SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten

Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit actief gekeken, vond dat het de wereld van the Lion King geweld aan deed. Omdat Timon en Pumbaa gewoon mensen gingen meeten etc.

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.
 echt he
 echt he

ohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
quote:

Ik zag de Lion King voor het eerst toen ik 4 jaar was ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.

Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Lion King in de bios gezien volgens mij, fucking eng

vindtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk

Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwam

Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosi

jmmr danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR gemachtik ga heel hard huilen van dit soort opmerkingen

Fix dat eens danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.

zet er even .jpeg achterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.

Dan is ze nog best jongquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter

Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.
Mijn zus keek wel Pocahontas, wat mij mijn eerste nachtmerrie/ herinnering opleverde.

En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter

goed zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk

Of Lunaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?

Ik ook hoor moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.
Daag me maar uit in Disney en ik verlies gegarandeerd.
 Dus daarom keek ik altijd dezelfde films keer op keer.
 Dus daarom keek ik altijd dezelfde films keer op keer. 

Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
JR jij was echt slecht in finish the movie title.

quote:
 was ze wel in het nieuws mee gekomen
 was ze wel in het nieuws mee gekomen

Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]was ze wel in het nieuws mee gekomen

Taka?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemen
Gr gr

nee ze heet mertina vilijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?

Lawrence of ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.

Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.

Ik zou het nog steeds oprecht niet wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.

Arabia natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten

Lawrence of Arabia is een enorme film classicquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten

Niks voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of Arabia is een enorme film classic

Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eensquote:

Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eens

Ik ook niet hoor. Wil Hitchcockfilms nog wel zien trouwensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.
Maar ik ben sowieso geen fan van films van voor 1970

Een film van 3,5 uur is mij sowieso te lang.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.

Oh ja dat las ik laatst, de film met de langste tijd geen vrouw in beeldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.

?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Er is vanavond voor ieder war wils op tv qua films
Sof: 21 and over
Johannes: Sin City
Jr: Star Wars
Toto: American Pie 2

heb geen tvquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
 maar zou wel kijken als het kon
 maar zou wel kijken als het kon

Heb Sin City toevallig al op DVD gekregen van een zéér goede vriendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:

Oh dacht dat jij juist weer liefhebber wasquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog nooit van mijn leven Star Wars gezien en ben dat ook niet van plan

Geen flauw idee hoe jij daar bij komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij juist weer liefhebber was

AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAARquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAAR

Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaatquote:

Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat

Ik heb hem een jaar terug nog gezien en ze gaan dan op vakantie in een huisje en het zit vol met poep en pies humor en allemaal andere ordinaire onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat

Daar is echt helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Enige pluspuntje van de American Pie films is Alysson Hannigan

Als je How I met your mother hebt gezien welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niks aan.

Attack of the clonesquote:

Dat ga ik sowieso niet kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je How I met your mother hebt gezien wel

Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinnerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.

Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinneren

Deze is echt heel grappig, trust mequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet kijken.
Sitcoms

In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.
Heb ze ook 14-18 keer gezien.

Ik kijk nooit films.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijken

Dat record hebben Paxcon y yo verbrokenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat las ik laatst, de film met de langste tijd geen vrouw in beeld

oh ik heb ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nooit andere films maar wel American Pie zo vaak kijken?

Green Street Hooligans was wel een geinig filmpje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ik heb ook wel
road trip
road trip beer pong
eurotrip
green street hooligans
donnie darko
meet the fockers
meet the parents
en nog wat andere films gezien
maar kijk zelden films.

Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Green Street Hooligans was wel een geinig filmpje.
En Donnie Darko lekker vaag en absurd.
De rest is aids, al was die scène waar die ene magere dude seks had met die dikke negerin wel geil.

bedankt hansquote:

Werken denk ik.quote:

Hey mortaxxquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat record hebben Paxcon y yo verbroken

Je moet niet gamen op een laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zijn de goede gaming laptops zo duur

doei xquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werken denk ik.
Ik ben ook even weg
Dag dag

waarom zou je gaming laptop halenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zijn de goede gaming laptops zo duur

Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut ben mijn schoenen kwijt. Stonden bij de houtkachel en nu ineens foetsie.

hahah altijd wat bij jouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut ben mijn schoenen kwijt. Stonden bij de houtkachel en nu ineens foetsie.

Ja snap er echt geen kut van. Woonkamer *waar ze dus stonden* al meerdere keren doorzocht, eigen kamer ook maar daar moet ik ze meteen zien liggen als ze hier waren.quote:

Ik geef ze morgen weer terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef maar weerHad ze nog maar 3 weken

Ik heb inmiddels geld gekregen voor de kapotte borden hehe. Voor de rest valt het wel mee. Shit wordt vooral door bezoek gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
woon je in een rovershol ofzo ama godverdomme altijd dit kapot of dat kwijt

leef je kraak dan ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geld gekregen voor de kapotte borden hehe. Voor de rest valt het wel mee. Shit wordt vooral door bezoek gedaan

ben vies dom hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDacht dat jij dat allang wist

Maar net niet helemaalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
we hadden bijna mr polska gefixt voor ons galafeest

hij doet iets andere stijl tegenwoordig, op z'n ep in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
toen jebroer nog hard kwam
toen polska nog normaal kon doen
goeie ouwe tijd

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
toen jebroer nog hard kwam
toen polska nog normaal kon doen
goeie ouwe tijd

2 dagen achter elkaar?quote:
 jij deugniet
 jij deugniet

Wij zijn zo bij Koi, be there or be vierkantquote:

ken ik alquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij doet iets andere stijl tegenwoordig, op z'n ep in ieder geval.
deze bijvoorbeeld

??? Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar?jij deugniet

quote:

Oh dacht dat je gister ook sushi had gegeten. Ziet er lekker uitquote:

haha oldschoolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je deze ook
was polska maar 2007 2008 ergens
 die beat ook
 die beat ook  

Helaas zo rijk niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat je gister ook sushi had gegeten. Ziet er lekker uit
 gisteren kapsalon op maar was vies
 gisteren kapsalon op maar was vies

Ja het is nu macquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij zijn zo bij Koi, be there or be vierkant

Natuurlijk is dat vies. Dat probeer ik je maanden wijs te makenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas zo rijk niet.gisteren kapsalon op maar was vies
 wij moeten ook weer sushi'en bitch
 wij moeten ook weer sushi'en bitch  

Doe nor was gewoon slechte tentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vies. Dat probeer ik je maanden wijs te makenwij moeten ook weer sushi'en bitch

snuiven?quote:

nu ditquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft hele ep uitgebracht toen

ja volgens mij zei je dat alquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst gehad met gyros en tzatziki

zal misschien een keer luisterenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft hele ep uitgebracht toen

vind sinds vinger op de klitter polska echt sell out gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu dit
beetje hard donk stijl
deze oostblok shit:

Ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe nor was gewoon slechte tent
Ja wanneer dan

Nee we gaan naar gaybarquote:

Deze ook. Is in Katwijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
kun je beter naar pottenbar daar ruikt het tenminste nog naar vis

ben wel fan van boaz eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind sinds vinger op de klitter polska echt sell out geworden

vast welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben wel fan van boaz eigenlijk
hoop dat ze deze gaan releasen ooit:

denk op het album van polska, die komt volgende maandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast wel
soms duurt shit echt lang net als met zo'n pokkoe van levensmannen die gewoon jaar geduurd heeft

misschien wel ep of album van boaz zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk op het album van polska, die komt volgende maand
levensmannen zijn wel apart, ronnie flex vind ik kut

staat ook liedje op met frans duijtsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien wel ep of album van boaz zelf
of ooit nog alziend oor vol 3

nog extra reden om album niet te luisterenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
staat ook liedje op met frans duijts

kklulquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog extra reden om album niet te luisteren
maar ik ga er vandoor

:0 ik heb paar dagen werk misschien ik dan ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Volgende week heb ik weer geld

1.5 kg afgevallen na de kerst, moet er weer bij gegeten worden anders verzwak ikquote:

Goed zo. Ik 3,4.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.5 kg afgevallen na de kerst, moet er weer bij gegeten worden anders verzwak ik

Wow. Zoveel?quote:

Ja.quote:
 ben op dieet.
 ben op dieet.

Nee. Hekel aan.quote:

Hoeveel wil je kwijt? Netjes hoorquote:

Nog 22 ongeveer.quote:

quote:

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carnaval hoort uitgeroeid te worden net als Sinterklaas

Ben je gek. Is toch niet nodigquote:

ik hap niet net zoals fylax hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]

Niet nodig, maar wel wenselijk.quote:

Oke mits Sinterklaas normaal gevierd kan worden mag her blijven, maar dat kan blijkbaar niet hierquote:

Wij zijn hierbij geen vriemdem meerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]

Jammerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik hap niet net zoals fylax hoor.

oeiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij zijn hierbij geen vriemdem meer

Heppie hapt ook,quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij zijn hierbij geen vriemdem meer

alles > noord-hollandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
noord-hollandse kermis > carnaval

Zo sushi happen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie hapt ook,
Arme jongen heeft honger

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie hapt ook,
Arme jongen heeft honger

Wat?quote:

Jaja ik weet het nou welquote:
 nou ja sushi ia redelijk gezond als je niet teveel warme hapjes erbij neemt dus
 nou ja sushi ia redelijk gezond als je niet teveel warme hapjes erbij neemt dus  

Ik water en thee. Soms spa fruit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef JanCees het volgende:
ik ben ook op dieet trouwens
dus nu hele dag crystal clear drinken

Jawel, maar zag de humor niet.quote:

Grapje tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal je nog eens uitnodigen om sushi te eten

Maak maar goedquote:

Je mag aan mijn sushi-roll knagenquote:

Lewdquote:

Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Remember, sushi rolls, not gender rolls!
/feminazi

Ik ben sowieso geen intense visfan eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijn

gegetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijn

Invalide reden aangezien er ook sushi met omelet, beef, en groenten isquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen intense visfan eigenlijk.

quote:
 volgens mij is op ook serieus goed Nederlands hoor. Zal het eens opzoeken
 volgens mij is op ook serieus goed Nederlands hoor. Zal het eens opzoeken

Haha jij krijgt een ban xdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
He adbl0ck van chrome werkt nu wel goed met fok. Ik mis nu geen functies?

Die Ads zijn hartstikke nuttig hoorquote:

als danny nou eens die abo dingen fixed ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Ads zijn hartstikke nuttig hoor

Bankie warmhoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
2-1 gewonnen gister.
Niet gespeeld.
Oke.

Heb je wel beetje tof team?quote:

Komt vast wel als je beetje fit bentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja redelijk.
Moet wel spelen hopelijk snel.

Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.quote:

Gister werken en schoolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.

Chill. Beetje huisjes kijken al?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister werken en school
vanochtend werken en was in london beetje winkelen en chilling in de middag

Sinds wanneer is het onderwerp films niet bijzonder?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.

Nou Inso heeft geen intellectuele discussies gemist verder ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het onderwerp films niet bijzonder?

Maar misschien wilde Inso nog wat leuke trivia wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Inso heeft geen intellectuele discussies gemist verder ofzo

Inso doet al 10 jaar over een seizoen met afleveringen van 45 minuten. Laat staanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar misschien wilde Inso nog wat leuke trivia weten
Zoals dat Smaug en Bilbo ook Sherlock en Watson zijn

Ben benieuwd of Inso weer voor de 40-45e keer de eerste episode van Breaking Bad heeft gekeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso doet al 10 jaar over een seizoen met afleveringen van 45 minuten. Laat staan
Van 1.5 uur

Luboutins?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Bijna nieuwe schoenen gekocht vandaag.

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder als een soort Franse broodjes

Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou mijn fetish zijn

Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoor
Beter als dat ze gympies draagt. Of konijnenpantoffels

Ik heb niet zoveel eisen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben meer gemeen qua vrouwensmaak dan jij denkt

Wat is er mis met gympiesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoor
Beter als dat ze gympies draagt. Of konijnenpantoffels

Absoluut geen gezicht. Zag vandaag in bus ook misschien 9/10, droeg smerig lelijke sneakers.quote:

Care. Zijn maar schoenen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut geen gezicht. Zag vandaag in bus ook misschien 9/10, droeg smerig lelijke sneakers.
Dat werd een 7.5/10 at best.

Dus een vrouw moet 'altijd' sexyness uitstralen?quote:

Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een vrouw moet 'altijd' sexyness uitstralen?

Dus als je vriendin op d'r bank in d'r joggingbroek en flubbertrui zit vind je et niks?quote:

Dat doet ze maar thuis ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als je vriendin op d'r bank in d'r joggingbroek en flubbertrui zit vind je et niks?

Oke. Apartquote:

Maar zelf dan ook veel tijd besteden aan kleding en alles he?quote:

Nee ik ben een kerel, ik mag er onverzorgd bij lopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zelf dan ook veel tijd besteden aan kleding en alles he?

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben een kerel, ik mag er onverzorgd bij lopen.

Onjuist.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Met zo'n gedachtegang wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niks zo moeilijk om een chick te regelen.

Sinds ik werk alleen nog nette schoenenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb alleen maar één paar schoenen.
Gympen
Moet nog even nette schoenen fixen

niet eens werkschoenen, slippers, instappers om de hond uit te laten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb alleen maar één paar schoenen.
Gympen
Moet nog even nette schoenen fixen

Ik heb eigenlijk altijd gympen gedragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik werk alleen nog nette schoenen
Ik werk niet, ga nooit op vakantie en heb geen hond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet eens werkschoenen, slippers, instappers om de hond uit te laten?

slippers zijn zeer veelzijdigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd gympen gedragen.
[..]
Ik werk niet, ga nooit op vakantie en heb geen hond.
Nee dus.

kon dat maarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je op straat met je vriendin loopt staat toch 10 keer eleganter als ze pumps ofzo draagt dan lelijke sneakers

Waar draag jij ze allemaal dan?quote:

wat zijn elegante schoenen zonder hak?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in eder geval elegante schoenen

nu bijvoorbeeld. In zomer hondje lopen. In achtertuin etcquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar draag jij ze allemaal dan?
In huis loop ik op sokken, en naar buiten ga ik niet want dat is eng

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |