Zeker. Heb je er vertrouwen in?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:51 schreef Cultuur058 het volgende:
Zin in komend weekend. Moet een mooie pot voetbal worden.
We speelden gisteren niet, maar toch bedankt Hans.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Geen trol dit hoor, maar wou even mijn medeleven betuigen voor jullie 'losse' supporters gister die geknuppeld werden alsof het zeehonden met een te dikke vacht waren. Echt een schandalig optreden van stewards en ME.
Ondanks dat ik het niet zo op jullie heb, zoals jullie weten, moet dit niet kunnen. Iedereen moet vrij kunnen zitten in een stadion, met wederzijds respect (en ja, dit meen ik echt).
Hardop gelachen. Bedankt Guus.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We speelden gisteren niet, maar toch bedankt Hans.
Aha. Nee, mij deert het zeker wel. En ik stel het op prijs dat je 'ons' steunt. Dat bewijst maar weer dat rechtvaardigheid boven rivaliteit staat.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ik jullie supporters die los zitten steun, en dat daar maar veel over gepraat mag worden.
Maar het deert hier niemand wat geloof ik.
Precies. En dat beleid is wel veranderd schijnbaar bij Vitesse, want vaak zat op dezelfde tribune gezeten als jullie zaterdag zaten, nooit problemen gehad. Niet van andere Vitesse supporters, en ook niet van stewards, terwijl we echt wel 'aanwezig' waren.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aha. Nee, mij deert het zeker wel. En ik stel het op prijs dat je 'ons' steunt. Dat bewijst maar weer dat rechtvaardigheid boven rivaliteit staat.
Maarja.. Waar supporters van de tegenstander in het Philips Stadion juist worden beschermd, worden ze bij Vitesse eruit gemept.. Het is allemaal weer lekker scheef
Je ziet ook niet echt wat er voor dat filmpje gebeurt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aha. Nee, mij deert het zeker wel. En ik stel het op prijs dat je 'ons' steunt. Dat bewijst maar weer dat rechtvaardigheid boven rivaliteit staat.
Maarja.. Waar supporters van de tegenstander in het Philips Stadion juist worden beschermd, worden ze bij Vitesse eruit gemept.. Het is allemaal weer lekker scheef
Ja leuk Guus. Kappen met dat gezuig.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We speelden gisteren niet, maar toch bedankt Hans.
Ik zat er vorig jaar ook nog. Niets aan de hand inderdaad. Maar we waren dan ook wel met een grote groep, dat scheelt wellicht ook wel weer. Het is zitten, drinken en juichen. Verder niks aan het handje.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. En dat beleid is wel veranderd schijnbaar bij Vitesse, want vaak zat op dezelfde tribune gezeten als jullie zaterdag zaten, nooit problemen gehad. Niet van andere Vitesse supporters, en ook niet van stewards, terwijl we echt wel 'aanwezig' waren.
En dat beschermen, gebeurt het vaak? Dat mensen bij jullie 'los' zitten? En verschilt wel per club toch? Kan me niet voorstellen dat als een groepje Feyenoorders of Ajacieden bij jullie gaat lopen juichen er niets gebeurt. Bij ons overigens hetzelfde, wat mij betreft jammer.
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk Guus. Kappen met dat gezuig.
Ze zaten gewoon gezellig handje klap te spelenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet ook niet echt wat er voor dat filmpje gebeurt.
Ik stel een integraal verbod op "bedankt hans" voor.quote:
Bedankt voor je bijdrage, Hans.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel een integraal verbod op "bedankt hans" voor.
1-8. 7 keer Locadia en een assist van hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef RijstNatie het volgende:
wordt een spannende wedstrijd vanavond, ik gok op een 1-1 en dan penalties
Op wie geeft hij die assist?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1-8. 7 keer Locadia en een assist van hem.
Pasveerquote:
Ik gun hem aan Guardado. Of aan Boljevic.quote:
PSVquote:'COUTINHO BLIJFT BIJ EXCELSIOR'
PSV wil zich versterken met Gino Coutinho, maar Excelsior werkt niet mee aan een vertrek van de doelman. Dat meldt RTV Rijnmond. Coutinho kan reservekeeper worden in Eindhoven, maar de koploper van de Eredivisie is niet van plan een transfersom te betalen voor het contracteren van een derde doelman. Bovendien wil Excelsior Coutinho, die een vaste plek onder de lat heeft, niet transfervrij laten gaan.
Volgens VI klopt dit niet en is er wel een bod uitgebracht door PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
PSV![]()
Wat denk je nou zelf? Dat een club zijn eerste doelman transfervrij laat vertrekken terwijl hij nog een contract heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |