SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit actief gekeken, vond dat het de wereld van the Lion King geweld aan deed. Omdat Timon en Pumbaa gewoon mensen gingen meeten etc.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.
ohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
quote:
Ik zag de Lion King voor het eerst toen ik 4 jaar was ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.
Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Lion King in de bios gezien volgens mij, fucking eng
vindtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk
Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwam
Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosi
jmmr danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR gemachtik ga heel hard huilen van dit soort opmerkingen
Fix dat eens danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.
zet er even .jpeg achterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.
Dan is ze nog best jongquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter
Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.
Mijn zus keek wel Pocahontas, wat mij mijn eerste nachtmerrie/ herinnering opleverde.
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter
goed zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk
Of Lunaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?
Ik ook hoor moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.
Daag me maar uit in Disney en ik verlies gegarandeerd.
Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
JR jij was echt slecht in finish the movie title.
quote:
Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]was ze wel in het nieuws mee gekomen
Taka?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemen
Gr gr
nee ze heet mertina vilijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?
Lawrence of ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.
Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.
Ik zou het nog steeds oprecht niet wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.
Arabia natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten
Lawrence of Arabia is een enorme film classicquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten
Niks voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of Arabia is een enorme film classic
Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eensquote:
Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eens
Ik ook niet hoor. Wil Hitchcockfilms nog wel zien trouwensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.
Maar ik ben sowieso geen fan van films van voor 1970
Een film van 3,5 uur is mij sowieso te lang.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.
Oh ja dat las ik laatst, de film met de langste tijd geen vrouw in beeldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.
?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Er is vanavond voor ieder war wils op tv qua films
Sof: 21 and over
Johannes: Sin City
Jr: Star Wars
Toto: American Pie 2![]()
heb geen tvquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Heb Sin City toevallig al op DVD gekregen van een zéér goede vriendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Oh dacht dat jij juist weer liefhebber wasquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog nooit van mijn leven Star Wars gezien en ben dat ook niet van plan
Geen flauw idee hoe jij daar bij komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij juist weer liefhebber was
AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAARquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAAR
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaatquote:
Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat
Ik heb hem een jaar terug nog gezien en ze gaan dan op vakantie in een huisje en het zit vol met poep en pies humor en allemaal andere ordinaire onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat
Daar is echt helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Enige pluspuntje van de American Pie films is Alysson Hannigan
Als je How I met your mother hebt gezien welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niks aan.
Attack of the clonesquote:
Dat ga ik sowieso niet kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je How I met your mother hebt gezien wel
Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinnerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.
Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinneren
Deze is echt heel grappig, trust mequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet kijken.
Sitcoms
In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.
Heb ze ook 14-18 keer gezien.
Ik kijk nooit films.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijken
Dat record hebben Paxcon y yo verbrokenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat las ik laatst, de film met de langste tijd geen vrouw in beeld
oh ik heb ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nooit andere films maar wel American Pie zo vaak kijken?
Green Street Hooligans was wel een geinig filmpje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ik heb ook wel
road trip
road trip beer pong
eurotrip
green street hooligans
donnie darko
meet the fockers
meet the parents
en nog wat andere films gezien
maar kijk zelden films.
Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Green Street Hooligans was wel een geinig filmpje.
En Donnie Darko lekker vaag en absurd.
De rest is aids, al was die scène waar die ene magere dude seks had met die dikke negerin wel geil.
bedankt hansquote:
Werken denk ik.quote:
Hey mortaxxquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat record hebben Paxcon y yo verbroken![]()
Je moet niet gamen op een laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zijn de goede gaming laptops zo duur
doei xquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werken denk ik.
Ik ben ook even weg
Dag dag
waarom zou je gaming laptop halenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zijn de goede gaming laptops zo duur
Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut ben mijn schoenen kwijt. Stonden bij de houtkachel en nu ineens foetsie.
hahah altijd wat bij jouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut ben mijn schoenen kwijt. Stonden bij de houtkachel en nu ineens foetsie.
Ja snap er echt geen kut van. Woonkamer *waar ze dus stonden* al meerdere keren doorzocht, eigen kamer ook maar daar moet ik ze meteen zien liggen als ze hier waren.quote:
Ik geef ze morgen weer terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef maar weerHad ze nog maar 3 weken
Ik heb inmiddels geld gekregen voor de kapotte borden hehe. Voor de rest valt het wel mee. Shit wordt vooral door bezoek gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
woon je in een rovershol ofzo ama godverdomme altijd dit kapot of dat kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |