SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 17-01-2015 17:25:27 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je kan er aan ruiken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Pheno het volgende:
Waar zou die vinger allemaal al in zijn geweest?
[ afbeelding ]
quote:
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:02 schreef roy9 het volgende:
Zal iedereen morgen ook maar even toevoegen, of in ieder geval de mensen die nu wat actief zijn![]()
Ohja, en over Xenoblade: het is een Nintendo game, dus qua performance komt het wel goed
Das het beste deel ook. Daarna ging het bergafwaarts...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:21 schreef DJ_ het volgende:
Na die nieuwe trailer van Mario party 10, begon het te kriebelen,
vandaag maar mario 4 op de cube weer gekocht
Heb deel 2 altijd het leukst gevonden, maar mijn N64 controllers zijn allemaal super lamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das het beste deel ook. Daarna ging het bergafwaarts...
De originele controls, dus Nunchuck + Wiimote.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef koei het volgende:
Ik las dat Mario Galaxy 2 nu tijdelijk maar 10 euro is in de E-shop. Is die versie goed speelbaar met de gamepad of moet je dat perse met Wiimote spelen? En in hoeverre zou je eerst deel 1 moeten spelen voor je aan deel 2 begint? Ik vind deel 1 overal nog veel te duur, daarom heb ik 'm ook nooit gekocht. Deel 2 is ook overal nog duur, maar 10 euro vind ik een mooie prijs, en scheelt weer een doosje in de kast!
Jammer van de controlsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De originele controls, dus Nunchuck + Wiimote.
Games staan los van elkaar, weinig referenties en qua verhaal, euh...
Ja doe het momenteel maar niet met een creditcard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:12 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer van de controlsDat is echt het grote nadeel aan de Wii. Maar goed, voor 10 euro wil ik het nog wel proberen. Straks maar even een nieuw puntenkaartje scoren bij het boodschappen doen!
Dat is wel slecht geregeld!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja doe het momenteel maar niet met een creditcard.
Gisteren met mijn Mastercard Guacamelee! "gekocht." Geld werd afgeschreven van mijn kaart maar kreeg een error waardoor de betaling niet doorging. Resultaat: geld afgeschreven, kan game niet downloaden alleen opnieuw kopen. Maandag maar even naar Nintendo bellen
De wiimote wordt op een erg natuurlijke manier gebruikt. Het oppakken en schieten van starbits zou op geen enkele andere manier zo soepel werken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:12 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer van de controlsDat is echt het grote nadeel aan de Wii. Maar goed, voor 10 euro wil ik het nog wel proberen. Straks maar even een nieuw puntenkaartje scoren bij het boodschappen doen!
Persoonlijk zou ik deel 1 meer aanraden. De beleving is naar mijn idee veel intenser in dat spel. Ik weet niet, deel 2 is ook wel leuk met veel wisselende levels, maar heb het idee dat de werelden wat gimmick aanvoelen, ze zijn gevormd naar een bepaald idee.. bij Galaxy 1 had ik meer het idee in 'natuurlijke' omgevingen / werelden rond te lopen, waar vervolgens missies in gedaan moeten worden. Het voelde meer als een geheel, een ontdekkingsreis. Heeft vast ook wel te maken met dat je steeds nieuwe delen vrijspeelt op het 'hoofdschip', in plaats dat je zelf je hoofdschip verplaatst over een landkaart, zoals in deel 2..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef koei het volgende:
Ik las dat Mario Galaxy 2 nu tijdelijk maar 10 euro is in de E-shop. Is die versie goed speelbaar met de gamepad of moet je dat perse met Wiimote spelen? En in hoeverre zou je eerst deel 1 moeten spelen voor je aan deel 2 begint? Ik vind deel 1 overal nog veel te duur, daarom heb ik 'm ook nooit gekocht. Deel 2 is ook overal nog duur, maar 10 euro vind ik een mooie prijs, en scheelt weer een doosje in de kast!
deel 2 is prima te spelen zonder deel 1 verhaal loopt ook niet echt synchroon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef koei het volgende:
Verhaal in mario:')quote:Op zondag 18 januari 2015 03:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
deel 2 is prima te spelen zonder deel 1 verhaal loopt ook niet echt synchroon.
quote:
Oh man, Nintendo zou aan mij echt tientallen euro's kunnen verdienen met VC-releases. Er is nog een hele lijst SNES rpg's die ik gemist heb vroeger.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:19 schreef cherrycoke het volgende:
Super Mario World 2: Yoshi's Island
in de eshop
PLEASE NINTENDO
ik heb net super mario world 100% uitgespeeldquote:Op zondag 18 januari 2015 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh man, Nintendo zou aan mij echt tientallen euro's kunnen verdienen met VC-releases. Er is nog een hele lijst SNES rpg's die ik gemist heb vroeger.
De gba-port staat in de eshop. Maar de snes-versie komt er niet, Nintendo heeft de juiste rechten voor emulatie ervan niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:19 schreef cherrycoke het volgende:
Super Mario World 2: Yoshi's Island
in de eshop
PLEASE NINTENDO
wat? developed and distributed by Nintendoquote:Op zondag 18 januari 2015 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De gba-port staat in de eshop. Maar de snes-versie komt er niet, Nintendo heeft de juiste rechten voor emulatie ervan niet.
De snes-cartridge had een extra stukje hardware erin zitten: de super-fx chip. Een hulpprocessor die speciaal werk op zich nam, zoals roteren van sprites en het weergeven van de enorme eindbazen.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat? developed and distributed by Nintendo
he verdommequote:Op zondag 18 januari 2015 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De snes-cartridge had een extra stukje hardware erin zitten: de super-fx chip. Een hulpprocessor die speciaal werk op zich nam, zoals roteren van sprites en het weergeven van de enorme eindbazen.
Die chip is extern ontwikkeld, niet door Nintendo zelf. De chip mogen ze niet emuleren zonder de licentie ervan te hebben.
Maar dan is het dus juist beter om met deel 2 te beginnen, dan wordt het daarna met deel 1 alleen maar beter!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik deel 1 meer aanraden. De beleving is naar mijn idee veel intenser in dat spel. Ik weet niet, deel 2 is ook wel leuk met veel wisselende levels, maar heb het idee dat de werelden wat gimmick aanvoelen, ze zijn gevormd naar een bepaald idee.. bij Galaxy 1 had ik meer het idee in 'natuurlijke' omgevingen / werelden rond te lopen, waar vervolgens missies in gedaan moeten worden. Het voelde meer als een geheel, een ontdekkingsreis. Heeft vast ook wel te maken met dat je steeds nieuwe delen vrijspeelt op het 'hoofdschip', in plaats dat je zelf je hoofdschip verplaatst over een landkaart, zoals in deel 2..
Je zou dan misschien wat minder van deel 2 kunnen genieten, als je die na deel 1 speelt.. maar goed, dat is slechts mijn meningEn als ik er over na denk, was SMB3 op de NES eigenlijk ook slechts een verzameling 'gimmick' levels..
Zoals er al gezegd wordt, werken de controls wel fijn. Je moet wel wat zwaaien en zwieren om bepaalde sprongen te kunnen doen, maar het wordt nooit echt overdreven of irritant.
Zit wat in jaquote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan is het dus juist beter om met deel 2 te beginnen, dan wordt het daarna met deel 1 alleen maar beter!
Maar thanks voor de info allemaal! Ik ga het gewoon proberen met de wiimote en nunchuck!
Ik heb ze ook toendertijd beide nieuw gekocht, ik kan maar niet door 1 komen, terwijl ik 2 vaak heb uitgespeeld, wat ik trouwens vaak heb bij deel 2 van een game serie ( assassins creed, infamous, kingdom hearts.)quote:Op zondag 18 januari 2015 13:02 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Zit wat in jaMaar dan voelt deel 1 weer als een kalere versie, omdat je iets minder opties hebt (Yoshi is niet aanwezig bijv, en wat minder power-ups).. plus je bent minder verrast door de werking van zwaartekracht etc..
Maar zoals ik al zei, dat is puur mijn mening.. jij hebt nu de 'luxe' om te kiezen, ik heb beide games nieuw gekocht toen ze uitkwamen en dus ook in die volgorde gespeeld. Naar mijn idee altijd wel het beste om gameseries zoveel mogelijk in de juiste volgorde te spelen (voor zover dat van toepassing is).
Ik heb deel 1 juist helemaal uitgespeeld (zowel met Mario als Luigi), maar krijg deel 2 maar niet uitgespeeld, dat allerlaatste level, met maar 1 hitpoint.. kom alsmaar niet voorbij dat stuk met die hammer brosquote:Op zondag 18 januari 2015 13:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb ze ook toendertijd beide nieuw gekocht, ik kan maar niet door 1 komen, terwijl ik 2 vaak heb uitgespeeld, wat ik trouwens vaak heb bij deel 2 van een game serie ( assassins creed, infamous, kingdom hearts.)
Misschien onkunde, maar een deel 2 in een game serie is 9 van de 10 keer beter speelbaar dan dat een vervolg op films even goed is als de eerste film.
Maar dat is niet de emulatie die Nintendo wilt. Die emulatoren halen een aantal truuks uit om extra snelheid te behalen.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me af of dat nog/echt zo is. Argonaut is namelijk al 10 jaar dood. Snap nooit zo goed hoe dat zit met die rechten dan
Overigens gaan de verhalen ook dat Wii/WiiU niet in staat zouden zijn om die chip te emuleren, maar dat klinkt ook niet geloofwaardig omdat mijn Pentium 100 dat vroeger al kon met ZSNES.
Sowieso tof kanaal, al heel wat afleveringen gezien!quote:
Maar BSNES kan het ook toch? Dat is 100% emulatie, zonder trucs voor zover ik begrepen heb.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar dat is niet de emulatie die Nintendo wilt. Die emulatoren halen een aantal truuks uit om extra snelheid te behalen.
Accuracy takes power: one man’s 3GHz quest to build a perfect SNES emulator.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar BSNES kan het ook toch? Dat is 100% emulatie, zonder trucs voor zover ik begrepen heb.
jammere bij game theorie hier en daar gaat hij heel diep in zijn theorieën en zorgt die zelf voor bewijs.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:22 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sowieso tof kanaal, al heel wat afleveringen gezien!Vind het altijd wel leuk als er dieper op materiaal in wordt gegaan, ook al staat bijna niemand er anders ooit bij stil
Ja en het commentaar op de controversiële onderwerpenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:22 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sowieso tof kanaal, al heel wat afleveringen gezien!Vind het altijd wel leuk als er dieper op materiaal in wordt gegaan, ook al staat bijna niemand er anders ooit bij stil
Die bewust nog niet gezien, omdat ik de 3D Zelda-spellen nog (steeds) niet heb gespeeldquote:Op zondag 18 januari 2015 13:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja en het commentaar op de controversiële onderwerpen
Vind deze daarom ook erg goed:
Oh, zo simpel is het nog niet dusquote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Accuracy takes power: one man’s 3GHz quest to build a perfect SNES emulator.
Gewoon de 8 gig kopen, het verschil in gig is het verschil in geld niet waard. De Nintendoland/ Wii U Party bundels zijn voor 199 euro te koop en dat is een goede deal. Volgens mij is er ook een versie met Just Dance in omloop voor ongeveer hetzelfde geld, die is ook het overwegen waard als je een dochter hebt. Er zit een wiimote en een gamepad bij het pakket (extra gamepads kun je niet aansluiten, alleen extra wiimotes), dus als je twee kinderen hebt is dat voorlopig voldoende. Heb je er meer dan zijn extra wiimotes aan te raden, maar die kun je altijd later nog kopen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef 22 het volgende:
Hoi,
Mag ik even inbreken voor een vraag over de nintendo wii u?
Mijn kinderen zijn druk aan het sparen voor een wii u.
Nu vroeg ik me af of we daar een extra gamepad bij moeten kopen.
Of blijkt in de praktijk dat je deze bijna niet gebruikt?
En is het verstandig om de 8gig bundel te kopen of beter de 32 gig?
Alvast bedankt!
Voor zover ik weet kun je maar 1 gamepad per Wii U gebruiken, het is zowel een gamepad als een 'onderdeel' van de console zelf eigenlijk. Je kunt natuurlijk wel gewoon je wii-remotes nog steeds gebruiken, of een nieuwe Wii U Pro Controller erbij kopen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef 22 het volgende:
Hoi,
Mag ik even inbreken voor een vraag over de nintendo wii u?
Mijn kinderen zijn druk aan het sparen voor een wii u.
Nu vroeg ik me af of we daar een extra gamepad bij moeten kopen.
Of blijkt in de praktijk dat je deze bijna niet gebruikt?
En is het verstandig om de 8gig bundel te kopen of beter de 32 gig?
Alvast bedankt!
100 euro verschil.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je maar 1 gamepad per Wii U gebruiken, het is zowel een gamepad als een 'onderdeel' van de console zelf eigenlijk. Je kunt natuurlijk wel gewoon je wii-remotes nog steeds gebruiken, of een nieuwe Wii U Pro Controller erbij kopen.
En ik persoonlijk zou voor de 32 GIG versie gaan, maar dat ligt eraan of en hoeveel spellen je wil downloaden. Ik zelf prefereer om de spellen fysiek op een schijfje te hebben, maar sommige spellen kun je alleen maar via de Nintendo eShop kopen en downloaden (met name de Indiegames, zoals Shovel Knight bijvoorbeeld). Enkele spellen daarvan zijn al snel ruim meer dan 1 Gig groot, dus dan ben je al snel door je 8 Gig heen..
Wonen in een stad waar de winkels niet op zondag open zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 14:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
100 euro verschil.
Kan je een best leuk sd kaart voor kopen.
Of heeft zwart ook andere dingen?
Ik ga maandag halen
Winkels die op zondag dicht zijn
nintendo land + wii u party + witte wii u 200 euroquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke bundel je koopt maakt niet uit, zowel 8 als 32 GB zijn snel vol bij een paar gedownloade games. Mocht je meer nodig hebben, dan kun je altijd een externe HDD (met voeding) aansluiten.
Qua controllers is het al beantwoord, er kan momenteel maar één gamepad aangesloten worden inderdaad. De overige spelers gebruiken Wiimotes.
Leuke games voor de kids (alle leeftijden) die met meerderen gespeeld kunnen worden:
Nintendo Land
Super Mario 3D World
Mario Kart 8
Wii U Party
alles is open behalve de Intertoys.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wonen in een stad waar de winkels niet op zondag open zijn
http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputersquote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Wow wat een snelle reacties. Bedankt!
We hebben hier al een gewone wii staan, dus wii controllers is geen probleem.
Als het ook mogelijk is om op een externe harde schijf spellen te downloaden, dan is de goedkopere bundel inderdaad een beter alternatief.
Mijn kinderen zijn pas 7 dus het wordt waarschijnlijk Mario en Donkey Kong.
En voor mama Zelda als die eindelijk uit komt.
Toffe mamaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Ik durf alleen niet te zeggen of spellen direct gespeeld kunnen worden die op een externe schijf opgeslagen staan?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Wow wat een snelle reacties. Bedankt!
We hebben hier al een gewone wii staan, dus wii controllers is geen probleem.
Als het ook mogelijk is om op een externe harde schijf spellen te downloaden, dan is de goedkopere bundel inderdaad een beter alternatief.
Mijn kinderen zijn pas 7 dus het wordt waarschijnlijk Mario en Donkey Kong.
http://www.wehkamp.nl/spe(...)2f_%2fN-1yae&IsSeg=0quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputers
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden.
197,99 heb voor die paar euro liever niet verzonden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/spe(...)2f_%2fN-1yae&IsSeg=0
188,-. Al durf ik niet te zeggen hoe het met verzendkosten zit..
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputers
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden.
Je kunt ook een ouderslot instellen op de Wii U. Weet niet precies wat het allemaal inhoudt, maar zal wel te maken hebben met online bestellen van games, dat dat alleen kan met een code ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.
En 8 gb is meer dan genoeg voor de casual gamers en kinderen. Die downloaden toch geen games. En een externe hdd is veel goedkoper dan wat je extra betaalt voor die 24 gig. En dan heb je gelijk een terabyte mocht je toch wel dingen willen downloaden.
Dat scheelt wel dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.
En 8 gb is meer dan genoeg voor de casual gamers en kinderen. Die downloaden toch geen games. En een externe hdd is veel goedkoper dan wat je extra betaalt voor die 24 gig. En dan heb je gelijk een terabyte mocht je toch wel dingen willen downloaden.
Hier wil ik nog even aan toevoegen:quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke games voor de kids (alle leeftijden) die met meerderen gespeeld kunnen worden:
Nintendo Land
Super Mario 3D World
Mario Kart 8
Wii U Party
Nee, er is één poort actief.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef tailfox het volgende:
Misschien rare vraag.
Kan ik via av geluid krijgen?
Beeld via hdmi?
Want mijn beamer heeft geen geluid uit.
(xbox wel via optich in mijn speakers).
Wii u heeft optie niet .
Dus kan je audio slitten?
Nou....ik heb de wii aangepast zodat ik er gedownloade games op kan spelen, dus dat heeft weinig zin. Hoewel...ik heb nog wel Zelda en Mario Kart. Dus wel fijn als dat werkt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Je Wii games werken trouwens ook op de Wii UDus die games niet weg doen
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:32 schreef 22 het volgende:
[..]
Nou....ik heb de wii aangepast zodat ik er gedownloade games op kan spelen, dus dat heeft weinig zin. Hoewel...ik heb nog wel Zelda en Mario Kart. Dus wel fijn als dat werkt.
Oh ja Pikmin. Geweldig spel!
Mama laat de kinderen sparen en gaat straks zelf spelen. LOL
Ze is 35.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingen
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingen
22 is een username.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal niksquote:Op zondag 18 januari 2015 22:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Obsessief alle muntjes verzameld bij het eerste 3D World level van Toad, maar volgens mij heb je daar helemaal niks aan
Snes9x doet alles anders prima, en dat vraagt helemaal geen rescourcesquote:Op zondag 18 januari 2015 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, zo simpel is het nog niet dus
Nou, dan moet Nintendo het allemaal maar doen, inclusief off tv.
dan zijn ze er ook veel blijer mee.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laat iedereen gewoon lekker zijn eigen levensbeslissingen maken. Tevens is het juist goed als kinderen leren sparen voor iets dat ze willen.
Ja, Mario, Toad, Yoshi, etc. Van de Mario Amiibo-lijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:55 schreef Pheno het volgende:
En de nieuwe Yoshi
Maar echt, ze gaan nu al personages hergebruiken? Ze hebben nog niet eens de Pikmin
Wat voor exclusives bedoel je?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ik hopen, al die exclusives zijn gewoon weer een naai richting de gamers. Nou ja, ik ga ze toch niet allemaal halen, dat wordt een iets te dure hobby.
Mjah, ik denk dat het gedeeltelijk onderschatting is van Nintendo.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef Pheno het volgende:
Diegene die maar even gefabriceerd zijn en dan weer uit de handel geraken.
quote:Onlangs heb je bij ons de Nintendo amiibo figuur – Rosalinda besteld.
De verkoop is zo hard gegaan, dat de leverancier ons gisteren heeft gemeld dat hij niet voldoende voorraad heeft om iedereen op de releasedatum van 23 januari te kunnen leveren. Dat houdt in dat de bezorging later plaatsvindt.
Helaas kan de leverancier nu geen exacte datum aangeven, maar je moet er rekening mee houden dat dit op zijn vroegst een maand later is.
Wij begrijpen dat dit een tegenvaller is, maar hopen toch dat je hierop wilt wachten.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
klantenservice
Ik zie ze nietquote:Op maandag 19 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wave 4 en Mario Amiibo te bestellen bij Wehkamp. 13,99 per stuk en slechts 1,95 verzendkosten!
Heb Ness, Toad en Robin besteld.
Ik zie dat Rasalana voor een 10tje bij Nippon Yasan te koop is. Misschien dat ik hem daar dan weg haal.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here, gelukkig had ik Rasoloni ook bij Gamemania in preorder. Benieuwd of zij wel kunnen leveren. Dan ruil ik Resliana bij Wehkamp voor een ander.
ik zie ze niet staan?quote:Op maandag 19 januari 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wave 4 en Mario Amiibo te bestellen bij Wehkamp. 13,99 per stuk en slechts 1,95 verzendkosten!
Heb Ness, Toad en Robin besteld.
ik had al zo'n vermoeden dat ze weggehaald waren, dan nog maar even wachtenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn blijkbaar al weer weg, staan nog wel in mijn bestelhistorie. Sorry guys en gals.
Ik laat ze maar in de verpakking zittenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat ze weggehaald waren, dan nog maar even wachten
ik keek net op bol.com maar toon link voor 40 euro en kirby voor 35 gaat em echt niet worden, ik wacht nog wel ff
Nergens kan ik een Toad amiibo kopen en bij de wehkamp welquote:Op maandag 19 januari 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn blijkbaar al weer weg, staan nog wel in mijn bestelhistorie. Sorry guys en gals.
Maar nog niet meta knightquote:Op maandag 19 januari 2015 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Amazon.de heeft toon link en kirby voor 15 eu ps, das iig prima prijs en gratis verzenden ook
ok, maar niets gaat boven kirbyquote:Op maandag 19 januari 2015 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toon link > alle andere amiibos
Pas wel even denk ik. Ik heb Dedede, Shulk en Sonic daar enkele dagen geleden besteld in ieder gevalquote:
Heb je geaccepteerdquote:Op maandag 19 januari 2015 20:17 schreef roy9 het volgende:
Ik heb een aantal van jullie een vriendschapsverzoek gestuurd, in ieder geval degene die ik in mijn geheugen heb staan. Mijn NNID is Jorrie btw.
quote:De eerste programma's waarmee Nintendo trouwe fans beloonde, waren VIP 24:7 en Club Member, die in mei 2002 van start gingen. In december 2007 gingen die twee samen verder onder de naam Club Nintendo. Door de jaren heen hebben spelers plezier gehad met de Game Boy Advance, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Wii, Nintendo 3DS en Wii U, en met talloze games voor de verschillende systemen. We hebben ook feedback en meningen gekregen van zo'n zes miljoen Club Nintendo-leden uit heel Europa en Zuid-Afrika, en we hebben die informatie gebruikt om ons bedrijf vorm te geven.
We werken hard aan een nieuw programma, dat we later dit jaar van start willen laten gaan. Bij wijze van speciale aanbieding kunnen gebruikers die zich in de beginperiode aanmelden voor het nieuwe programma, gratis Flipnote Studio 3D op hun Nintendo 3DS downloaden. Neem regelmatig een kijkje op de Nintendo-website om op de hoogte te blijven.
Dit nieuwe ledenprogramma zal Club Nintendo vervangen, dus we zullen Club Nintendo stopzetten volgens het overzicht dat je hieronder ziet. Bedankt voor je loyaliteit.
Alle sterren in je account vervallen op 30 september 2015, dus zorg dat je ze voor die datum inwisselt. In de sterrencatalogus vind je al een heleboel unieke en exclusieve artikelen, en we zullen er in de komende maanden nog meer aan toevoegen. Je hebt dus meer dan genoeg keuze als je je sterren voor 30 september 2015 inwisselt.
Dat woord alle punten in leveren en kijken of ik iets leuks kan kopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef nomar83 het volgende:
Complete info over het stopzetten van Club Nintendo:
[..]
Is altijd zo, bij alle electronica met accu. Waarom, dat weet ik dan weer niet. Wat vind je van de rest?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:42 schreef tailfox het volgende:
Zo wiiu gehaald.
Plus Mario Kart en ssb.
Eerste indruk.
Waarom moet ik controler opladen kan nintendo niet opgeladen leveren
nou controller aan oplader is niet hinderlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is altijd zo, bij alle electronica met accu. Waarom, dat weet ik dan weer niet. Wat vind je van de rest?
Batterij verliest jaarlijks 20-30% aan capaciteit als hij volledig opgeladen is, dat capaciteitsverlies is sterk te beperken als als hij niet of weinig geladen is. Dat ding moet vervoerd worden, ligt een tijdje in de winkel, enz. Dan kan hij in die tijd maar beter zo min mogelijk capaciteit verliezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:42 schreef tailfox het volgende:
Zo wiiu gehaald.
Plus Mario Kart en ssb.
Eerste indruk.
Waarom moet ik controler opladen kan nintendo niet opgeladen leveren
Kan een ander type batterij zijn, en dan vermoed ik ook. Die is namelijk niet herlaadbaar. Dit geldt voor lithium-ion/polymeer batterijenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En de houdbaarheidsdatum van Duracell ligt zo'n zes jaar in de toekomst. Blijft weinig van over dan
aha nouja hij laad snel opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Batterij verliest jaarlijks 20-30% aan capaciteit als hij volledig opgeladen is, dat capaciteitsverlies is sterk te beperken als als hij niet of weinig geladen is. Dat ding moet vervoerd worden, ligt een tijdje in de winkel, enz. Dan kan hij in die tijd maar beter zo min mogelijk capaciteit verliezen.
Niet als controller? Ja in de meeste gevallen wel. Helemaal uit? No.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:12 schreef tailfox het volgende:
Vraagje kan je de gamepad ook niet gebruiken
gay ding werkt namelijk echt vreselijk door home menuquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Niet als controller? Ja in de meeste gevallen wel. Helemaal uit? No.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
gay ding werkt namelijk echt vreselijk door home menu
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik wii u aanzet moet ik beeld op controller zetten anders kan ik niet navigeren door menu
Ik moet nu alleen mijn 3ds zoeken en oude wii en kijken wat ik kan overzetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, op die fietsJa, gamepad is een leuk ding, maar nog te beperkt in zijn doen en laten.
bedoel eigenlijk senden die ledjes ook omhoog. Ook al een beetjequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Zolang je niets over de sensors heenplakt, moet dat wel kunnen ja
game namelijk normaal op beamer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb mijn sensorbar een tijdje ern halve meter boven de tv gehad. Even wennen met mikken, maar werkt wel hoor
kan ook 2 IR lampjes aan muur plakken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamepad kan ook als sensorbalk dienst doen.
-edit-
Enkel in Wiimode lees ik nu.
Dan kun je ook voor twee kaarsen gaan. Is nog romantisch ook!
Wel even in de systeeminstellingen aanpassen of je sensor bar boven of onder tv zit en gevoeligheid kun je daar ook aanpassenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan ook 2 IR lampjes aan muur plakken.
maar die balk heeft geen bereik boven de balk?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wel even in de systeeminstellingen aanpassen of je sensor bar boven of onder tv zit en gevoeligheid kun je daar ook aanpassen
? lolquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar die balk heeft geen bereik boven de balk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld!
[ afbeelding ]
Ga wel nog verder met de bonuslevels. Benieuwd hoeveel er daar totaal van zijn.
Nintendo heeft de aftiteling van Cpt. ToadBaba! Tijdens het laaste level was het vooral lastig om de benodigde coins te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gewone basic navigeren doe ik met mijn WiiU pro controller.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik wii u aanzet moet ik beeld op controller zetten anders kan ik niet navigeren door menu
Volgens mij is dit wel mogelijk als je gebruik maakt van een hdmi audio-extractor/splitter. Die haalt dan het audiosignaal uit de hdmi stream, waardoor je andere analoge of digitale audiokabels kan aansluiten op de manier en apparatuur die jij wil.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef tailfox het volgende:
Misschien rare vraag.
Kan ik via av geluid krijgen?
Beeld via hdmi?
Want mijn beamer heeft geen geluid uit.
(xbox wel via optich in mijn speakers).
Wii u heeft optie niet .
Dus kan je audio slitten?
35 euroquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:12 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel mogelijk als je gebruik maakt van een hdmi audio-extractor/splitter. Die haalt dan het audiosignaal uit de hdmi stream, waardoor je andere analoge of digitale audiokabels kan aansluiten op de manier en apparatuur die jij wil.
Moet je wel weer zo'n audio-splitter kopen, en geen idee of er (veel) vertraging tussen beeld en geluid optreedt.
Bijvoorbeeld: https://www.conrad.nl/nl/speaka-hdmi-audio-converter-1089872.html
hoeft alleen naar optisch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:16 schreef SillyWalks het volgende:
Tsja, was de eerste die ik vond. Wellicht is er een goedkopere te vinden. HDMI digitale audio doorzetten naar optische output en analoge output is blijkbaar niet heel goedkoop.
Ik zie weinig verschil met het spel dat op de DS is verschenen, wat ik wel een leuk spel vond.quote:
Ik moet eerst project sensorbalk doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:25 schreef SillyWalks het volgende:
Ik ben benieuwd... op zich moet je dan wel een elektrisch signaal omzetten naar licht. Geen idee of de onderdelen daarvoor goedkoop zijn. Hou je ons op de hoogte?
Verticaal? Ik denk dat ik je niet zo goed begrijp, want de sensorbalk moet echt horizontaal hangenquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moet eerst project sensorbalk doen.
Liefst plak ik die boven de deur opening (daar waar ik beamer schijn ongeveer in midden) maar dan verticaal (want netter en plakt makkelijker).
Probleem is alleen signaal sterkte uit de ledjes
daarom moet ik kijken of ik de boven kant kan openen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 02:38 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Verticaal? Ik denk dat ik je niet zo goed begrijp, want de sensorbalk moet echt horizontaal hangen
Wii U-versie vond ik toch beter, juist omdat het een game is die echt goed gebruik maakt van de Gamepad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rayman heb ik ook liggen en moet ik nog spelen, al wil ik hem eigenlijk liever op de PS4 denk ik.
Dat wachtwoord zegt me niks. Zou ergens bij instellingen gaan zoeken.
Dat is ook een feit zelfs. Rob is af en toe gewoon een beetje van het pad door zijn PS4quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii U-versie vond ik toch beter, juist omdat het een game is die echt goed gebruik maakt van de Gamepad.
Hoi Lampje, je moet linksboven op je mii poppetje klikken en daar ergens bij de instellingen kijken want daar kun je het uitzetten dat je steeds wachtwoord hoeft in te voeren als je er echt niet uit komt zal ik het ik zelf even kijken en je de stappen vertellen maar daar is iig waar je moet zijn dus kijk maar even.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:58 schreef Lampje_ het volgende:
Ik heb gisteren Wii U gekocht en ook heb ik Rayman Legends tegelijk meegenomen, want het was maar 20,- euro bij Gamemania. Ik moet zeggen dat het geen geld is voor zo'n game! Het is super leuk spelen met meerdere personen. Rayman Legends ziet er ook heel mooi uit.
Ik weet niet of alle Wii u hebben, maar als ik elke keer op mijn Wii u wil, moet ik wachtwoord invoeren. Kan ik dat uitzetten? Het zou anders heel fijn zijn als dat kon.
Ja, maar ik denk dat de community op de PS4 bij de Challenges groter is, dat vond ik een van de leukste dingen van het beginstuk dat ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii U-versie vond ik toch beter, juist omdat het een game is die echt goed gebruik maakt van de Gamepad.
Dacht dat Legends meer verkocht is op Wii U, dus qua activiteit zou je dan ook op Wii U moeten zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat de community op de PS4 bij de Challenges groter is, dat vond ik een van de leukste dingen van het beginstuk dat ik gespeeld heb.
En de PS4 is gewoon een fantastisch dingWii U ook, maar denk dat de PS4 toch mijn favoriet is. Speel net wat lekkerder, weet niet waarom.
Volgens vgchartz een piep klein beetje meer op de PS4, maar als de PS3 daar ook nog bij zou komen, als de challenges dus cross-platform zijn, dan wordt het veel meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dacht dat Legends meer verkocht is op Wii U, dus qua activiteit zou je dan ook op Wii U moeten zijn
Officiële bronnenquote:
Jammer genoeg hoor je die niet zo vaak. En soms doen ze "verscheept" ipv "verkocht" om het beter te laten lijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Officiële bronnenVG Chartz doet het steekproefgewijs bij bepaalde verkooppunten, alleen is deze nogal beperkt van formaat en geeft erg snel een vertekend beeld.
Ik heb geen wachtwoord.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:58 schreef Lampje_ het volgende:
Ik heb gisteren Wii U gekocht en ook heb ik Rayman Legends tegelijk meegenomen, want het was maar 20,- euro bij Gamemania. Ik moet zeggen dat het geen geld is voor zo'n game! Het is super leuk spelen met meerdere personen. Rayman Legends ziet er ook heel mooi uit.
Ik weet niet of alle Wii u hebben, maar als ik elke keer op mijn Wii u wil, moet ik wachtwoord invoeren. Kan ik dat uitzetten? Het zou anders heel fijn zijn als dat kon.
apex?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamecube adapter zeldzaam? Nee hoor, Nintendo heeft ze achter gehouden voor Apex![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft er niets mee te maken, en Gh0stface heeft het bij het rechte eindquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb geen wachtwoord.
Misschien ouderlijk toezicht uitzetten?
Ze staan zo mooi te staan in mijn boekenkastquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:19 schreef koei het volgende:
pff, wat moeten jullie met al die rommel... Mijn enige amiibo zit nog in de Super Smash Bros doos- omdat ik te lui ben geweest om hem eruit te halenNintendo doet het slim met dat 'limited edition' waardoor iedereen lelijke amiibo van oninteressante figuren gaat kopen
Maar als je er al 7 hebt + Rosalina + 3 in pre-order. Dan heb je er al 11 van personages die je tof vindt. In jouw geval zijn toch alleen Bowser, Donkey Kong en Mario al voldoende!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer:
http://www.dailymotion.com/video/x2fdg8x
@Koei, ik beb alleen Amiibo van personages die ik tof vind. Ga geen dubbel geld uitgeven aan WiiFit Trainer omdat die zogenaamd zeldzaam is
Bowser en Donkey Kong zijn overigens de tofste als je het mij vraagt.
Liever Amiibo dan worstel dvd'squote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:31 schreef koei het volgende:
[..]
Maar als je er al 7 hebt + Rosalina + 3 in pre-order. Dan heb je er al 11 van personages die je tof vindt. In jouw geval zijn toch alleen Bowser, Donkey Kong en Mario al voldoende!
Ik heb boeken in mijn boekenkast! En daarvoor liggen souvenirs van vakantie! en de poppetjes uit de Zelda spirit tracks LE, en een raving rabbit en yoshi en mario in karts... Maar niks waar ik los voor betaald heb!
Die staan niet voor niets uit het zicht weggestopt in een kastquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever Amiibo dan worstel dvd's
daaaaaangquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamecube adapter zeldzaam? Nee hoor, Nintendo heeft ze achter gehouden voor Apex![]()
![]()
[ afbeelding ]
in heel veel games is het een read only.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef cherrycoke het volgende:
amiibo
is het het echt waard (15 euro waard)
wat is de meerwaarde naast SSB?
kan je ze meer dan een keer gebruiken
Ken het gevoel. Heb er nu 5, Rosalina is onderweg en er staan er nog 4 in bestelling. En daar gaan Toad, Nes en ik denk nog wel een van de nieuwe Mario Amiibo nog wel bij komenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb alweer tien Amiibo's. Mijn bankrekening huilt maar ik kan niet stoppen.
Haha, da's een beste vriendinquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb Link en pikachu, gekregen van vriendin.
Yoshi, gekregen van iemand die in japsn zat ( zit nog in doos!)
En daarnet toon link gekocht
bij heel veel games wordt het dus niet gebruiktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
in heel veel games is het een read only.
Ze staan bij mij ook vooral mooi wezen te zijn. De hoofdreden dat ik ze koop net als bij velen denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij heel veel games wordt het dus niet gebruikten iedereen koopt als een malloot die dingen zonder er iets mee te kunnen
Bij mij ook een belangrijke reden ja. Maar voor sommige games wil ik ze ook wel gaan gebruiken (Yoshi, Toad, Hyrule Warriors, etc). Dubbel kopen doe ik niet, dus misschien moet ik ze toch maar uit de verpakking gaan halenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:17 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Ze staan bij mij ook vooral mooi wezen te zijn. De hoofdreden dat ik ze koop net als bij velen denk ik
Ik ook zeker. Daarom zijn ze bij mij allemaal uit de verpakking en het staat leuker. Ik ga ze ook niet dubbel kopen. Maar de mario reeks komt er denk ik wel. Mario, Luigi etc dan toch een beetje 'dubbel'quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij ook een belangrijke reden ja. Maar voor sommige games wil ik ze ook wel gaan gebruiken (Yoshi, Toad, Hyrule Warriors, etc). Dubbel kopen doe ik niet, dus misschien moet ik ze toch maar uit de verpakking gaan halen
Signaal schijnt sterk genoeg te zijn om ze te gebruiken als ze in de verpakking zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij ook een belangrijke reden ja. Maar voor sommige games wil ik ze ook wel gaan gebruiken (Yoshi, Toad, Hyrule Warriors, etc). Dubbel kopen doe ik niet, dus misschien moet ik ze toch maar uit de verpakking gaan halen
nope juist niet. Zit metalen plaatje onderquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Signaal schijnt sterk genoeg te zijn om ze te gebruiken als ze in de verpakking zitten.
Nee bij veel games is het alleen een skinquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij heel veel games wordt het dus niet gebruikten iedereen koopt als een malloot die dingen zonder er iets mee te kunnen
Mja, dat vind ik dus jammer. Dan heb je de kans om iets tofs te doen, krijg je alleen een skin in Kart, op je vliegtuig in die Namco-game of weet ik wat nog meer. Daar koop ik ze iig niet voor. Hyrule Warriors geeft iig nog nieuwe items en Kirby krijgt straks speciale krachten. Dus hopelijk gaan ze er nog meer mee doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee bij veel games is het alleen een skin
Met Captain Toad: Treasure Tracker wordt er een pixel Toad in elke stage geplaatst die je moet vinden. Het wordt wel steeds leukerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik dus jammer. Dan heb je de kans om iets tofs te doen, krijg je alleen een skin in Kart, op je vliegtuig in die Namco-game of weet ik wat nog meer. Daar koop ik ze iig niet voor. Hyrule Warriors geeft iig nog nieuwe items en Kirby krijgt straks speciale krachten. Dus hopelijk gaan ze er nog meer mee doen.
Behalve de Mario-serie Amiibo, DIE zijn voor Mario Party 10.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZE zijn voor Smash, elke andere game is bonus.
Yep, ik wil toon link maar ik koop niet echt dingen als je er nix mee kan zodat t in de kast staat te verstoffen, tot nu toe nog niet echt toffe opties gezien waarom ik de amiibo zou willen hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke Amiibo heb je daarvoor nodig? Gewoon Toad? Oftewel je kan dit nog niet doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Met Captain Toad: Treasure Tracker wordt er een pixel Toad in elke stage geplaatst die je moet vinden. Het wordt wel steeds leuker
Ja, vanaf 20 maart.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Welke Amiibo heb je daarvoor nodig? Gewoon Toad? Oftewel je kan dit nog niet doen?
Ik moet nog even kijken tot hoeveel sterren ik kom en wat ik ga halen. Als ik over heb krijg je wel van me, maar dan moet je nog wel eventjes geduld hebben tot ik zin heb om dat uit te zoekenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand nog Club Nintendo-sterren waar hij of zij niets mee doet? Ik moet er nog 800 voor de golfballen of 1300 voor de Mario Kart-broches.
Als dat niet lukt ga ik voor een 'power-up buidel' om mijn New 3DS in te vervoeren.
Top.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken tot hoeveel sterren ik kom en wat ik ga halen. Als ik over heb krijg je wel van me, maar dan moet je nog wel eventjes geduld hebben tot ik zin heb om dat uit te zoeken
Dan ga ik het zeer binnenkort wel uitzoekenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top.
Als tip wil ik je meegeven dat er behoorlijk wat sterren een uiterlijke datum van 31 maart 2015 hebben (waaronder Smash).
Ik heb een bak vol met codes, wil je?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand nog Club Nintendo-sterren waar hij of zij niets mee doet? Ik moet er nog 800 voor de golfballen of 1300 voor de Mario Kart-broches.
Als dat niet lukt ga ik voor een 'power-up buidel' om mijn New 3DS in te vervoeren.
Graagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb een bak vol met codes, wil je?
Thanks, beide geregistreerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:02 schreef cherrycoke het volgende:
2 codes
NINTENDO STERREN
S3NGJ1L4RW1397DO
WFNIUJSVEWMU2OMV
Galaxy OST is fantastisch, dat is absoluut geen miskoop geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef VRIDZ het volgende:
Onlangs 'verplicht' nog wat moeten bestellen omdat er anders sterren vervielen.. toen maar die Mario Galaxy cd gekocht.. als ik eerder had geweten dat ze zouden gaan stoppen had ik ze pas later geregistreerdNu dus nog maar amper punten over voor iets interessants..
Klopt, het is geweldige muziek, maar hoe vaak luister je een dergelijke cd?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Galaxy OST is fantastisch, dat is absoluut geen miskoop geweest.
lol. haha, gz man! imo fuck die amiibo's. Ik haal straks lekker zo'n LE N3DS XLquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:55 schreef s0ul1991 het volgende:
4 Amiibo's besteld. Gelukkig voor die asshole scalpers ze opkochten.
Wii Fit Trainer
Little Mac
Kirby
King Dedede
Geef aan waarom je de game hebt gekocht:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:16 schreef koei het volgende:
Wat een rotwerk is dat registreren van sterren elke keer. Eerst zo'n dikke kraslaag die je amper weg krijgt wegkrassen en daarna een belachelijk slechte enquete met vier keer dezelfde vraag invullenVolgens mij willen ze gewoon niet dat je dingen registreert...
En ik heb zo'n 3000 punten die verlopen zijnEn dan nog wel wat oudere dingen die nog wel gewoon werken...
Thanksquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
lol. haha, gz man! imo fuck die amiibo's. Ik haal straks lekker zo'n LE N3DS XL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!? hoe?!?!?!
![]()
Besteld via een shop uit Belgie. Was wel ¤50 meer dan de adviesprijs die nu bekend is. maar het was mijn verjaardag dus dan kon het welquote:
nice hoor! en iddquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Besteld via een shop uit Belgie. Was wel ¤50 meer dan de adviesprijs die nu bekend is. maar het was mijn verjaardag dus dan kon het welHeb hem al sinds December. Maar nog 4 weken wachten en dan is hij hier ook
"Heb je je Wii U speciaal voor deze game gekocht?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef aan waarom je de game hebt gekocht:
FEYHDTHFSIAUFU¤#@RIWUQRUWU
Verder ben ik altijd 11 jaar en kies ik willekeurig de opties. No way dat ik dat serieus ga invoeren.
Bij Amazon DE issie 46 met Amiiboquote:Op zondag 25 januari 2015 12:49 schreef DJ_ het volgende:
Mario party 10 in de pre-order gedaan voor ¤45,- bij nedgame![]()
bol.com durft gewoon ¤65 te vragen
link?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Amazon DE issie 46 met Amiibo
Dan duurt de bezorging alleen weer langerquote:Op zondag 25 januari 2015 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Amazon DE issie 46 met Amiibo
ligt dat nou aan mij of is dat gewoon echt een hele goede deal?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Nint(...)words=mario+party+10
Kostenlose Lieferungquote:Op zondag 25 januari 2015 13:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ligt dat nou aan mij of is dat gewoon echt een hele goede deal?
Europees.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
is het spel dan wel gewoon Engels? of Duits?
Uh, ik heb de meeste spullen in twee dagen? Oke, ik woon zo goed als in Duitsland, maar tochquote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dan duurt de bezorging alleen weer langer
eind deze maand maart pas toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef MhZero het volgende:
Moet iets kopen voor 4000 puntrn, voordat ze vervallen aan het einde van de maand. Maar wat? Het is eigenlijk allemaal niks.
witte of zwartquote:Op zondag 25 januari 2015 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen valt er hier een Wii U op de mat. Dus hallo.
Oh, Winder Waker HD is wel nice.quote:
Ik was de laatste tijd al meer Zelda gaan spelen, omdat met dat Ambassador gebeuren op de 3DS er ineens wat oude Zelda games op m'n 3DS stonden. En Majora's Mask gepre-ordered voor de 3DS ook. Dus dit was eigenlijk wel een logische stap.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Oh, Winder Waker HD is wel nice.
De Wii U is mijn Zelda machine geworden, op een paar handheld titels na zijn ze allemaal verkrijgbaar.
Europees maar je hebt dan wel het grote FSK logo op de voorkant vd hoes.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
is het spel dan wel gewoon Engels? of Duits?
Wacht maar tot je bij de extra werelden bentquote:Op zondag 25 januari 2015 21:23 schreef roy9 het volgende:
Afgelopen dagen Super Mario 3D World van een vriend geleend, ik zit nu in World 7. Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden eerlijk gezegd: deze hybride tussen de 2D en 3D Mario games werkt gewoon niet voor mij, maar opzich is het niet erg dat ze nieuwe dingen proberen.Ik kan het moeilijk uitleggen, sorry
Dat lijkt me geen gezond begin voor je WiiU.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen valt er hier een Wii U op de mat. Dus hallo.
De ervaring met Nintendo producten tot nu toe leert dat ik hem bijna van het dak kan laten vallen zonder problemen.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen gezond begin voor je WiiU.
Doet me denken aan de GC. Wat een robuust ding was dat zegquote:Op maandag 26 januari 2015 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ervaring met Nintendo producten tot nu toe leert dat ik hem bijna van het dak kan laten vallen zonder problemen.
Na World7 kom je daar toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de extra werelden bent
En roy heeft net golfballen gekochtquote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef nomar83 het volgende:
Nieuw in de Club Nintendo Sterrencatalogus: de soundtrack van A Link Between Worlds voor 3000 sterren.
[ afbeelding ]
die soundtrack is awesome. kan je sterren kopen ergens?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef nomar83 het volgende:
Nieuw in de Club Nintendo Sterrencatalogus: de soundtrack van A Link Between Worlds voor 3000 sterren.
[ afbeelding ]
Wat moet ik met een soundtrack van Zelda?quote:
Kom je nu sterren te kort?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
die soundtrack is awesome. kan je sterren kopen ergens?
Ik heb niet genoeg sterren omdat ik een tijdje terug die yoshi plushi voor mijn neefje heb gekochtquote:Op maandag 26 januari 2015 12:31 schreef nomar83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn beperkt houdbaar, zowel de codes op papier die ingevoerd moeten worden, als de ingevoerde codes op je account. Bij beide staat vermeld hoe lang ze nog houdbaar zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef tailfox het volgende:
Maar ik moet dus altijd punten uitgeven?
zal ze dalijk wel even verzilveren en uitgevenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn beperkt houdbaar, zowel de codes op papier die ingevoerd moeten worden, als de ingevoerde codes op je account. Bij beide staat vermeld hoe lang ze nog houdbaar zijn.
Je kunt dus punten sparen totdat ze gaan vervallen, maar de kans bestaat ook dat een artikel weer opraakt voordat er écht iets tofs komt. Het is allemaal een beetje willekeurig eigenlijk.
Cant remember, weet wel dat er in het open veld, na het 'uitspelen' er een raket is daar moet je dan heen en brengt die je naar de eerste extra world.quote:
Nee, ik heb namelijk nul sterren dus ik zou niet eens in de buurt komenquote:
En je hebt geen e-store games waar je even een enquête voor kan invullen? Toch weer 50 punten per game.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef RonB79 het volgende:
Pff ik zou wel dat setje willen met de drie pinnetjes voor 4000 sterren maar laat ik nu 100 sterren missen
Dat zeggen ze tegen mij ook altijd als ik iets daar besteld hebquote:Op maandag 26 januari 2015 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Met impulsaankoop
Het was trouwens de enige Rosalina die Gamemania had gekregen, ik was net op tijd met bestellen aldus de verkoper.
Nee die heb ik al allemaal gedaan. Of ik koop 2 nieuwe goedkope e-store games...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je hebt geen e-store games waar je even een enquête voor kan invullen? Toch weer 50 punten per game.
Naja, het was de enige Rosalina die onder de toonbank lag daar. Het zou kunnenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen mij ook altijd als ik iets daar besteld heb
Ah okay, voelde me al bijna schuldig omdat ik van de week sterren van jou had gekregenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk nul sterren dus ik zou niet eens in de buurt komen
Geen zorgen, ik was toch te lui geweest om ze in te voerenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het was de enige Rosalina die onder de toonbank lag daar. Het zou kunnen
[..]
Ah okay, voelde me al bijna schuldig omdat ik van de week sterren van jou had gekregen
Ik heb nog wel wat liggen, als je wil?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef RonB79 het volgende:
Pff ik zou wel dat setje willen met de drie pinnetjes voor 4000 sterren maar laat ik nu 100 sterren missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |