?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet invalide maar heb eigenlijk wel zo'n kaart nodig.
Word invalide.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet invalide maar heb eigenlijk wel zo'n kaart nodig.
Nu vraag ik me af, hoe kom je daarvoor in aanmerking?
Nee maar gratis straatparkeren. En parkeerverboden negeren. En voor de milieuzones.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
De reguliere plekken zijn te smal?
Wat als je buurman invalide is, geen auto of rijbewijs heeft, maar dat jij uit naastenliefde hem regelmatig naar het ziekenhuis rijdt en hij dus voor de deur moet instappen en niet een heel stuk naar jouw auto kan lopen en jij dus jouw auto op een invalideplek moet parkeren. 24u per dag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je niet invaliden bent heb je ook geen invalidenkaart nodig.
Je wil dus met andermans handicap profiteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee maar gratis straatparkeren. En parkeerverboden negeren. En voor de milieuzones.
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je wil dus met andermans handicap profiteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
Als jij blijft rijden zoals je tot nu toe doet kom je er vanzelf een keer voor in aanmerking.
Waarom zo'n waarde oordeel. Bijstand trekkers profiteren toch ook van niet-luie mensen? Zieken profiteren toch ook van dokters? Mannen profiteren toch ook van seks met vrouwen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je snel echt zo'n kaart nodig bent.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
Debieltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hèquote:![]()
Ik fok mobiel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Echt hè
[ afbeelding ]
Zieken doen wat? Wat een debiele redenatie. Jij wil gewoon gratis parkeren. Beetje die kaart achter je ruit plempen en gas, dat is echt wel profiteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom zo'n waarde oordeel. Bijstand trekkers profiteren toch ook van niet-luie mensen? Zieken profiteren toch ook van dokters? Mannen profiteren toch ook van seks met vrouwen?
Profiteren hoeft niet erg te zijn.
Jij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef NieuweNier het volgende:
Mannen profiteren toch ook van seks met vrouwen?
Ik ontken niet dat het profiteren is. Ik zeg dat profiteren niet slecht is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zieken doen wat? Wat een debiele redenatie. Jij wil gewoon gratis parkeren. Beetje die kaart achter je ruit plempen en gas, dat is echt wel profiteren.
Faalhaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Echt hè
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het profiteren is. Ik zeg dat profiteren niet slecht is.
Nou in dit geval wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het profiteren is. Ik zeg dat profiteren niet slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |