Sowieso zijn alle turken snel up hun ego getrapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn Turkse mannen snel op hun ego getrapt? Mijn vriend zn zusje heeft Turkse vriend en bij hem merk je dat echt snel. Maar vraag me af of dat ook door de cultuur een beetje komt.
JAquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn Turkse mannen snel op hun ego getrapt?
Ben je een Marokkaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word alleen in de kraag gevat.
Raak je daar overstuur van?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle turken snel up hun ego getrapt.
Maar mannen meer dan vrouwen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik vlieg nooit uit de bochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Raak je daar overstuur van?
vrouwen kunnen ook geen ego hebben dus dat is nogal wiedes hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar mannen meer dan vrouwen waarschijnlijk
Ik trek dat echt niet. Maar enorm grote ego's zijn echt niet voorbehouden aan Turkse mannen hoor, dat ook weer niet.quote:
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beetje saai mannetje ben je he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik vlieg nooit uit de bocht
Een heel normaal vooroordeel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom associeer je "in de kraag gevat worden" direct met Marokkanen?
Moest je je maar niet als een orospu çocuğu gedragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.
Dus ik zo "Wat is dit, jouw kwakje?"
Begint die man met echt een keirood hoofd echt mijn hele broodje onder te knoflooksauzen.
"Nee, deze is mijn kwakje."
Toen ontdekte ik dat er zoiets bestond als "teveel" knoflooksaus.
Definieer "beetje"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje saai mannetje ben je he.
Dus de kans is klein dat je met een Turkse man thuis komt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik trek dat echt niet. Maar enorm grote ego's zijn echt niet voorbehouden aan Turkse mannen hoor, dat ook weer niet.
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef eend112 het volgende:
Altijd als ik bij de kebabzaak sta en die man raakt met z'n harige handen mijn eten aan vraag ik me af "wanneer heb je voor het laatst je handen gewassen"
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een broodje Doner wilde, gaf die Turk mij te weinig saus.
Dus ik zo "Wat is dit, jouw kwakje?"
Begint die man met echt een keirood hoofd echt mijn hele broodje onder te knoflooksauzen.
"Nee, deze is mijn kwakje."
Toen ontdekte ik dat er zoiets bestond als "teveel" knoflooksaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |