Tot het af isquote:
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot het af is.
Ben gewoon thuis verder hoor, maar leuk is toch anders.
Kan wel ff duren, maar het is meer wachten nu. Denk dat het nog wel een paar uur gaat duren. Maar goed, wat mot dat motquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?
Lol wut?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
True that. Hier vanavond verjaardag van exvrouw van mn vriend
nee hoor :-) mn vriend gaat uiteraard ook maar er is n goede band tussen hen en ik kan ook goed met haar overweg.quote:
Ow okquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor :-) mn vriend gaat uiteraard ook maar er is n goede band tussen hen en ik kan ook goed met haar overweg.
Dat klinkt een beetje alsof HW op sterven ligt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok.
Halverwege ongeveer, misschien heb ik toch nog een zaterdagavond.
Neuh, gisteren was ruig zat en morgen weer plannen, maar wel lekker dat ik niet de hele avond meer bezig hoef te zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof HW op sterven ligt.
[..]![]()
Ga je nog wat leuks doen?
Toe maar, doe maar rustig aan hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gisteren was ruig zat en morgen weer plannen, maar wel lekker dat ik niet de hele avond meer bezig hoef te zijn.
Doe ik ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Toe maar, doe maar rustig aan hoor.
Beetje thuiswerken is zo erg nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik ook wel.
Voordeel is wel weer dat ik nu ergens een dag vrij kan nemen weer, en ik was toch niet weggegaan vandaag, dus zo erg is het allemaal ook weer niet.
Ik wil niet stoken natuurlijk maar kjoew zat hier laatst toch privé informatie van je Facebook te posten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil dit aan iemand sturen maar ik weet niet aan wie.
http://www.shipyourenemiesglitter.com/
Nee, maar dan zou ik doordeweeks thuis willen werken en niet in mijn vrije tijd natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Beetje thuiswerken is zo erg nog niet.
Ik doe niet anders, thuis''werken''![]()
Moet maandag een essay over Human Rights afhebben maar ik heb een beetje last van studieontwijkend gedrag.
Ik ben eeeehhhh, verhuisd! Ja, ik woon er niet meer!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, thanks for the reminder.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken natuurlijk maar kjoew zat hier laatst toch privé informatie van je Facebook te posten?
Regel dat dan!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik doordeweeks thuis willen werken en niet in mijn vrije tijd natuurlijk.
Ik weet ook waar je werkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eeeehhhh, verhuisd! Ja, ik woon er niet meer!
Daar hoeft 'ie het zelf niet schoon te maken. Kun je het beter naar zijn baas sturen en dan ondertekenen met zijn naam.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:19 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, thanks for the reminder.![]()
Op zijn werk is leuker of niet? Kunnen er meer mensen van genieten.
Twee briefjes sturen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Sinceria het volgende:
Jamaar dan is de factor 'publieke vernedering' weer wat lager... Dat moet ik even tegen elkaar afwegen.
Ja zeg, het geld groeit me niet op de rug.quote:
10 euro is wel genoeg om iemand publiekelijk te vernederen maar 20 euro is weer teveel?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef Sinceria het volgende:
Ja zeg, het geld groeit me niet op de rug.
Ja, je moet ergens je grens trekken zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10 euro is wel genoeg om iemand publiekelijk te vernederen maar 20 euro is weer teveel?
Heb je zo'n duister dubbelleven, ja?quote:
Neuh, je doet ook maar lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je zo'n duister dubbelleven, ja?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Sinceria het volgende:
.
Nederland.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:20 schreef Samzz het volgende:
Booh, over twee weken terug in Nederland.
Twee meter lopen en op het strand staanquote:
quote:
Pauper, pauper, das ook weer overdrevenquote:
Je woont toch nog steeds in Noord? Nou dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pauper, pauper, das ook weer overdreven.
True, maar dat zorgt er juist voor dat ik meer geld overhou door een enorm scheve huurquote:Op maandag 19 januari 2015 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont toch nog steeds in Noord? Nou dan.
Check.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dat zorgt er juist voor dat ik meer geld overhou door een enorm scheve huur.
Nee, daarom, ik wil best iets meer betalen, maar dan moet ik er wel op vooruit gaan, zeker qua locatie. Maar ik ga idd niet kromliggen voor ergens een hok.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Check.Net even gekeken hoeveel ik kan lenen, flink wat maar mijn maandlasten worden dan meer dan 2x zo hoog, daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk.
Een vriendin van me woont in een wijkje vlak bij het station en vlak bij de binnenstad, is ongeveer mijn ideale plek om te wonen. Maar goed, ze heeft wel maar net zoveel ruimte als ik en de indeling is ook niet optimaal. En het is er veel donkerder. Maar wel relatief nieuw, jaren 90 appartement maar wel veel duurder. Toch ben ik wel jaloers, vooral op de locatie.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom, ik wil best iets meer betalen, maar dan moet ik er wel op vooruit gaan, zeker qua locatie. Maar ik ga idd niet kromliggen voor ergens een hok.
Ja, daarom, ik wil opzich best iets kleiner wonen in het centrum maar niet in een kastquote:Op maandag 19 januari 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont in een wijkje vlak bij het station en vlak bij de binnenstad, is ongeveer mijn ideale plek om te wonen. Maar goed, ze heeft wel maar net zoveel ruimte als ik en de indeling is ook niet optimaal. En het is er veel donkerder. Maar wel relatief nieuw, jaren 90 appartement maar wel veel duurder. Toch ben ik wel jaloers, vooral op de locatie.
Dat is in Amsterdam aardig onbetaalbaar helaas.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik wil opzich best iets kleiner wonen in het centrum maar niet in een kast.
Ligt eraan, je moet een beetje mazzel hebben soms. Maar ik ben ook niet echt actief opzoek eigenlijk, soms reageer ik op wat woningnetmails.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam aardig onbetaalbaar helaas.
Daar word je hard van.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders ga je even op je plaat met je fiets in een gladde bocht.
Broek stuk, knie stuk, handen beetje stuk.
Kusjequote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders ga je even op je plaat met je fiets in een gladde bocht.
Broek stuk, knie stuk, handen beetje stuk.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Het stomme was, er stond een vrouw wat te schreeuwen. Toen ik plat lag realiseerde ik me dat ze "pas op het is glad hier" geschreeuwd had
Het stomme was, er stond een vrouw wat te schreeuwen. Toen ik plat lag realiseerde ik me dat ze "pas op het is glad hier" geschreeuwd had
Ja, want zo werkt de wereldquote:Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En heeft ze je toen geholpen en hebben jullie nr's uitgewisseld en zijn jullie al verliefd?
Mag hoor, er gebeuren ook nog wel eens leuke dingen in de wereldquote:
Vertel!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Mag hoor, er gebeuren ook nog wel eens leuke dingen in de wereld![]()
.
Nee, niets gewoon in het algemeenquote:
Je smilies zeggen andersquote:Op maandag 19 januari 2015 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niets gewoon in het algemeen.
Smilies kunnen niet pratenquote:
Ja nee, als ik op dat moment vol geremd had was ik net zo hard onderuit gegaan dus ze had net zo goed niets kunnen zeggen.quote:
Ik val niet op vrouwen van 50.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
En heeft ze je toen geholpen en hebben jullie nr's uitgewisseld en zijn jullie al verliefd?
Auwquote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nee, als ik op dat moment vol geremd had was ik net zo hard onderuit gegaan dus ze had net zo goed niets kunnen zeggen.
Net als dezequote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Deis volgens mij de smiley des levens soms
Somsquote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat mensen buiten fok hem niet kennenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. De adrenaline is uitgewerktquote:Op maandag 19 januari 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms?
Ik voel me vandaag wel echt. En duizelig.
Noem je je lesbische dates al zo tegenwoordig?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond kennismaking met eventuele nieuwe schoonmaakster
een vrouw van 40+ ... nee dankjequote:Op maandag 19 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Noem je je lesbische dates al zo tegenwoordig?.
Kennen ze wel hoor. Alleen met andere betekenis.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer dat mensen buiten fok hem niet kennen
Krijg je miscommunicatie, dus heb je nog niets aanquote:Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennen ze wel hoor. Alleen met andere betekenis.
Levert wel grappige situaties op. Vind ik dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je miscommunicatie, dus heb je nog niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |