De topics zijn aan het verdwijnen, gelukkig maar want ik krijg dat schijtbeeld niet meer van mijn netvlies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/439562
Er moet nog ergens een schilderij in de familie zijn van die stamtafel, van een bekend Assens schilderquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst over de markt, dan daar een kopje thee
Vuilnisbakken Keessie, Thomas O'Malley, de Kat met de grote Kquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/439562
Ik heb er eens een tijdje een tussenuur uitgezeten, van 10 tot 11 ofzo. Met een vriendin, en dan allebei een glas citroenjenever. Ver voordat het een skihut werd. Oh, en voordat ze citroenjenever schenken aan 15-jarigen hadden verboden. De ober vond het vreselijk, dus die camoufleerde het door de jenever in limonadeglazen te schenkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst over de markt, dan daar een kopje thee
Wel tot aan boven gevuld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er eens een tijdje een tussenuur uitgezeten, van 10 tot 11 ofzo. Met een vriendin, en dan allebei een glas citroenjenever. Ver voordat het een skihut werd. Oh, en voordat ze citroenjenever schenken aan 15-jarigen hadden verboden. De ober vond het vreselijk, dus die camoufleerde het door de jenever in limonadeglazen te schenken.
Nee, zo groot was de win-win niet. Hij mat niet af, dat was ons voordeel, wij dronken niet uit borrelglazen, dat was zijn voordeel.quote:
+1quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb het gevoel hier als niet (ex) Groninger of Amsterdammer in de minderheid te zijn.
Jaagse.quote:
Ben ze alle tweequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb het gevoel hier als niet (ex) Groninger of Amsterdammer in de minderheid te zijn.
O écht?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders, ik ben juist groot voorstander van een vaste OP
Ik vroeg gisteravond nog of het onze nieuwe vaste OP ging worden.
Noize Electro.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:31 schreef sigme het volgende:
Concerten waren een middel, niet het doel.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Deze posting is waardeloos zonder linkjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
O écht?ik dacht juist dat jij dat niet wilde... maar oké als je dat wil, maakt mij verder niet uit...
![]()
en Sigme, gezelligik heb met jou nog ruzie gehad in mijn bio Industrie topic, daar ging
je een beetje over de zeik, en toen ging je een eigen topic openen omdat ik reclame
maakte voor Wakker dier ofzo volgen jou, remember ?
Hohoho....we hebben onze gemeenschappelijk roots al eens gedeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Om me wat minder eenzaam te voelen als Rotterdammer kijk ik nog maar een keer naar De Marathon.
Ik moet toegeven dat jouw geheugen een stuk beter is dan het mijne, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hohoho....we hebben onze gemeenschappelijk roots al eens gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |