Ja, ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ik verzuip het bloemetje altijd...![]()
[ afbeelding ]
En je gewoon elke dag ergeren heeft ook zn charme...
Blater?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, theemokkenIk heb er nog wel meer, maar deze is echt het fijnst omdat hij zo groot is. En m'n meisjesnaam is dat beest op die mok
_!
Zelfde gedachten hierquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.
Of de andere zeehond eens even van achteren neemt
Die heb ik, maar dan in het zwartquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:08 schreef Snowballed het volgende:
Deze is ook leuk trouwens...
[ afbeelding ]
Tadaa!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Zet die van mij er ook zo bij, heb iig een unieke mokvriendje heeft hem zelf gemaakt.
moose! die is mooi zeg, waar komt die vandaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:08 schreef BananaPancake het volgende:
Hij is leuk Tink!
Deze heb ik ook [ afbeelding ]
Wat heb je al veel wedstrijden gerendquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm al een jaar of 10
Jawel en soms met een scheutje melk erin, zodat ie met suiker mierzoet is. Erfenis uit mijn jeugd van opa en oma en ook nog tussen de middag warm eten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Apotheose het volgende:
Drinkt niemand thee uit een thee glas?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Apotheose het volgende:
Drinkt niemand thee uit een thee glas?
Deze heb ik gekocht bij de Starbucks rond afgelopen kerstquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
moose! die is mooi zeg, waar komt die vandaan?
Ik had verwacht in Zweden een vakantie ergensquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht bij de Starbucks rond afgelopen kerst
Starbucks heeft wel leuke bekers en mokken, alleen vreselijk duur. Ik heb er zo'n drinkbeker met rietje van gekocht om zelf ijskoffie in te doen. Hij is wel van stevig materiaal, maar wel 12 euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had verwacht in Zweden een vakantie ergens
Haha bol.com.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar die staat vaker in de (open) kast dan dat ik er thee uit drink. Thee drink ik nl liever uit een dubbelwandig Bodum-glas.
En nu wil ik deze!!!
[..]
Ik heb nog een bol.bon ...quote:
Eentje voor linkshandigen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar die staat vaker in de (open) kast dan dat ik er thee uit drink. Thee drink ik nl liever uit een dubbelwandig Bodum-glas.
En nu wil ik deze!!!
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |