bankquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij doen. Vanuit je luie stoel.
De CIA zit hier achter.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:43 schreef mcgrave het volgende:
Al op youtube al een filmpke opgedoken
Hey Tingo. Kijk ook eens naar dit filmpje. Beetje irritant met al die teksten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit 27sec. filmpje zegt heel veel.Dus ik weet dat er iets vreselijk verkeerd is met dit verhaal.....hoe veel meer ik ga de hele gedoe indiepen,weet ik nog niet.
Mensen doen rare,vreselijk dingen voor allelei soort redenen.....soms hebben ze niet de keuze om 'nee' te zeggen.
De fotos van binnen de CH kantoor zegt ook veel.Het ziet er niet uit alsof er 'n bloedige massacre' van 10 mensen is daar gebeuren.imo.Dat brengt de hele scenario into question,vind ik.
Ik weet niet hoe veel tijd en geduld ik heb om alles te uitzoeken.Soms is genoeg, genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Dat was snelquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef Supertolll het volgende:
[..]
De CIA zit hier achter. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef AhmedJaret het volgende:
wachten is op de link met de fransen
S.v.p.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
De verdachten in Verviers zouden banden hebben met de supermarktgijzelnemer
Nee joh niet doen. Beter een nieuw topic ofzo. De OP is al erg onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Idee voor een TT-wijziging?
• Terreuraanslagen in Frankrijk en België #9
• Moslimterreur (?) in Frankrijk en België #9
Meer smaken?
Die heb jij in handen.quote:
Haha, ja maar ik heb die niet gemaakt. Is het mogelijk om 2 video's naast elkaar te zetten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb jij in handen.
Maar het zijn toch gerelateerde feiten? Al dan niet van de BNW-kant verbonden.
Er is geen aanslag in België he. Dat is een politieactie waarbij ze potentiële terroristen op gingen pakken. Maar ja, als die beginnen te schieten......quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Meer smaken?
True. Goed, Dreigende moslimterreur in West-Europa?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is geen aanslag in België he. Dat is een politieactie waarbij ze potentiële terroristen op gingen pakken. Maar ja, als die beginnen te schieten......
Nee. Dit verdient een eigen topic.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Meer smaken?
Exact. Het tegenovergestelde dus. Dus eigen topic.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is geen aanslag in België he. Dat is een politieactie waarbij ze potentiële terroristen op gingen pakken. Maar ja, als die beginnen te schieten......
De ID kaart was zodat er in de media meteen de nadruk kon worden gelegd op de nationaliteit van de daders. Het geen ketchup gebruiken was misschien een fout of bewust slordig gedaan om juist de conspiracy te voedden. Hoax verhalen staat heel internet vol mee. Het is weer een goede manier om mensen af te leiden en tegen elkaar op te zetten. De conspiracy gelovers v.s. de MSM gelovers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Michielos het volgende:
Wat ik niet goed snap is de rol van de politie hierin. Als de politie hier ook ten dele achter zit, waarom zouden hun dan ID kaarten op de achterbank leggen met als risico dat bepaalde conspiracy nuts, die elke schijt "onderzoeken", dat als bewijs van een conspiracy gaan aankaarten? Hell, waarom zouden ze dat dan in een politie statement aan de pers geven? Als ze gewoon twee random gasten oppakten was het toch goed geweest? Waarom zoveel risico lopen met "overduidelijke" bewijzen voor een complot zoals het zakje ketchup vergeten, de Rothschilds enz?
juist al die dingen zijn flags om het hele false flag verhaal naar boven te halen als het allemaal keurig was uitgestippeld en perfect was dan was het overduidelijk nep en geacteerd juist die dingen maken het realistischquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Michielos het volgende:
Wat ik niet goed snap is de rol van de politie hierin. Als de politie hier ook ten dele achter zit, waarom zouden hun dan ID kaarten op de achterbank leggen met als risico dat bepaalde conspiracy nuts, die elke schijt "onderzoeken", dat als bewijs van een conspiracy gaan aankaarten? Hell, waarom zouden ze dat dan in een politie statement aan de pers geven? Als ze gewoon twee random gasten oppakten was het toch goed geweest? Waarom zoveel risico lopen met "overduidelijke" bewijzen voor een complot zoals het zakje ketchup vergeten, de Rothschilds enz? Is dit niet echt het toppunt van onlogisch denken?
dat maakt het volgens jullie toch helemaal niet realistisch? En jij weet het dus beter dan de agenten die op de zaak zaten? Kudosquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
juist al die dingen zijn flags om het hele false flag verhaal naar boven te halen als het allemaal keurig was uitgestippeld en perfect was dan was het overduidelijk nep en geacteerd juist die dingen maken het realistisch
en de politie is gwn onderdeel van het apparaat op een paar hoge chefs na zijn zij gewoon zo natuurlijk mogelijk gegamed in de game om het realistisch te lijken
pierre de modale wijkagent weet echt niet wat er speelt hij doet gewoon zijn werk in het toneelstuk dat maakt het zo lastig om alles boven tafel te krijgen en betrouwbare verklaringen te krijgen
het is allemaal net echt
IDD OPEN JULLIE OGEN ONGELOVIGEN! HET IS ALLEMAAL EEN ZIONISTISCH COMPLOT! EN DE AMERIKAANSE SATAN ZIT ER OOK ACHTER!!!!!EINZ!!!1!!!1!!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
juist al die dingen zijn flags om het hele false flag verhaal naar boven te halen als het allemaal keurig was uitgestippeld en perfect was dan was het overduidelijk nep en geacteerd juist die dingen maken het realistisch
en de politie is gwn onderdeel van het apparaat op een paar hoge chefs na zijn zij gewoon zo natuurlijk mogelijk gegamed in de game om het realistisch te lijken
pierre de modale wijkagent weet echt niet wat er speelt hij doet gewoon zijn werk in het toneelstuk dat maakt het zo lastig om alles boven tafel te krijgen en betrouwbare verklaringen te krijgen
het is allemaal net echt
Franse media: Link tussen Verviers en Coulibalyquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Operatie heeft geen band met aanslagen in Parijs
De actie in Verviers en de bijbehorende huiszoekingen elders, hebben niets te maken met de aanslagen in Parijs. Dat kan met zekerheid gezegd worden omdat de acties kaderen in een dossier dat al twee weken geleden is opgestart, dus voor de aanslagen in Parijs.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |