De topics zijn aan het verdwijnen, gelukkig maar want ik krijg dat schijtbeeld niet meer van mijn netvlies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/439562

Er moet nog ergens een schilderij in de familie zijn van die stamtafel, van een bekend Assens schilderquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst over de markt, dan daar een kopje thee

Vuilnisbakken Keessie, Thomas O'Malley, de Kat met de grote Kquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/439562

Ik heb er eens een tijdje een tussenuur uitgezeten, van 10 tot 11 ofzo. Met een vriendin, en dan allebei een glas citroenjenever. Ver voordat het een skihut werd. Oh, en voordat ze citroenjenever schenken aan 15-jarigen hadden verboden. De ober vond het vreselijk, dus die camoufleerde het door de jenever in limonadeglazen te schenkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst over de markt, dan daar een kopje thee
 .
.

Wel tot aan boven gevuld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er eens een tijdje een tussenuur uitgezeten, van 10 tot 11 ofzo. Met een vriendin, en dan allebei een glas citroenjenever. Ver voordat het een skihut werd. Oh, en voordat ze citroenjenever schenken aan 15-jarigen hadden verboden. De ober vond het vreselijk, dus die camoufleerde het door de jenever in limonadeglazen te schenken.

Nee, zo groot was de win-win niet. Hij mat niet af, dat was ons voordeel, wij dronken niet uit borrelglazen, dat was zijn voordeel.quote:

+1quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb het gevoel hier als niet (ex) Groninger of Amsterdammer in de minderheid te zijn.

Jaagse.quote:

Ben ze alle tweequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb het gevoel hier als niet (ex) Groninger of Amsterdammer in de minderheid te zijn.

O écht?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders, ik ben juist groot voorstander van een vaste OP
Ik vroeg gisteravond nog of het onze nieuwe vaste OP ging worden.
 ik dacht juist dat jij dat niet wilde... maar oké als je dat wil, maakt mij verder niet uit...
  ik dacht juist dat jij dat niet wilde... maar oké als je dat wil, maakt mij verder niet uit...   
  ik heb met jou nog ruzie gehad in mijn bio Industrie topic, daar ging
  ik heb met jou nog ruzie gehad in mijn bio Industrie topic, daar ging 

Noize Electro.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:31 schreef sigme het volgende:
Concerten waren een middel, niet het doel.

quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:

Deze posting is waardeloos zonder linkjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
O écht?ik dacht juist dat jij dat niet wilde... maar oké als je dat wil, maakt mij verder niet uit...

en Sigme, gezelligik heb met jou nog ruzie gehad in mijn bio Industrie topic, daar ging
je een beetje over de zeik, en toen ging je een eigen topic openen omdat ik reclame
maakte voor Wakker dier ofzo volgen jou, remember ?

Hohoho....we hebben onze gemeenschappelijk roots al eens gedeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Om me wat minder eenzaam te voelen als Rotterdammer kijk ik nog maar een keer naar De Marathon.

Ik moet toegeven dat jouw geheugen een stuk beter is dan het mijne, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hohoho....we hebben onze gemeenschappelijk roots al eens gedeeld.

Toen voelde je je ook al zo alleen....klik en verder. Ik herinnerde me het vanwege je dochter.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet toegeven dat jouw geheugen een stuk beter is dan het mijne, ik weet het niet meer

Even terug gelezen en het komt weer terug, Rotterdam-West of Schiedam. Voor mijn dochter is Schiedam Schiedam, maar voor mij en mijn man is Schiedam net zo goed Rotterdam-West.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen voelde je je ook al zo alleen....klik en verder. Ik herinnerde me het vanwege je dochter.

Ik heb ook een stukje teruggelezen en zie dat we zelfs hebben geneukt. Dat was ik dan weer vergeten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Even terug gelezen en het komt weer terug, Rotterdam-West of Schiedam. Voor mijn dochter is Schiedam Schiedam, maar voor mij en mijn man is Schiedam net zo goed Rotterdam-West.

Is dat een film ofzo?quote:Maar ondertussen heb ik De Marathon aanstaan en het is leuk om veel bekende plekjes langs te zien komen om maar niet te spreken van het Rotterdamse taaltje

Ophokken was geen optie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef sacha het volgende:
in België zijn ze begonnen met preventief ruimen

De varkenspest is er uitgebroken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef sacha het volgende:

Weleens in Brussel geweest? Die zijn voorlopig nog wel druk daarmee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef sacha het volgende:

Het is maar goed dat ik zojuist hetzelfde heb terug gelezen, anders had ik weer niet geweten waar je het oer had.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook een stukje teruggelezen en zie dat we zelfs hebben geneukt. Dat was ik dan weer
vergeten.
Als Rotterdammer zijnde moet je weten dat dat een film is en moet je hem zeker een keer gezien hebben.quote:Is dat een film ofzo?

Zolang "hier" maar Amsterdam is en niet tussen de hunebedden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
En ik voorspel dat dat hier binnenkort ook begint...

Er zou eerst op de politie geschoten zijn. Die schoot daarna terug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef sacha het volgende:

Hier is Nederland...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang "hier" maar Amsterdam is en niet tussen de hunebedden.

Ik ben verbaasd dat je die nog niet hebt gevondenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze posting is waardeloos zonder linkjes.

Dat geheugen van jou is bijna engquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen voelde je je ook al zo alleen....klik en verder. Ik herinnerde me het vanwege je dochter.

maar hij onthoudt ook de vreemdste dingen, dat Dees zich alleen voelde kan je toch moeilijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij slaat alles op in zn archief ... En weet goed te zoeken

precies. Zelfs met mijn olifantengeheugen kan ik daar niet tegenopquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]

Je hebt altijd olifant boven olifant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
precies. Zelfs met mijn olifantengeheugen kan ik daar niet tegenop

Dat ik me toen alleen voelde las hij nadat hij het topic had gevonden waarin hij vertelde ook uit Rotterdam te komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maar hij onthoudt ook de vreemdste dingen, dat Dees zich alleen voelde kan je toch moeilijk
in een archief opslaan en zonder reden ga je niet zoeken denk ik...

Goed zoeken is de truc.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]

ah... op die fiets....quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik me toen alleen voelde las hij nadat hij het topic had gevonden waarin hij vertelde ook uit Rotterdam te komen.
Maar verder heb je gelijk, de dingen die Kingstown nog weet of nog naar boven weet te halen zijn bijna eng.

wat gaan ze preventief ruimen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
de gewonden kunnen nog opgehokt worden

Dat las ik idd na het terugvinden. Dat we het over Schiedam hadden (en je dochter) gehad zat nog wel in het geheugen. Ik verbaas me dan weer vaak hoe snel mensen vergeten waar ze het met elkaar over hebben gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat ik me toen alleen voelde las hij nadat hij het topic had gevonden waarin hij vertelde ook uit Rotterdam te komen.
Maar verder heb je gelijk, de dingen die Kingstown nog weet of nog naar boven weet te halen zijn bijna eng.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |