nou nou zieke diss hoor deadprezquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Patatpan is niet eens een woord man.
Qua innerlijk dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.
Gelukkig hoeft het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou nou zieke diss hoor deadprez
Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.
Dat geeft altijd hoop, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar in Brabant brand nog licht zeker?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet
Dat is niet zo moeilijk te raden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.
Zouden ze minpuntje vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.
Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet
Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.quote:
Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een beginquote:
dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.
Gilead was anders erg goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
Als je ooit echt de behoefte hebt aan een kksaai boek waar niets gebeurd dan moet je boeken lezen van "Marilynne Robinson". Zo. Dat was verschrikkelijk.
Shinen als Tsjernobyl ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uit
mij wel hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, mag voederbietel niet zo ;s
Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |