Elke ochtend op de wc een mooi kunstwerkquote:
Afleidingsmanouvres. Zodat je je afvraagt of er iets belangrijks tussen staatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik heel erg met de oudere boeken zoals Shelley's Frankenstein en Brom Stoker's Dracula. Leuke boeken hoor maar 4 pagina's een park beschrijven
Daar kan Stephen King ook wel wat van trouwens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik heel erg met de oudere boeken zoals Shelley's Frankenstein en Bram Stoker's Dracula. Leuke boeken hoor maar 4 pagina's een park beschrijven
Maar dat is toch niet erg? Dat maakt het niet per definitie langdradig. En in mijn ogen maakt dat het juist goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vermoed alleen altijd een dubbele bodem. Jane Austen vertelt natuurlijk een verhaal binnen een verhaal, etc. Arthur Conan Dyle weet ik niet, want nooit gelezen en Eggers ken ik niet.
Niet, Adams valt onder literatuurquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het toch wel.
geweldige pulp, maar toch pulp.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet, Adams valt onder literatuur
Ik bedoel met langdradig meer dat je het punt dat ze proberen te maken ook in een halve pagina of minder kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet erg? Dat maakt het niet per definitie langdradig. En in mijn ogen maakt dat het juist goed
Al die bekende namen lees ik nooit eigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Oké, Jane Austen valt wel mee, al heb ik maar twee boeken van dat mens gelezen. Maar zoals Virginia Woolf ofzo, ik kan er met de beste wil van de wereld niet van houden. Of Ulysses, wtf.
Maar John Irving vind ik dan wel weer heel mooi, ik ben alleen een half jaar met zo'n boek bezig en daar heb ik dan ook het geduld niet voor. Ik wilde van de zomer 'even' alle Harry Potters herlezen. Ben nu eindelijk op een kwart van het laatste deel.
Tja dat heb ik niet bepaaldquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvres. Zodat je je afvraagt of er iets belangrijks tussen staat
Ach na de Shakespeare's en de Stoker's en Shelley's van de wereld dacht ik dat ik wel meer kon hebben en ik heb vervolgens een jaar gedaan over Dante's Inferno.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan Stephen King ook wel wat van trouwens.
Ik moest het lezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die bekende namen lees ik nooit eigIets met het idee dat het gewoon niet leuk kan zijn
![]()
Of gewoon afzetten tegen de hype
Ja maar je kunt ook een dubbele laag er in hebben en wel dingen kort beschrijven. Dat doet Gaskell bijvoorbeeld goed. Vind ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel met langdradig meer dat je het punt dat ze proberen te maken ook in een halve pagina of minder kunnen vertellen.
Ik hou dus al niet van die dubbele laag. Zeg gewoon wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook een dubbele laag er in hebben en wel dingen kort beschrijven. Dat doet Gaskell bijvoorbeeld goed. Vind ik
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef MissMSX het volgende:
En volgens mij snap ik 9 van de 10 keer die dubbele bodem ook niet. Waarom dan lezen?
Daar begint het alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.
The bastards...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had dat van de week ook! Nijntje had een blauw ei gevonden maar wilde dat terug leggen bij een rode vogel! Wil nijntje nou zeggen dat we moeten mengen? Dat ik nu een negerin zwanger moet trappen? Of eigenlijk dat het helemaal geen goed idee is! Want later waren ze met een bal aan het spelen.
En dan heb je enkel Inferno maar gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ach na de Shakespeare's en de Stoker's en Shelley's van de wereld dacht ik dat ik wel meer kon hebben en ik heb vervolgens een jaar gedaan over Dante's Inferno.
Dat voelde pas echt als een straf.
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je enkel Inferno maar gehad?
Klopt, niet eens de andere 2 delenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je enkel Inferno maar gehad?
Echt hèquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.
Als je de schurft wilt krijgen aan boeken is dat inderdaad een uitstekend recept.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Purgatory en Paradiso zijn een uitstekend vervolg. Het voelt alsof je zelf door Inferno heen moet.
Bij mij was de "2e fase" met haar verplichte boekverslagen voldoende om mijn plezier in lezen voorgoed te verpesten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je de schurft wilt krijgen aan boeken is dat inderdaad een uitstekend recept.
Eeuwig zonde. Het zou mijn idee van vakantie grondig verknallen als ik geen plezier meer zou hebben met lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij was de "2e fase" met haar verplichte boekverslagen voldoende om mijn plezier in lezen voorgoed te verpesten.
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zichquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Het zou mijn idee van vakantie grondig verknallen als ik geen plezier meer zou hebben met lezen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zich.
Indeedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet alleen vakantie. Maar ook het leven op zich.
Ook niet als je op vakantie bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik kan het nog steeds wel, en als ik het doe vind ik het ook wel weer leuk, maar ik doe het gewoon nooit meer.
Mijn soort vakantiesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja, lezen terwijl je de hele dag door Londen rent, dan werkt nooit zo
(strandvakanties, wat zijn dat?)
Lezen tijdens het vliegen is ook niet zo'n succesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja, lezen terwijl je de hele dag door Londen rent, dan werkt nooit zo
Niet? Ik lees zeker de helft van de tijd aan boord.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lezen tijdens het vliegen is ook niet zo'n succes
Stomme Marvinquote:
Auto piloot aan en lezen dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je niet hoeft te sturen gaat het makkelijker ja.
Neuh, die is gewoon cooler.quote:
Als statement? Of ivm dreigingen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Toch apart, er werkte hier 1 chick met een hoofddoek en die heeft ze nu opeens afgezet ivm Parijs.....
Via via, maar idd omdat ze zich onveilig voelde, ze heeft het wel verteld aan een andere collega, maar weet de details niet, geen idee of ze ook is "aangevallen" oid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als statement? Of ivm dreigingen of iets dergelijks?
Tot het af isquote:
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot het af is.
Ben gewoon thuis verder hoor, maar leuk is toch anders.
Kan wel ff duren, maar het is meer wachten nu. Denk dat het nog wel een paar uur gaat duren. Maar goed, wat mot dat motquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook leukere dingen bedenken om op zaterdag te doen inderdaad, wat is je prognose tot het af is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |