En dan zichzelf het mannetje voelen, die gasten moet echt een keer hard op hun bek gaan bij zoiets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag wel een grappige bro gezien in de gym.
Gooi 140 KG op de benchpress barbell, zie je niet vaak in die gym, doet echt nog minder dan half reps. Ik dacht nog ok, misschien probeert hij iets te isoleren. Vervolgens gaat hij t-bar row doen, gooit er 90 kg op, blijft bijna verticaal staan en gebruikt volop benen en momentum. Nu begin ik het grappig te vinden.
Vervolgens gaat hij naar de squat, gooit er weer 140 op, en zet de safety's een paar centimeter onder oksel hoogte en gaat vrolijk 1/4 reps doen waarbij hij elke rep op de safetys stuitert en uit balans is, en heeft vervolgens grote moeite met reracken.
Daarna gooit hij alle plates die hij kan vinden op de bench-press machine, en gaat hij daar shrugs in doendie meer vanuit de benen dan de traps leken te komen.
Jezus, wat een debiel.
Ja wind je lekker op over zoiets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Haten op Dom.
[..]
En dan zichzelf het mannetje voelen, die gasten moet echt een keer hard op hun bek gaan bij zoiets.
ik zou me er ook aan ergeren. We hebben 1 squatrek. Dit soort lui zijn nog erger dan van die circuit josti's die evenwichtsoefenimgen in het rek doen. En je ziet echt wel of iemand net begint en hulp nodig heeft of gewoon het mannetje wil zijn. Geen beginner gaat met een 140kg aan de slagquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja wind je lekker op over zoiets.
Lekker laten gaan, vriendelijk blijven lachen en op je eigen training focussen. Wat kan jou het nou verrekken dat iemand met 140kg 1/4 squats doet. Nou en. Daar heb jij toch geen last van.
In mijn gym lopen zat van dat soort lui rond. Als ik me daarover druk moet gaan maken hou ik geen tijd over om zelf te trainen.
Ik ga trouwens waarschijnlijk overstappen van gym. De health club hier 2 minuten vandaan krijgt een crossfit-like sectie. Dus ook barbells met bumperplates en genoeg ruimte om de snatch en clean&jerk uit te voeren.
Oke van Gaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)n-held-in-de-fitness
Zijn die Belgen nou zo dom of ben ik nou zo slim? Die kerel is geen held, maar een lul. En hoezo wilde hij niets verrekken?
Je sarcasme-meter is stukquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)n-held-in-de-fitness
Zijn die Belgen nou zo dom of ben ik nou zo slim? Die kerel is geen held, maar een lul. En hoezo wilde hij niets verrekken?
gelukkig voor ons waren we hierop voorbereidquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shit, dommer dan een Belg. Die had ik niet aan zien komen.
Jullie zijn 'helden'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig voor ons waren we hierop voorbereid
Het probleem is dat de gemiddelde bro in de gym je ook niet echt verder kan helpen. Jezelf filmen is nog de beste optie. Ga ik binnenkort ook eens doen als ik m'n tripod binnen heb. Kan ook met 120 fps filmen, kan 'k alles in 5x slowmotion terug kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:54 schreef Lightweight het volgende:
Vandaag voor de eerste keer iemand bij de bench gespot.Is eigenlijk niet eens heel moeilijk zolang je van te voren goed communiceert wanneer de bencher hulp erbij wilt hebben. Alleen bij de laatste 1RM try (net na z'n nieuwe PR) moeten pullen omdat het mis ging.
Merk dat ik toch nog aardig wat met het benchen kan leren kwa form. Youtube filmpjes bekijken voor de form is leuk, maar krijg er niet echt veel van mee lijkt wel.
Die superslomo beelden zijn altijd mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Het probleem is dat de gemiddelde bro in de gym je ook niet echt verder kan helpen. Jezelf filmen is nog de beste optie. Ga ik binnenkort ook eens doen als ik m'n tripod binnen heb. Kan ook met 120 fps filmen, kan 'k alles in 5x slowmotion terug kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die superslomo beelden zijn altijd mooiDoe jij nog GVT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
[..]
Die superslomo beelden zijn altijd mooiMaar hij is wel een legit oly lifter, ook naar de spelen geweest en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, al tijdje niet meer. Bracht me wel goede resultaten maar na 5 weken (geloof ik) kwam het me echt mijn strot uit. Jij nog 5/3/1?quote:
2x per week fullbody nu. Ben aan 't trainen voor een hardloopwedstrijd over een week of 7. Heb met m'n grote waffel geroepen dat ik sneller zou zijn dan 2 maten van me. Dus dat moet ik ook waar gaan makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nope, al tijdje niet meer. Bracht me wel goede resultaten maar na 5 weken (geloof ik) kwam het me echt mijn strot uit. Jij nog 5/3/1?
goede afwisseling toch? Train nu ook weer wat meer sportspecifiek, 2 keer UB/LB en 1 keer FB. Bevalt eigenlijk prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
2x per week fullbody nu. Ben aan 't trainen voor een hardloopwedstrijd over een week of 7. Heb met m'n grote waffel geroepen dat ik sneller zou zijn dan 2 maten van me. Dus dat moet ik ook waar gaan maken.
toch niet Zandvoort he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
2x per week fullbody nu. Ben aan 't trainen voor een hardloopwedstrijd over een week of 7. Heb met m'n grote waffel geroepen dat ik sneller zou zijn dan 2 maten van me. Dus dat moet ik ook waar gaan maken.
Nee Arnhem. Zandvoort is me te ver om een rondje te gaan rennenquote:
[..]
Die superslomo beelden zijn altijd mooiHoly fuck, die catch positie onderinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How does your bulk going?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Holy fuck, die catch positie onderin
Kijk! Thanks man. Kijken of ze nou eens wat fatsoenlijk spul aanschaffen.. Wel nieuwe TV's kopen (Vorige waren gestolen), maar een powerrack..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef Verbosity het volgende:
Powercage.nl voor racks. Eventuee zelfs op maat gemaakt.
Stangen zijn wel op fitness seller te vinden van verschillende prijzen (atx)
Begrijp het ook niet. Geweldige cardiomachines overal (beetje binnen cardio doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Kijk! Thanks man. Kijken of ze nou eens wat fatsoenlijk spul aanschaffen.. Wel nieuwe TV's kopen (Vorige waren gestolen), maar een powerrack..
Anders toch maar overstappen
beetje cardioapperstuur kost je 15-20k stuk. Wat voor 3e hands Oostblokmeuk hebben ze staan danquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:03 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet. Geweldige cardiomachines overal (beetje binnen cardio doen...) van 800-3000 ¤ maar een powerrack? Nope.
Geen idee, ben geen expert op dat gebied, maar kolere dat is mij een prijs dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
beetje cardioapperstuur kost je 15-20k stuk. Wat voor 3e hands Oostblokmeuk hebben ze staan dan
Ik denk dat je hier last van hebt. http://www.swolept.com/po(...)smaller#.VM4N_dLF9CMquote:Op zondag 1 februari 2015 12:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mijn buik loopt zwaar achter bij de rest van mijn lichaam en daarom krijg ik nu vermoedelijk last van mijn onderrug. Iemand die een paar goede buikoefeningen kent om dit recht te trekken, maar ook mijn onderrug ontlasten? Krijg namelijk bij veel buikoefeningen last van mijn onderrug.
De rugspieren zijn de antagonisten van de buikspieren, dus denk niet dat je veel oefeningen gaat vinden waarbij je je rug kunt ontzien.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mijn buik loopt zwaar achter bij de rest van mijn lichaam en daarom krijg ik nu vermoedelijk last van mijn onderrug. Iemand die een paar goede buikoefeningen kent om dit recht te trekken, maar ook mijn onderrug ontlasten? Krijg namelijk bij veel buikoefeningen last van mijn onderrug.
Sowieso je hele core sterker maken ipv je alleen op je abs te concentreren.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De rugspieren zijn de antagonisten van de buikspieren, dus denk niet dat je veel oefeningen gaat vinden waarbij je je rug kunt ontzien.
Ja echtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:03 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet. Geweldige cardiomachines overal (beetje binnen cardio doen...) van 800-3000 ¤ maar een powerrack? Nope.
Thanks ga het doorlezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier last van hebt. http://www.swolept.com/po(...)smaller#.VM4N_dLF9CM
Dit was de eerste site die ik vond, er zijn misschien betere sites.
voor een sportcentrum zit daar hee markt in. Zwaar materiaal heb je altijd te weinig. Heb je genoeg dan krijg je volk over de vloer dat de goede-voornemens-mensen afschrikt en dat zijn de lui die de rekening betalen. Die lifters die voor 30/mnd 5 keer per week trainen betalen de rekeningen niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:47 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Ja echt. Gaat nergens over. Als ik ff op die site kijk zie ik al prima cages voor een euro'tje of 250-300.
Hoezo niet dan? Heb in de 10 maanden dat ik bij mijn sportschool zit (Fitland) nog geen enkel apparaat kapot zien gaan oid. Dus de frequentie waarmee iemand gaat heeft amper invloed op de kosten.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor een sportcentrum zit daar hee markt in. Zwaar materiaal heb je altijd te weinig. Heb je genoeg dan krijg je volk over de vloer dat de goede-voornemens-mensen afschrikt en dat zijn de lui die de rekening betalen. Die lifters die voor 30/mnd 5 keer per week trainen betalen de rekeningen niet.
Capaciteit is gewoon veel te laag als iedereen 5x per week zou gaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Heb in de 10 maanden dat ik bij mijn sportschool zit (Fitland) nog geen enkel apparaat kapot zien gaan oid. Dus de frequentie waarmee iemand gaat heeft amper invloed op de kosten.
Als Sjonnie vijf keer per week 200 kg aan de baar hangt, even stevig deadlift en die baar telkens weer laat vallen, is de kans een stuk groter dat het kapot gaat dan wanneer grootvader Archibald twee keer per jaar tien reps met knee raise doet op het laagste standje.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Heb in de 10 maanden dat ik bij mijn sportschool zit (Fitland) nog geen enkel apparaat kapot zien gaan oid. Dus de frequentie waarmee iemand gaat heeft amper invloed op de kosten.
quote:I lost over 100 combined points off my blood pressure in the last month, and am now in a healthy range.. Lowered my dose to under 700mg sups. Got bigger, Stronger, and WAY healthier so far this year.. Can't complain lol!
Ik ben onlangs ook gaan benchen met een iets smallere grip, en ik lift er meer door en het voel ook allemaal net wat lekkerder aan qua vorm etcquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef Snakey het volgende:
Wat een bizar verschil 2cm gripwijdte op de BP maakt. Ik had de afgelopen weken moeite met 90 kilo BP. M'n grip 1 vinger smaller gemaakt, 3 x 110 vanmorgen.
quote:er was een of andere kerel een of andere schouderoefening(?) aan het doen, waarbij hij de baar in zijn kuiten had en dan zo zijn schouders optrok. Alleen had hij a) naar achter uit het rek gestapt en b) geen klemmen gebruikt. Hij wil dat ding reracken, mist de dwarsliggers aan één kant. Alle platen flikkeren er aan die kant af en de baar begint naar de andere kant te vallen. Met andere woorden, plots ziet hij zich geconfronteerd met een baar die op hoog tempo zijn hoofd nadert. Lang geleden dat ik nog iemand zo snel heb zien wegduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |