Lol, iemand heeft ergens oK aangevinkt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Zonnebrand factor 1000000:
[ afbeelding ]
Effect global warming.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Lol, iemand heeft ergens oK aangevinkt.
Ehhh... ik ben wel een fan van zomer, maar dit gaat zelfs mij een tikkeltje te ver...quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Zonnebrand factor 1000000:
[ afbeelding ]
Vroeg uit bed dan, rond 10u al stromende regen in het westen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef Ajaxfan het volgende:
http://www.weerplaza.nl/1(...)ps&element=&r=midden
Die sneeuwkans voor zaterdag:
[ afbeelding ]
Ah ben toch half 9 al aan het hardlopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vroeg uit bed dan, rond 10u al stromende regen in het westen.
Windkracht 8 voor t binnenland zoals het er staat. Kan maar door.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nog een ruime week verder, maar de mogelijkheden zijn er wel. Volgende week donderdag kan een turbulente dag worden met extreem veel wind en een beste bak regen. We zullen zien wat er overblijft...
En een vracht sneeuw voor de Alpen waar je u tegen zegtquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Windkracht 8 voor t binnenland zoals het er staat. Kan maar door.
Misschien was iemand anders zo vriendelijk om jou auto even mee te nemen met krabben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen vannochtend auto krabben behalve ik en dat omdat ik onder een boom stond ofzo?? Was wel weird.. geen idee waarom dit was
Het blijft sfeervol buiten jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Grijs.... grijs grijs grijs....
zucht...
Dat plukje wat boven nederland net uitsteekt zit precies boven de kop van overijsselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |