quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef BOL9090 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Knap. Ik vind het wel leuk om de niet-constructie te gebruiken, en te kijken of iemand het ziet.
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
Ah, daar is mijn favoriete hater. Ik hoef je internetrespect niet. En een gevoel voor humor heb je ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..
[..]
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkendt en er wat van leert..
[..]
Zeg muts, let je even op je woorden? Je gaat niet zeggen dat er voor iemand geen plek is die hier al jaren post, terwijl jij net om de hoek komt kijken met je pretentieuze gebral. Ga dan lekker ergens anders zeiken.
Kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je eigen onkunde te verbloemen. Stoer hoor! Ik heb er veel meer respect voor als je je fouten gewoon erkend en er wat van leert..
[..]
Paxcon is nodig. Maar dat kind ligt nog te slapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Ties02 het volgende:
Nou het wordt er niet gezelliger op zo jongens
Oh, dat valt reuze mee. Het feit blijft dat jij een grote bek opentrekt omdat je denkt beter te weten terwijl sommige dingen al jaren zo gaan en jij daar niet mee eens bent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee. Het feit blijft dat jij een grote bek opentrekt omdat je denkt beter te weten terwijl sommige dingen al jaren zo gaan en jij daar niet mee eens bent.
Zolang je gewoon normaal meedoet en aardig blijft, is er niets aan het handje en verwelkomen je met een open hart.
En wij reageerden daarop dat we het een slecht plan vonden en dat het al jaren zo gaat, en jij reageert daar weer op. Daar is het misgegaan. En dat weet jij heus wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop als je niet helemaal in kan schatten met welke toon je hier binnen komt. Mr. bolletje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een grote bek trek ik toch open. Mijn goedbedoelde suggestie opvatten als 'een grote bek', tja...
Tja, ik reageer graag anoniem op agressieve internetreacties met evenveel agressie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wij reageerden daarop dat we het een slecht plan vonden en dat het al jaren zo gaat, en jij reageert daar weer op. Daar is het misgegaan. En dat weet jij heus wel.
De schade toebrengende handeling volgt de slaaf.quote:
Verbaast mij ook niet dat jij deze reacties naar je hoofd krijgt geworpen. Misschien eerst even in de spiegel kijken met je pretentieuze geblaat. Het is niet voor niets een slowchat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |