http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputersquote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Wow wat een snelle reacties. Bedankt!
We hebben hier al een gewone wii staan, dus wii controllers is geen probleem.
Als het ook mogelijk is om op een externe harde schijf spellen te downloaden, dan is de goedkopere bundel inderdaad een beter alternatief.
Mijn kinderen zijn pas 7 dus het wordt waarschijnlijk Mario en Donkey Kong.
En voor mama Zelda als die eindelijk uit komt.
Toffe mamaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Ik durf alleen niet te zeggen of spellen direct gespeeld kunnen worden die op een externe schijf opgeslagen staan?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef 22 het volgende:
Wow wat een snelle reacties. Bedankt!
We hebben hier al een gewone wii staan, dus wii controllers is geen probleem.
Als het ook mogelijk is om op een externe harde schijf spellen te downloaden, dan is de goedkopere bundel inderdaad een beter alternatief.
Mijn kinderen zijn pas 7 dus het wordt waarschijnlijk Mario en Donkey Kong.
http://www.wehkamp.nl/spe(...)2f_%2fN-1yae&IsSeg=0quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputers
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden.
197,99 heb voor die paar euro liever niet verzonden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/spe(...)2f_%2fN-1yae&IsSeg=0
188,-. Al durf ik niet te zeggen hoe het met verzendkosten zit..
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)ii-u%2Fspelcomputers
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden.
Je kunt ook een ouderslot instellen op de Wii U. Weet niet precies wat het allemaal inhoudt, maar zal wel te maken hebben met online bestellen van games, dat dat alleen kan met een code ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.
En 8 gb is meer dan genoeg voor de casual gamers en kinderen. Die downloaden toch geen games. En een externe hdd is veel goedkoper dan wat je extra betaalt voor die 24 gig. En dan heb je gelijk een terabyte mocht je toch wel dingen willen downloaden.
Dat scheelt wel dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Bart Smit heeft vandaag 5% korting op consoles (en 10% op games), die is vandaag voordeliger.
En 8 gb is meer dan genoeg voor de casual gamers en kinderen. Die downloaden toch geen games. En een externe hdd is veel goedkoper dan wat je extra betaalt voor die 24 gig. En dan heb je gelijk een terabyte mocht je toch wel dingen willen downloaden.
Hier wil ik nog even aan toevoegen:quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke games voor de kids (alle leeftijden) die met meerderen gespeeld kunnen worden:
Nintendo Land
Super Mario 3D World
Mario Kart 8
Wii U Party
Nee, er is één poort actief.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef tailfox het volgende:
Misschien rare vraag.
Kan ik via av geluid krijgen?
Beeld via hdmi?
Want mijn beamer heeft geen geluid uit.
(xbox wel via optich in mijn speakers).
Wii u heeft optie niet .
Dus kan je audio slitten?
Nou....ik heb de wii aangepast zodat ik er gedownloade games op kan spelen, dus dat heeft weinig zin. Hoewel...ik heb nog wel Zelda en Mario Kart. Dus wel fijn als dat werkt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Je Wii games werken trouwens ook op de Wii UDus die games niet weg doen
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:32 schreef 22 het volgende:
[..]
Nou....ik heb de wii aangepast zodat ik er gedownloade games op kan spelen, dus dat heeft weinig zin. Hoewel...ik heb nog wel Zelda en Mario Kart. Dus wel fijn als dat werkt.
Oh ja Pikmin. Geweldig spel!
Mama laat de kinderen sparen en gaat straks zelf spelen. LOL
Ze is 35.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingen
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als mama 22 is en al kinderEN heeft, had ze beter een vak kunnen leren en gaan werken voor dr geld ipv de kindjes laten sparen voor leuke dingen
22 is een username.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal niksquote:Op zondag 18 januari 2015 22:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Obsessief alle muntjes verzameld bij het eerste 3D World level van Toad, maar volgens mij heb je daar helemaal niks aan
Snes9x doet alles anders prima, en dat vraagt helemaal geen rescourcesquote:Op zondag 18 januari 2015 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, zo simpel is het nog niet dus
Nou, dan moet Nintendo het allemaal maar doen, inclusief off tv.
dan zijn ze er ook veel blijer mee.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laat iedereen gewoon lekker zijn eigen levensbeslissingen maken. Tevens is het juist goed als kinderen leren sparen voor iets dat ze willen.
Ja, Mario, Toad, Yoshi, etc. Van de Mario Amiibo-lijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:55 schreef Pheno het volgende:
En de nieuwe Yoshi
Maar echt, ze gaan nu al personages hergebruiken? Ze hebben nog niet eens de Pikmin
Wat voor exclusives bedoel je?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ik hopen, al die exclusives zijn gewoon weer een naai richting de gamers. Nou ja, ik ga ze toch niet allemaal halen, dat wordt een iets te dure hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |