quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriend drinkt iedere ochtend z'n koffie uit deze:
[ afbeelding ]
Ooit overgehouden aan zo'n dobbelspelletje
Ik heb precies dezelfde, maar het is niet altijd zo, soms ben ik heel blij dat er koffie inzit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriend drinkt iedere ochtend z'n koffie uit deze:
[ afbeelding ]
Ooit overgehouden aan zo'n dobbelspelletje
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Ik heb precies dezelfde, maar het is niet altijd zo, soms ben ik heel blij dat er koffie inzit.
Ik vind hem echt supergaaf!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf ding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hardloopwedstrijden/-evenementen vanaf 2013/2014. Soort makkelijk behang voor een onmogelijke muurquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zijn die startnummers van?
Haha ok. Omdat die nummers vrij laag zijn, loop je voor je brood ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hardloopwedstrijden/-evenementen vanaf 2013/2014. Soort makkelijk behang voor een onmogelijke muurDe foto is van afgelopen nazomer geloof ik. Inmiddels zijn het er een boel meer.
Was het maar zo'n feest. Nee, of vroeg inschrijven, of gewoon schandalig kleine lokale evenementen, of een combinatie daarvanquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha ok. Omdat die nummers vrij laag zijn, loop je voor je brood ?
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.quote:
Dit. Of alsof die ene zeehond iets met z'n piemel aan het doen is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.
Of de andere zeehond eens even van achteren neemt
Goede edit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm al een jaar of 10
Ik wil nog altijd eens een mooie set kopen.. maarja he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Apotheose het volgende:
Drinkt niemand thee uit een thee glas?
Oi.. die heb ik ook...quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm al een jaar of 10
quote:
Ik heb iets langere lepeltjes. Ideaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]Maar mn lepeltjes zijn te kort.. en dan zit ik dus altijd met natte vingers...
ik drink uit deze:quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens een mooie set kopen.. maarja he.
Ik wil dezequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik drink uit deze:
[ afbeelding ]
Veel theeglazen versleten, maar deze vind ik erg fijn
Ja maar ik verzuip het bloemetje altijd...quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik drink m'n thee zonder melk en suiker, soms een zoetje, maar die gaat erin zonder te roeren, vooraf![]()
Dus dat probleem heb ik nooit
Ja maar.. ja maar... zo praktisch ben ik dan weer niet...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb iets langere lepeltjes. Ideaal.
Ja, herkenbaar. Ik heb geen waterkoker, theepot, of fluitketel, dus ik erger me ook iedere dag een beetje als ik water kook in een steelpannetje ;Pquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ik verzuip het bloemetje altijd...![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar.. ja maar... zo praktisch ben ik dan weer niet...
En je gewoon elke dag ergeren heeft ook zn charme...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Ik heb geen waterkoker, theepot, of fluitketel, dus ik erger me ook iedere dag een beetje als ik water kook in een steelpannetje ;P
Gaaf!, die van mij zit ook in de snorrensfeer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Mijn man is ook zo, mij maakt het niets uit, ben ook gelukkig met servies waar alle delen verschillend zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van lelijke mokken. Maar ik wil dan ook alles netjes in mijn kasten van dezelfde soort glazen en kopjes.
Ik heb niet echt een favoriet want voor mij geldt meer: welke kop op dat moment voorhanden is,neem ik. En onderstaand is wel degene die ik het meest gebruik,gewoon omdat die altijd vooraan staat t.o.v.van alle overige mokken of koppen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Dus. Iedereen heeft wel een favoriete mok, toch?
Gewoon zwart, van oma gekregen, overgehouden aan zo'n stom sinterklaasspelletje, gekocht, kringloop, you name it.
Show hier een foto van je lievelings (thee)mok!
TS begint:
Mijn crazy cat lady mok is mijn favoriet. Daar drink ik voornamelijkthee
uit.
Bij mij blijven er altijd alleen maar oude mokken over...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van lelijke mokken. Maar ik wil dan ook alles netjes in mijn kasten van dezelfde soort glazen en kopjes.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ik verzuip het bloemetje altijd...![]()
[ afbeelding ]
En je gewoon elke dag ergeren heeft ook zn charme...
Blater?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, theemokkenIk heb er nog wel meer, maar deze is echt het fijnst omdat hij zo groot is. En m'n meisjesnaam is dat beest op die mok
_!
Zelfde gedachten hierquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan in het zwartquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:08 schreef Snowballed het volgende:
Deze is ook leuk trouwens...
[ afbeelding ]
Tadaa!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Zet die van mij er ook zo bij, heb iig een unieke mokvriendje heeft hem zelf gemaakt.
moose! die is mooi zeg, waar komt die vandaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:08 schreef BananaPancake het volgende:
Hij is leuk Tink!
Deze heb ik ook [ afbeelding ]
Wat heb je al veel wedstrijden gerendquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm al een jaar of 10
Jawel en soms met een scheutje melk erin, zodat ie met suiker mierzoet is. Erfenis uit mijn jeugd van opa en oma en ook nog tussen de middag warm eten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Apotheose het volgende:
Deze heb ik gekocht bij de Starbucks rond afgelopen kerstquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
moose! die is mooi zeg, waar komt die vandaan?
Ik had verwacht in Zweden een vakantie ergensquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht bij de Starbucks rond afgelopen kerst
Starbucks heeft wel leuke bekers en mokken, alleen vreselijk duur. Ik heb er zo'n drinkbeker met rietje van gekocht om zelf ijskoffie in te doen. Hij is wel van stevig materiaal, maar wel 12 euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had verwacht in Zweden een vakantie ergens
Haha bol.com.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar die staat vaker in de (open) kast dan dat ik er thee uit drink. Thee drink ik nl liever uit een dubbelwandig Bodum-glas.
En nu wil ik deze!!!
[..]
Ik heb nog een bol.bon ...quote:
Eentje voor linkshandigen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar die staat vaker in de (open) kast dan dat ik er thee uit drink. Thee drink ik nl liever uit een dubbelwandig Bodum-glas.
En nu wil ik deze!!!
[..]
Besteld.quote:
Ja, want je kunt 'm niet draaien ...quote:
Niet dat ik verder een impuls-shopper ben, hoor ...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik verder een impuls-shopper ben, hoor ...
Nou, de vraag is een beetje wie je wilt dat 't leest wat er op je mok staat als de tekst maar op één kant staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want je kunt 'm niet draaien ...
Oh zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de vraag is een beetje wie je wilt dat 't leest wat er op je mok staat als de tekst maar op één kant staat.
In dit geval: als hij voor linkshandigen is dan is de tekst vooral voor jezelf, als hij voor rechtshandigen is dan is de tekst voor andere personen in de ruimte.
Die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Aangezien ik dit op m'n werk post werkt ie dus niet zo goed....
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd van snode plannetjes.. Zie mijn onderschriftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef richolio het volgende:
[..]
TofJij hebt zeker snode plannetjes
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:36 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter heb ikPast nergens bij, maar zo'n heerlijke mok om thee uit te drinken. Heerlijk groot ook!
Dat is best wel tricky als dat gebeurt met kokend heet water erin!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:
[ afbeelding ]
Snif.
Huh hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:
[ afbeelding ]
Snif.
Wow.. dat ziet er slecht uit. Ik had er 2 en eentje is inderdaad gesneuveld. Maar die had een lichte barst gekregen aan de zijkant, waardoor water niet in de mok bleef zitten, maar langzaam eruit stroomde. Die is dus wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snif.
Dat zal wel. Een fors deel van mijn kennissenkring bestaat uit fanatieke Eftelingliefhebbers (net als ikzelf) en deze specifieke manier van stuk gaan hebben we vaker bij de mokken gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me een typische seriefout.
De porseleinmassa niet optimaal bij het persen, gezien de plek waar hij breekt.
Maar wanneer knappen ze dan? Tijdens het drinken, afwas, vaatwasser, overgooien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat zal wel. Een fors deel van mijn kennissenkring bestaat uit fanatieke Eftelingliefhebbers (net als ikzelf) en deze specifieke manier van stuk gaan hebben we vaker bij de mokken gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |