Tuurlijk johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dooie mus en blij maken ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus liever een groene hel als een witte hel?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef WEST het volgende:
Ik moet zaterdag met de bus naar Groningen om 15:00 een voetbalwedstrijd dus die sneeuw mag mooi na die tijd vallen.
Dat heb jij wel goed. En het wordt voor de thuisploeg een rood-witte helquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dus liever een groene hel als een witte hel?
Hoezo, gaan de Ajaxspelers hun clublied zingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat heb jij wel goed. En het wordt voor de thuisploeg een rood-witte hel
Ajax? wie heeft het hier over Ajax? Die moeten zondag in Amsterdam aantreden hoor. Ik ga met de lokale club naar Grunn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoezo, gaan de Ajaxspelers hun clublied zingen.
hoeft ook niet daar ging het ook niet om.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef Pagan het volgende:
Ach so!
Weet ik veel, ik volg het voetballen helemaal niet.
Redelijk geclusterd ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
is weer wat frisser op korte termijn
Die hebben na morgenavond geen energie meer om zondag nog iets te presteren hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Ajax? wie heeft het hier over Ajax? Die moeten zondag in Amsterdam aantreden hoor. Ik ga met de lokale club naar Grunn.En die zijn ook rood-wit
Dat zal wel weer tegen gaan vallen want is weer kielekiele begreep ik van Weerplaza.quote:
Wat is er morgenavond?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Die hebben na morgenavond geen energie meer om zondag nog iets te presteren hoor
Als dit vrijdagavond om 23.59u nog zo is ga ik het wellicht geloven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onweer-online wordt volgens mij nog redelijk strak gemodquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zat ff op dat meteoservice forum te kijken, da's al helemaal een peuterspeelzaal zeg. Zijn er nou echt geen fatsoenlijke fora over meteorologie meer te vinden?
Precies, voor lekker keuvelen kom ik op het fok forum. Hoewel hier ook wel wat wijze mensen zitten is het hier toch wat toegankelijker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onweer-online wordt volgens mij nog redelijk strak gemod
Nog even een zonnetje erbij en het is perfect.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind dit toch wel het ideale winterweer: droog, weinig wind en niet heel koud. Prima fietsweertje.
bestaan die nog dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:59 schreef Fred0w het volgende:
Ik kijk vaker op onweer-online dan op weerwoord.
onweer online heeft een 'doorstart' gemaakt. Ik vind het wel een goed forum nu. Weerwoord kijk ik ook nooit...komt door die irritante korte stukjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bestaan die nog dan?
Weerwoord kijk ik zelf zelden tot nooit.
dat is niet dat weer-en-wind forum toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
onweer online heeft een 'doorstart' gemaakt. Ik vind het wel een goed forum nu. Weerwoord kijk ik ook nooit...komt door die irritante korte stukjes.
Volgens mij niet, ken het al jaren als onweer-onlinequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is niet dat weer-en-wind forum toch?
Klopt maar in augustus vorig jaar ging de stekker eruit. Er was sprake van een doorstart, maar ik heb daar verder nog niet weer gekeken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ken het al jaren als onweer-online
Edit: ging natuurlijk over weerwoord
Ik kom daar ook maar in bepaalde perioden van het jaar, merkte het laatst dat mijn account niet meer werktequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt maar in augustus vorig jaar ging de stekker eruit. Er was sprake van een doorstart, maar ik heb daar verder nog niet weer gekeken.
Die lijkt mij ook iets realistischer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef Frutsel het volgende:
KNMI is iets voorzichtiger...
[ afbeelding ]
Heb er even mijn eigen voorspelling overheen gegooidquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:34 schreef Frutsel het volgende:
KNMI is iets voorzichtiger...
[ afbeelding ]
Nee, dat forum is vrij nieuw volgens mij. Geen idee van wie dat is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is niet dat weer-en-wind forum toch?
Dat is wat je hooptquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heb er even mijn eigen voorspelling overheen gegooid!
[ afbeelding ]
En in sommige topics worden ook prima argumenten neergelegd. Ik kijk er regelmatig in een aantal topicsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onweer-online wordt volgens mij nog redelijk strak gemod
Same here...quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik verlang weer naar een mooi wit Twents landschap!
Dat is dan geen geloven meer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
Ik geloof pas dat we sneeuw krijgen, als het ook daadwerkelijk sneeuwt.
Lol, iemand heeft ergens oK aangevinkt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Zonnebrand factor 1000000:
[ afbeelding ]
Effect global warming.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Lol, iemand heeft ergens oK aangevinkt.
Ehhh... ik ben wel een fan van zomer, maar dit gaat zelfs mij een tikkeltje te ver...quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Zonnebrand factor 1000000:
[ afbeelding ]
Vroeg uit bed dan, rond 10u al stromende regen in het westen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef Ajaxfan het volgende:
http://www.weerplaza.nl/1(...)ps&element=&r=midden
Die sneeuwkans voor zaterdag:
[ afbeelding ]
Ah ben toch half 9 al aan het hardlopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vroeg uit bed dan, rond 10u al stromende regen in het westen.
Windkracht 8 voor t binnenland zoals het er staat. Kan maar door.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nog een ruime week verder, maar de mogelijkheden zijn er wel. Volgende week donderdag kan een turbulente dag worden met extreem veel wind en een beste bak regen. We zullen zien wat er overblijft...
En een vracht sneeuw voor de Alpen waar je u tegen zegtquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Windkracht 8 voor t binnenland zoals het er staat. Kan maar door.
Misschien was iemand anders zo vriendelijk om jou auto even mee te nemen met krabben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen vannochtend auto krabben behalve ik en dat omdat ik onder een boom stond ofzo?? Was wel weird.. geen idee waarom dit was
Het blijft sfeervol buiten jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Grijs.... grijs grijs grijs....
zucht...
Dat plukje wat boven nederland net uitsteekt zit precies boven de kop van overijsselquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef fotostarter het volgende:
Fijn fietsen man, met een bevroren versnellingskabel
Pest is, gistermiddag piepte mijn rem, dus die heb ik vanmorgen met wat wd40 ingespoten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het
Al 2 jaar geleden inmiddels, heerlijk die winters van tegenwoordig
Om diezelfde reden heb ik een piepende zadel en een rammelende ketting, fixen is geen optie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Pest is, gistermiddag piepte mijn rem, dus die heb ik vanmorgen met wat wd40 ingespoten.
Piep was weg. Fiets de hele dag buiten in de stramme wind gestaan, en dan kun je het wel raden.
Olie, en koude wind, en -1 = bevroren kabel.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om diezelfde reden heb ik een piepende zadel en een rammelende ketting, fixen is geen optie.
Hopelijk niks, vooral die regen ben ik wel zat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nog een ruime week verder, maar de mogelijkheden zijn er wel. Volgende week donderdag kan een turbulente dag worden met extreem veel wind en een beste bak regen. We zullen zien wat er overblijft...
Nee, maar we hebben hier in het noorden de laatste weken een paar regendagen gehad en dat hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:28 schreef Dven het volgende:
Hier in de omgeving Rotterdam eigenlijk nog geen regen gezien sinds zaterdag?
Altijd mooi weer in DHWquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:28 schreef Dven het volgende:
Hier in de omgeving Rotterdam eigenlijk nog geen regen gezien sinds zaterdag?
Zon heb ik op zaterdag na dan weer helemaal nog niet gezienquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben hier in het noorden de laatste weken een paar regendagen gehad en dat hoeft van mij niet.
Vandaag was het koud, maar wel zonnig, dat heb ik veel liever.
Afgezien van het gebrek aan zon was het niet slechtquote:
Scandinavisch massiefquote:
Hier was het de hele dag zonnig. Heerlijk weer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Verschrikkelijk die grijze kille butt zooi
mijn sleutel wil ineens niet meer in het slot van mijn voordeur.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef fotostarter het volgende:
Fijn fietsen man, met een bevroren versnellingskabel
Helemaal mee eens. Laat er maar snel een pak sneeuw vallenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Verschrikkelijk die grijze kille butt zooi
Dan wordt het nog kouderquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat er maar snel een pak sneeuw vallen!
Werp de zwarte vlekjes uit Noorwegen gewoon op Nederlandquote:
is ook alweer een tijd geleden, noordelijke stroming met sneeuwbuienquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef aloa het volgende:
Dit zie je niet vaak... 950 mb boven Scandinavië / noord Europa. Zorgt wel bij ons voor mooie luchten met sneeuwbuien.
[ afbeelding ]
Op naar teleurstelling nummer 5 deze winter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef aloa het volgende:
Dit zie je niet vaak... 950 mb boven Scandinavië / noord Europa. Zorgt wel bij ons voor mooie luchten met sneeuwbuien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |