Waarom niet? Is echt goed. Ook niet Anna Karenina of zo?quote:
Ik ben gisteren gewoon 2 uur geweestquote:
Liefde is overrated.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar er zitten zulke mooie (liefdes)verhalen tussen
Nietquote:
Zo kan je het hele leven wel omschrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Liefde is niet meer dan wat chemische processen in je brein door hormonen.
Neuken?.
Ja maar het is allemaal zo langdradig en wolligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar er zitten zulke mooie (liefdes)verhalen tussen
Maar wat is lectuur in jouw ogen en wat literatuur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is allemaal zo langdradig en wollig
Na al die jaren Jane Austens en Brontes en Shakespeare en weet ik veel wat, hoeft het niet meer voor mij.
Diepgaande dingen waarbij ik te veel moet nadenken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wat is lectuur in jouw ogen en wat literatuur?
Uit de bergen kwam een echo? DWDD boek van de maand achtige dingen? Adriaan van Dis?
Okay. Maar boeken zoals die van Khaled Hosseini zou ik wel literatuur noemen maar hoef ik niet echt bij te blijven zoals bij Oorlog en vredequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diepgaande dingen waarbij ik te veel moet nadenken.
En dat zou natuurlijk ook kloppen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kan je het hele leven wel omschrijven
Haha, door sporten ga je veel beter in je vel zitten! Dus niks gestoord of ziekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom niet? Is echt goed. Ook niet Anna Karenina of zo?
[..]
Ik ben gisteren gewoon 2 uur geweest
En zit net te kijken wat ik vandaag kan doen.
Ik lijkt wel ziek. Of gestoord
Niet alles onder mijn vel doet zeerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:59 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, door sporten ga je veel beter in je vel zitten! Dus niks gestoord of ziek
Jane Austenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na al die jaren Jane Austens en Brontes en Shakespeare en weet ik veel wat, hoeft het niet meer voor mij.
Maar dat is echt niet bij alle literatuur zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
'Literatuur' is zo omslachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt in plaats van 200 pagina's gelul.
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
'Literatuur' is zo omslachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt in plaats van 200 pagina's gelul.
Ik kan niets bedenken. Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat is echt niet bij alle literatuur zo
In hoeveel pagina's verwoord? Het had dus in 1 zin gekund!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.
Einde
Zeker! Ook een beter verhaal op deze manier. Je blijft gespannen tot het einde!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In hoeveel pagina's verwoord? Het had dus in 1 zin gekund!
Oh, en natuurlijk zit er een dubbele bodem in: Kijk de vriendelijke hobbit eens de held wezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.
Einde
Met zijn harige voeten! Maar dat vertel ik niet. Dat moet je maar tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, en natuurlijk zit er een dubbele bodem in: Kijk de vriendelijke hobbit eens de held wezen
Ja, LOTR had ik na een pagina wel gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Ook een beter verhaal op deze manier. Je blijft gespannen tot het einde!
Dat heb ik ook. Toen ik begon met lezen dacht ik laat ik dan ook meteen maar het allerbeste pakken zoals Shakespeare en Coelho.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik dan wel waarderenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, LOTR had ik na een pagina wel gezien
Al had-ie geen voetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met zijn harige voeten! Maar dat vertel ik niet. Dat moet je maar tussen de regels door lezen.
Dat is ook bijna onleesbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Toen ik begon met lezen dacht ik laat ik dan ook meteen maar het allerbeste pakken zoals Shakespeare en Coelho.
Ik kwam van een koude kermis thuis en blijkbaar vind ik "simpele" thrillers veel leuker
Ook dat ja. Misschien nog erger zijn de mensen die er diepzinnig over gaan lopen doen.quote:
Nou vooruit, ik kwam wel verder dan pagina 1, maar halverwege het tweede boek ben ik echt afgehaakt.quote:
Da's toch ook literatuur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook bijna onleesbaar.
Het zal allemaal wel, ik ken de basis van de klassiekers wel, en verder lees ik voornamelijk pulp als Stephen King, Harry Potter, Douglas Adams, Terry Pratchett, weet ik het.
Ik ook, ik kan ook totaal niet tegen mensen die zo verheven lullen over moderne kunst, zo'n doek met 1 streep erop en dat is dan "iets" en als je het niet snapt ben je een domme boerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat ja. Misschien nog erger zijn de mensen die er diepzinnig over gaan lopen doen.
Sorry, ik ben er echt te beta voor denk ik
Ik vind Jane Austen echt niet langdradig. Net zo als Arthur Conan Doyle en Dave Eggers. Maar ben aan de telefoon dus kan even niet zo goed er over nadenkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan niets bedenken. Heb je voorbeelden?
Douglas Adams en Terry Pratchett vind ik niet echt pulpquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, ik ken de basis van de klassiekers wel, en verder lees ik voornamelijk pulp als Stephen King, Harry Potter, Douglas Adams, Terry Pratchett, weet ik het.
Shakespeare is bijna onmogelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, rotzooi, maar lekker makkelijk weglezende rotzooi, en ik lees voor mijn lol. Als ik iets op wil steken neem ik wel weer zoiets :quote:
Ik snap je punt. Ik vermoed alleen altijd een dubbele bodem. Jane Austen vertelt natuurlijk een verhaal binnen een verhaal, etc. Arthur Conan Dyle weet ik niet, want nooit gelezen en Eggers ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind Jane Austen echt niet langdradig. Net zo als Arthur Conan Doyle en Dave Eggers. Maar ben aan de telefoon dus kan even niet zo goed er over nadenken
Ja, dat!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:36 schreef Cue_ het volgende:
De meeste boeken zijn te langdradig (vind ik). Al die diepere emoties, hoe de natuur eruit ziet. Na een paar keer snap ik het wel en kan dat gewoon geskipt worden.
Is het toch welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Douglas Adams en Terry Pratchett vind ik niet echt pulp
En als je het zelf moet bepalen, dan is de kans weer groot dat je iets mist, dus als die schrijvers nu eens leerden schrijvenquote:
De vraag is natuurlijk wat de definitie is van literatuurquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, rotzooi, maar lekker makkelijk weglezende rotzooi, en ik lees voor mijn lol. Als ik iets op wil steken neem ik wel weer zoiets :
[ afbeelding ]
Ze denken juist dat ze dat kunnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je het zelf moet bepalen, dan is de kans weer groot dat je iets mist, dus als die schrijvers nu eens leerden schrijven
Geen idee, net als met kunstquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat de definitie is van literatuur
Dat probleem heb ik ook vaak: heb er gewoon de rust niet voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Oké, Jane Austen valt wel mee, al heb ik maar twee boeken van dat mens gelezen. Maar zoals Virginia Woolf ofzo, ik kan er met de beste wil van de wereld niet van houden. Of Ulysses, wtf.
Maar John Irving vind ik dan wel weer heel mooi, ik ben alleen een half jaar met zo'n boek bezig en daar heb ik dan ook het geduld niet voor. Ik wilde van de zomer 'even' alle Harry Potters herlezen. Ben nu eindelijk op een kwart van het laatste deel.
Ik denk dat ik bij luisterboeken in slaap val.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook vaak: heb er gewoon de rust niet voor.
Luisterboeken vind ik wel ok. Kost een stuk minder moeite.
Dat had ik heel erg met de oudere boeken zoals Shelley's Frankenstein en Bram Stoker's Dracula. Leuke boeken hoor maar 4 pagina's een park beschrijvenquote:
Elke ochtend op de wc een mooi kunstwerkquote:
Afleidingsmanouvres. Zodat je je afvraagt of er iets belangrijks tussen staatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik heel erg met de oudere boeken zoals Shelley's Frankenstein en Brom Stoker's Dracula. Leuke boeken hoor maar 4 pagina's een park beschrijven
Daar kan Stephen King ook wel wat van trouwens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik heel erg met de oudere boeken zoals Shelley's Frankenstein en Bram Stoker's Dracula. Leuke boeken hoor maar 4 pagina's een park beschrijven
Maar dat is toch niet erg? Dat maakt het niet per definitie langdradig. En in mijn ogen maakt dat het juist goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vermoed alleen altijd een dubbele bodem. Jane Austen vertelt natuurlijk een verhaal binnen een verhaal, etc. Arthur Conan Dyle weet ik niet, want nooit gelezen en Eggers ken ik niet.
Niet, Adams valt onder literatuurquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het toch wel.
geweldige pulp, maar toch pulp.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet, Adams valt onder literatuur
Ik bedoel met langdradig meer dat je het punt dat ze proberen te maken ook in een halve pagina of minder kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet erg? Dat maakt het niet per definitie langdradig. En in mijn ogen maakt dat het juist goed
Al die bekende namen lees ik nooit eigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Oké, Jane Austen valt wel mee, al heb ik maar twee boeken van dat mens gelezen. Maar zoals Virginia Woolf ofzo, ik kan er met de beste wil van de wereld niet van houden. Of Ulysses, wtf.
Maar John Irving vind ik dan wel weer heel mooi, ik ben alleen een half jaar met zo'n boek bezig en daar heb ik dan ook het geduld niet voor. Ik wilde van de zomer 'even' alle Harry Potters herlezen. Ben nu eindelijk op een kwart van het laatste deel.
Tja dat heb ik niet bepaaldquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvres. Zodat je je afvraagt of er iets belangrijks tussen staat
Ach na de Shakespeare's en de Stoker's en Shelley's van de wereld dacht ik dat ik wel meer kon hebben en ik heb vervolgens een jaar gedaan over Dante's Inferno.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan Stephen King ook wel wat van trouwens.
Ik moest het lezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die bekende namen lees ik nooit eigIets met het idee dat het gewoon niet leuk kan zijn
![]()
Of gewoon afzetten tegen de hype
Ja maar je kunt ook een dubbele laag er in hebben en wel dingen kort beschrijven. Dat doet Gaskell bijvoorbeeld goed. Vind ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel met langdradig meer dat je het punt dat ze proberen te maken ook in een halve pagina of minder kunnen vertellen.
Ik hou dus al niet van die dubbele laag. Zeg gewoon wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook een dubbele laag er in hebben en wel dingen kort beschrijven. Dat doet Gaskell bijvoorbeeld goed. Vind ik
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef MissMSX het volgende:
En volgens mij snap ik 9 van de 10 keer die dubbele bodem ook niet. Waarom dan lezen?
Daar begint het alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.
The bastards...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.
En dan heb je enkel Inferno maar gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ach na de Shakespeare's en de Stoker's en Shelley's van de wereld dacht ik dat ik wel meer kon hebben en ik heb vervolgens een jaar gedaan over Dante's Inferno.
Dat voelde pas echt als een straf.
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je enkel Inferno maar gehad?
Klopt, niet eens de andere 2 delenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je enkel Inferno maar gehad?
Echt hèquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.
Als je de schurft wilt krijgen aan boeken is dat inderdaad een uitstekend recept.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.
Bij mij was de "2e fase" met haar verplichte boekverslagen voldoende om mijn plezier in lezen voorgoed te verpesten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je de schurft wilt krijgen aan boeken is dat inderdaad een uitstekend recept.
Eeuwig zonde. Het zou mijn idee van vakantie grondig verknallen als ik geen plezier meer zou hebben met lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij was de "2e fase" met haar verplichte boekverslagen voldoende om mijn plezier in lezen voorgoed te verpesten.
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zichquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Het zou mijn idee van vakantie grondig verknallen als ik geen plezier meer zou hebben met lezen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zich.
Indeedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zich.
Ook niet als je op vakantie bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik kan het nog steeds wel, en als ik het doe vind ik het ook wel weer leuk, maar ik doe het gewoon nooit meer.
Mijn soort vakantiesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja, lezen terwijl je de hele dag door Londen rent, dan werkt nooit zo
(strandvakanties, wat zijn dat?)
Lezen tijdens het vliegen is ook niet zo'n succesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja, lezen terwijl je de hele dag door Londen rent, dan werkt nooit zo
Niet? Ik lees zeker de helft van de tijd aan boord.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lezen tijdens het vliegen is ook niet zo'n succes
Stomme Marvinquote:
Auto piloot aan en lezen dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je niet hoeft te sturen gaat het makkelijker ja.
Neuh, die is gewoon cooler.quote:
Als statement? Of ivm dreigingen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Toch apart, er werkte hier 1 chick met een hoofddoek en die heeft ze nu opeens afgezet ivm Parijs.....
Via via, maar idd omdat ze zich onveilig voelde, ze heeft het wel verteld aan een andere collega, maar weet de details niet, geen idee of ze ook is "aangevallen" oid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als statement? Of ivm dreigingen of iets dergelijks?
Tot het af isquote:
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot het af is.
Ben gewoon thuis verder hoor, maar leuk is toch anders.
Kan wel ff duren, maar het is meer wachten nu. Denk dat het nog wel een paar uur gaat duren. Maar goed, wat mot dat motquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?
Lol wut?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
True that. Hier vanavond verjaardag van exvrouw van mn vriend
nee hoor :-) mn vriend gaat uiteraard ook maar er is n goede band tussen hen en ik kan ook goed met haar overweg.quote:
Ow okquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor :-) mn vriend gaat uiteraard ook maar er is n goede band tussen hen en ik kan ook goed met haar overweg.
Dat klinkt een beetje alsof HW op sterven ligt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok.
Halverwege ongeveer, misschien heb ik toch nog een zaterdagavond.
Neuh, gisteren was ruig zat en morgen weer plannen, maar wel lekker dat ik niet de hele avond meer bezig hoef te zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof HW op sterven ligt.
[..]![]()
Ga je nog wat leuks doen?
Toe maar, doe maar rustig aan hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gisteren was ruig zat en morgen weer plannen, maar wel lekker dat ik niet de hele avond meer bezig hoef te zijn.
Doe ik ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Toe maar, doe maar rustig aan hoor.
Beetje thuiswerken is zo erg nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik ook wel.
Voordeel is wel weer dat ik nu ergens een dag vrij kan nemen weer, en ik was toch niet weggegaan vandaag, dus zo erg is het allemaal ook weer niet.
Ik wil niet stoken natuurlijk maar kjoew zat hier laatst toch privé informatie van je Facebook te posten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil dit aan iemand sturen maar ik weet niet aan wie.
http://www.shipyourenemiesglitter.com/
Nee, maar dan zou ik doordeweeks thuis willen werken en niet in mijn vrije tijd natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Beetje thuiswerken is zo erg nog niet.
Ik doe niet anders, thuis''werken''![]()
Moet maandag een essay over Human Rights afhebben maar ik heb een beetje last van studieontwijkend gedrag.
Ik ben eeeehhhh, verhuisd! Ja, ik woon er niet meer!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, thanks for the reminder.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken natuurlijk maar kjoew zat hier laatst toch privé informatie van je Facebook te posten?
Regel dat dan!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik doordeweeks thuis willen werken en niet in mijn vrije tijd natuurlijk.
Ik weet ook waar je werkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eeeehhhh, verhuisd! Ja, ik woon er niet meer!
Daar hoeft 'ie het zelf niet schoon te maken. Kun je het beter naar zijn baas sturen en dan ondertekenen met zijn naam.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:19 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, thanks for the reminder.![]()
Op zijn werk is leuker of niet? Kunnen er meer mensen van genieten.
Twee briefjes sturen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Sinceria het volgende:
Jamaar dan is de factor 'publieke vernedering' weer wat lager... Dat moet ik even tegen elkaar afwegen.
Ja zeg, het geld groeit me niet op de rug.quote:
10 euro is wel genoeg om iemand publiekelijk te vernederen maar 20 euro is weer teveel?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef Sinceria het volgende:
Ja zeg, het geld groeit me niet op de rug.
Ja, je moet ergens je grens trekken zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10 euro is wel genoeg om iemand publiekelijk te vernederen maar 20 euro is weer teveel?
Heb je zo'n duister dubbelleven, ja?quote:
Neuh, je doet ook maar lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je zo'n duister dubbelleven, ja?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
Nederland.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:20 schreef Samzz het volgende:
Booh, over twee weken terug in Nederland.
Twee meter lopen en op het strand staanquote:
quote:
Pauper, pauper, das ook weer overdrevenquote:
Je woont toch nog steeds in Noord? Nou dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pauper, pauper, das ook weer overdreven.
True, maar dat zorgt er juist voor dat ik meer geld overhou door een enorm scheve huurquote:Op maandag 19 januari 2015 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont toch nog steeds in Noord? Nou dan.
Check.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dat zorgt er juist voor dat ik meer geld overhou door een enorm scheve huur.
Nee, daarom, ik wil best iets meer betalen, maar dan moet ik er wel op vooruit gaan, zeker qua locatie. Maar ik ga idd niet kromliggen voor ergens een hok.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Check.Net even gekeken hoeveel ik kan lenen, flink wat maar mijn maandlasten worden dan meer dan 2x zo hoog, daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk.
Een vriendin van me woont in een wijkje vlak bij het station en vlak bij de binnenstad, is ongeveer mijn ideale plek om te wonen. Maar goed, ze heeft wel maar net zoveel ruimte als ik en de indeling is ook niet optimaal. En het is er veel donkerder. Maar wel relatief nieuw, jaren 90 appartement maar wel veel duurder. Toch ben ik wel jaloers, vooral op de locatie.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom, ik wil best iets meer betalen, maar dan moet ik er wel op vooruit gaan, zeker qua locatie. Maar ik ga idd niet kromliggen voor ergens een hok.
Ja, daarom, ik wil opzich best iets kleiner wonen in het centrum maar niet in een kastquote:Op maandag 19 januari 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont in een wijkje vlak bij het station en vlak bij de binnenstad, is ongeveer mijn ideale plek om te wonen. Maar goed, ze heeft wel maar net zoveel ruimte als ik en de indeling is ook niet optimaal. En het is er veel donkerder. Maar wel relatief nieuw, jaren 90 appartement maar wel veel duurder. Toch ben ik wel jaloers, vooral op de locatie.
Dat is in Amsterdam aardig onbetaalbaar helaas.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik wil opzich best iets kleiner wonen in het centrum maar niet in een kast.
Ligt eraan, je moet een beetje mazzel hebben soms. Maar ik ben ook niet echt actief opzoek eigenlijk, soms reageer ik op wat woningnetmails.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam aardig onbetaalbaar helaas.
Daar word je hard van.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders ga je even op je plaat met je fiets in een gladde bocht.
Broek stuk, knie stuk, handen beetje stuk.
Kusjequote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders ga je even op je plaat met je fiets in een gladde bocht.
Broek stuk, knie stuk, handen beetje stuk.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Het stomme was, er stond een vrouw wat te schreeuwen. Toen ik plat lag realiseerde ik me dat ze "pas op het is glad hier" geschreeuwd had
Het stomme was, er stond een vrouw wat te schreeuwen. Toen ik plat lag realiseerde ik me dat ze "pas op het is glad hier" geschreeuwd had
Ja, want zo werkt de wereldquote:Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En heeft ze je toen geholpen en hebben jullie nr's uitgewisseld en zijn jullie al verliefd?
Mag hoor, er gebeuren ook nog wel eens leuke dingen in de wereldquote:
Vertel!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Mag hoor, er gebeuren ook nog wel eens leuke dingen in de wereld![]()
.
Nee, niets gewoon in het algemeenquote:
Je smilies zeggen andersquote:Op maandag 19 januari 2015 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niets gewoon in het algemeen.
Smilies kunnen niet pratenquote:
Ja nee, als ik op dat moment vol geremd had was ik net zo hard onderuit gegaan dus ze had net zo goed niets kunnen zeggen.quote:
Ik val niet op vrouwen van 50.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En heeft ze je toen geholpen en hebben jullie nr's uitgewisseld en zijn jullie al verliefd?
Auwquote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nee, als ik op dat moment vol geremd had was ik net zo hard onderuit gegaan dus ze had net zo goed niets kunnen zeggen.
Net als dezequote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Deis volgens mij de smiley des levens soms
Somsquote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat mensen buiten fok hem niet kennenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. De adrenaline is uitgewerktquote:Op maandag 19 januari 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms?
Ik voel me vandaag wel echt. En duizelig.
Noem je je lesbische dates al zo tegenwoordig?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond kennismaking met eventuele nieuwe schoonmaakster
een vrouw van 40+ ... nee dankjequote:Op maandag 19 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Noem je je lesbische dates al zo tegenwoordig?.
Kennen ze wel hoor. Alleen met andere betekenis.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer dat mensen buiten fok hem niet kennen
Krijg je miscommunicatie, dus heb je nog niets aanquote:Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennen ze wel hoor. Alleen met andere betekenis.
Levert wel grappige situaties op. Vind ik dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je miscommunicatie, dus heb je nog niets aan
Nee, dat zou ook wel erg vervelend zijn, in welke dubbelzinnige of niet bedoeling dan ookquote:
Dat is waar, dat is waarquote:Op maandag 19 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat zou ook wel erg vervelend zijn, in welke dubbelzinnige of niet bedoeling dan ook.
Huh? Nederlanders die in Polen gaan werken?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe jongen geintroduceerd hier, best leuk ding.. gaat ie in Polen aan de slag
Hij is in polen geboren, woont al tig jaar in Nederland en gaat blijkbaar weer terugquote:Op maandag 19 januari 2015 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Huh? Nederlanders die in Polen gaan werken?
What parallel universe is this?
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Nederlanders die in Polen gaan werken?
What parallel universe is this?
quote:Unit4: 300 banen weg in Nederland
door Sonny Duijn
Softwarebedrijf Unit4 uit Sliedrecht ´verplaatst´ 300 banen uit Nederland naar Spanje, Portugal en Polen. Dat heeft het bedrijf in samenwerking met de ondernemingsraad beslist.
Over de maatregel richt het management momenteel de medewerkers in. Het bedrijf, dat eerder werd overgenomen door investeerder Advent en zodoende van de beurs verdween, heeft na deze maatregel nog 700 medewerkers over in ons land. Dat zijn er nu ongeveer 1000, op een totaal van ongeveer 4100.
,,De maatregelen zijn in samenwerking met de ondernemingsraad genomen", zegt algemeen directeur José Duarte. ,,Het is het best om onze onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteiten te centraliseren. Voor ons is het economisch het meest gunstig om dit in die landen te doen."
Unit4 maakte tevens bekend dat zijn marktaandeel in de markt voor bedrijfssoftware is gestegen. Deze zit nu rond de 9 á 10%. ,,Voor de medewerkers die wegmoeten is het natuurlijk sneu. Maar we zullen hen zo goed mogelijk helpen. Iedereen realiseert zich dat deze stap het beste is voor ons bedrijf", vult directeur Benelux Bert van der Zwan aan.
Volgens ceo Duarte gaat het om een ´gezamenlijke´ beslissing en komt het niet uit de koker van eigenaar Advent.
Wat let je om mee te gaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is in polen geboren, woont al tig jaar in Nederland en gaat blijkbaar weer terug
Waarschijnlijk omdat er een reden is dat Polen naar Nederland komenquote:
true, maar er zijn natuurlijk ook gewoon zat Polen met geld in Polenquote:Op maandag 19 januari 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er een reden is dat Polen naar Nederland komen?
Uiteraard.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar er zijn natuurlijk ook gewoon zat Polen met geld in Polen.
Account, toevoegen, gegevens invullen, klaar?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kan ik mijn Outlook syncen met m'n gmail kalender? Iemand een idee?
Ja zoiets he..quote:Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Account, toevoegen, gegevens invullen, klaar?.
Zou het moeten doen toch?quote:
Dat laatste denk ik tegenwoordig. Ze ondersteunen het denk ik niet meerquote:Op maandag 19 januari 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Zou het moeten doen toch?. Anders mag het niet van Google als het niet werkt
.
Bummer dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik tegenwoordig. Ze ondersteunen het denk ik niet meer![]()
Google naar Outlook werkt dan wel weer.
Best stom allemaal
Denk dat het probleem ook wel is opgelost als ze m'n prive tel ook laten connecten met exchange.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Bummer dan.
Hier al gekeken? https://support.google.co(...)en&ref_topic=3394466
Met rechts waarop klikt?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat als je bij YouTube met rechts klikt er 'statistieken voor nerds' staat
Het zou gewoon moeten kunnen lijkt me uit die pagina, maar goedquote:
Die gaat vooral/enkel over mail. Mail boeit me niet zoquote:Op maandag 19 januari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zou gewoon moeten kunnen lijkt me uit die pagina, maar goed. Zal wel weer Android zijn
.
Eeeehm ok?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die gaat vooral/enkel over mail. Mail boeit me niet zo
Lees het nog een keer terugquote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat mij om de kalender, aangezien die mij aangeeft of ik wel of niet dingen kan inplannen
Nerdquote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond het wel even een beetje grappig
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levert wel grappige situaties op. Vind ik dan.
Voodoo in Algerijequote:Op maandag 19 januari 2015 13:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.
Praat je met je schoonmaakster? Moet ze niet werken?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.
Ik ben er echt nooit als ze komen. Ik ga weg als er echt geen andere manier is.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het vaag als de schoonmaker er is en ik ben ook thuis..
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef Sinceria het volgende:
Nja, ik ben gewoon vaak thuis en ik ga niet met opzet weg zodat ik haar kan laten schoonmaken als ik er niet bij ben. Mijn rooster is nogal onregelmatig dus meestal ben ik er wel.
Dan zeg je toch dat ze niet aan je spullen verder mag komen als in opruimen?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het trouwens juist vervelend om iemand schoon te laten maken als ik er niet ben. Worden er dingen op voor mij rare plekken opgeborgen enzo.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.
Ja maar ik heb haar juist nodig o.a voor het opruimen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat ze niet aan je spullen verder mag komen als in opruimen?
En schoonmaakspul op dezelfde plek moet terugzetten?
Ik doe het wel gewoon, zoveel werk is het nou ook weer nietquote:Op maandag 19 januari 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.
In een flat lukte het me ook wel, maar ik merk dat een huis met meerdere verdiepingen toch een ander verhaal is.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon, zoveel werk is het nou ook weer niet.
Maar wat voor zware dingen heb je regelmatig dan dat opgeruimd moet worden?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef Sinceria het volgende:
Ja maar ik heb haar juist nodig o.a voor het opruimen.Zware dingen tillen enzo gaat mij wat minder af ook, dus daar heb ik haar voor.
Dat merk ik nu ook jaquote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In een flat lukte het me ook wel, maar ik merk dat een huis met meerdere verdiepingen toch een ander verhaal is.
Ja toen was ik echt te lui om de stofzuiger naar boven te tillenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In een flat lukte het me ook wel, maar ik merk dat een huis met meerdere verdiepingen toch een ander verhaal is.
Ik ben lui en lijd aan uitstelgedrag.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon, zoveel werk is het nou ook weer niet.
Idd ja. Doordeweeks wil ik nog weleens wat doen, maar in het weekend ben ik er te laks voor.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben lui en lijd aan uitstelgedrag.
Ik ook, maar kan mezelf er in delen wel toe zetten, de ene keer de keuken, de andere keer de slaapkamer, zo hou je het ook wel schoon zat.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben lui en lijd aan uitstelgedrag.
Pff, van alles en nog wat. Zooi. Ik heb bijvoorbeeld het leeuwendeel van mijn boeken op de 2e verdieping liggen (past never nooit niet allemaal op de begane grond) en soms vraag ik D. om er wat naar beneden te brengen. Als ik ze niet meer nodig heb wil ik ze weer boven hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat voor zware dingen heb je regelmatig dan dat opgeruimd moet worden?
Zou het anders gewoon op briefje zetten, zet dat en dat even daar neer
Ik vind het voor mijn huis ook gewoon overdreven, ik kan best een paar uurtje per week vinden om wat te doenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:11 schreef Samzz het volgende:
Ik maak gewoon zelf schoon. Mijn ervaring met schoonmaaksters is niet best.
Maar dat doet D dus alquote:Op maandag 19 januari 2015 14:12 schreef Sinceria het volgende:
Pff, van alles en nog wat. Zooi. Ik heb bijvoorbeeld het leeuwendeel van mijn boeken op de 2e verdieping liggen (past never nooit niet allemaal op de begane grond) en soms vraag ik D. om er wat naar beneden te brengen. Als ik ze niet meer nodig heb wil ik ze weer boven hebben.
Nu je t zegt.. ik moet ook nog wta dingen bestellen.. even bedenken wat het ook alweer wasquote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Fuck dit shit, kabels uit de VS duren nog 2 weken voor ze er zijn. Heb dezelfde maar in Duitsland besteld, die zijn er donderdag.
Schoenen, kan niet andersquote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je t zegt.. ik moet ook nog wta dingen bestellen.. even bedenken wat het ook alweer was
Ah, ook pas gekocht, maar dat wil jij er vast niet aan uitgevenquote:
Geen ideequote:Op maandag 19 januari 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ah, ook pas gekocht, maar dat wil jij er vast niet aan uitgeven.
Dan moet je draadloze kopenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Bij mij breekt altijd ergens het kabeltje van binnen of ik trek het in een dronken bui zelf kapot
Dat zou wel het beste zijn jaquote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je draadloze kopen.
Ik heb deze : http://www.mediamarkt.nl/(...)2877.html?langId=-11
Als ik het D vraag duurt het meestal een week of 2 voor er daadwerkelijk iets gebeurt.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat doet D dus alHeb je haar niet voor nodig
Dat is dan wel weer een taak voor de schoonmaaksterquote:Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik het D vraag duurt het meestal een week of 2 voor er daadwerkelijk iets gebeurt.
De kattenbak schoonmaken duurde na aanvraag nog bijna een week.
Ja, dat dacht ik al. Zijn wel echt zoveel beter dan de standaard dopjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wel het beste zijn ja![]()
Dat is me idd iets te prijzig voor mijn handelingen ermee
Dat geloof ik wel ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Zijn wel echt zoveel beter dan de standaard dopjes.
Das de reden dat ik altijd de allergoedkoopste neem. Hoe vaak die dingen wel niet tussen de wielen van mijn fiets zijn beland...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Bij mij breekt altijd ergens het kabeltje van binnen of ik trek het in een dronken bui zelf kapot
Das vaak ook al stukken beter, maar ik zou dan toch een low budget van Sennheiser nemen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja.
Van een tientje moet ik ze ook niet hebben, meestal heb ik van philips voor 30 euro. Die zijn voor mij goed genoeg. En is nog betaalbaar om ze te vervangen
Aan deze tips heb ik watquote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vaak ook al stukken beter, maar ik zou dan toch een low budget van Sennheiser nemen.
Oh die zou ik met een week kwijtraken.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je draadloze kopen.
Ik heb deze : http://www.mediamarkt.nl/(...)2877.html?langId=-11
Oortjes zitten aan je kop of je theekopje, dit zijn oordopjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb oortjes van Sony van een tientje
Zie editquote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan deze tips heb ik wat
een oud colelga van mij begon er ook eens over Sennheiser![]()
En aan de poes.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oortjes zitten aan je kop of je theekopje, dit zijn oordopjes.
Ze halen ook al geen bier.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Sinceria het volgende:
Van mij wil ie alleen niks meer weten.
Katten zijn maar stom eigenlijk.
Ja, en voornamelijk hoe we die kunnen voorkomen of ombrengenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Sinceria het volgende:
Goed, het onderwerp katten gaat hem dus niet worden vandaag.
Ik stel voor dat we over baby's gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |