een muis met drie knoppen hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer
Wat maakt dat jou dan?quote:
fijn dat je het zelf ook doorhebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha
ja. scrollen doet ie nog wel gelukkigquote:
Ohhhh. Kijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
Nee maar je bent geen mannenhater, je houdt van negers weet ik nog wel.
Lijkt me wel zen, altijd deze staat van zijn. Beetje slecht voor je bloeddruk, dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat niet was
Als jij er echt op staat.quote:
Ze doen er nog net geen gel in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammen
Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.
En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.
Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?
Zeggen dat hij doof is geboren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik sta niet op jouw doortraptheidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij er echt op staat.
[..]
Ze doen er nog net geen gel in.
Patatpan is niet eens een woord man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met een goed product welke toevallig een paupernaam draagt aldus de pauper-expert
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ettoquote:
hij is volledig geassimileerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar in Brabant brand nog licht zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |