Ik ken hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef fotostarter het volgende:
Fijn fietsen man, met een bevroren versnellingskabel
Pest is, gistermiddag piepte mijn rem, dus die heb ik vanmorgen met wat wd40 ingespoten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het
Al 2 jaar geleden inmiddels, heerlijk die winters van tegenwoordig
Om diezelfde reden heb ik een piepende zadel en een rammelende ketting, fixen is geen optie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Pest is, gistermiddag piepte mijn rem, dus die heb ik vanmorgen met wat wd40 ingespoten.
Piep was weg. Fiets de hele dag buiten in de stramme wind gestaan, en dan kun je het wel raden.
Olie, en koude wind, en -1 = bevroren kabel.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om diezelfde reden heb ik een piepende zadel en een rammelende ketting, fixen is geen optie.
Hopelijk niks, vooral die regen ben ik wel zat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nog een ruime week verder, maar de mogelijkheden zijn er wel. Volgende week donderdag kan een turbulente dag worden met extreem veel wind en een beste bak regen. We zullen zien wat er overblijft...
Nee, maar we hebben hier in het noorden de laatste weken een paar regendagen gehad en dat hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:28 schreef Dven het volgende:
Hier in de omgeving Rotterdam eigenlijk nog geen regen gezien sinds zaterdag?
Altijd mooi weer in DHWquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:28 schreef Dven het volgende:
Hier in de omgeving Rotterdam eigenlijk nog geen regen gezien sinds zaterdag?
Zon heb ik op zaterdag na dan weer helemaal nog niet gezienquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben hier in het noorden de laatste weken een paar regendagen gehad en dat hoeft van mij niet.
Vandaag was het koud, maar wel zonnig, dat heb ik veel liever.
Afgezien van het gebrek aan zon was het niet slechtquote:
Scandinavisch massiefquote:
Hier was het de hele dag zonnig. Heerlijk weer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Verschrikkelijk die grijze kille butt zooi
mijn sleutel wil ineens niet meer in het slot van mijn voordeur.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef fotostarter het volgende:
Fijn fietsen man, met een bevroren versnellingskabel
Helemaal mee eens. Laat er maar snel een pak sneeuw vallenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Verschrikkelijk die grijze kille butt zooi
Dan wordt het nog kouderquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat er maar snel een pak sneeuw vallen!
Werp de zwarte vlekjes uit Noorwegen gewoon op Nederlandquote:
is ook alweer een tijd geleden, noordelijke stroming met sneeuwbuienquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef aloa het volgende:
Dit zie je niet vaak... 950 mb boven Scandinavië / noord Europa. Zorgt wel bij ons voor mooie luchten met sneeuwbuien.
[ afbeelding ]
Op naar teleurstelling nummer 5 deze winter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef aloa het volgende:
Dit zie je niet vaak... 950 mb boven Scandinavië / noord Europa. Zorgt wel bij ons voor mooie luchten met sneeuwbuien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |