?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Er is vanavond voor ieder war wils op tv qua films
Sof: 21 and over
Johannes: Sin City
Jr: Star Wars
Toto: American Pie 2![]()
heb geen tvquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Heb Sin City toevallig al op DVD gekregen van een zéér goede vriendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Oh dacht dat jij juist weer liefhebber wasquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog nooit van mijn leven Star Wars gezien en ben dat ook niet van plan
Geen flauw idee hoe jij daar bij komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij juist weer liefhebber was
AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAARquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AMERICAN PIE 2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAAR
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaatquote:
Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat
Ik heb hem een jaar terug nog gezien en ze gaan dan op vakantie in een huisje en het zit vol met poep en pies humor en allemaal andere ordinaire onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens. Moviemeter heb ik hem gezien en hem 2 sterren gegeven maar ik zou me god niet weten waar hij over gaat
Daar is echt helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Enige pluspuntje van de American Pie films is Alysson Hannigan
Als je How I met your mother hebt gezien welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niks aan.
Attack of the clonesquote:
Dat ga ik sowieso niet kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je How I met your mother hebt gezien wel
Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinnerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jim, Finch, Kevin, Stifler en Oz hebben hun 1e jaar college erop zitten en komen terug thuis. Al snel gaan ze weer weg naar een zomerhuisje bij het meer om daar te feesten en rond te neuken. Nadia uit deel 1 komt Jim weer opzoeken maar Jim wordt verliefd op Michelle van Band Camp.
Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maar kan me behalve die eerste en die laatste geen 1 meer herinneren
Deze is echt heel grappig, trust mequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet kijken.
Sitcoms
In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik kan me alles perfect herinneren.
Heb ze ook 14-18 keer gezien.
Ik kijk nooit films.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In die tijd had je al 18 topfilms kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |