Batterij verliest jaarlijks 20-30% aan capaciteit als hij volledig opgeladen is, dat capaciteitsverlies is sterk te beperken als als hij niet of weinig geladen is. Dat ding moet vervoerd worden, ligt een tijdje in de winkel, enz. Dan kan hij in die tijd maar beter zo min mogelijk capaciteit verliezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:42 schreef tailfox het volgende:
Zo wiiu gehaald.
Plus Mario Kart en ssb.
Eerste indruk.
Waarom moet ik controler opladen kan nintendo niet opgeladen leveren
Kan een ander type batterij zijn, en dan vermoed ik ook. Die is namelijk niet herlaadbaar. Dit geldt voor lithium-ion/polymeer batterijenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En de houdbaarheidsdatum van Duracell ligt zo'n zes jaar in de toekomst. Blijft weinig van over dan
aha nouja hij laad snel opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Batterij verliest jaarlijks 20-30% aan capaciteit als hij volledig opgeladen is, dat capaciteitsverlies is sterk te beperken als als hij niet of weinig geladen is. Dat ding moet vervoerd worden, ligt een tijdje in de winkel, enz. Dan kan hij in die tijd maar beter zo min mogelijk capaciteit verliezen.
Niet als controller? Ja in de meeste gevallen wel. Helemaal uit? No.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:12 schreef tailfox het volgende:
Vraagje kan je de gamepad ook niet gebruiken
gay ding werkt namelijk echt vreselijk door home menuquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Niet als controller? Ja in de meeste gevallen wel. Helemaal uit? No.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
gay ding werkt namelijk echt vreselijk door home menu
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik wii u aanzet moet ik beeld op controller zetten anders kan ik niet navigeren door menu
Ik moet nu alleen mijn 3ds zoeken en oude wii en kijken wat ik kan overzetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, op die fietsJa, gamepad is een leuk ding, maar nog te beperkt in zijn doen en laten.
bedoel eigenlijk senden die ledjes ook omhoog. Ook al een beetjequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Zolang je niets over de sensors heenplakt, moet dat wel kunnen ja
game namelijk normaal op beamer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb mijn sensorbar een tijdje ern halve meter boven de tv gehad. Even wennen met mikken, maar werkt wel hoor
kan ook 2 IR lampjes aan muur plakken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamepad kan ook als sensorbalk dienst doen.
-edit-
Enkel in Wiimode lees ik nu.
Dan kun je ook voor twee kaarsen gaan. Is nog romantisch ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |