Besteld.quote:
Ja, want je kunt 'm niet draaien ...quote:
Niet dat ik verder een impuls-shopper ben, hoor ...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik verder een impuls-shopper ben, hoor ...
Nou, de vraag is een beetje wie je wilt dat 't leest wat er op je mok staat als de tekst maar op één kant staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want je kunt 'm niet draaien ...
Oh zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de vraag is een beetje wie je wilt dat 't leest wat er op je mok staat als de tekst maar op één kant staat.
In dit geval: als hij voor linkshandigen is dan is de tekst vooral voor jezelf, als hij voor rechtshandigen is dan is de tekst voor andere personen in de ruimte.
Die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Aangezien ik dit op m'n werk post werkt ie dus niet zo goed....
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd van snode plannetjes.. Zie mijn onderschriftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef richolio het volgende:
[..]
TofJij hebt zeker snode plannetjes
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:36 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter heb ikPast nergens bij, maar zo'n heerlijke mok om thee uit te drinken. Heerlijk groot ook!
Dat is best wel tricky als dat gebeurt met kokend heet water erin!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:
[ afbeelding ]
Snif.
Huh hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik er momenteel ook een stuk of acht (!) van. Enkele zijn in de loop der jaren gesneuveld, allen op deze manier:
[ afbeelding ]
Snif.
Wow.. dat ziet er slecht uit. Ik had er 2 en eentje is inderdaad gesneuveld. Maar die had een lichte barst gekregen aan de zijkant, waardoor water niet in de mok bleef zitten, maar langzaam eruit stroomde. Die is dus wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snif.
Dat zal wel. Een fors deel van mijn kennissenkring bestaat uit fanatieke Eftelingliefhebbers (net als ikzelf) en deze specifieke manier van stuk gaan hebben we vaker bij de mokken gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me een typische seriefout.
De porseleinmassa niet optimaal bij het persen, gezien de plek waar hij breekt.
Maar wanneer knappen ze dan? Tijdens het drinken, afwas, vaatwasser, overgooien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat zal wel. Een fors deel van mijn kennissenkring bestaat uit fanatieke Eftelingliefhebbers (net als ikzelf) en deze specifieke manier van stuk gaan hebben we vaker bij de mokken gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |