Eeeehm ok?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die gaat vooral/enkel over mail. Mail boeit me niet zo
Lees het nog een keer terugquote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat mij om de kalender, aangezien die mij aangeeft of ik wel of niet dingen kan inplannen
Nerdquote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond het wel even een beetje grappig
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levert wel grappige situaties op. Vind ik dan.
Voodoo in Algerijequote:Op maandag 19 januari 2015 13:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.
Praat je met je schoonmaakster? Moet ze niet werken?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een Algerijnse schoonmaakster. De verhalen over voodoo, helemaal geweldig.
Ik ben er echt nooit als ze komen. Ik ga weg als er echt geen andere manier is.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het vaag als de schoonmaker er is en ik ben ook thuis..
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef Sinceria het volgende:
Nja, ik ben gewoon vaak thuis en ik ga niet met opzet weg zodat ik haar kan laten schoonmaken als ik er niet bij ben. Mijn rooster is nogal onregelmatig dus meestal ben ik er wel.
Dan zeg je toch dat ze niet aan je spullen verder mag komen als in opruimen?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het trouwens juist vervelend om iemand schoon te laten maken als ik er niet ben. Worden er dingen op voor mij rare plekken opgeborgen enzo.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.
Ja maar ik heb haar juist nodig o.a voor het opruimen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat ze niet aan je spullen verder mag komen als in opruimen?
En schoonmaakspul op dezelfde plek moet terugzetten?
Ik doe het wel gewoon, zoveel werk is het nou ook weer nietquote:Op maandag 19 januari 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd thuis dus dan kan ik het net zo goed zelf doen. Maar dat doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |