quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef BOL9090 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Knap. Ik vind het wel leuk om de niet-constructie te gebruiken, en te kijken of iemand het ziet.
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
Ah, daar is mijn favoriete hater. Ik hoef je internetrespect niet. En een gevoel voor humor heb je ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..
[..]
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkendt en er wat van leert..
[..]
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.
Kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..
[..]
Paxcon is nodig. Maar dat kind ligt nog te slapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Ties02 het volgende:
Nou het wordt er niet gezelliger op zo jongens
Oh, dat valt reuze mee. Het feit blijft dat jij een grote bek opentrekt omdat je denkt beter te weten terwijl sommige dingen al jaren zo gaan en jij daar niet mee eens bent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee. Het feit blijft dat jij een grote bek opentrekt omdat je denkt beter te weten terwijl sommige dingen al jaren zo gaan en jij daar niet mee eens bent.
Zolang je gewoon normaal meedoet en aardig blijft, is er niets aan het handje en verwelkomen je met een open hart.
En wij reageerden daarop dat we het een slecht plan vonden en dat het al jaren zo gaat, en jij reageert daar weer op. Daar is het misgegaan. En dat weet jij heus wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop als je niet helemaal in kan schatten met welke toon je hier binnen komt. Mr. bolletje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...
Tja, ik reageer graag anoniem op agressieve internetreacties met evenveel agressie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wij reageerden daarop dat we het een slecht plan vonden en dat het al jaren zo gaat, en jij reageert daar weer op. Daar is het misgegaan. En dat weet jij heus wel.
De schade toebrengende handeling volgt de slaaf.quote:
Verbaast mij ook niet dat jij deze reacties naar je hoofd krijgt geworpen. Misschien eerst even in de spiegel kijken met je pretentieuze geblaat. Het is niet voor niets een slowchat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
Voorbeelden graag!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
beetje wel maar anders moeten die andere 2 plaats maken en die zijn ook coolquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou Bartje, tijd voor een nieuwe sig
Het gaat niet om anonimiteit. Dat jij anoniem wil zijn, respecteren we. Maar het gaat om je taalgebruik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Tja, ik reageer graag anoniem op agressieve internetreacties met evenveel agressie.
Eens. Vooral die figuren uit Groningen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Hei Spiegelei. Het gaat. Vorig jaar een rare, drukke tijd gehad en ik probeer de draad nu weer op te pakken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ha lieve Ets!
[..]
Ha Spot, hoe gaat het met de studie?
/quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop als je niet helemaal in kan schatten met welke toon je hier binnen komt. Mr. bolletje.
Ja, Tiesje, doe even normaal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eens. Vooral die figuren uit Groningen.
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:02 schreef Jiang153 het volgende:
Even tussendoor:
Kan iemand mij vertellen hoe je een wetsartikel vermeldt in een Engelse brief?
Pretentieuze geblaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet dat jij deze reacties naar je hoofd krijgt geworpen. Misschien eerst even in de spiegel kijken met je pretentieuze geblaat. Het is niet voor niets een slowchat.
Zoiets ca.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?
Gewoon art. me dunkt.
Iets met een spiegel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou die zuidas hotshots kunnen er anders ook wat vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Article? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zoiets ca.
In het Nederlands is het bijv. Art. 11 lid 1 letter b Wet OB etc...
Maar hoe doe ik dat in het Engels
Je kunt Nederlandse 'artikelen' vertalen met 'articles' (en art. met art (zonder punt). Engelsen zeggen s (van section). ss is meervoud (artikelen).quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?
Gewoon art. me dunkt.
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Je kunt Nederlandse 'artikelen' vertalen met 'articles' (en art. met art (zonder punt). Engelsen zeggen s (van section). ss is meervoud (artikelen).
Ik heb liever Bol dan figuren als Mapima. Als het aan mij lag, dan mocht Mapima hier niet komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?
Racistquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb liever Bol dan figuren als Mapima. Als het aan mij lag, dan mocht Mapima hier niet komen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?
Ik ben je vriend niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Jij kunt anders ook aardig trollen, vriend.
Sadist.quote:
Een voorspelbare reactie. -10.quote:
Ah, klinkt als een mooie droom. Slaap lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een voorspelbare reactie. -10.
Ik zal mijn SOG-ziekte tegengaan, en verder werken aan mijn pretentieus essay over, kort gezegd, Fiduciary Duty and Tax Avoidance under UK Corporate Law. Wat een pretentieuze troll ben ik toch met dit onderwerp.
Bij deze.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:22 schreef Ties02 het volgende:
Bedankt voor de felicitatie trouwens Ets
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je jezelf niet pretentieus vindt en vervolgens een hoop engels gebral uitkotst waarmee je cool wil overkomen. Rot maar fijn op, daaaahaaaaagquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een voorspelbare reactie. -10.
Ik zal mijn SOG-ziekte tegengaan, en verder werken aan mijn pretentieus essay over, kort gezegd, Fiduciary Duty and Tax Avoidance under UK Corporate Law. Wat een pretentieuze troll ben ik toch met dit onderwerp.
Juridische Liefde geeft mij inspiratie voor mijn essay.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ging toch aan je pretentieuze essay?
Kwaliteitsuser ben je ook hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind Groningen wel tof, Zuid-as zoals mahaarbal en Erik ook. En natuurlijk Spot
Tsjonge Bart, het zit je wel hoog he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je jezelf niet pretentieus vindt en vervolgens een hoop engels gebral uitkotst waarmee je cool wil overkomen. Rot maar fijn op, daaaahaaaaag
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef Ties02 het volgende:
Het erik werk jij wel eens op basis van 'no cure-no pay' ?
oeh Spot, m'n hartslag sprint spontaan naar 77quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser ben je ook hè.
Hekel aan. Daarom heb ik ook niets met verenigingsleven (buiten dat ik principieel tegen ontgroenen ben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge Bart, het zit je wel hoog he.
Hmm. Beetje rellen is altijd fijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hekel aan. Daarom heb ik ook niets met verenigingsleven (buiten dat ik principieel tegen ontgroenen ben)
Waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit! En ik studeer niet eens rechten
Mijn interesse is wel gewekt door je posts over dat ding. Ik vind het echt tof om alles en nog wat te meten. Heb ook zo'n Gold membership bij Runtastic-records lopen motiveert echt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oeh Spot, m'n hartslag sprint spontaan naar 77