Waarom niet? Is echt goed. Ook niet Anna Karenina of zo?quote:
Ik ben gisteren gewoon 2 uur geweestquote:
Liefde is overrated.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar er zitten zulke mooie (liefdes)verhalen tussen
Nietquote:
Zo kan je het hele leven wel omschrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Liefde is niet meer dan wat chemische processen in je brein door hormonen.
Neuken?.
Ja maar het is allemaal zo langdradig en wolligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar er zitten zulke mooie (liefdes)verhalen tussen
Maar wat is lectuur in jouw ogen en wat literatuur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is allemaal zo langdradig en wollig
Na al die jaren Jane Austens en Brontes en Shakespeare en weet ik veel wat, hoeft het niet meer voor mij.
Diepgaande dingen waarbij ik te veel moet nadenken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wat is lectuur in jouw ogen en wat literatuur?
Uit de bergen kwam een echo? DWDD boek van de maand achtige dingen? Adriaan van Dis?
Okay. Maar boeken zoals die van Khaled Hosseini zou ik wel literatuur noemen maar hoef ik niet echt bij te blijven zoals bij Oorlog en vredequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diepgaande dingen waarbij ik te veel moet nadenken.
En dat zou natuurlijk ook kloppen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kan je het hele leven wel omschrijven
Haha, door sporten ga je veel beter in je vel zitten! Dus niks gestoord of ziekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom niet? Is echt goed. Ook niet Anna Karenina of zo?
[..]
Ik ben gisteren gewoon 2 uur geweest
En zit net te kijken wat ik vandaag kan doen.
Ik lijkt wel ziek. Of gestoord
Niet alles onder mijn vel doet zeerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:59 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, door sporten ga je veel beter in je vel zitten! Dus niks gestoord of ziek
Jane Austenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na al die jaren Jane Austens en Brontes en Shakespeare en weet ik veel wat, hoeft het niet meer voor mij.
Maar dat is echt niet bij alle literatuur zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
'Literatuur' is zo omslachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt in plaats van 200 pagina's gelul.
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
'Literatuur' is zo omslachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt in plaats van 200 pagina's gelul.
Ik kan niets bedenken. Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat is echt niet bij alle literatuur zo
In hoeveel pagina's verwoord? Het had dus in 1 zin gekund!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.
Einde
Zeker! Ook een beter verhaal op deze manier. Je blijft gespannen tot het einde!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In hoeveel pagina's verwoord? Het had dus in 1 zin gekund!
Oh, en natuurlijk zit er een dubbele bodem in: Kijk de vriendelijke hobbit eens de held wezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hobbit had een ring, ging lopen en mieterde hem in de vulkaan.
Einde
Met zijn harige voeten! Maar dat vertel ik niet. Dat moet je maar tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, en natuurlijk zit er een dubbele bodem in: Kijk de vriendelijke hobbit eens de held wezen
Ja, LOTR had ik na een pagina wel gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Ook een beter verhaal op deze manier. Je blijft gespannen tot het einde!
Dat heb ik ook. Toen ik begon met lezen dacht ik laat ik dan ook meteen maar het allerbeste pakken zoals Shakespeare en Coelho.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik dan wel waarderenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, LOTR had ik na een pagina wel gezien
Al had-ie geen voetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met zijn harige voeten! Maar dat vertel ik niet. Dat moet je maar tussen de regels door lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |