Tuurlijk johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dooie mus en blij maken ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus liever een groene hel als een witte hel?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef WEST het volgende:
Ik moet zaterdag met de bus naar Groningen om 15:00 een voetbalwedstrijd dus die sneeuw mag mooi na die tijd vallen.
Dat heb jij wel goed. En het wordt voor de thuisploeg een rood-witte helquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dus liever een groene hel als een witte hel?
Hoezo, gaan de Ajaxspelers hun clublied zingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat heb jij wel goed. En het wordt voor de thuisploeg een rood-witte hel
Ajax? wie heeft het hier over Ajax? Die moeten zondag in Amsterdam aantreden hoor. Ik ga met de lokale club naar Grunn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoezo, gaan de Ajaxspelers hun clublied zingen.
hoeft ook niet daar ging het ook niet om.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef Pagan het volgende:
Ach so!
Weet ik veel, ik volg het voetballen helemaal niet.
Redelijk geclusterd ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
is weer wat frisser op korte termijn
Die hebben na morgenavond geen energie meer om zondag nog iets te presteren hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Ajax? wie heeft het hier over Ajax? Die moeten zondag in Amsterdam aantreden hoor. Ik ga met de lokale club naar Grunn.En die zijn ook rood-wit
Dat zal wel weer tegen gaan vallen want is weer kielekiele begreep ik van Weerplaza.quote:
Wat is er morgenavond?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Die hebben na morgenavond geen energie meer om zondag nog iets te presteren hoor
Als dit vrijdagavond om 23.59u nog zo is ga ik het wellicht geloven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag Sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onweer-online wordt volgens mij nog redelijk strak gemodquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zat ff op dat meteoservice forum te kijken, da's al helemaal een peuterspeelzaal zeg. Zijn er nou echt geen fatsoenlijke fora over meteorologie meer te vinden?
Precies, voor lekker keuvelen kom ik op het fok forum. Hoewel hier ook wel wat wijze mensen zitten is het hier toch wat toegankelijker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onweer-online wordt volgens mij nog redelijk strak gemod
Nog even een zonnetje erbij en het is perfect.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind dit toch wel het ideale winterweer: droog, weinig wind en niet heel koud. Prima fietsweertje.
bestaan die nog dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:59 schreef Fred0w het volgende:
Ik kijk vaker op onweer-online dan op weerwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |