"Heb je je Wii U speciaal voor deze game gekocht?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef aan waarom je de game hebt gekocht:
FEYHDTHFSIAUFU€#@RIWUQRUWU
Verder ben ik altijd 11 jaar en kies ik willekeurig de opties. No way dat ik dat serieus ga invoeren.
Bij Amazon DE issie 46 met Amiiboquote:Op zondag 25 januari 2015 12:49 schreef DJ_ het volgende:
Mario party 10 in de pre-order gedaan voor €45,- bij nedgame![]()
bol.com durft gewoon €65 te vragen
link?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Amazon DE issie 46 met Amiibo
Dan duurt de bezorging alleen weer langerquote:Op zondag 25 januari 2015 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Amazon DE issie 46 met Amiibo
ligt dat nou aan mij of is dat gewoon echt een hele goede deal?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Nint(...)words=mario+party+10
Kostenlose Lieferungquote:Op zondag 25 januari 2015 13:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ligt dat nou aan mij of is dat gewoon echt een hele goede deal?
Europees.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
is het spel dan wel gewoon Engels? of Duits?
Uh, ik heb de meeste spullen in twee dagen? Oke, ik woon zo goed als in Duitsland, maar tochquote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dan duurt de bezorging alleen weer langer
eind deze maand maart pas toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef MhZero het volgende:
Moet iets kopen voor 4000 puntrn, voordat ze vervallen aan het einde van de maand. Maar wat? Het is eigenlijk allemaal niks.
witte of zwartquote:Op zondag 25 januari 2015 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen valt er hier een Wii U op de mat. Dus hallo.
Oh, Winder Waker HD is wel nice.quote:
Ik was de laatste tijd al meer Zelda gaan spelen, omdat met dat Ambassador gebeuren op de 3DS er ineens wat oude Zelda games op m'n 3DS stonden. En Majora's Mask gepre-ordered voor de 3DS ook. Dus dit was eigenlijk wel een logische stap.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Oh, Winder Waker HD is wel nice.
De Wii U is mijn Zelda machine geworden, op een paar handheld titels na zijn ze allemaal verkrijgbaar.
Europees maar je hebt dan wel het grote FSK logo op de voorkant vd hoes.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
is het spel dan wel gewoon Engels? of Duits?
Wacht maar tot je bij de extra werelden bentquote:Op zondag 25 januari 2015 21:23 schreef roy9 het volgende:
Afgelopen dagen Super Mario 3D World van een vriend geleend, ik zit nu in World 7. Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden eerlijk gezegd: deze hybride tussen de 2D en 3D Mario games werkt gewoon niet voor mij, maar opzich is het niet erg dat ze nieuwe dingen proberen.Ik kan het moeilijk uitleggen, sorry
Dat lijkt me geen gezond begin voor je WiiU.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen valt er hier een Wii U op de mat. Dus hallo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |