toch.
Zijn Turkse mannen snel op hun ego getrapt? Mijn vriend zn zusje heeft Turkse vriend en bij hem merk je dat echt snel. Maar vraag me af of dat ook door de cultuur een beetje komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Croissants zijn uitgevonden door Turken'' ''In Turkije bestaat geen racisme''
dat soort dingen![]()
''de Indianen in Amerika waren van oorsprong Turks''
altijd
Sowieso zijn alle turken snel up hun ego getrapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn Turkse mannen snel op hun ego getrapt? Mijn vriend zn zusje heeft Turkse vriend en bij hem merk je dat echt snel. Maar vraag me af of dat ook door de cultuur een beetje komt.
JAquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn Turkse mannen snel op hun ego getrapt?
Ben je een Marokkaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word alleen in de kraag gevat.
Raak je daar overstuur van?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle turken snel up hun ego getrapt.
Maar mannen meer dan vrouwen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik vlieg nooit uit de bochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Raak je daar overstuur van?
vrouwen kunnen ook geen ego hebben dus dat is nogal wiedes hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar mannen meer dan vrouwen waarschijnlijk
Ik trek dat echt niet. Maar enorm grote ego's zijn echt niet voorbehouden aan Turkse mannen hoor, dat ook weer niet.quote:
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beetje saai mannetje ben je he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik vlieg nooit uit de bocht
Een heel normaal vooroordeel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom associeer je "in de kraag gevat worden" direct met Marokkanen?
Moest je je maar niet als een orospu çocuğu gedragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.
Dus ik zo "Wat is dit, jouw kwakje?"
Begint die man met echt een keirood hoofd echt mijn hele broodje onder te knoflooksauzen.
"Nee, deze is mijn kwakje."
Toen ontdekte ik dat er zoiets bestond als "teveel" knoflooksaus.
Definieer "beetje"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje saai mannetje ben je he.
Dus de kans is klein dat je met een Turkse man thuis komt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik trek dat echt niet. Maar enorm grote ego's zijn echt niet voorbehouden aan Turkse mannen hoor, dat ook weer niet.
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef eend112 het volgende:
Altijd als ik bij de kebabzaak sta en die man raakt met z'n harige handen mijn eten aan vraag ik me af "wanneer heb je voor het laatst je handen gewassen"
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.
Dus ik zo "Wat is dit, jouw kwakje?"
Begint die man met echt een keirood hoofd echt mijn hele broodje onder te knoflooksauzen.
"Nee, deze is mijn kwakje."
Toen ontdekte ik dat er zoiets bestond als "teveel" knoflooksaus.
Ik ga dat niet opzoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Moest je je maar niet als een orospu çocuğu gedragen.
Marokkaantjes worden meestal in hun bontkraagjes gevat, daar zit het verschil in.quote:
Soms denk ik dat ik uiteindelijk wel met een Turk zal eindigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Dus de kans is klein dat je met een Turkse man thuis komt?Nee klopt, zie je bij anderen ook genoeg.
Zelf patat of friet maken is sowieso lekkerder dan in de snackbarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.
Niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zelf patat of friet maken is sowieso lekkerder dan in de snackbar
Maar meestal denk je dat je alleen eindigt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik uiteindelijk wel met een Turk zal eindigen.
welterustenquote:
GODVERDOMME NU HEB JE ME ECHT KKMAD. MET JE HOERENPATAT.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon patat. Niet patat of friet.
Meestal leef ik in de angst dat ik met iemand als jij eindig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar meestal denk je dat je alleen eindigt?
Jij zoekt problemen vriend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon patat. Niet patat of friet.
'Alleen is ook maar alleen'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meestal leef ik in de angst dat ik met iemand als jij eindig.
Komt alleen omdat ik ook een snor heb. Maar dat is dus geen Turk maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
You never knowquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat door je dagelijkse nachtmerries een droom ineens heel eng lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meestal leef ik in de angst dat ik met iemand als jij eindig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME NU HEB JE ME ECHT KKMAD. MET JE HOERENPATAT.
Kom maar op hipstersquote:
het is toch allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:
Als ik met dezelfde afkomst thuis zou moeten komen wordt het lastig
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt dat door je gevatheid?
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Marokkaantjes worden meestal in hun bontkraagjes gevat, daar zit het verschil in.
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:
Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.
Dus door je gevatheid?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.
Italiaanse mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.
Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerder
patatpan klinkt wel erg pauperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.
Airfryer dan.quote:
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak er gewoon effe "mannen" van. Hebben we dat ook weer gehad.
Dat scroll ding?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer
Zal best, de patat smaakt prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.
haha ben je mad?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha
een muis met drie knoppen hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer
Wat maakt dat jou dan?quote:
fijn dat je het zelf ook doorhebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha
ja. scrollen doet ie nog wel gelukkigquote:
Ohhhh. Kijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
Nee maar je bent geen mannenhater, je houdt van negers weet ik nog wel.
Lijkt me wel zen, altijd deze staat van zijn. Beetje slecht voor je bloeddruk, dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat niet was
Als jij er echt op staat.quote:
Ze doen er nog net geen gel in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammen
Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.
En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.
Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?
Zeggen dat hij doof is geboren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik sta niet op jouw doortraptheidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij er echt op staat.
[..]
Ze doen er nog net geen gel in.
Patatpan is niet eens een woord man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met een goed product welke toevallig een paupernaam draagt aldus de pauper-expert
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ettoquote:
hij is volledig geassimileerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar in Brabant brand nog licht zeker?quote:
nou nou zieke diss hoor deadprezquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Patatpan is niet eens een woord man.
Qua innerlijk dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.
Gelukkig hoeft het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou nou zieke diss hoor deadprez
Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.
Dat geeft altijd hoop, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar in Brabant brand nog licht zeker?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet
Dat is niet zo moeilijk te raden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.
Zouden ze minpuntje vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.
Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet
Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.quote:
Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een beginquote:
dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.
Gilead was anders erg goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
Als je ooit echt de behoefte hebt aan een kksaai boek waar niets gebeurd dan moet je boeken lezen van "Marilynne Robinson". Zo. Dat was verschrikkelijk.
Shinen als Tsjernobyl ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uit
mij wel hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, mag voederbietel niet zo ;s
Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een begin
Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.
Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor
Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor
Ja, net als in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?
Alleen boven de rivieren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, net als in het Nederlands.
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.
Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ghph zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'
Seks in de trekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoor
Geen idee joh, werd voor van alles en nog wat uit gemaakt door een paar klapjosti's. Had het maar opgegeven, heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje de grens is van mijn empatisch vermogenquote:
Echt, ik hoop dat óf dit kabinet als de wiedeweerga valt, óf dat Noord-Brabant in een vlaag van gezond verstand dit hele instortende huis dat Nederland heet verlaat.quote:
Ik heb wel eens een paar van die video's gekeken online (learn Arabic with Mahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopen
Niets mag in twijfel worden getrokken hoor. Anders dan verloochen je of je eigen cultuur of je bent een terrorist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'
Ik klikte op seks in een trekker en kwam hier op uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij weet echte kwaliteit niet op waarde te schattenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gilead was een van de meest saaie verhalen die ik ooit heb gelezen.
zachte g harde lquote:
echt ongemakkelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik klikte op seks in een trekker en kwam hier op uit.
wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |