zoiets alsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Moody het volgende:
Kabbelend, minutenlang hetzelfde tempo, geen climaxen. Beetje zoiets.....
Bizarre post.quote:
Ik twijfel nog wat hun beste is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo zit hier weven helemaal weg te zwijmelen bij The National. Wat een geweldig hebben die mannen toch afgeleverd de afgelopen jaren.
Je onderschrift klopt niet meer.quote:
Je bedoelt dat je het niet snapt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je onderschrift klopt niet meer.
helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef Moody het volgende:
Die gaat richting het eind wel enigszins los. Geniaal nummer trouwens![]()
Kan ook goed het geval zijn.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Wellus.
Omdat het een alom gewaardeerd nummer is en niet gezongen is door een vrouw, is het niet meteen waardeloze bagger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Moody het volgende:
Wellus.
Omdat het een alom gewaardeerd nummer is en niet gezongen is door een vrouw, is het niet meteen waardeloze bagger
isquote:Kabbelend, minutenlang hetzelfde tempo, geen climaxen
En ook al te downloaden, goed album weerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Heufd het volgende:
Het tweede album van Twerps is hier te streamen. Lo-fi, jangle pop. Klinkt heel erg als Posse's Soft Opening van vorig jaar. Aanrader voor de liefhebbers van Real Estate, Woods et cetera.
ah die moeten we dan maar eens luisterenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef Gehenna het volgende:
De nieuwe Björk
Gewoon mooie liedjes, geen extra rare fratsen of geforceerd concept
Op spotify is het meest recente een interviewquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah die moeten we dan maar eens luisteren
Ik vind 'm niet zo boeiend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou fanboys, de nieuwe single van St. Vincent die ik met alle liefde deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |